Urakok, Székesfehérvár és környékén tud valaki olyan szakit, aki korrektül be tudja vizsgálni a gépsárkányt? Értem ez alatt a teljes körű diagnosztikát, átvizsgálás és minden olyan finomságot, amiből fel lehet mérni a gépsárkány valós állapotát a futóműtől az injektorig stb. (ár érték arány, megbízhatóság, korrektség jeligével). A neten találtam a HEPA motors BMW-re szakosodott szervizt, de igen gyenge információtartalommal bír a honlap. Esetleg valakinek tapasztalat, infó, vagy tipp?
Segitséget szeretnék kérni hátha valakinek van ötlete mivel lehetne orvosolni a prolémát.Van egy E60 BMW valami miatt az Iphone 6 telefonnal nem müködik rendesen a kihangositás az autoban.
Új vagyok a fórumon és ujdonsült e60 tulaj lettem. Tudnátok nekem ajánlani valakit, aki átnézné nekem az autót motorikus és váltó szempontból. Elvileg rendben van, amikor megvettem előtte leszervizelte az eladó, de annyi mindent hall az ember és nem szeretnék belefutni semmi nagyobb bajba ami esetleg megelőzhető lenne.
Ez N52 már, ha már ilyen idős az autó, akkor mit számít az az ~1 év még hátra és a nagyon dícsért M54 motor. A mobile de-n találhatsz fiatalabb példányokat is ennyi pénzért. A szürke belső fabetéttel számomra érdekes kombó! =)
Mert itthon nem hogy sok nincs, hanem konkrétan 5 van a piacon, amiből 2 manuál, ha muszáj lenne, ezt nézném meg, bár nem olcsó, és messze van a fulltól, de legalább 258 Le.
Ha jól olvasom, E34 525i-d van 192 lóval, tehát az élvezeti autóvásárlás alapszabálya szerint az új kocsinak a réginél erősebbnek kell lennie, tehát az E60 525i-k is kiesnek a körből.
Szerdá remélem kiderül akkor csereli ki a szerelő ha nem az akkor turbó szerintem... Bár nekem a szerelő nem is mondta a kartergáz szűrőt csak a turbót de en mondtam neki hogy azzal meg várjunk egy par napot. Köszönöm szépen azert a választ!
Én úgy emlékszem hogy az E 39-eseknél úgy lehetett a kartergáz szűrő állapotát ellenőrizni hogy járó motor mellett kinyitottad az olaj betöltő sapkát akkor érezhetően nagyot szusszant a motor a benne uralkodó túlnyomástól.
Szia, szinte 99%, hogy a kartergáz szűrődet kell csak kicserélni. Bár nekem 525i van, egy hete vettem észre, hogy lámpánál állva kék füst jött ki a kipufogón, és elfogyasztott majdnem 2 liter motorolajat, a végén már fulladozott is kicsit. Már korábban megvettem, így csak ki kellett cserélni ezt a végülis nem igazából nem szűrőt, hanem egy membrános kartergáz visszavezető kütyüt. Nagyon szar helyen van (legalábbis a benzinesnél) ezért is halogattam a cserét, de megérte, utána teljesen megszűnt a füstölés is meg az olajat sem csipegeti.
benzinesben szerintem egyértelmű a fórum álláspontja(én végigolvastam :) ):530i,facelift előtti
Én nem félnék az automatától sem,azért a benzines motoroknál nincs az a nagy nyomaték általában,amire érzékenyek az automata váltók.Fogyasztásban persze + 2liter,de ez ilyen.Kézi váltósban nehéz lesz valami jól felszereltet találni,pedig az adja meg az e60 széria lelkét szerintem
Eloszor nekem is azt modta a szerelő. Csak mikor par utan vissza mentem hogy meg mindig fudtul es kozel 400km mentem vele kicsit gyanakodtam hogy sajna nrm az lesz.. Az olajam minimumra csokent pedig elotte soha nrm ette az olajat.
bmw520 - Hát, nekem kopog, holtjátéka viszont semmi sincs. :( Ez az ár kicsit jobban hangzik, mint amit én kaptam (kb a fele). Megkérdezem ZF-nél.
gab200 - Simán odaadnám a szerelőnek a 20-30%-ot, de első körben ő nem javasolta a bontott alkatrész beépítését, max a meglévő felújítását, de az szerinte elég kétesélyes.
a bontottat mindig a szerelő intézze ;) ha szart vesz,neki kell újra kicserélnie,ezért nem kell sajnálni tőlük azt a 20-30% hasznot,még így is te jársz jobban
Értem. Nem hangzik jól, ha abból indulok ki, hogy aki eddig megnézte aszerint a felfüggesztés többi része jó. :((
Van esetleg ötletetek, hogy hol tudnám megnézetni? Korrekt helyen, ahol nem az esetleges javítási költség nagysága a fő szempont, hanem a hozzáértés. Egyébként kb mennyibe kerül egy kormánymű újonnan? Bontottban kevésbé bízom, főleg, ha ez típushiba. Teljesen laikusként simán rámsóznak egy ugyanilyen vackot, vagy rosszabbat.
Ha valóban az a baj és nem csak a kutyacsont,akkor ez sajnos ismert hibája az e60/e61 szériájának és valóban embertelen összeg a javítása...Ha még egy szerelő megerősíti ezt a hibát(természetesen ne mondd neki,hogy ez a gyanú),akkor jobban jársz,ha keresel bontva egy jobb állapotban levőt
Az utóbbi időben sajnos kopog valami az első felfüggesztés "környékén". A kormányzással nincs baj, nem akad, nem ropog, nem húz el semerre, stabilan megy a kocsi, de kisebb úthibákon is elég idegesítő hang hallatszik a felfüggesztés felől. 2db silentet kicseréltek rajta (ami gyakorlatilag megszűnt létezni), de ettől érdemben nem lett jobb. A szerelő megrázatta, átnézte a kocsit, szerinte a az első felfüggesztés többi része hibátlan, viszont a kormányműben a fogasléc (vagy annak rögzítése?) kopott el, az adja a kopogó hangot. Javításra elég "horror-összeget" mondott, mivel gyakorlatilag cserélni kellene az egész kormányművet, ha jól értettem.
Kéredzném a tisztelt hozzáértő fórumtársakat, hogy van-e bárkinek hasonló problémával tapasztalata, tényleg csak cserével orvosolható a feltételezett hiba? Igazából nem is az a bajom, hogy rá kell költeni egy nagy rakás pénzt, hogy jó legyen, hanem inkább az, hogy nem akarok árnyékra vetődni úgy, hogy később kiderül, hogy nem is ez volt a hiba.
Gondolom BMW szakszervízbe kár lenne elvinnem hibafelderítésre...
2006 520d van. a hét elején szervizeltem, olaj+ szürők iletve részecske szürő cserém vot(utángzártott) Miutén elhoztam érezhető volt a változás visszakapta az erejét :) de sajnos másnap jőtt a gond.Tükrbe nézve eszre vettem hogz iszonzatos fustol fehéres szürke fust néha kékes.... szóval vissza a szerelőhöz. Elég érdekes hogy rögtön részecske szürő csere után ilyen előfordult. esetleg valakinek volt hasonló problémája? vagz esetleg otlet mi lehet?
Van igazad. Saját tapasztalatom, hogy soha olyan jó autóm még nem volt mint az E60 530D (2009). Valódi 200 e. gondmentes km. Igaz 15 ezrenként olaj, fék cuccok amikor kikoptak cseréltük. 170 környékén volt egy nagyobb szerviz azon kívül semmi. 200 ezret úgy ment el, hogy gyári lánc, turbó, kuplung (kézi v.), xenon izzó. A futóműhöz soha nem volt nyúlva!!! (S nem kopogott, lógott rajta semmi.) Jó persze nem használtan lett véve. Ha az F10 hozza ugyanezt, egy rossz szót nem szólok a BMW-re.
((Az is tény, rengeteget megnéztem annak idején a használt autópiacon folyamatában és ennek a vásárlása előtt is. Vagy túl nagyok voltak az igények, vagy én szaladtam bele mindig "csalódásmentes vételbe", de minden alkalommal csak a kedvem ment el az autóvásárlástól.)) Hihetetlen mennyire hülyének nézik sokan az embert. Lenne pár szép történetem....
egy megbízható preLCI soros 6 hengeres szívó benzinmotorral <ld. beszúrás> és minimális odafigyeléssel (akár még utángyártott vagy bontott alkatrészekkel is) és némi szoftverfrissítéssel egy E60 szinte elnyűhetetlen.
<beszúrás> = ... és kevés extrával.
Persze ilyet nem nehéz találni, mert a preLCI 530i-k is alap klímával, navi, tempomat, PDC és hasonlók nélkül jöttek ki anno :-(
Az ember mire felszereli a hiányzókkal, csak az egy vagyon.
A cikk tartalmával annyiban nem értek egyet, hogy én továbbra is azt mondom, hogy egy megbízható preLCI soros 6 hengeres szívó benzinmotorral és minimális odafigyeléssel (akár még utángyártott vagy bontott alkatrészekkel is) és némi szoftverfrissítéssel egy E60 szinte elnyűhetetlen.
Az azonban való igaz, hogy az E60 rossz híre a használt autó piacon a cikkben szereplő sok prosztónak köszönhető, akik megveszik a neppertől a dízelt (a benzines helyett, mellyel hosszabb távon a szervizköltségek tekintetében jobban járnának csak ugyebár azt gyakrabban kell tankolni) mert abba olcsó az üzemanyag és "megy mint állat", aztán csodálkoznak, hogy a kötelező szervizek sorozatos elmaradása és az ő további szarrágásuk miatt 2 perc alatt szétesik az amúgy is már betegen vásárolt autó. Utána meg ezek az arcok kiabálnak a legjobban, hogy mekkora szar az E60. Az a szerelő sem lehet nagy szakember, aki szintén ezt kiabálja mert neki aztán igazán tudnia kéne, hogy egy kifinomult technológiával és a végletekig kiélezett motorral törődni is kell néha napján. Az biztos, hogy voltak/vannak gyermekbetegségei az E60-nak, de melyik prémium autónak nincsenek? Aki autót vesz az nézzen ezeknek a hibákna utána, itt kezdődik a tudatos vásárlás.
A forgó-kopó alkatrészeket cserélni kell, de ez minden autóra igaz. Nem is tudom minősíteni azt az ön és közveszélyes barmot, aki ezt sem teszi meg. Bízom benne, hogy a cikkben szereplő balfax, aki még a féktárcsát sem cserélte azért ritka madár. :)
Érdeklődni szeretnék, hogy 2009 végi 520d -nél mennyire jellemző a szívósor hiba, mármint a pillangó szelep hullási hibája.
Olvasgattam, hogy van aki kiszedte, mert ha belehull a hengerbe akkor tud károkat okozni.
Érdemes szerintetek kivenni belőle, és le dugózni (ha igen, akkor hol lehet kapni hozzá dugót?), vagy csak időközönként ellenőrizni. (mennyire nagy munka egyébként).
