Fejből nem tudom megmondani, de megméred a kuplung alsót amire rá akarod tenni, belső átmérő aztán a csapágy boltban van olyan lehetőség, hogy méret szerinti keresés, ide is beírod és megvan a csapágy.
Erre venni láncos valamint mellé még egy szíjas felezőt és kapna egy honda gcv 190 es motort.
Jelenleg van egy techuseh motoros kapálógépem egy másik osztott kf aljjal de ez is már 14 éves. A motor elkezdte csipegetni az olajat.
Kb 400-500m2 kertet művelek. Burgonya ültetés és töltés miatt venném a felezőket. Körmös vaskereket 60cm átmérőben gondoltam itthon legyártani 4-5mm vastag lapos vas meghajtásával kőrre .
Töltés, szedés miatt gondoltam a nagyobb körmös vaskerékre
Gondolkodtam egy házi láncos sebesség csökkentőben is ami 1:4 ben lassít , de nagyon pepecs meló lenne az alu kuplungot meg c45 ös acél lánckerekeket összehozni .
Tehát szerintem marad a két gyári.
Vagy a másik lehetőség amit néztem ,hogy veszek egy Oleo-Mac MH 197 RK gépet. Ez sebesség váltós már.
karbi egy dellorto sha 14 12 m kb 5 métert megyek vele max gázon és megáll.. üzemanyag van.. csőben szépen folyik... holnap lesz több időm foglalkozni vele láttam hogy sok hozzáértővan itt gondoltam kérdezek hátha van valami"tipushiba" .. ma egy Robi 52 -vel szórakoztam így kevés időm maradt.. de a Robi is Egy Átok.. azt gyűrüztem de nem nagyon akar indúlni csak sokadik rántásra.. ésvalami karburális baja lehet de nem igazán van rajta állításilehetőség légszürőbe olaj szinten de mintha sokat kapna (levegőt) ..
Ird le, hogy még mit próbáltál, ne találgassunk feleslegesen.
A gyújtáshiba (pl. melegedés miatti) inkább hirtelen leállást szokott okozni, nem olyat, mint az üzemanyag elfogyása okoz. Mennyi idő után áll le gázadást követően?
Kezdek kicsit nyűgös lenni a kereskedőktől: Az egyik dragon "gázbovden"(sima műanyag burkolatú) csere érett sajnos a reteszrész(gázkaron fent) is kikopott. Vettem újat, fordított működésű nemcsak a felírat hibás. Visszavittem szerintük csak ilyen van és ez a jó, mondom vigyék oda (szerviz) bármelyik géphez és hasonlítsák össze, igazam van de meg lehet szokni szerintük. /lehet ez valami fűnyíró szerűségre való mivel csak négy reteszelt állása van stop-min-max-sziv/ Kénytelen voltam még egy db venni a másik gépre is mivel garantáltan összekevertem volna melyik gépen hogyan működik. A városban elméletileg 3 helyen árulnak de csak egy helyen volt ott is ez a fajta.
Hello!A benzincsap átengedi rendesen a benzint?Lehet,hogy csak szivárog rajta keresztül a benzin,de nagyobb fordulaton már nem tud eleget átengedni,lecsökken a szint a karbiban.Üdv
hello.. van egy MPM2-es kis gépem.. miért lehet az hogy alapjáraton pötyög órákig de ha gázt adok akkor egy idő után mintha elfogyna az üzemanyag.. megáll és csak egy kis idő múlva lehet újra indítani..
Ha igy jártál, akkor az üza ellátással nem lehet gondod. Milyen a gázbowden? Merevhuzalos? Akkor valószinűleg a karnál van a baj a merev drótot nem mozgatja !!!(Volt nálam is olyan, hogy a drót nem mozgott a bowdenkülsőben, inkább görbült.) Egy próbát megér !
Összeraktam a kapálót, az a gond hogy mindenhogy ráér a villa a csapágyra söt rá is kell állítanom mivel behúzom a kuplungot akkor viszi a gépet, úgy hogy muszáj úgy ráállítanom hogy a villa folyamatosan ráérjen a csapágyra
MTD ,,csárlim ,, van indúl pöccröff ,teknősön működik ,de húznám a kart nyusziba csak fuldoklik ,, a karbin viszont tudok gázt adni és ki is forog, most egy pici fát szorítottam oda ,hogy legyen fordulat .. Mi lehet a baj ?? köszönöm a választ
Nekem a karnál amit kézzel behúzok nincs álltó csavar csak a hajtóműnél. holnap csapágyat kell vennem, mi van ha sima csapágyat veszek ami méretre ugyan az csak nincs rajt az a lemez?
Kuplung az nem kell van 3 is csak a csapágy megy el azt kell néznem.Azt nem értem mért sima golyós csapágyat találtak ki ide mikor az erőhatás más, sima csapágyra rá van téve egy lemez és úgy nyomja le a vila