Pár hete megállapították hogy a régi típusok nem tudják még az autómata zárást. Az enyém 2004 10.havi és már tudja. Valahol ez elött lehet az okosra válás. :P
"...8 milla viszont nagyon sok... És akkor még csak a 140 lónál vagyunk... Bár az is elég gondolom..."
Valójában elég lehet 140 LE, de kicsit úgy vagyok vele, ha váltok, akkor lehetőleg nem gyengébbre, hanem akkor már nőjjön kicsit a lovak száma. A GT-s 508 már elég sok finomsággal fel van szerelve: keyless start-stop, motoros ülések incl. motoros deréktámasz, kanyarkövető bi-xenon... az viszont már 11 milla fölött vastagon hogy SW is legyen üvegtetővel.
"...Én is kipróbáltam egy fekete sedant, 2 lityis Hdi volt. Nagyon tetszett, bár az a plusz pár Le ne győzött meg:-) Nem tudott többet szerintem, mint a miénk, de kevesebbnek néztem a fogyit..."
Pont így éreztem én is. A 140 LE ellenére, egy cseppet lomhábbnak éreztem és a fogyit valamivel alacsonyabbnak láttam :-) Szerintem a váltója egy kicsivel hosszabb lehet és a menetkész tömeg is valamivel több, legalábbis az SW esetében. Az 508 SW csomagtartóját is kisebbnek láttam mint a 307 SW... :-) ha valakit felaljz: lehet kérni motoros csomagtartó-nyitó -záró extrával is az 508 SW-t.
2003-as 1.6 B PUG 307-nél be lehet kapcsolni az ajók lezárását elindulás után? Újabb PUG-oknál láttam ilyet, nem tudom az enyémnél is be lehet -e kapcsolni. PP2000-ben nem találtam ilyet :S
Van olyan csipogás is, de én nem arra gondoltam, hanem arra, amikor ki is írja a képernyőre guruló autó mellett, hogy "RF open" (vagy valami hasonló). De ez lényegtelen. Ami fontos, hogy legalább egy érzékelő rendesen jelez.
Ha kinyitom a távirányítoval a kocsit és csak az anyos ajtót nyitom ki, akkor visszazárja a kocsit.
Múltkor majdenm nagy gubanc lett belőle, ugyanis ezen az ajtón tettem be a gyereket a kulcsal együtt. Szép volt mikor bezárta központi zár!!! Az mentett meg, hogy nem volt rendesen becsukva az ajtó, ezért egyből ki is nyitott.
Ja, jó lenne az infó, nálam pl van elfekvőben egy 15'-os felni, igaz, hogy piros (pótkerék felnije volt), viszont pont emiatt használatlan, még sosem volt autóra feltéve, szűz. Dísztárcsa 100%-ban takarja, de le is fújható, ha zavarna a színe, vagy ha dísztárcsa nélkül használnád.
Ha nem én, akkor később más kérdezi, de jobb hamarabb, mint később ... mégis mekkora méretű felni érdekel? (nekem nincs, de enélkül szerinted tud valaki segíteni?)
Tiszteletteljes kérdéssel fordulok hozzátok! Volna-e esetleg valamelyikőtöknek elfekvőben 307-es Break kombihoz acélfelni eladó? Venni szeretnék gumit és nem szeretnék folyamatosan gumit cserélgetni, de nem feltétlen vennék új felnit sem.
Kérlek benneteket, akinek van eladó, az keressen a csapo.janos@gmail.com címen.
Nem a járó motor miatt van am ásik, hanem mert benne van a kulcs. Ha benne hagyod a kulcsot és kinyitod, akkor azonnal sípol, hogy el ne felejtsd és ki ne zárd magad véletlenül se.
Egy érdekes dologra lettem figyelmes s kiváncsi vagyok, hogy nálatok hogyan működik.
Ha a távirányítóval kinyitom a kocsit és az anyós ajtót nyitom ki, akkor a biztonsági idő leteltekor bezárja a kocsit.
Ezt csak az anyós ajtónál csinálja, bármelyik másik nyitásakor nem próbálja visszazárni a kocsit. Gondoltam, hogy az ajtó nyitva érzékelővel lehet valami gond, de ha járó motornál kinyitom azt az ajtót, akkor azonnal csipog, hogy az ajtó nyitva van.
Na most akkor vagy két érzékelő van, vagy ez megint valami francia programozó hülye logikájának az eredménye.
Az érzékelő(k) keresése is érdekes eredménnyel zárult, ugyanis a szokásos érintkezőket nem találtam, viszont a zsanér alatt és felett van 1-1 db réz színű kis bütyők, ami akár egy kis induktív érzékelő is lehet.
Zud erről valaki valamit? Program-, vagy érzékelő hiba? Hol van(nak) az érzékelő(k)?
LEnne egy kérésem azokhoz akiknek van méretpontos gumiszőnyege. Meg szeretném tudni, hogy mik a méretei. Ha lenne valakinek egy kis ráérős ideje nem méretezné be az egyik első üléshez tartozó gumiszőnyeget?
Szereztem nagyon jó gumiszőnyeg alapot és meg szeretném csinálni valamelyik nap.
Mi most rendeltünk meg 4db 17"-os Barum Bravuris 2-t.. néztük még a Conti Sportcontact 3-t de guminként 15000 forint lett volna a különbség és rosszat nem hallottunk a Barumokról, de nemsoká kiderül..
Ha kiváncsi vagy majd beszámolok a tapasztalatokról..
Szerintem ezt csak egy-két-több hidegindításnál láthatod és tőled fogjuk megtudni:) A szakik és nem szakik max fogadni tudnak, hogy fog-e rángatni, vagy nem fog:DD