Persze költeni mindegyikre kell csak nem mindegy mennyit :D Az itthoniak nagy része (tisztelet a kivételnek ) amugy is lelakott állapotban vannak...Németországból akarok hozni inkabb "sok" km-st (mondjuk 270e kilométer körülit) az talán még hihető és kinnt annyira még nem divat a pörgetés valamint a nagyobb dolgok már valószínűleg cserések voltak (gyerekbetegségekkel együtt).
egy karbantartott darabra is kell költeni(ha megnézed a hozzászólásaimat,november körül találsz egy hosszabb bejegyzést),szerintem 2,8-3 M alatt mindegyik egy betegágy(természetesen a normálisan felszereltek közül)...Hozzáértők nekem azt mondták,hogy a 35d a legjobb konstrukció,ha vennék e60-at,ilyet vennék.Viszont egy karbantartott 300.000 km körüli 3.0d lehet jó vétel.180e km körülit ne vegyél meg,akörül jön az első nagyobb összeg,amit rá kell költeni.
BMW E60 525i manuális 6 fokozatú váltó, 1-es fokozatot kidobja. Váltó szétszerelve, alkatrészt meg nem találok hozzá. 1-es fogaskerék, 2-es fogaskerék, köztük lévő kapcsoló agy+kapcsoló gyűrű kellene.
Hol tudom beszerezni, ebben kérném a segítségeteket.
Autóvásárlás elött állok, szeretném megkérdezni, hogy melyik jobb választás 25d vagy 30d (melyik megbízhatóbb?)? Facelift elöttieket keresgélek 2005-től. Válaszaitokat előre is köszönöm!
Kocsitakaritas kozben sikerult kiszippantani aes letorni az automata legkondi (525xd, 2008/04 LCI) jobb oldali hofok-beallito gombjanak a kozepet. Maga a tekero megvan, de a kozepe eltort. Tud valaki esetleg segiteni, hogy honnan tudnek beszerezni egyet?
Neztem itt, a 6os egysegbol kene csak a jobb oldali kozepere valo gomb, de meg ha csak szettben van akkor is erdekelne!
Van X6-ra egy komplett 20-as szettünk 5 küllős gyári felnivel, 390.000-ért275/40R20 és 315/35R20 Bridgestone, 80-90%-os gumikkal, egyik hátsó rossz.Defektturő gumik
Hátha valakit érdekel.
Ide sajnos nem tudom feltolteni. Kérésre küldök képet
BREYTON Race GTP 19" replica alufelni garnitúra gumikkal ELADÓ! 5×120, grafit szürkék, szép állapotúak, egy-két padkanyom a peremeken előfordul, kétszéles: 8,5 és 9,5, az egyik hátsó felnin két apró repedés van, a többi három hibátlan, 2× Federal 595 EVO 245/35 93Y, 2× Federal 595 EVO 275/30 70%-os gumikkal (DOT: 3711), ET számot nem tudok, E60-on volt! Ár: FIX!!!: 40.000 Ft/db! Csere NEM érdekel! BP 6. kerületben átvehető! Tel.: 06-70-385-0717
Kis segítségre lenne szükségem, mert már tanácstalan vagyok. Van egy 2009-es 530xd-m és mostanában megmagyarázhatatlan dolgokat produkál. A hibajelenség mindig ugyanaz, kigurulásnál ránt egyet (kb, mint amikor kimarad egy gyújtásnyi ütem), pl autópállya levezetőn, elengedett gázzal. Nagyon ritkán óvatos gyorsításnál is. Ám ezt sem mindig... Semmi hibát nem tárol, befecskendezők szinte újkori értéket tudnak :-/, turbo hibátlan. Hiába túrja a szerviz, nem talál semmit, DPF tisztítva 20e km-rel ezelőtt, most 168e van benne. Egyedüli tapasztalatom még, hogy néha hidegen erősebben rázkódik a bódé, de az is tök kiszámíthatatlan. Nem gyújtásmodul, vagy gyertya okozza, mert mind megnézték.
Valakinek ötlet, vagy tapasztalat?
Előző 2005-ös 525d-m is csinált ilyet, ott kicseréltettem a Wandlert, mert arra gyanakodott mindenki, de azon túl, hogy utána szépen válott nagyon :) nem szűnt meg a rántás. Tovább nem haladtam a dologgal, mert pont autót cseréltem. Azon aztán az összeg LCI előtti típushiba kijött sajnos és rengeteget költöttem rá :(
Mióta megvettem az e61 et minden gyújtás ráadásnál keresi és nem találja a townbar elektronikát, persze nincs is benne. Nem tudom gyárilag szereltek e rá vonóhorgot, most van rajta és kész.
Megvan az elektronika amit keres, de sehol nem találok pontos bekötési rajzot.
Esetleg ha valakinek van bekötési rajza vagy link ahol megtalálom megosztaná velem!?
Jáááj hát nem itten jártá iskolába az mán biztos igaz Bátya! Dzsaljál a serviszbe! Ódit köllött vona venni, hogy az aranyeső hulljon rád drága Testvírem!
19 éves vagyok németorszabol irok volna egy problémám és ezért a segitségeteket kérem.
3 napja vettem egy Bmw E61 530d 2005 ős évjárat nagyon megtetszet ez a tipus egyszerüen gyönyörü. 2 napja vezetem az autot és ma tankoltam bele. A tankolás elöt semijen hiba jelzése nem volt az autonak. De a tankolás után kb fél kilométere kijöt a hiba jelzés Motorhiba magas emiszio. a kocsi ment továb haza hajtotam. Most az a kérdésem ijenkor mit tegyek vihetem azonal serviszbe mijen sulyos ez a hiba mit lehet el várni ? Mivel csak 19 éves vagyok nem nagyon értek az autokhoz olajcsere az menyen de töb még nem :) elöre köszönöm a segitségeteket
Ohh, sejtem melyiket vetted meg! Legalábbis minap tűnt el a hírdetése, km stimmel! Kék az autó? 6,5ről indult, aztán 4,5 volt mikor eltűnt! Persze lehet nem az! :) Milyenek az első benyomások? Így 530d után mit gondolsz az 535dről? Balesetmentes kilométereket!
Én megnézném a csomagtartó alján levő micro power modult(ez ad áramot a ccc-nek),nekem beázott és elköltözött !CCC hibával kezdődött,majd néha bedobta álló helyzetben a gyenge akku jelet és a telefon hibát!
Sziasztok! Segítségetekre lenne szükségem, mert csak találgatózik a szerelő, hogy mi lehet a baja a kocsimnak! Egy e60-as 2005/11 havi bmw-m van nagy kijelzővel! A problémám az lenne, hogy a nagy kijelző reggelente indításkor nem kapcsolódik be, tehát konkrétan se kép se hang. Miután megyek az autóval illetve bemelegszik és leállítom, úgy hogy bezárom a kocsit stb majd egy kb 20 perc után beindítom az autót onnantól kezdve már működik egész nap az autóba a kijelző. De volt már olyan eset is hogy menet közben egy bukkanó miatt elment a kijelző de egy pár másodperc mulva újra betöltődött. Kérdésem az lenne, hogy volt e már vkinek hasonló problémája illetve hogy lehetne ezt orvosolni?! A szerelőm próbálta az optikai szálon futó telefont és a cd-tárat is egyenként kiiktatni, de nem járt eredménnyel! Hibakódot pedig erre nem hoz fel.
Sziasztok. Biztos sok infó van erről, de nem tudom hogy nézzem visza.
Ha valakinek van kis ideje írjon pár sort. Eladtam az 530 d most 535d veszek. A 30 bajait tudom. Itt mire figyeljek? Leömlő ennél is probléma? Részecskeszűrő mikor esedékes?( 190.000) van ebben. Minden hozzászólást köszönök szépen.
E60/E61 LCI (nem M paket) jobb oldali ködlámpa megmaradt az autóból, és nem akarom, hogy foglalja nálam a helyet, porosodjon másnál. Használt, kicsit karcos, de vállalható állapotban van. Vaterán vettem két éve, de felszerelésre már nem jutott idő, mert az autó feláldozta magát értem. Pici pénzért, amit jótékony célra kell felajánlani, átadó. Érdeklődni: zar116[kukac]gmail
megosztanád velem a pestlőrinczi szaki elérhetőségét? nekem is annyi bajom van a 2006-os 525d-vel, hogy nagyon későn vált, amikor nyomom neki, vagyis feleslegesen pörgeti a motort, a másik pedig jó lenne, ha a tempomatos pályázásnál alacsonyabb lenne a fogyasztás.
A hátsó csomagtér ajtót ha elektromsa nyitom ki olyan szinten felcsapodik majd eléri a hátsó szélvödöt, mit lehet ezzel kezdeni? Létezik valami csillapitás rá? és csak a nyitást lehet? Csukást nem lehet megoldani elektromosan?
Nem értem azokat az embereket akik ennyire ocsmány belsővel rendelnek meg egy autót, értem ezalatt a szürke bőrt és a mű fabetétet. Külön-külön is ocsmány, de így egyben üt igazán. :)
olyan problémám van az autoval hogy mikor fékezek s mikor majdnem megállok akkor a válto vagy nem tudom mi üt egyet,edig ez nagyon ritkán volt de mostmár egyre sürüben csinálja ,,s van mikor menet kőzben is csinálja ritkán,
ez egy 2004-es 530d automata e60
szerintetek ez válto hibás lenne? más esetleg nem -e lehet?
Nem tudom, hogy ez az autó az, amit egy ismerősömnél láttam... Amerikai import, külső-belső hibátlan állapot, ugyanilyen színű és belsejű, ~15000km de törve volt az eleje. Nem vészesen, mert légzsákok nem nyíltak, de úgy kapta az ütést, hogy a kipufogócsonk elrepedt. Na ezt kókányolták, és a helyén hegesztették meg... Egyébként nagyon kívánatos lenne...
Segitséget szeretnék kérni E60 530xd váltoba az olajcserét meg lehet e oldani hagyományos modszerel.Gondolok én itt le engedem az olajat kartert kicserélem majd az ujat beépitem. A feltöltése mennyire speciális szerszámot igényel?
Szeretném a meglévö üléseket lecserélni bör ülésekre esetleg van valakinek ötlette honnan tudnék beszerezni esetleg elérhetöséget tud adni? Mert amit hirdetnek azok mind jobb kormányos autokból valóak.
Az e60 elektronikájában járatos forumtársakat kérdezem, hogy hol lehet találni ugyn. fél gyújtás jelet egy utólagosan beépített hangprocesszor számára. Nem a 2 perc után megszűnő komfort jelre gondolok ... Most az van használatban, de ez így nem jó!
eladó 4db gyári BMW Sternspeiche Styling 327 alufelni. Pár hónapig volt csak használva egy BMW F10 520D-n. 6-os szériához is jó! A felni sértetlen, valóban karcolásmentes, mint az új !!!! Gumi és kerékcsavarok nélkül, de a felni a szelepet már tartalmazza.
Nekem van egy "Mulf2 High" típus, amelyik a Bluetooth-on kívül tudja az USB-ről MP3 lejátszást is. Saját autómból szedtem ki. Adom hozzá az USB kábelt és az USB aljzatot is. 2007-es, 70eFT
Valaki találkozott már olyan hibával, hogy ha felkapcsolom a helyzetjelzőt vagy a világítást, akkor folyamatosan világít a bal hátsó ködlámpa!Hibaüzenetet is ír hogy kiégett a bal hátsó ködlámpa!!Egyébként egy 2004-es 525d Touring-ról van szó!!Hátsó kábelköteget most javították mivel nem égett a rendszámtábla világításom sem, de a ködlámpa hibát nem sikerült orvosolni!!
