Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

h.c.s Creative Commons License 2015.06.20 0 0 28853

Előzmény: bbdaven (28852)
bbdaven Creative Commons License 2015.06.20 0 0 28852

Sziasztok!

 

A gyújtáskapcsolót a kormányoszlopról, hogy kell levenni?

Landsmann_ Creative Commons License 2015.06.19 0 0 28851

A zárszerkezet bezárását próbáld meg imitálni egy csavarhúzóval. A világításnak is ki kell aludnia. Ha nem megy, nyilván a zárszerkezetben van valami gubanc.

Előzmény: Bence-634 (28850)
Bence-634 Creative Commons License 2015.06.19 0 0 28850

Más ötletem nekem sem maradt már, délután megpróbálom a pántot állítani, hátha.

Előzmény: cinemazealot (28849)
cinemazealot Creative Commons License 2015.06.18 0 0 28849

A WagonR-nek a csomagtér ajtó zárszerkezetében van a világításkapcsoló, ami a második záródási ponton szakítja meg az áramkört. Nem lehet, hogy csak az első "fokozat" záródik, a második nem és ezért nem is rögzül rendesen az ajtó? Esetleg a csomagtér "küszöbén" lévő fogadópánt van túlságosan bent, amibe bepattan az ajtó zárszerkezete, ezért nem éri el a második záródási pontot. A pántot két böszme csillagfejű csavar tartja, úgy emlékszem, picit lehet rajta igazítani (a pántot kijjebb csúsztatni).

Előzmény: Bence-634 (28848)
Bence-634 Creative Commons License 2015.06.18 0 0 28848

Sziasztok
Néhány hete már írtam ide, csomagtér zár ügyben, nem záródik le teljesen, bezárt állapotban is milimétereket kotyog az ajtó és bent világít a lámpa az utastérben. Ma volt időm rendesen ránézni, kiszereltem de semmi rendellenességet nem tapasztaltam, mivel extra keveset futott "bácsiautóról" van szó szerintem csak kiakadhatott valami, törést nem láttam. Valami ötlet hogy merre keresgéljek tovább?

zolee.75 Creative Commons License 2015.06.18 0 0 28847

Sziasztok Wagon r fanok 2003-as novemberi Wagon r+1.3 glx 4wd,94 LE klíma ritkaság eladó lesz októberben,teljesen friss vizsgával.

Nagyon szuper motorikusan viszont a kaszni már nem annyira ezért az átlag árából amit találsz azon az autós oldalon(nem tudom leírhatom e)vonj le 300 ezret és kb ennyire gondolok szerintem 300 bol szupi fényezésed lesz,persze nem kötelező :-)

Képet küldök szívesen ha valakit érdekel majd......

Email.: zolee75@citromail.hu

Szép nyarat

Zoltán

cinemazealot Creative Commons License 2015.06.18 0 0 28846

Affene, összekevertem és lehagytam pár dolgot. A szimeringek kopása és a szelepek újra állítása csak az egyik tényező volt. A dugattyú gyűrűk és a forgattyúsház tömítések elöregedése volt a fő ok, azokat (is) kellett cserélni. Bocs mindenkitől a pontatlanságomért!

Előzmény: sanyooo1 (28836)
triker Creative Commons License 2015.06.17 0 0 28845

Köszönöm!

Tökéletes!

Előzmény: tasi2 (28844)
tasi2 Creative Commons License 2015.06.17 0 0 28844

Lemaradt a kép...

Előzmény: tasi2 (28843)
tasi2 Creative Commons License 2015.06.17 0 0 28843

Nem  szép túl szép, de talán olvasható...

Előzmény: triker (28842)
triker Creative Commons License 2015.06.17 0 0 28842

Sajnos az előző tulajnál a rádió csatlakozót levágták és leszigetelték a vezeték végeket. Tudja valaki melyik színű vezeték hová megy a szabvány csatlakozókban? Be tennék egy rádiót, de sok meló lenne kiméregetni a vezetékeket...

triker Creative Commons License 2015.06.17 0 0 28841

Köszönöm. Megnézem a kormánykapcsolót. Talán valahogy javítható, vagy csak csatlakozó vezeték hiba...

