A zárszerkezet bezárását próbáld meg imitálni egy csavarhúzóval. A világításnak is ki kell aludnia. Ha nem megy, nyilván a zárszerkezetben van valami gubanc.
A WagonR-nek a csomagtér ajtó zárszerkezetében van a világításkapcsoló, ami a második záródási ponton szakítja meg az áramkört. Nem lehet, hogy csak az első "fokozat" záródik, a második nem és ezért nem is rögzül rendesen az ajtó? Esetleg a csomagtér "küszöbén" lévő fogadópánt van túlságosan bent, amibe bepattan az ajtó zárszerkezete, ezért nem éri el a második záródási pontot. A pántot két böszme csillagfejű csavar tartja, úgy emlékszem, picit lehet rajta igazítani (a pántot kijjebb csúsztatni).
Sziasztok Néhány hete már írtam ide, csomagtér zár ügyben, nem záródik le teljesen, bezárt állapotban is milimétereket kotyog az ajtó és bent világít a lámpa az utastérben. Ma volt időm rendesen ránézni, kiszereltem de semmi rendellenességet nem tapasztaltam, mivel extra keveset futott "bácsiautóról" van szó szerintem csak kiakadhatott valami, törést nem láttam. Valami ötlet hogy merre keresgéljek tovább?
Sziasztok Wagon r fanok 2003-as novemberi Wagon r+1.3 glx 4wd,94 LE klíma ritkaság eladó lesz októberben,teljesen friss vizsgával.
Nagyon szuper motorikusan viszont a kaszni már nem annyira ezért az átlag árából amit találsz azon az autós oldalon(nem tudom leírhatom e)vonj le 300 ezret és kb ennyire gondolok szerintem 300 bol szupi fényezésed lesz,persze nem kötelező :-)
Képet küldök szívesen ha valakit érdekel majd......
Affene, összekevertem és lehagytam pár dolgot. A szimeringek kopása és a szelepek újra állítása csak az egyik tényező volt. A dugattyú gyűrűk és a forgattyúsház tömítések elöregedése volt a fő ok, azokat (is) kellett cserélni. Bocs mindenkitől a pontatlanságomért!
Sajnos az előző tulajnál a rádió csatlakozót levágták és leszigetelték a vezeték végeket. Tudja valaki melyik színű vezeték hová megy a szabvány csatlakozókban? Be tennék egy rádiót, de sok meló lenne kiméregetni a vezetékeket...
Nekem a tetőn végigfutó fekete műanyagcsík és a szélvédő találkozásánál ázott be(volt egy kis hézag de csak a sofőr oldalon). Elég volt ott benyomni tömítőpasztát azóta patent.
Ez a kompresszió csökkenés nekem is sántít kicsit...
Az én wagonom kb 90-100 ezer kilóméternél kezdte el eszegetni az olajat, most van benne 210 ezer, és ugyan úgy megy mint amikor a szalonból kigurultam vele! Annyi, hogy töltögetni kell bele az olajat, oszt annyi. Pöcc röff indul, stabil alapjárat! Azon kívül, hogy füstöl, semmi tünet! Pedig kapja az ívet szerencsétlen, pizzafutár kocs lett belőle már 3 és fél éve!
Nincs külön biztosítéka a fénykürtnek. Inkább a kapcsolóval lesz gond. Nem bír nagy terhelést. Tényleg csak 1-2 villogtatásra jó, de arra nem, hogy másodpercekig folyamatosan világítsunk vele.
Mivel anno túl sok ötlet nem érkezett a problémámra, ráadásul időközben megoldódott, leírom az esetet, hogy mások ne találgassanak, hanem tanuljanak az én esetemből.
A hibajelenség (emlékeztetőül: "2000 alatti fordulatszámon (pl. induláskor ha nem padlógázzal indulok) sokszor hörög és sokszor mintha kihagyna a gyújtás") oka a Wagonok egyik gyerekbetegsége volt, azaz a néhányszázezer kilométer után bekövetkező szelepszár szimering csere, hengerfej szabályozás és vezérlés újrahangolás igénye. A hörgés és erőtlenedés annak volt betudható, hogy a szimeringek kopásával a kompresszió lecsökkent, és ugyan lett volna gyújtás, de a sűrítés és a robbanás a semmibe veszett. Továbbá az így kialakult hézagokban réseken szivárgott be a hengertérbe az olaj is, ezért volt szükség olajutántöltésre szinte már két-háromhavonta.
A szervizelés cirka 200e Ft volt (munkadíj, alkatrészek, plusz a 10e km-enkénti szerviz), de most megint úgy duruzsol és úgy húz, mint új korában. A gázüzemnek mindössze annyi köze volt a dologhoz, hogy felgyorsította a szimeringek kiszáradásának/elkopásának folyamatát. Oknak felróható, hogy sokat használtam gázzal, sokszor úgy is állítottam le, holott ildomos lett volna inkább benzinnel, hogy a motor kenése a nyugalmi állapot idejére is biztosítva legyen. Tehát nem a gáz rendszer adta meg magát (azzal máig nincs semmilyen gond) és nem is a gyújtás rendszer.
Szia kerestem én is lent fent tetősín mindenhol az anyós ülésnél állt bent a víz nekem is mindegy a lényeg hogy az első szélvédő ragasztása elengedte magát nekem ez okozta :(
Wagon R+-om valamiért beázik és szeretnék segítséget kérni hogy mitől lehet ez és hogy hol ázhat be?
a tetőkárpit elejénél a napellenző környékén vizes és csöpög is! Valamint azt vettem észre hogy a pollenszürőnél is csupa víz minden! szerintetek mi lehet a probléma?
Az olajat egyébként csipegeti, igaz 5w30-at használok, gondolom egy 10w40et kevésbé enne.
Volt már hogy picit halványkékes árnyalatot is láttam, de azt mondanám 95%ban teljesen fehér a füst.
Most beöntöttem egy ilyet a motorba:
Gyártó: Liqui Moly Rendelési kód: LIMO8375 Leírás: Véget vet a környezetszennyező olajfoltoknak az utcán és a garázsban. Regenerálja a motortömítéseket és csökkenti a dugattyúgyűrűknél az olajfogyasztást (az állandóviszkozítás révén) és a szelepvezetékeknél (a regenerált tömítések révén). Megakadályozza a kékes színű kipufogófüst keletkezését. Kiegyenlíti a viszkozításcsökkenést és csökkenti a motorzajt.Alkalmazása: Minden benzin- és dieselüzemű motorhoz, minden kereskedelemben forgalmazott motorolajhoz alkalmas. Minőségét korlátlan ideig megőrzi.