Őszintén,négyszemközt :) Eleinte nagyon féltem tőle,olvasgatva a fórumot a sok horrortörténettel :) Miután megkapott mindent,megnyugodtam,megszerettem,szerinted,ha tudom,hogy el akarom adni,akkor veszek rá 4 zsír új felnit,4 gumival? :) Az igazság az,hogy van egy kihagyhatatlan lehetőség egy házra,nem akarok hitelt felvenni,viszont nincs meg a teljes ára a zsebemben.Autóm lehet másik is...Persze ha nem megy el,akkor nincs más,veszek fel kölcsönt,mert elkótyavetyélni nem fogom,így is 400 buktával adnám el :) Mondjuk fel még nem tettem a hahu-ra,majd talán holnap.
Sajnos úgyn néz ki,hogy meg kell válnom az autótól ház vásárlás miatt :(
Ha valaki ilyen autóban gondolkodik,érdemes megnézni,nem sok ilyen van az országban.
2005,525da,e61
Motoros-memóriás,fűthető sportülések,nincs kiülve,kinyúlva,kiszakadva,olyanok,mint az újak.
Motoros-memóriás,fűthető kormány kerék.Állófűtés távirányítóval,sport futómű,nagy navi,motoros csomagtér,klímatronic.Adaptív bixenon,panoráma tető(160-nál sincs zaja) és még sok egyéb extra.Minden magyar nyelvű és minden működik kifogástalanul.4 +1 kulccsal az összes könyvvel,DVD-vel,irománnyal.
Novemberben vettem,első magánszemély tulajtól,végig vezetett szervízkönyv a BMW-nél.Az utolsó bejegyzés idén januári.Hibátlan,hibakódmentes,maszi által is igazolt 180e km-el.
Új kompresszor,váltó olaj és dekli csere,szívósor,az összes turbó és cooler tömítés,minden folyadék(még a szervóé is) és minden szűrő(még a kompresszoré is) cserélve.Csak gyári alakatrészek vannak.Tudom adni a teljes előéletét is.
Új 18"-as M6 felnik,új Michelin Pilot supersport gumikkal,valamint a téli szett alufelnin(17").
Az ára:2,99M Tudom,hogy magas a sok 2m-os lomhoz képest,de felszerelt, keveset futott és nagyon rendben van.
Ha fontos a fogyasztás akkor mindenképpen a dízelt válaszd, mert abban verhetetlenek és a választék is nagyobb belőlük.
Én ha most vennék kocsit egy Faceliftes 525d-t vennék, mert abban már a 3000ccm-es dízel van, kevesebb lóerővel mint egy 30d-ben ezért talán nehezebb széthajtani. Nekem most 520d van, szerintem az sem érződik gyengének de a hangja alapjáraton nagyon traktor, a hathengeres dízeleknek sokkal szebb a hangjuk.
A benzines mellett a szebb hang, illetve az alacsonyabb szervízköltségek szólnak, így ha keveset mész, vagy nem számít a fogyasztás akkor jobban megéri egy benzinest választani.
Sziasztok! Új vagyok itt a fórumba, lassan sikerül végigolvasni az egész fórumot. Lenne egy nagy kérdésem dízel vagy benzines és hogy melyik motor legyen az autóban?Azt már eldöntöttem, hogy E60-as limousine, automata váltóst, csak még a motort nem tudom.Sokat utána olvastam, hogy benzines vagy dízel, de nem született eredmény. Ebben szeretném kérni a véleményeteket.
Sajnos szerintem nincs csehül, de a képekből kiderül, hogy mit is kell csinálni, hol kell megbontani a kocsit. Ha meg már megvan a kábelköteg akkor vágd ki a sérült részt és told be jó minőségű kábellel, és szigeteld le jól.
Bocsi még egy kérdés látom egy Cseh oldalon találtad a motyeszt és mivel nekem jobban megy a Cseh mint az Angol ezért ha esetleg meg van adott nyelven is azért indítom a sört!:)
Az autóm 2005 év végi és nincs benne pohártartó :-(
Mivel hosszabb távokat vezetek, díjaznám, ha át lehetne alakítani.
A férjem azt mondja, hogy elvben ha veszek egy gyári pohártartós műszerfal betétet és hozzá pohártartókat, akkor olyan lesz mintha így jött volna a gyárból.
Szerintetek lehetséges ez, illetve matt szürke színben lenne-e valakinek ez a műszerfal betét?
Sikerült vennem egy E61-t 2004 ből és az elektromos csomagtér ajtó csak lefelé működik illetve a rádiót sem fogja rendesen továbbá mai napon a távirányítós zárás nyitás is megadta magát! Kisebb kutakodást követően felvilágosítottak, hogy feltehetően a kábel köteg szakadt meg!
Kérésem a következő lenne van-e valakinek valami info-ja a keresett kábel köteggel kapcsolatban??/hol, merre, kitől, menyiért, lehetne beszerezni!? Illetve olyan aki a meglévőt tudná működő képessé varázsolni!
Üdv! Nekem is 525d e61 -em van ha finoman mész vele vegyes 8 körül város 10 vagy felette pályán 130 tempomat 6.3 liter....De mikor rossz volt a termosztátom +2 literrel többet evett.Nézd meg a titkos menüben a vízhőfokot 88-92 fok körül kell lennie ,ha kevesebb cseréld mert sok minden meghibásodhat még ez miatt....2 termosztát van kb 25 ezer ft a 2db és kb 1 óra a csere!
Szóval egy 2008-as 525D Lci tulajdonosa vagyok amin még van 1-2 apróság amit rendbe kell raknom hogy tökéletes legyen....
Olvasgattam fölbúzdulva( vissza) sok-sok hozzászólást,és hát örülök is meg nem is.....A lánc szakadása nagyon parássá tett...Az enyémben most van 49k,mert anno 202k-nál német szervízben kapott egy vadi új szívet,nagynyomásút és kormányművet 13k ajró értékben...ezért is esett rá a választásom.Az előző tulajnak már nem volt kedve(minden tekintetben)a futóműre,fékekre,és a váltónál (miért is ne)fölmerülő wandler cseréjének megoldására.Itt jöttem én és gondoltam miért ne?Szóval megvettem ezeket megcsináltattam ill. gumiztam,olajak szűrők,folyadékok cseréje mindenhol+új akksi és mindjárt beleszaladtam 1 szép kis összegbe.....amit nem bánok,csak hálálja meg... :-)
Na ami még hátra van jövő héten szervíz,mert nem mindig indul meg,ahogyan kellene és az EGR ill. töltőnyomás szabályzó hibáját dobja a diagnál(nagyon remélem nem a turbó lesz nyugdíjas)....
Rádió,hátsó ablaktörlő,ill. az üveg rész nem nyílik -gondolom valahol megszakadt a vezeték-próbáltam ma leszedni a műanyag burkolatot a hátsó ajtón,de föladtam.... :-(
A másik és egyenlőre 2 hátralévő probléma amiben jó lenne ha tudnátok segíteni az a helyzetjelző karikám nem működött a bal oldalt amit kicseréltek a nyíregyi BMW szervízben,csak mire hazaértem már egyik oldalt sem mosolygott az anyali szemecske.Hívtam a szervízet de azt mondták akkor lehet a Licht modulom haldoklik....erről ennyit.Erre valami ötlet(kivettem az ízzót átcseréltem,de semmi azon kívűl hogy fölvillan 1-2 másdpercre utánna pedig visszaalszik.... :-(
Az utolsó pedig:hátsó féknél még volt hátra 1700 km amit már cserélt a jól bevált szerelőm én pedig resetelni akartam a megszokott módon,de minusz 25000km-t ír és most már pirosan és hangosan jelzi cserélni kellene,az elsőnél,olajnál stb... engedett most nem.Viszont lehet én csináltam valamit rosszul szóval a pontos folyamatot szívesen veszem emlékeztetőül.... :-)
Félreértések elkerülése végett külföldön élek és akkor csináltattam az autót mikor itthol voltam és volt rá időm ill. kaptam időpontot...ezért hogy lehet elfelejtettem a reset pontos menetét.... :-(
Persze egyiket sem lehet 100%-an, a gyári olyan masszív hogy keményen küzdenek vele a felni javítók, ezért nem is szeretik. A replica jóval puhább könnyebben alakítható. Az sem mindegy esetlegesen hogyan van javítva, az hogy valaki rátesz egy hegesztési pöttyöt és azzal meg van javítva az kevés.. Megfelelő gyökölés, hozamanyag minősége, feszültségmentesítés... Ezen rengeteg múlik...
Autópályán találkoztam mostanában a jelenséggel. E61 525D 2004 automata. 100as tempó araszolás torlódás miatt, majd meglódulunk, de az én gyorsításom pillanatában ahogy kezdek belelépni a gázba, nagyot csattan valami. Mintha a váltó hatalmas holtjátékában motorfékből átváltana nyomatékátvitelbe, és fémes hangal csattan egyet. Nem sokat fordult elő. 8000km-en 3szor. Amúgy szépen váltogat fel is, le is.
Én úgy vagyok vele,hogy ha évente egy darab kuka,még úgyis megéri.Hihetetlen szemét felnik vannak a piacon 150-200.000-ért.Köztudott a BMW gyári felnikről,hogy nem lehet őket javítani 100%-osan,mert az anyagukból adódóan kurva jól bírják a kátyúkat,de ha egyszer eltörnek... Na most 5-10-12 éves felniket árulnak az ország másik feléről,heggesztve,görgőzve horror áron.Inkább veszek akkor újat,ha szerencsém van,akkor évekig bírják,ha nem,akkor nem...
Jól néznek ki ez tény. Némelyik replicátor "szebb" mint a gyári. Gondolkoztam én is rajtuk , mert jó árban vannak. Csak anyagminőségben gyengébb, amibe sajnos nem lehet belelátni. Viszont ha tönkre megy olcsóbb pótolni (fele annyi)
találkozott már valaki olyannal,hogy tempomatos gyorsításnál(csak akkor és csak a 10-es léptékű gyorsításnál) kikapcsolja az autó a DSC rendszert?Újraindítás után egyből jó...
Nem tudom mikor volt cserélve mert ma kaptam kézhez, de megnéztem másikat is és ugyan ez a jelenség fenn áll ott is, tehát ez ilyenszerintem. de azért köszi
Ma vettem egy 2004-es 525-öst két hibakód van benne:4587 üzemanyag szűrő felmelegítő,4203 ez az izzítógyertya előműködés .Tud valaki segíteni mi lehet az igazi hiba ? A rendszámtábla világításra is azt mondták,hogy csak izzót kell cserélni ahhoz képest
ma több mint 6 órát dolgoztak rajta, kábelkötegben volt szakadás nem semmi munka volt.
En kulfoldon elek es autoszerelo lennek vagy mi a szosz.......Van egy e61 525d nalam es elment az ero belole teljesen....Kiolvastam..volt benne egy csomo kod,de gyanitom azokat ossze szedte az idok folyaman...viszont volt egy ami szerintem a hiba okozoja de fogalmam sincs,hogy hol van?
