Keresés

Részletes keresés

somilus Creative Commons License 2012.08.01 0 0 32198

Köszönöm a gyors válaszodat, még biztosan fogok kérdezni, gondolom,sok olyan mesterfogás van, ami megkönnyíti az életet. Én innen onnan próbálom összeszedni a tudnivalót, és nagyon örülök, hogy rátaláltam erre a fórumra. Majd lefényképezem a babáimat és megmutatom őket:-)))

Előzmény: Nemlajos (32197)
Nemlajos Creative Commons License 2012.08.01 0 0 32197

Kedves Ilus:)

Nagyon szép, hogy új hobbira lelsz!:)

A nyers kártolt gyapjú tökéletes, az a jó, ha kicsit még tapad, könnyebb felgöngyölíteni.

A molyosodás ellen csak a rendszeres játék, használatbavétel segít, akkor elkerülik a molyok a babát.

Nagyon kíváncsi vagyok a babáidra, feltétlenül mutasd majd meg!

Én szintén még csak kezdő vagyok, de ha bármiben tudok, segítek!

Előzmény: somilus (32196)
somilus Creative Commons License 2012.08.01 0 0 32196

Kedves fórumozó Társaim!

Somogyiné Ilus vagyok, 63 éves nagymama.  Pár hónapja kezdtem el foglalkozni a foltvarrással és ezen belül a baba varrással. Eddig semmi gyakorlatom nem volt, varrógépet is csak most kaptam ajándékba (egy 40 éves Naumann, de nagyon szeretem).

Az unokáimnak akartam kedveskedni a babákkal, de rájöttem, hogy a magam gyönyörűségére is szívesen csinálom. Eddig műszálas tömőanyagot használtam, de most szeretnék egy igazi waldorf babát alkotni gyapjúból. A segítségeteket szeretném kérni.

Nyers kártolt gyapjúm van és nem tudom, hogy ezt így, ebben a formájában már fel lehet használni, vagy valamilyen előkezelés szükséges. Gondolok olyanra, ami elveszi a gyapjú szagát illetve véd a molyosodás ellen. Előre is köszönöm és várom a válaszotokat.

Nemlajos Creative Commons License 2012.07.31 0 0 32195

hja, hát nem így értettem én!:)

És nem flancolni akartam a "szakmámmal", mert 16 éve végeztem, és azóta se dolgoztam benne, sőt, varrni se igen.