Előzmény: Landsmann_ (28838)
fixy007 Creative Commons License 2015.06.17 0 0 28840
Nekem a tetőn végigfutó fekete műanyagcsík és a szélvédő találkozásánál ázott be(volt egy kis hézag de csak a sofőr oldalon). Elég volt ott benyomni tömítőpasztát azóta patent.
Előzmény: Tomykj (28829)
vastagpeti Creative Commons License 2015.06.16 0 0 28839

Ez a kompresszió csökkenés nekem is sántít kicsit...

Az én wagonom kb 90-100 ezer kilóméternél kezdte el eszegetni az olajat, most van benne 210 ezer, és ugyan úgy megy mint amikor a szalonból kigurultam vele! Annyi, hogy töltögetni kell bele az olajat, oszt annyi. Pöcc röff indul, stabil alapjárat! Azon kívül, hogy füstöl, semmi tünet! Pedig kapja az ívet szerencsétlen, pizzafutár kocs lett belőle már 3 és fél éve!

Előzmény: cinemazealot (28835)
Landsmann_ Creative Commons License 2015.06.16 0 0 28838

Nincs külön biztosítéka a fénykürtnek. Inkább a kapcsolóval lesz gond. Nem bír nagy terhelést. Tényleg csak 1-2 villogtatásra jó, de arra nem, hogy másodpercekig folyamatosan világítsunk vele. 

Előzmény: triker (28837)
triker Creative Commons License 2015.06.16 0 0 28837

Nincs fénykürt, de a reflektor (távolsági) fényszóró jó. Hol keressem a hibát?

Kormánykapcsoló a hibás, vagy van külön biztosítéka a fénykürtnek?

sanyooo1 Creative Commons License 2015.06.16 0 0 28836

A szelepszár szimmering kopása miért okozna kompresszió csökkenést??? Egy szívó motornál? :)

Előzmény: cinemazealot (28835)
cinemazealot Creative Commons License 2015.06.16 0 0 28835

Sziasztok!

 

Mivel anno túl sok ötlet nem érkezett a problémámra, ráadásul időközben megoldódott, leírom az esetet, hogy mások ne találgassanak, hanem tanuljanak az én esetemből.

 

A hibajelenség (emlékeztetőül: "2000 alatti fordulatszámon (pl. induláskor ha nem padlógázzal indulok) sokszor hörög és sokszor mintha kihagyna a gyújtás") oka a Wagonok egyik gyerekbetegsége volt, azaz a néhányszázezer kilométer után bekövetkező szelepszár szimering csere, hengerfej szabályozás és vezérlés újrahangolás igénye. A hörgés és erőtlenedés annak volt betudható, hogy a szimeringek kopásával a kompresszió lecsökkent, és ugyan lett volna gyújtás, de a sűrítés és a robbanás a semmibe veszett. Továbbá az így kialakult hézagokban réseken szivárgott be a hengertérbe az olaj is, ezért volt szükség olajutántöltésre szinte már két-háromhavonta.

 

A szervizelés cirka 200e Ft volt (munkadíj, alkatrészek, plusz a 10e km-enkénti szerviz), de most megint úgy duruzsol és úgy húz, mint új korában. A gázüzemnek mindössze annyi köze volt a dologhoz, hogy felgyorsította a szimeringek kiszáradásának/elkopásának folyamatát. Oknak felróható, hogy sokat használtam gázzal, sokszor úgy is állítottam le, holott ildomos lett volna inkább benzinnel, hogy a motor kenése a nyugalmi állapot idejére is biztosítva legyen. Tehát nem a gáz rendszer adta meg magát (azzal máig nincs semmilyen gond) és nem is a gyújtás rendszer.