CHARGE-AIR PRESSURE CONTROL,CONTROL DEVIATION. En Hondakat csinalok egyebkent es ott ilyen hibak nincsenek...
Megneztem a toltocsovet 3000rpm es nincs turbo nyomas?!Szoval ennek kene lennie,de nem tudom hol van... :(
Más dízeleknél soros 4 hengeresnél egyáltalán nincs ilyen jelenség vagyis ha van az már gyűrű kopásra utal, de itt a Szervizbe ahol nézettem a Bmw azt mondták ezeknél normális jelenség, ezért is furcsállom.
Sziasztok,egy kérdés,Szervìz szerint normális jelenség meleg motornál hogy nyomás es kartelgáz van a motortérbe. 525D 2007évj. olajbetöltö sapkánál esetleg valaki nézze már meg.
arról nem is beszélve,hogy tökéletes soha nem volt a hatásfoka a motornak (porlasztókra vetítve) mert mindig volt egy porlasztód ami nem dolgozott rendesen.
lehet hogy a rángatás megszűnt de a hibát nem szűntetted meg, mindig csak ideiglenesen....
Én felújíttatnám a hármast, és megnézném mi történik. Nekem is egyesével kettesével kerültek felujításra a porlasztóim 10-20 ezer km különbséggel és mindig elmúlt a remegés, csörgős járás.
Persze ha a költség nem számít, akkor nyilván lehet egyszerre mindet.
A porlasztó a rossz minőségű üzemanyagtól megy tönkre, megtett km-től függetlenül.
Érdemes felvenni a kapcsolatot egy Bosch szervízzel, árajánlatot kérni. Egyenként megtisztítják, majd bemérik a porlasztókat ennek az ára olyan 3-5eft/db, ami hibás alkatrész azt cserélik csak ki aminek az ára az alkatrésztől függően változó kb 20-45eft/db, tehát nem fognak hozzányulni a jó porlasztóhoz, de azért érdemes az összeset kivenni, és beméretni.
De szerintem mielött bármit tennél, egy injektor tisztítót öncs a tankba, láttam már csodát, volt olyan, hogy használt. Persze nem a tesco-ban vásárolt, hanem Motul-os vagy Liqui-moly-is, bár most még Motul-t azt hiszem nem lehet kapni a jövedéki adótörvény változás miatt.
Hidegen rángat a motor, illetve fehéren füstöl? Vagy üzemmelegen csinálja?
A BMW úgy csinálta meg a motort, hogy lecsökkentette a hengerekben a kompressziót annyira, hogy az autónak télen-nyáron izzitani kell a biztos indításhoz (anélkül is elindul fél kulcsfordításra az autó, csak közbe-közbe egy egy henger kihagy, ettől jár egyenetlenül a motor), ennek az előnyei, hogy a motornak nincs tipikus erősen kopogó dízel hangja, illetve jobb az emissiós értéke, és kevesebb a fogyasztása, hátránya az hogy az motorban kb.100.000km-enként cserélni kell az izzító gyertyákat, és az izzító relét (persze ez az intervallum eltérő használattól változik) aminek az összege kb 50eft.
Viszont ha üzemmelegen produkálja a hibát, akkor a porlasztó a ludas. Ugyanis ha hideg a motor, hideg az üzemanyag akkor rossz porlasztókkal is kissebb a résolaj veszteség, stabilabb a rail nyomás, általában.
Egy márkafüggetlen műhelyben, általános motordiagnosztikával ez kideríthető.
Én a izzitógyertyákra tippelek, mivel lassan túl vagyunk a tél nagy részén, hosszú izzítások miatt, ilyenkor jelentkeznek ezek a hibák.
Gyári BMW alufelni garnitúra,Styling 311(6792001 cikkszám). Mérete 7,5x17,osztókör:5x120,Et szám 20. A hozzá tartozó gumik,Good Year Eagle,RUNFLAT,egységesen,puhák és 6,5mm profilmélységűek,2010 év végi gyártásúak.Se a felnin,se gumikon nincs sérülés,javítás. A szett ára:140.000 Ft,vagy cserélném 18"-as alufelnikre,gumik nélkül,5x120 méretben.
525d lcisként nem kell aggódnunk a pillangó szelepek miatt, mert ezekben gyárilag nincs.
Olaj mennyiségnél nem csak a motor szamít mert 525d lci 3.0d esetében talán (nem emlékszem pontosan) 0,5l a különbség, attól függ piros vagy fekete a nívó.
Na én ezt eljátszottam egyszer, amikor a pályamotorban cseréltem olajat. Utána vagy 3zsák macskaalmot szórtam szét mire megint partyképes lett a garázs. :-)
Most pontosan kiderült, hogy egy szót sem értettél az egészből!
Nem azt akartam közhírré tenni, hogy hogy kell gányolni, és azzal is tökéletesen tisztában vagyok, hogy nem ez a megoldás a javításra, hanem inkább a gyári alkatrészre csere.
Viszont ha valaki eldönti, hogy ő inkább ledugózza akkor kis ügyességgel odafigyeléssel 3 forint 20 fillérből lezárható a tengely furata, ja és ha nem akarod flexelni akkor leszúrhatod esztergán is :) de ha le sem vágod a műanyagot akkor sincs semmi.
A 8000 ezer forint nem sok egy kisipari alkatrészért de ha úgysem lesz gyári és te meg esetleg szintén megtudod csinálni jól légtömörke akkor ez csak egy ötlet volt azok számára akik másra költenék a 8000-t
Remélem világos volt a mindenhol csak kötözködni tudók számára is számára is!
Egyszerűen levágtam flexel a lapka tengelyét és a belógó műanyagot tengelycsonkot kihúztam a műanyagon a vágás helyét szépen elcsiszoltam a tengely helyén lévő furatba pedig előfúrás nélkül belehajtottam egy M6-os menetfúrót.
azután M6X16-os csavarral plusz gumis alátetettél és tömítő pasztával összeraktam (persze a csavar feje kifelé van)
---
Azért csak-csak kiderül,
hogy az értelmesebbik része az autóvásárlóknak miért nem Magyarországon keresi a használt autóját, hanem inkább autózik ezer kilométereket....
Mikor most a szervizben állt a kocsim (525d 2005 ös nagy navis ) egy hétig levett aksival miután vissza került a sarú se kép se hang a kijelzőn aztán kb 2 óra múlva megjelent a BMW felirat és vagy 2 percig butolt. De biztos hogy valami nincs rendbe mert ugyan most működik de hosszabb megállás után újra tölti a cd tárat és nagyon lassan áll fel valamint a rádiót is csak egy perc után tudom hangosítani.
A leállításnál mikor már a kulcsot is kivettem a kijelzőn még halványan ott marad az utolsó kép, illetve gyszer már az is előfordult, hogy becsikózódott.
Kérdésem az volna, hogy esetleg ezt a hibát egy frissítés megoldaná, és hogy pesten vagy közelében tudtok e valakit ajánlani?
Fogyasztással kapcsolatban is van már kicsi tapasztalatom.
Városban egyszerűen nem tudtam 12,6 alá vinni akár mit csináltam és nem az órákig tartó dugóban állás mellet teszteltem.
Itt olvastam hogy a termosztát szokta beadni a derekát és volt aki az egr termosztátra gyanakodott volt a ki a termosztátot látta hibásnak a fogyasztás miatt. Hát én mind a kettőt kicseréltem és azóta a fogyasztás 10 körül mozog városban (de szinte biztos hogy nem az egr termosztát volt a rossz) mert határozottan érzem, hogy azóta sokkal melegebbet fúja a fűtés is.
Úgy kezdődőt, hogy a szívósornál megjelent az olaj, elmentem a szerelőhöz aki egyből a turbóra gyanakodott le szedte a levegő csövet a turbónál és tele volt olajjal.
Azután turbó le el Dunakeszire a turbós megvizsgálta kipucolta és közölte tökéletesen működik semmi baja.
Kérdeztem akkor hogy került oda az olaj és ő azt állította tapasztalatból, hogy a (nem jut eszembe a neve valami olaj szűrő ami a turbó körül van) azt kell cserélni.
Ki is cseréltük turbó vissza és láss csodát nem jön az olaj.
Ha már szét lett kapva minden ránéztem a szívósorban levő pillangó szelepekre is.
Amint kezdtük szétbontani ha mar rá jöttem hogy az enyémben biztos jó ideje nem működtek mivel a vákuumcső ami a működtető membránhoz ment teljesen össze volt szívódva, tapadva azon egy gramm levegő nem ment át.
A pillangókat az előző tulaj cseréltethette mert 2012 dátum volt bennük, nagy dilemmába voltam dugózni vagy nem dugózni ez itt a kérdés, mivel azelőtt sem működött és itt is és mások is időzített bombaként emlegették a lapkákat hát a dugózást választottam.
A megoldás amit kitaláltam (tudom most sokan sufni taningként emlegetik) de megosztom mit találtam ki.
Egyszerűen levágtam flexel a lapka tengelyét és a belógó műanyagot tengelycsonkot kihúztam a műanyagon a vágás helyét szépen elcsiszoltam a tengely helyén lévő furatba pedig előfúrás nélkül belehajtottam egy M6-os menetfúrót.
azután M6X16-os csavarral plusz gumis alátetettél és tömítő pasztával összeraktam (persze a csavar feje kifelé van)
Sziasztok! 2004-es E63-nál szeretném a CCC szoftverét megfrissíteni. A kérdésem az, hogy csak MOST buszon keresztül Icom A,B-vel és Ista-p szoftverrel tudom ezt megtenni, vagy WinKfp-vel Dcan interface-szel is? Köszönöm a segítséget.
az olajszint ellenőrzéséhez teljesen vissza kell dugni a nívót,vagy csak a gumitömítésig?
Azért kérdezem,mert olajat cseréltem,a gyári mennyiség 8,25 liter(525d).Én beletöltöttem 8 litert,a minimumot sem érte el.Rátöltöttem még egy litert,ha a gyűrűig tolom vissza,minimumon van,ha teljesen,akkor a max és a fél között.Ez hogyan lehet?
Igen tudom...szervizkonyves az auto es ismerem az elozo es egyben az elso tulajt es a szervizkonyv alapjan volt az auto visszahivason es javitottak az ulesfutest. De megsem jo..vagy ismet nem jo... megprobalnam a BMW-nel de attol felek, higy egy vagyont kernenek erte
ez típushiba volt,visszahívás is volt rá...vigyázzál,mert valóban ki tudja égetni a bőrt.Próbálkozz meg alvázszám szerint a BMW-nél,hátha él még a visszahívás.
A software frissítés az megvolt már a Maszinál 1 hónapja.Az alsó tartományban emelt a rail nyomáson is egy keveset, a nyomaték korlátnál az üzemanyaggal is játszott,pontosan csak ő tudja,de elég részletesen foglalkozott vele.Privátban küldöm a számát
Tudna valaki nekem olyan szakembert ajanlani aki ulesfutes javitassal foglalkozik? A vezeto oldal alig fut de ott is inkabb csak a hattamla . Az anyos meg annyira fut h kiegeti a bort es fustszag van...elore is koszonom.
