Viszek kannát :) Ja meg lehet tudnék vinni egy peugeotos srácot aki csinált már BSI átültetést, csak fizetős a napja.
Én már nyírtam ki úgy egy 206-ost hogy azt hittük game over, egy komoly minőségi piaci rádióval, és végül csak egy szervízbiztosíték ment ki, de azt én meg sem találtam.
Azt tudom hogy a bsi java részt negatív pólussal komunikál, csak valami visszacsatolást csinálhattál hogy elszállt.
Ha biztos vége, akkor ennyit tudok hogy megoldható a javítása is, tudok rá 1-2embert, de fájdalmas művelet lesz, amit én láttam HDI-t hogy csináltak abba vettek egy bontóból éppen benyás bsi-t, aztán hekker mágus átokosította az agyát.
"...Ráadásul elég ha 5 km/h fölötti sebességet ér el - ergo elég tolni is..."
Uh, elhívjuk Sas-t, az ő staminájával akár 10 km/h fölöttire is megto'jja, úgyis lehet kis pug elvonási tünete, nehogy nagyon korollalizálódjon, vagy mijük van... :-)
Hogyne menne... ki a fene akar deriválni, már a tanárt is utáltam, aki tanította :-)))
Ááá, csak megmondod hogy gondoltad a "lóógikát", DeMorgannal eccerüsítünk, azt lesz habkönnyű szof'fervázunk :-) amit már csak kódolni kell assszemblibe, belepumpálni asszemblerrel a soklábúba és kész, annyi az egész :-) olyan mint a legó, csak könnyebb mert nem kell emelgetni a kockákat.
De a hazakísérő fény és a nappali világítás/"skandináv fény" nem igényel extra hadvert. Az érzékelő - ügye, - az automata "sötétedésre" kapcsoló lámpához kell, itt meg nappali fényről van szó.
Lehetséges, hogy bekapcsolták a szervízben a nappali fényt és én elképzelhetőnek tartom, hogy beugrott az új szof'ferbe a hazakísérő fény :-) mért is ne?!
Lehet hogy kaptál pluszt de attól nem fog működni, ha nincs meg hozzá a Hardveres cucc. Magyarul: tülör mellett vagy a műszerfal közepénél - kiviteltől függően - van az érzékelő.
Nálam mikor a fordulatszám jeladóval volt gond és azért nem oldotta ki az economy módot akkor PP2000-el meg lehetett nézni, innen vettük észre hogy nincs fordulatszámjel.
Biztosítékokat végig nézted? Akku fel van töltve rendesen? Másik akkuval próbáltad?
Alap dolog tudom de megkérdem, BSI reset ugye volt már? (Akusaru le, és vársz 5-10 percet, majd visszarak és imádkozik.)
Bár ha Ambree meglátásában van valami igazság, (megjegyezném hogy szokott lenni) akkor azt nem támasztja fel a reset. Szar dolog az economi mód, mert így nem derül ki hogy megborult-e a BSI vagy sem. Nálam maikor nem indult, én is BSI hibára gyanakodtam, de mivel nem volt economiban, tudtam működtetni ablakemelőt, központizárat, mindent... Igy kizártuk a BSI hibát. A Te esetedben sajna még nem lehet kizárni ezt sem.
Uhh most jutott eszembe valami:
Ha vontatod, és gyujtást kacsolsz, akkor be kell kapcsolnia a szervónak. Szerintem azt is a BSI szabályozza. Talán ezzel tesztelhető, hogy él vagy mehalt.
Hali, Kezdek magamhoz térni a flu-ból, bár a meló meg a körmömre égett :-) Gyere, azt majd jól programozunk egyet! :-))) ...vagy csak definiáljuk a start-sptop kimenetek logikáit a bemenetek és az idő függvényében :-)
Rossz híreket olvasok az üzemanyag meghajtással kapcsolatban :D És igen, kiiktattam már a féklápakapcsolóba kötött vezetéket, de eredménye az közismert, de szerintem sem lehet az a baj, mivel sehova nem kötöttem be. Na most elmegyek a szerelőhöz.
Ebknt azért nagyon kellemetlen a dolog mert autószerelőként dolgozom jómagam is, de az elektronikához nem értek, és sajnos a mai autószerelés lassan nem arról szól mint régen. Külön szakma ez az autóelektronika már
"...Állítólag az a hiba, hogy multiméterrel mértem a feszültséget és olyan érzékeny a BSI, h tönkrevágta? Mert állítólag csak ledes próbalámpával lehet mérni dolgokat ezeken a kocsikon ugyanis annak minimális az ellenállása..."
A feszültségmérő műszerek impedanciája/belső ellenállása annyira minimális, hogy megaohm nagyságrandben szokott lenni, még a bőröd felületi ellenállása is könnyen kisebb lehet nála... A ledes próbalámpának meg tíz-miliamperek kellenek, tehát az előtét ellenállása kiloohm nagyságú, vagyis a feszültségmérőnél ezer-szer jobb vezető nagyjából...
"...Az áramszálat a féklápakapcsolóról vettem, mert az kapcsolt 12V..."
Engem ez jobban aggaszt. A fékpedál kapcsolója valószínüleg referencifeszültséget kapcsol vissza a BSI bemenetére, ami nem terhelhető... nem vagyok egy BSI specialista, de sajnos ezzel lehet kalamajkát csinálni :-( vagy ha nem referenciafeszt hanem testet küld vissza, akkor a bemenet potenciálja lehet 12V környékén, ami a BSI bemenet felhúzóellenállása miatt mérhető, persze az sem terhelhatő egy kicsit sem :-(((
Hát ha nem jön össze és lejössz, akkor remélem valamilyen HDI motorral rendelkezel, mert akkor az üzemanyagod gazdagon tudom állni :)) Itt vidéken a mezőgazdaság nagy úr :P
Ahogy írták is í többik. NEm tehetted ezzel tönkre a BSI-t!
Milyen hibaolvasóval vagy akármivel nézték meg az autód?
Ha nem jönne össze marad egy PUG szervíz vagy ha az jó és állod az utiköltséget akkor leugrom. Ambreet meg addigra felkészítem hogy megyek ergo programozhat ezerrel :D:D:D
u.i.: csak kérés. Légy oly kedves és a válaszra kattints mert így kicsit kusza a topik. Köszi :)
Most persze jöjjön, és b@sszon le, aki tényleg ért is hozzá, de amíg nem, addig azt mondom, hogy ez már vastagon a nonszensz kategóriába tartozik, multiméterrel BSI-t ölni. Hacsaknem fizikailag vetted hasznát a multiméternek :)))
SZerintem ilyen nincs. Az a BSI vagy magától halt meg, ha meghalt, de nem hiszem, vagy valami ilyen tényleg banális probléma van, hogy vmi jeladó nem jó, és így a kompu nem kapja meg a neki kellő jelet, hogy reagáljon, így aztán nem is reagál.
Valami hozzártő emberhez kell vinni, olyanhoz, aki nem mond marhaságokat, pl olyat, hogy cseréljek BSI-t, mert olyan nincs, hogy a hamutartóban kiégett W1,2W miatt nem mennek a tompított magasságállító motorjai... Aztán meg hümmög, mikot a kicserélt izzó végül helyrehozta a szerintük 90.000 Ft-os problémát...
Egy fesz mérés nem csinálhatja ki a BSI-t (szerintem). Szerintem ettől egy teljesen független hiba miatt nem indul. Szerintem próbálj meg a fordulatszám jeladón valami fesz mérni vagy inkább frekvenciát.