Szervusz!Elég ritkán járunk már ezen az oldalon. Megszakító hézagot vedd lejebb (0.4)Lendkeréken 1 jelölés van(felső holtpont!)ez az alap előgyújtási érték. Nagy "csapdája" a motornak,hogy a gyújtási sorrend a lendkerék oldaláról kezdődik!!!
Adott a clark gázos targoncam mellyel meg barátkozok vagyis próbálok lelket lehelni beléje...
elvileg Dacia/Renault 12 motor van odabent. . . . Én még a hangját nem hallottam a motornak.
Tehát nincs szikra.
Trafót,kondit, cseréltem.
Megszakító hézag0,5mm kontaktorok tiszták nincsenek beégve.
Gyertyák feketék(ami ugyan nem előnyös), elvileg kábelek is jók, fedélen sem látszik semmi belsejében minden rendben. Kozepetintkező ahogy a 4 pólus is rendben. Rotoron sok elromlási lehetőséget nem látok abban egy lemezdarab vab nincs ellenállás.
Tehát a trafó tápja (+12v) rendben, trafó külső táprol ad szikrát, multiméterrel mérve elvileg a megszakító is kontakthiba mentesen zár.
Viszont az önindító mintha szorulna, és nem mindig húz be azaz csak többszöri kulcsbacogatásra húz és indít. Esetleg még ez amire gondolni tudnák hogy nagy az áramfelvétele és a gyujtásra már nem marad szufla. . .
Üdvözletem.Dacia TX-hez karosszéria elemeket keresek, első sárvédőket (jobb és baloldali),csomagtér pótkerék alatti lemezdobot, illetve üzemanyagtankot. Esetleg van-e valakinek kontaktja magyarországi, esetleg romániai kereskedőhöz akitől lehet rendelni ilyen alkatrészeket illetve egyéb alkatrészeket. köszönöm
Szép napot kívánok a T.hozzászólóknak! Olyan problémám van hogy tlx-en lecsúsztak a vezetékek az elakadásjelző kapcsolóról és nem tudom melyik színű hová megy. Nem találok róla rajzot sehol sem a neten. Tudna valaki segíteni fényképpel vagy bármilyen hasznos infóval sos-ben? Köszönettel! Dödörgős.
Az 1210-es Dacia kombiban soha nem készült. Az 1200 köbcentis motorok gyártási mennyisége is megállt mindösszesen 350 darab környékén. Mivel nagyobb sorozatot terveztek-és mert az 1200-as motor nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket-az egyébként előre legyártott típusjelzések száma messze meghaladta a tényleges 1210-es Daciák számát. A fennmaradt típusfeliratok így jobb híján a nagyobb, 1.3-as, 1.4-es változatokra kerültek. Ma már ritkaság főleg egy echte 1210-es, de a felirat is...
Szia, a külső csapágy mérete: 35x72x17, a belső csapágy mérete: 35x72x21.
___________A legegyszerűbb megoldás 35x72x17 méretű műanyag porvédős csapágyat vásárolni cikkszáma: 6207 2RS, az egymás felé lévő oldalakon a porvédőket kiszedni, az agyat megfelelő módon összeszereléskor kenőzsírral feltölteni és a belső (féltengely felőli) oldalra a 4mm magasságkülönbség miatt egy távtartógyűrűt esztergáltatni.___________A másik megoldás lehet, hogy a 35x72x17-es gyári csapágyat beszerezni és hasonlóképpen távtartóval szerelni, ennek annyi az előnye, hogy jobb a vízvédelme (a porvédőjének van egy plusz ajka illetve a palástjában van egy gumigyűrű is) néha még beszerezhető.__________A szélesebb gyári csapágy már nem szerezhető be, a gyári megoldást nehéz visszaállítani. András