Köszi! Idáig minden autómon megcsináltattam,csak szeretem olyan emberhez vinni,aki ismeri a típust,nem csak általánosságban dolgozik.Padon nem mérettem,ez a része nem igazán érdekel.
Kicsit sokallottam a fogyasztását a 2005-ös 525da autómnak,ezért rászántam magam egy kis motorvezérlő módosításra.AtiTDI fórumtársunk tanácsát kérve,egy pestszentlőrinci szakembert kerestem fel.Mit ne mondjak több,mint elégedett vagyok a végeredménnyel.Az én igényeimre szabva módosította a különböző értékeket.A váltó 300 fordulattal alacsonyabban vált,mint idáig,sokkal nyomatékosabb lett alul,a felső fordulatszám tartományban pedig tűzijáték van :) A beavatkozás előtt 150 tempomatnál 9 literen állt a fogyasztásmérő,ez most 7 liter lett.
A kedvenc körforgalmamban teszteltem is gyorsan az erőtöbbletet.Úgy gondolom nem sokáig fog tartani a hátsógumim.
Ha LCI E60-ról beszélünk, akkor az 523i még 2,5 literes 190 LE-s, az még vállalható, az 525i meg az 530i mindkettő 3,0 literes. Van még a vége felé 2,0 literes 4 hengeres 170 lovas szívó, na azt inkább ne.
525i 2007 vanos szelep csere történt....kérdésem, hogy hosszú távon ezzel kapcsolatban várható valami kapcsolt meghibásodás? Állítólag 200 k körül volt a javítása. Mik a gyerekbetegségei ennek a motornak, mire érdemes figyelni? WBANE510X0B84164 Előre is köszi! Szép estét!
Így van ledugóztam a vákuumcsövet ,belehajtottam egy 40 ft-os facsavart.... :D az euro 4-es motornál már nem szívja be a lapkát elvileg de azért jobb a biztonság , de ha be is szívja én úgy gondolom hogy az állandó nyitás zárástól megkopik a tengelye és elgyengül és ott törik el, ha nem mozog nem kopik.....
Üdv! Én nem cseréltem és nem is dugóztam le ,egyszerűen lehúztam a vákuumcsövet a szívósorról és így állandóan nyitva vannak a lamellák, így nem mozog nem kopik a tengelye nem is fogja beszívni , az olajat sem folyatja mert ugye nem tud ott megállni,mikor vettem akkor folyt az olaj és ki is nyírta az izzításvezérlőt meg tiszta olaj volt ott minden, azóta totál tiszta! ...ez a legolcsóbb megoldás , lehet taknyolás valaki szerint. Így van nekem már 2 éve 40.000 ezret mentem vele , dpf is teljesen tökéletes nem vettem észre semmi változást....525d 2004.
oké hogy az olajnak nem kéne ott lennie... de ha az kifolyik az olaj, akkor joggal feltételezem, hogy a turbó által generált nyomás is elszökik, illetve levegőmennyiség is csökken...
szóval ez a fajta szívósor megoldás ígyis-úgyis egy fos.
Sziasztok! E60 LCI-hez vettem egy pótkerék szettet, mivel gyárilag nincs benne, de én jobban érzem magam, ha van. Azonban az újszerű kialakulás miatt, nem fér bele.
Találkozott már valamelyikőtök ezzel a helyzettel? Megköszönöm, ha van valakinek praktikus megoldása.
szakertot keress fel, (ami nem feltetlen markaszerviz ) aki tud alapjarati henger korrekciot diagolni, .. uza nyomast..tomitetlenseg veszteseget merni. stb, . es ha behatarolta hogy / ha/ melyik henger gyengelkedik, eltudja valasztani a befecsi hibat a mechanikus hibatol.
ennek ellenére nem látod hogy mi az átbaszás és a lehúzás a gyártó részéről...""
nem errol irtam.
ha errol irok, az oldalak lettek volna, es nem keves tragar anyazas lett volna benne.
az osszes ujkori autogyarto galacsinokat hajtogat papirbol.
mondjuk ugy 04" korulrol.
van akinel elobb, van akinel kesobb.
de az osszes gyartot elerte a 'majd a tulaj tesztel, de addig is fizet' szemlelet.
(meg ez sem lenne baj, hisz ez is csak biznisz.
a problem abbol van, hogy kepzett /?/ mernok, pr, ad ki olyat tomeggyartasba, amirol a ranezo vasas cigany latja hogy gyenge lesz az oda. es ez most nem feltetlen bmw.)
visszaterve, csak a dugozas ellen keltem ki..mert az csak tuneti kezeles.
hátha valaki tudja mi lehet a probléma, mielőtt még elballagok egy szervízbe...
van egy 2008-as e60-om 525i automata a 3 literes 160kw-os motorral, 170ezer kilométerrel
hollandiából hozták ahol bmw szervízben szerelgették eddig, le lett kérdezve, tényleg
azt csinálja, hogy amikor hidegen indítom amíg be nem melegszik nehezen jár, nem fulladozik, csak nincs jó hangja, meg a kasztnin is érződik, hogy kiegyenlítetlenül jár a motor
ha elindulok vele akkor már nem veszek észre belőle semmit, aztán meg ha bemelegszik akkor sem jelentkezik
csak akkor amikor egész éjjel kint van, teljesen kihűl és a napi első indításnál csinálja
mivel nem értek hozzá, gondoltam hátha van itt olyan aki meg tudja mondani kb mi lehet a bibi
nem árulok dugót... de a lehuzást sem teljesen értem sok esetben... ahogy a gyár részéről sem...
ha korábban lemez leömlőt használt (álliítólag súlycsökkentés miatt) de 2007-től visszatért az öntvényre, akkor ezt nem értem... tehát maradjunk annyiba, hogy a lemez nem az olaj miatt ég szét, hanem szimplán szar... de persze nem hívjuk vissza mert nagy lóvé... mint ahogy a szívósorok hibáját sem ismerték el, pedig tény volt hogy bepergett a lapka az EU3-as motoroknál.
én sosem mondtam hogy sok autót láttam már, nekem bőven elég a sajátom és a családi körben előfordulók... arra te légy büszke ha ekkora király vagy 20 miegymást cseréltél és ennek ellenére nem látod hogy mi az átbaszás és a lehúzás a gyártó részéről...
ez olyan mint a lánc szakadás, bedobtak egy újabb láncot aminek más az anyaga, se előtte se utána nincs gond a láncokkal csak éppen mikor próbáltak spórolni egy kicsit... olyan kb 0,5eur-t/autó...
hány km-t mentetek már ledugózott szívósorral, hogy ennyire részletesen tudjátok mi a helyzet?
és miért van az, hogy 60e-es új autónál is kifújja az olajat a cooler tömítésnél? 100e-nél meg a szívósornál? és 80e-nél miért reped el a leömlő? akkor ezek szerint 100-et bír egy turbó... lófaszt... miért álltak vissza az öntvény leömlőre, csak nem azért mert ott mindegy mennyi olaj kerül bele...
elméletileg szép és jó amit leírtok csak a gyakorlat mást mutat...
A flap-ek azèrt vannak a szívósorban, hogy alacsonyabb fordulatszàmon (2000 rpm alatt) örvènyesen kapja meg a levegőt a motor. Ez befolyásolja az égést, ha ez nem így történik akkor jobban kormol a kocsi egy idő után -> eltömődik a dpf -> megnő az olajszint a gyakoribb regenerálás miatt -> stb...
A gyári DIS-ben van egy olyan rész a DPF eltömődés hibájának vizsgálatakor, hogy "működnek a flap-el a szívósorban?"
Az viszont kellemetlen, hogy egy gyári új szívósor is kb 30e km után engedi az olajat. Ès nem a tömítèseknèl folyik, hanem a flap-ek tengelyènèl, mert rossz a konstrukció. Màs autònak pedig màs a típushibàja, semelyik sem tökéletes :)
Hogy mennyivel olcsóbb cserélni mint dugózni azt nem tudom. Igazából a cserén azért nem is agyaltam mert itt is azt olvastam és több szerelő is azt mondta sok értelme nincs az egésznek, ezért gondoltam én is ledugóztatom.
Tegnap mikor hazaértem és kiszálltam a kocsiból égett olajszagot éreztem és némi füst is szált a motortérben.
Reggel mikor megnéztem mi lehet először a szívósornál megjelenő olaj szivárgást vettem észre, gondoltam azt éreztem. Na de aztán később beugrott, hogy is került oda olaj, már kezdtem félni mikor átnéztem a motor másik oldalát be is igazolódott a félelmem. Később jutott eszembe, hogy napokkal azelőtt olykor úgy éreztem mintha nem húzna rendesen a kocsi.
Tud valaki BP.-n vagy környékén gyors precíz megbízható turbóst?
Kb. mennyi szokott lenni a turbó felújítás? azt már biztosan tudom, hogy nem ért bele a lapát a házba.
Másik kérdésem hol lehet beszerezni a dugókat a szívósorba?
Csak érdekesség képen szinte napra pontosan a 200000-dik km-nél szált el a turbó.
azért rájuk annyira nem alapoznék...x5 abs modulra is mondták,hogy persze simán javítják.Elküldtem portán,visszajött 35,000ért ugyanolyan szarul.Próbálkoztak mégegyszer,az sem sikerült,majd visszaküldtek 30,000.-et,de a modult nem :)
Kicseréltettem a feszültségszabályzót a generátoron, amihez ugye ki kellett venni a generátort illetve ebből adódóan le lett véve a szíj, a hűtőnek a csövei, a hűtőfolyadék fele elfolyt, helyette friss lett betöltve.
Azóta az autó pár óra állás után másképpen indul be, olyan mintha az önindító többet tekerne plusz 1-2 másodperccel még indítás után.
Mi lehet a gond? Érdekességképp az olajszint kicsivel max felett van melegen nézve.
Nagyon megkoszonnem ha valaki tudna segiteni nekem.....BMW 525 D 2005 ev vegi ....sokat olvastam a problemamrol, kijelzo ujraindul nem tolt be, hol betolt hol nem....nyilvan ismeros itt sokmindenkinek ez a gond...termeszetesen ha hiszek az olvasottaknak akkor CCC modul csere lesz belole....Az a problemam hogy Debreceni vagyok es egyszeruen nem talalok senkit aki javitaná , csak pesten...
Esetleg valaki tudna javasolni valakit Hajduban, vagy Szabolcs megyeben nagyon fontos lenne most itthon vagyok de Nemetben elek es lassan muszakiztatnom kell es ugy elkuldenek a picsaba ha nem mukodik....
kinyílottak az első légzsákok a kocsimban (bmw e60 2007 2.5 benzin ) kijavítottam mindent, de a légzsák hibát nem tudom kiütni. Hallottam , hogy a légzsák vezérlő egységet kell kicserélni vagy lenullázni. ezt hol találom és mit kell lebontani hozzá. kb menyi egy új és menyiért nullázzák le ? tudnátok róla képet mutatni ? ilyet vettem de nem tudom hogy jó-e :::
ÓoÓ... Akkor ez a baj. Köszi Ati :) De ez miért van hogy állóhelyzetben balra nem, csak jobbra? Mi a logika benne?