 

Tanuljatok belőle! :)

Előzmény: cinemazealot (28520)
Bubuka10 Creative Commons License 2015.06.16 0 0 28834
Hali ! A lambdaszondának és a katalizátornak mennyi az élettartama ?
triker Creative Commons License 2015.06.15 0 0 28833

Sziasztok!

Nincs valakinek egy db hálós kalaptartó tartó "patent"?

Egy eltört és pótolni szeretném...

tomi2107 Creative Commons License 2015.06.15 0 0 28832

Szia igen de elötte nèzd már meg nem e mozog az üveg benne de tuti az csinálta nekem is

 

Előzmény: Tomykj (28831)
Tomykj Creative Commons License 2015.06.15 0 0 28831

Köszönöm a gyors választ!

 

A szélvédő újra ragasztása akkor megoldotta neked a problémát? 

Nekem pontosan ugyan ott ázik be mint ahogy az a fényképen látszik!

 

Előzmény: tomi2107 (28830)
tomi2107 Creative Commons License 2015.06.15 0 1 28830

Szia kerestem én is lent fent tetősín mindenhol az anyós ülésnél állt bent a víz nekem is mindegy a lényeg hogy az első szélvédő ragasztása elengedte magát nekem ez okozta :(

Előzmény: Tomykj (28829)
Tomykj Creative Commons License 2015.06.15 0 0 28829

Sziasztok!

 

Wagon R+-om valamiért beázik és szeretnék segítséget kérni hogy mitől lehet ez és hogy hol ázhat be?

a tetőkárpit elejénél a napellenző környékén vizes és csöpög is! Valamint azt vettem észre hogy a pollenszürőnél is csupa víz minden! szerintetek mi lehet a probléma?

 

GeriSoft07 Creative Commons License 2015.06.09 0 0 28828

"

Most beöntöttem egy ilyet a motorba:

 

Gyártó: Liqui Moly
Rendelési kód: LIMO8375"

 

Kár volt, reméljük kárt nem okoz.

Előzmény: szuperhorcsog (28827)
szuperhorcsog Creative Commons License 2015.06.09 0 0 28827

Mindig pont középen áll meg a vízhőfok.

Az olajat egyébként csipegeti, igaz 5w30-at használok, gondolom egy 10w40et kevésbé enne.

Volt már hogy picit halványkékes árnyalatot is láttam, de azt mondanám 95%ban teljesen fehér a füst.

Most beöntöttem egy ilyet a motorba:

 

Gyártó: Liqui Moly
Rendelési kód: LIMO8375
Leírás: Véget vet a környezetszennyező olajfoltoknak az utcán és a garázsban. Regenerálja a motortömítéseket és csökkenti a dugattyúgyűrűknél az olajfogyasztást (az állandóviszkozítás révén) és a szelepvezetékeknél (a regenerált tömítések révén). Megakadályozza a kékes színű kipufogófüst keletkezését. Kiegyenlíti a viszkozításcsökkenést és csökkenti a motorzajt.Alkalmazása: Minden benzin- és dieselüzemű motorhoz, minden kereskedelemben forgalmazott motorolajhoz alkalmas. Minőségét korlátlan ideig megőrzi.

 

Remélem kárt nem okoz.

Előzmény: Landsmann_ (28821)
sanyooo1 Creative Commons License 2015.06.08 0 0 28826

Megtörtént, velem:

 

-Jaj, jaj, jaj, nagy a baj, elromlott a mosógép, jöjjön azonnal!

-Asszonyom, milyen mosógépe van?

-Jaj nem tudom, jöjjön azonnal!

-Asszonyom, nyugodjon meg, mi a hiba?

-jaj nem tudom, jöjjön rögtön!

-Oké, hol lakik?

-Nem tudom!

 

Ha hiszed, ha nem így volt. 

Előzmény: Landsmann_ (28825)
Landsmann_ Creative Commons License 2015.06.08 0 0 28825

Nem. Ő írta, hogy fehér füst. 

Előzmény: sanyooo1 (28824)
sanyooo1 Creative Commons License 2015.06.08 0 0 28824

Te láttad a színét?

Előzmény: Landsmann_ (28823)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!