Lenne még egy vízhőfok kérdésem : 120km/h körül 89-90 c' városi tempo 87-88 c' állóhelyzetben feltekert fűtéssel 85-84 c" alá nem megy.. Ezek jó hőmérsékletek vagy melegebbnek kell lennie ? ( N53 30i )
Bocs hogy nem az aktuális témához,de a haverom küldött egy kis üzenetet-minden kötelezettség nélkül!
"Én ugyan úgy mint ti a szopóágon vagyok már 10 éve ugyanis autókereskedő vagyok,s mivel a szakmám,nem nepper "basszuk át a palimadarat minél nagyobb haszonnal"hanem mérnök vagyok aki a Piaristáknal nevelkedett,saját mindennapi problémáiból +20év tapasztalatából alkotni vmit ami mindenkinek jó lehet előítéletekből,szakmai hiányosságból véleményt alkotni.A nem ismerésnek,az okoskodásnak,mindig voltak és lesznek megnyilvánulásai.A reszletességet a "CCS"lenyegerol azert nem beszélhetek,mert nem végeztünk még a szabadalmi eljárással.Azomban a 2 éve tartó kisérletek és az eddig kb 30fajta autó és teherautó tipus beépitese soran tapasztalt eredmények,vezettek arra,hogy mindenki számara elérhető megoldást kináljak mindenki számára.A pontos technikai leirast,nem fogom kedves fórumozók elmondani,a szabadalmi eljáras végezetéig.Az eddigieket,piackutatás révén osztottam meg egy barátommal,mert kíváncsi voltam mennyire probléma ez mások életében,vagy csak én mint autókereskedő szopok azért folyamatosan,mert garanciát kell adnom a mások által szarul használt autókhoz....."
Tisztelt Mewo! Nem akarok szemtelen lenni, de priváte nem kaphatnám meg az elérhetőséget? Nagy segítség lenne, ha lenne olyan cég/szaki aki már látott, sőt csinált is már ilyet és sikerült is neki. :)
Hátha tud valaki segíteni e61 a panorámatető hátsó üvege megakadt működés közben! Becsukáskor egy törésre utaló hangot hallottam, és azután csak az egyik felét próbálta csukni. Ugye mivel nem sikerült vissza nyitotta.
Nagy nehezen becsuktam úgy, hogy egy csavarhúzóval toltam hátrafelé azt a háromszög alakú valamit ami nem mozgott.
A kérdésem a következő: jól sejtem, hogy tetőkárpit le az első lépés, vagy más módon is hozzá lehet férni a javítandó alkatrészhez, illetve mi szokott ott eltörni?
ciripelő hangot adhatja a generátor is... és ha töltésed nincs vélhetően nem csak fesszab (mert ebben ugye a kefe elkopik idővel)... hanem forgórészen a csúszógyűrű is kophat agyig... szóval egy komplett generál, csapágyak, forgórészfelújítás és új fesszab nem árt neki...
Nem reagált a kulcsra egyáltalán,nem volt rádió adás egyáltalán,nem nyílott az ajtóban az üveg,valamint random hibákat szórt a hátsó lámpákra.Ezeket mind megjavította.Nekem nem ázott be soha az autóm.
bár nekem szerencsére nem volt ilyen vészes a helyzet és nem is okozott semmilyen elektronikai galibát a beázásom, de ahogy olvasom és tapasztalom, ez sok touringnál előjön.Ha nem vagy kárpitos, vagy lakatos, akkor mindenképpen javaslom a szervizt, mert bontani kell viszonylag sokat.Ki kell tisztíttatni a járatokat, esetleg itt-ott tömítést cseréltetni és újra jó lesz néhány évig.Apróság az egész, de ha el van tömődve, akkor bajt tud csinálni.
Sziasztok! 525d 2004 e61-em van és pár kérdésem hátha tudtok segíteni! Hidegen ha indítom enyhe ciripelést,csörgést hallok ,láncra gondoltam de ha bemelegszik nincs semmi hangja és fordulaton sem, pontosan nem hallom honnan jön de előröl valahonnan ,mi lehet esetleg az ékszíj tárcsa kezdődő halála? Szíjak szépen futnak. 2. kérdés : Ha elindittom az autót van hogy nincs töltés 3-4 percig utána megjön,az akksi még tuti rendben van generátor kezdi megadni magát szerintem , kérdésem mit érdemes ilyenkor cserélni elég a fesszabályzot gondolom, hibakód is van: A3AA és elég sűrűn bedobál fals hibákat dsc+abs . 3.kérdés: DPF nyomásnak mekkorának kell lennie ami még jó?Nekem alapjáraton hideg motornál 14.88 Hpa melegebb motornál 11.88 Hpa 2500-as fordulaton meg 55.32 Hpa de hibakód vagy gondom nincs ez csak kérdés! Üdv
Sziasztok! Már vagy fél éve vagyok -mondhatom egyenlőre- boldog tulajdonosa egy E61 525d-nek. Sok gondom eddig nem volt, olajok, szűrők, féktárcsák x 4 + betétek, rezgéscsillapító tárcsa, szívócső ledugózás, izzítógyertyák, xenon izzó csere. 219 ezerrel vettem lassan beletettem 20 ezret, ennyi minden jött ki. Ha ennyi bajai lesznek ezek után is akkor sokat fogunk együtt utazni:) Győr
Segítségeteket szeretném kérni, 2007. 07. havi E61 LCI 525d automatám van, és az alábbi gondom lenne:
- a kulcsom nem mindig nyitja az ajtókat, heti 1-2 alkalommal manuálisan kell nyitnom zárnom az ajtókat a tollkulccsal, (nem elemes a kulcsom)
- a rádióm vételi minősége az utóbbi időben csökkent,
- és ami a leginkább zavart az az, hogy hétvégén a műszerfalon sárga ikon jelent meg, Niveauregulierung ausgefallen-t, szintszabályzó rendszer hibáját írta ki, és a hátsó futómű kompresszor nem emelt. Megnéztem a helyén - a pótkerék alatt - és láttam, hogy kb. 2 cm víz áll az autóban, és ebben volt az elektronika!
Kitakarítottam, szerencsére rendben van a gép.
A fórumon még új vagyok, de végigolvastam az ehhez hasonló problémákat, - látom, hogy nem egyedi eset ez a kombiknál.
De kérem segítségeteket abban, hogy mi lehet a beázás oka nem volt sérült az autó, és nincs panoráma ablakom se-, hol jöhet be a víz, hogyan lehet megszüntetni, mert azóta autómosóba se merek elmenni, és mit lehet tenni a problémák megoldására.
Hogyha csak néha dobja be hibának akkor általában az egyik Szenzor szokott lenni. Amikor éppen kiírja a hibát akkor tedd rá az új adat és amelyik nem kattog az a rossz.
Koszonom! Biztos? Mert az elozo e60-omnal volt ott szakadas olyankor a csomagtarto mikrokapcsolo nem mukodott.. akkor ott keresem a hibat. Koszonom szepen!! Es a pdc failure? Erre mi a megoldas? Neha ezt is bedobja hibanak..neha meg mukodik ezt is most kezdte a napokban..?
Olyan problemam akadt az autommal hogy menet kozben azt irja boot open...csomagtarto nyitva.. de nincs nyitva. Es amikor bezarom az autot akkor sem villog az index nyilvan mivel ugyerzekeli, hogy nyitva van a csomagtarto. Mi lehet a megoldas? Koszonom. Udv Jani
Ha összkerékhajtásos a bubid akkor bömibe is olyat keress. Baromi nagy arcul csapás ahhoz képest a sima hátsó-kerékhajtás. Fogyasztásban nagyobb tempónál nem leszel sokkal előrébb
A 530i-ről nincs tapasztalatom,viszont a téli közlekesésről igen.Nekem is ez az első BMW-m,tehát elfogulatlan képet tudok adni a hajtásáról.Röviden,tömören:nagyon fejlett a DSC rendszere az autónak,nem érezni a hátsókerék hajtás semmilyen hátrányát a havas,jeges utakon.Viszont,ha kikapcsolod teljesen az elektronikát,akkor bebasz az árokba :D
Jelenleg egy Subaru Legacy-t használok (2.0 benzines), amit szeretnék lecserélni a közeljövőben, az autóval nagyon meg vagyok elégedve, 130.000 volt benne 3 évvel ezelőtt, most 214.000, és az általános szervizelésen kívül semmi gondom nincs/ és nem is volt az autóval,igazi igásló(de pl. az olajat max. 12-13ezer km-ként cseréltetem)
A "kiszemeltek" között van úgy szintén Subaru Legacy és Outback,de 3.0-es, hathengeres motorral,ami sokkal csendesebb.
Mivel Hollandiában élünk, ezért évente minimum 3-4x hosszabb utakat teszünk meg, és egy gyermekkel is gazdagodtunk, így mindenképpen csendes, kellően erős, kényelmes,biztonságos autót szeretnék. A 3.0l-es boxermotor étvágya elég magas, 140-160km/h-ás utazósebességnél simán benyakalja a 12-13l-t, így ez kissé eltántorít...a BMW-k mindig is tetszettek, de még sosem volt a tulajdonomban, és nem is vezettem.
A választásom az interneten található információk alapján az 530i-re esne, a 258l-motorral szerelt típusra (ismereteim szerint elég megbízható). Biztos "túl parázom", de a téli utazásokkor kis félsz van bennem a hátsókerék hajtás miatt, ez az egyik dolog, és a szerviz költségek(vezérlés csere, stb.), amik ismeretlenek számomra...Szóval nagyon hajlok most a BMW felé, csak számomra ismeretlen a márka.
Jól látom, hogy itt valami gyárilag béna megoldás matt az érzékelő a szar valamelyik ülésnél? Na már csak azt kéne megfejtenem, hogy hol van, hátha lehet kicsit birizgálni és elmúlik.
Az övet bekapcsoltam, és ha nincs bekapcsolva akkor hangoskodik a kocsi, ha be van kapcsolva, akkor nem. Ha hirtelen megrántom akármelyik övet, akkor befeszít. Nem ütköztem, nem robbant ki légzsák, de akkor ez most valami légzsákos hiba? Ezzel mit lehet kezdeni? Ki lehet ütni valahogy?
Más: Tudtok olyan embert, aki baráti áron segít nekem abban, hogy egy kivezetett gps töltőt lecseréljünk usb-s csatira, esetleg auxos bemenetet kivezeni?
tökéletesen zárt garázs. annyi volt 1 hét után beultem elinditottam az autot ,picit hagytam ketyegni,hátramenet és kigurultam 1 métert nem mentem talán mikor a kerékdefekt figyelő rendszer felvillant. utána jött sorban a többi.
ha hermetikusan zárt a garázsod akkor talán nem... de azért egy ilyen állatnak túl nagy rés nem szükséges a bejutáshoz... csináltam már egy két ilyen autót aminek a gazdája még álmában sem gondolt volna erre.
mindenképp elviszem szervizbe! én továbra is ugy gondolom valami kontakt hiba,hisz az auto nem mozdult ,és elsőre nem abs hiba jött hanem keréknyomás ellenorző rendszer.
csinált már ilyet csak az egy nagy eső után egy pocsolyán áthajtásnál jött,akkor emmisszios hibákat irt ki ,valoszinü a viz hirtelen meghutotte a kipufogot ,akkor gépre téve hibát kiutotték és nem is jott vissza. azota pocsolyák kerulve:))
Szívesen ! Gépre téve , rögtön kiderül melyik keréknél lévő jeladó. Ilyen időben csak óvatosan, mivel az összes biztonságtechnikai dolog kikapcsolásra kerül , tehát simán keresztbeálsz nincs abs, semmi sem... Mivel nincs jel igy nem tud miből dolgozni.
kb.10e bontott,20e az új.. Csere után semmi nem szükséges,rögtön működik a rendszer, max egy guminyomás reset kell a menüben.
Szia koszonom a valaszod! A kereknyomas ellenorzo rendszer ir ki nekem rendszerhibat. Az rpa hiba utan hozta fel az abs. Stb hibat. Konkretan azt irja ki defekt nem megallapithato. A check control uzenetnel pedig kiirja. RPA rendszerhiba. Nem is engedi a kereknyomas atvetelet amit ugye egy defekt utan illik megcsinalni.
Meglehet hogy az egyik ABS jeladó adta meg magát , ebben az esetben az egyik kerék felöl nem érzékel fordulatot a rendszer, így lekapcsolja a biztonsági dolgokat.. (abs, dsc, dtc stb.. )
Tegnap este kiírta,hogy jobb első helyzetjelző hiba. Megnéztem és tényleg van valami gond. A jobb első angel-eyes világít,de nem olyan fényesen, mint a másik. Itt van pár kép róla, nagyjából látszik,hogy az egyik oldal nem világít rendesen.
BMW gyári, de a dobozban castrol olaj van állítólag. Szerintem az 5w-30 pont egy jó középút a 10W-60 meg a 0-40 között. Mondjuk én főleg városban használom rövid utakon.
Fogyasztás ebben a kategóriában számomra nem elsődleges szempont, viszont ahogy olvastam, sok baj van az N53 motorokkal. Legalábbis korábban a Steeef gyerek ezt írta. Én nem tudok saját tapasztalatból nyilatkozni.
E61 M54 525i komfortüléssel? Létezhet ilyen Magyarországon? M54 E60/E61, most már tényleg úgy gondolom, hogy a legjobb benzinesek, Mao-i eladó alig létezik, az a kevés ami van, az meg hónapok óta fent figyel a hahun! Németben meg van mindenféle...
Szia. Pont ugyanilyenem van. Én először Castrol 10w-60-at raktam bele (ez M5 olaj), de másodszorra már 5w-30 gyári BMW olaj ment bele. Az enyémben 215e van. Ja, és kötelezően Mann szűrőkkel!
Többen is (köztük volt ide író topiktárs is), a tanulság annyi, hogy "inkonzisztens" lesz a kocsi, ergo mindig hibaüzenetekkel baszogat. Ha ez nem zavar, akkor amúgy működik.
Bár ÁLLÍTÓLAG a hibaüzeneteket is ki lehet valahogy ütni, de az nagy műszerfal megbontással meg plusz költséggel jár, ergo nem szokták erőltetni.
Te, én azt az AMSOIL-ra írtam, de igazad van. :) Piacgazdaság van, ha minden örökké tartana összeomlana a gazdaság. Egy biztos: az AMSOIL. És a haj még mindig tart.
Azt nem kalkulálod bele, hogy a mostani kocsikat nem hosszú távra tervezik.
Garancia, szavatosság idő lejárta után nyúlhatsz zsebbe és viheted szervizbe, ami megint csak pénz nekik. Nem érdekük akár egy mosógépben hosszú távra megbízható, strapabíró gépeket tervezni-nem vennénk újat, nem járnánk szervizbe.
30 E Km olajcsere, örök élet váltó olaj, hamar lekopó gombok, ami régen még lepattintható volt az mostani megoldásban már törik.
A mi cuccunk sem kötelező, csak gondoltam megosztom veletek-én tesztelem fél éve F11 emben.
Csek egy szösszenet, tegnap lenuláztam a számlálót, 220km autópálya 145km/h, 8km kisváros, 50km Bpn belül, 6,6l/100km 525da lci. Nincs benne fogyasztás csökkentő, se dpf.
hátha érdekel valakit van egy hibátlan 6-os kéziváltóm eladó... illetve egy kuplungszett is mely szintén hibátlan állapotú kinyomóval, szerkezettel, kéttömegű lendkerékkel!
A kémiai Nobel díjat 1973-ban Ernst Otto Fischer ésGeoffrey Wilkinson kapta a fémorganikus vegyületek kémiájának területén végzett munkájukért.Egyikük sem volt az Amsoil alkalmazottja.Az előbbi a massachusetsi technikai egyetemen dolgozott,az utóbbi Londonban.Tehát az Amsoil semelyik mérnöke nem kapott semmilyen Nobel díjat,semmilyen Amsoil termék fejlesztése után.
Valamint egy magyar fórumban legyél kedves magyarul írni,vagy magyarul bemásolni,én sem svédül válaszolok neked.
AR6200 FUEL MODIFICATION COMPLEX For all Carbon Based Fuels AR6200 was developed at Bell Laboratories with oil-soluble organometallic compounds of iron winning the 1973 Nobel Prize in Chemistry and other materials to address fuel challenges not adequately addressed at the refinery. It has been engineered to increase the surface area of fuel droplets, and lower the ignition point (up to 400ºF) starting the burn at a lower temperature to yield more BTUs from the combustion process.Improved combustion efficiency decreases fuel usage, yields added horsepower and torque, and significantly reduces waste emissions.AR6200 has been formulated for use in all fuel types including gasoline, diesel fuels, heating oil, 2-cycle, and heavy oils like bunker fuel. It is completely soluble in fuel oils and can be added directly to bulk storage to maintain and/or restore fuel integrity
Igen főnök! A hülye BMW nem is értem miért fejleszti ezeket a szar motorjait, hogy tovább csökkentse az emissziótmés fogyasztást. Piezós gyújtás? A lófaszt! Minden új autó mellé 10 lityi Amsoil regeneráló-fogyasztáscsökkentő-hipnotizálófityula.
természetesen lehet viccelődni csak értelme nincs , és az ilyen utólagos levegő beengedő dolgoknak sincs! az a megoldás hogy utólag + levegő megy be az emeli az üzemanyag égési csúcs hőmérsékletét és nekünk pont az ellenkezője kell ! csökkenteni kell ami nagyon nehéz feladat , nem véletlenül egyedül álló az ARCHOIL AR6200 anyag, nem véletlen a Nobel díj ! azt nem adják csak úgy. az ARCHOIL AR6200 közel 400 C fokkal lecsökkenti ezért a munka ütem alatt majdnem minden szénhidrogén molekula elég , így lesz kevesebb a korom képződés , közben nyomaték növelő hatása is lesz , ami garantált fogyasztás csökkenéshez is vezet, nem tartalmaz se kerozint se petróleum származékot így a modern / BMW / autókba is lehet használni, a legtöbb BMW tulajdonos 1 liter körüli csökkenést mond :
"
AR6200 összetett formulája és felépítése többcélú megoldást kínál. A formula égéskatalizátor, vízkiszorító, polimerizációt gátló, rozsdamentességet biztosító, csíraölő, kenést elősegítő és ketán szintet növelő anyag egyben, komplex összetételben. Ez a védett összetétel annyira hatékony, hogy már egy oz mennyiség elég 80 gallon üzemanyaghoz, azaz ennyi optimális.Eredményként egy nagyon költséghatékony kezelést kapunk, mely növeli a motor teljesítményét, csökkenti a fogyasztást és a fenntartás költségeket, a káros anyag kibocsájtást és biztosítja a tárolt üzemanyag állandó minőségét"
. Mivel katalizáló hatású, így az égési hőmérsékletet csökkenti, (dízelnél 1200 F-ről 800 F-re), és lerövidíti az égési folyamatot, másodsorban az üzemanyag cseppecskék méretét csökkenti, mely az égéstérbe kerül. A kisebb cseppek nagyobb felületet jelentenek (mintha egy fadarabot szálkákra vágnánk), így az égési felület nagyobb lesz. A kombinált eredmény hatékonyabb robbanás és nagyobb teljesítmény illetve kevesebb üzemanyag szükséges ugyanakkora teljesítményhez. Az el nem égett üzemanyagból kevesebb korom kerül ki a környezetbe. A hatékonyabb robbanás jobb égést biztosít mely a kibocsájtást csökkenti. A diszpergáló hatás miatt az égés előtt kiszorul a víz az üzemanyagból, így kevesebb oxigén keletkezik, ami alapvető eleme a széndioxid, nátrium oxid és kéndioxid keletkezésének.
a kérdés akkor hogy ha létezik ilyen anyag akkor az üzemanyag gyártók miért nem teszik bele a gyártáskor ?? itt a válasz : // viszont 100% ra elismerik az előnyét az AR9100 és AR6200-nek //
Miként vagyok biztosítva arról, hogy az AR6200 nem okoz üzemzavart vagy nem megy tönkre a motorom?
Válasz: Más adalékokkal ellentétben az AR6200 teljes és speciális megfelelőségi teszten ment keresztül, teljesítve az összes szervezet kritériumait, mint az American Society of Technology and Materials (ASTM), Engine Manufacturers Association (EMA), és az American Trucking Association (ATA). Továbbá a terméket értékelte és bejegyezte az Amerikai Környezetvédelmi Hivatal is (EPA). Ezen sztenderdeket felállító testületek, melyek egyben részvényeseink is biztosítják, hogy a termék megfelel és tökéletesen teljesít arra a célra, amelyre tervezték és gyártották azt.
Kérdés: Mi maga a termék?
Válasz: az AR6200 egy üzemanyag módosító összetétel, alaposan tesztelt és bejegyzett formula.
(U.S. Patent #4,585,462, Patent #4,609.379, és Patent Application #20030172583)
Ez a formula magában foglalja a legújabb fém organikus katalizátortechnológiában elért kémiai vívmányokat, szintetikus kenési technológiát és az üzemanyag stabilizálási csúcstechnológiákat. A meghatározott összetétel és formula szabadalmaztatott és az előbb említett bejegyzési adatok által levédett.
Kérdés: Milyen teszteket végeztek , hogy megfeleljenek a fent említett szervezetek elvárásainak?
Válasz: A Phoenix Chemical Laboratories, Chicago végezte el az ASTM D975-ös tesztet, mely az üzemanyag viselkedését befolyásoló hatásokat vizsgálja a viszkozitás és az oldott szilárd anyagok újbóli összeállási pontjának tekintetében. (Cloud Point). A termék minden kritériumnak megfelelt. Szintén itt végezték a kenési jellemzőkre irányuló vizsgálatokat, itt is kiválóan teljesített a termék. A fogyasztáscsökkenést vizsgáló teszteket (SAE 11321) a Lubetraknál, Sandyben, Utah államban hajtották végre egy Cummins N14-es motoron és 8,2%-os javulást regisztráltak.
több ilyen képet, levelet kaptam már :
Mellékletként küldöm a képet, 2014.08.08.án Horvátországba mentünk és 5.6L volt a fogyasztásom!!!!!!!!Köszi a terméket, NAGYON JÓ!!!!!!!!Üdv. Vida Zsolt
Nem újabb propaganda, csak most küldte el a haverom a rövidke kis szövegét:
"Clearing Course System" a megoldás problémájára. Mitől dugul el a részecskeszűrő,tehetnénk fel a kérdést? Okai:-rossz minőségű gázolaj,-rendszeres városi használat,-az autó önregenerációs programjának nemismerése.Eddigi megoldások,tüneti kezelése-részecskeszűrő vegyi tisztítása ,külső adalékok használata,-szűrő átlyukasztása,vezérlőegység átprogramozása,-részecske szűrő cseréje.Általunk képviselt "Clearing Course System"orvosolja a problémát ugyan is elegendő levegőhöz juttatja a motort a számára nem ideális körülmények használata során is,ezáltal egy öntisztulási folyamat indul el a motorban.A gyári paraméterek nem változnak,nem történik elektromos beavatkozás.Az egység felszerelése 3-4órát vesz igénybe,bármilyen típusú autóra vagy kishaszongépjárműre felszerelhető.Ára típustól függetlenül 63000Ft+ÁFA.
itt azért hozzátartozik a sztorihoz,hogy egy papírok nélküli autóról beszélünk(az eladó hónapok óta hirdette forgalomba nem helyezhetően),nem véletlenül mentek rá,nagy eséllyel bankos autó lehetett,szerintem feljelentés sem történt :)
Áholy! A minap ezt a felhívást találtam az egyik közösségi oldalon, gondoltam megosztom:
FIGYELEM!!! NAGYON KÉREM A SEGÍTSÉGETEKET! ELLOPTÁK EZT AZ AUTÓT! Alvázszáma: WBANJ71030CR10814
Tegnap, azaz 2015.01.21.-én 18:30 perc környékén eljött két 20-25 év körüli fiatal srác a lakásomhoz megtekinteni ezt a fekete e61-es 530d BMW-t. Mikor beengedtük őket az udvarra kérdeztük hogy mivel érkeztek mert autó nem állt a házunk előtt. Azt mondták hogy messzebb álltak meg. Az autót átnézték, hoztak magukkal sárga rendszámot ami felkerült a kocsira, aztán elmentünk velük próbakörre (a két elkövető, én és egy családtagom) A rendszám HD felségjelzésű volt és 2013-ban járt le. Ennél többet sajnos nem tudunk. Kb 5 km megtétele után, lakott területen kívül megálltunk egy vendéglő parkolójában (a vendéglő zárva volt) hogy majd ott a két fiatal srác helyet cserél. Az egyikük kiszállt a kocsiból, azt állította hogy valami nagyon füstöl hátul. Erre mi mindketten kiszálltunk és hátra mentünk hogy megnézzük mi lehet az. A sofőr a kocsiban maradt, aki pedig kicsalt minket gyorsan bevágódott a hátsó ülésre és elhajtottak.
A rendőrség értesítve lett 1 percen belül. Az autót látták a szomszédos településen több térfigyelő kamerán is, de a kamerák előtt befékeztek és így nem lehet látni a rendszámot. Rendkívül nagy sebességgel haladtak, Boconádon és Tarnamérán látták az elkövetés után 2 perccel.
Országos és nemzetközi körözés lett kiadva erre az alvázszámra. Ha ilyen fekete BMW alkatrész kerül meghirdetésre vagy látjátok valahol az autót, jelezzétek nekem vagy a rendőrségnek!!!
A tolvajok ezen a telefonszámon kerestek, ami az elkövetés óta természetesen nem elérhető: 06307814872
Ez az egész sztori sajnos igaz, a kételkedők nyugodtan járjanak utána a megfelelő szerveknél!!!
Az autónak nincs különös ismertetőjele, csak annyi hogy hibátlan állapotban van!
KÉRLEK A MEGOSZTÁSOTOKKAL SEGÍTSÉTEK AZ ELKÖVETŐK MEGTALÁLÁSÁT!
ezt hogy érted... azért mert automata? én elfogadom ezt a városi fogyasztást... mivel nem ott járok főként és nem is odavaló az autó... átlagban annyiból hozom ki mint az asszony 1.6-os golf plus-ja... szóval nincs vele gondom... de ezek a tények... lehet álmodozni 6l-es fogyasztáról de nem egy ilyen bmw-től
igen az újak sokkal takarékosabbak az tény... én 5 éve hajtom az enyémet ami 2005-ös EU4-es 25D automata... 150e-t raktam bele 5 év alatt, nagyjából tisztában vagyok az igényeivel, szervizelési problémákkal és a fogyasztásokkal is... be kell látni, hogy egy viszonylag nagy tömegű, nem kisköbcentis és ráadásul automata nem fog városban 8l-t enni, inkább 11-12 és ez a reális, ha valaki városozik ne vegyen ekkora dízelt, meg főleg nem DPF-est... viszont városon kívül illetve autópályán lehet szépet kihozni belőle.... általában csont üres tankkal esek be a kútra kb 67l szokott bele menni.... és kb 780-820km megy ennyivel... ez vegyes használat kis autópálya, kis város mig beérek melózni...
nyaralni mentünk görögbe akkor felpakolva klímával 1010km ment el autópályán...
Tetszik,nem tetszik ez van :) tudtam mit vállalok,amikor ezt vettem,minden 10-15 éves fejlesztésű hasonló kategóriás autónak ez a reális fogyasztása.Sajnos sokan beleesnek abba,hogy maguknak is hazudnak(ezzel most nem rád célzok) az autójuk fogyasztásáról,aztán benéz ide valaki,aki ilyen autó vásárlásán töri a fejét,látja,hogy a BMW 8 literrel is eljár városban(most nem egy 2000 fós kisvárosról beszélünk 2 kereszteződéssel,reggel 4 kor).Megveszi az autót,aztán nem érti,miért fogyaszt 3-4 literrel többet,így nem is tud felhőtlenül örülni neki.Az elmúlt 5 évben viszont jelentős fejlesztések történtek a prémium márkáknál ezen a téren,hihetetlen takarékosak az új 6 hengeresek,az új autmatákkal.
150 tempomat,teljesen reális,200-nál 10 liter körül fogyaszt.Azért ment állandóan a kályha,mert 2-5 km-es távokat mentem vele,80 fok alatt folyamatosan rásegít,ekkora táv pedig kevés ennek az eléréséhez
Nem sok ez,ennyit fogyaszt...6 henger,automata,rövid táv,hideg motor,az állófűtés mindig megy...a gyári városi fogyasztása 10.6 liter,viszont azt melegen állapították meg,ehhez még hozzájön a kályha,ami 0.7 liter/óra+ a hideg idő.Rengeteg 6 hengeres dízelem volt idáig,a 2011 A6 kézi váltóval,a kisebbik 6 hengeres motorral is simán 10 felett evett városban,előtte Signum ,3.0v6 dízel,automata,állófűtés:13 liter.
Szia, ez szerintem nagyon sok, ott nem jó valami.:(
Most volt nagyszervizen az autóm, elég sok mindent kicseréltettem, most penge a gépem végre, eddig az enyém is rengeteget fogyasztott városban a pályázáshoz képest (10-11 körül), de most a termosztátok cseréje után ez is jelentősen leesett 9-9,5 körülre.
Nekem a legutóbbi hetem úgy nézett ki, hogy lementem Debrecenbe pályán 130 tempomattal, ott a városban mozogtam 120 km-t, majd haza pályán 148 tempomattal.Ez 620 km, az átlag 8,4 lett.
Érdekes dologra lettem figyelmes.Az előző tankolásom után(nulláztam a BC-t) rögtön autópályára mentem,kb 250 km-t tettem meg,a kijelző szerint 8,5 liter volt a fogyasztásom.Majd a következő 200 km-t 2-5 km-es városi szakaszokból jött össze,szinte állandóan ment az állófűtés és szépen,folyamatosan felkúszott 11,6 literre a fogyasztásom.Ma 70-90 km/h-s tempóval(kézi vezérléssel M6-ban) megtettem kb. 80 km-t főúton,nulla forgalommal,a BC viszont csak 11,5 literig ment vissza.Valamiért felfele nagyon gyorsan korrigál,de visszafelé nem igazán.Nálatok is így van ez?
Kimaradt még a hibalistából a főtengely ékszíjtárcsa leszakadhat, kipufogó leömlőcsonk elrepedhet, napfénytető beázhat (vízelvezetői eldugulnak), generátor felújítás is lassan időszerű lehet.
Termosztátok, izzítók szintén megvoltak csak lemaradt, turbógondokra nincs utaló jel, légrugó nincs benne, ezek szerint a nagy része már megvolt szerencsére előző tulajnál :)
Amikor a hengerenkénti fordulatszámokat vizsgálom, miért kezd el rázkódni a karosszéria? Amint visszalépek elmúlik.
Ha a "Drehungleichförmigkeitsmessung" modulra gonolsz, itt azért rázkódik a motorod, mert ennél a tesztnél a JOB kiegészül az "LLR_AUS" paraméterrel, ami nem más, mint hogy a DDE lekapcsolja a korrekciót az összes csúcsról. Ha egy kocsiban 6 db teljesen egyforma és tökéletes csúcs lenne, amit nem kell korrigálni, akkor ennél a tesztnél sem vennél észre remegést.
Én onnan vásároltam és nagyon meg vagyok elégedve vele, volt aki ijesztgetett,hogy a kerámia fék betét majd megeszi a tárcsát meg nyikorogni fog. Magyarországra járok vele haza, ezért főleg pályán futottam velük nagyon meg vagyok velük elégedve. Nem tudom minek köszönhető de mióta ezek a fékek vannak nincs fékpor a felnin. Nekem még sosem volt semmi bajom az ebay -el. Ha nem magán személytől vásárolsz, hanem cégtől, akkor vonatkozik a német internetes vásárlási törvény. Miszerint ha nem a megfelelőt küldik, úgy tudom akkor kötelesek vissza postát átvállalni.
Sziasztok. E60 2.5 D, az a problémám jött elő, hogy naponta egyszer feldob egy hibazünetet általában ABS vagy transmission és stabilizációs hiba. És leállítás után nem indul mintha az Aksi teljesen lemerült volna. Be kell bikázni és utána újból indul mintha mi sem történt volna. Van valami ötletetek?
Ha már így szóba kerültek a DPF szűrők, gyakran átfúrják illetve teljesen átkötik csővel...ez a motorra nézve számít valamit? Elvileg még talán jobb is a motornak, mivel nincs fojtás, nem? Persze a környezetvédelem ezt felülírja, de elvi szinten...
nem feltétlenül... ami kopik az előbb utóbb elromlik... a befecskendező kopó dolog.... egyrészt az üzemanyagban is vannak szemcsék, másrészt a nagynyomású szivattyú kopásából is kerülnek micronnyi részecskék amik, mint abrazív koptatják őket...
kicseréled és utána jó lesz... persze a láncra rá kell nézni nehogy gebasz legyen
Gondolom itt jön elő, hogy a benne lévő 220.000km-ből 160 ezret szoftveres chiptuning-al futotta, névleges 340LE teljesítménnyel :) amúgy így jobban belegondolva kicsit "finomabban járt" ameddig le nem töröltettem róla.