Keresés

Részletes keresés

style Creative Commons License 2012.02.21 0 0 33232

egyik kedvencem a 300W-os 1 kilós házimozi.Régebben aki nem értett valamihez,megemelte és érezte nincs benne anyag,visszatette.Olcsón nem lehet anyaghoz jutni manapság,csak szeméthez.

style Creative Commons License 2012.02.21 0 0 33231

Igen aki legalább a számokat vágja hogy mit nézzen.De a din sae en szerint melyik mi is?

Lassan az van hogy gyártanak valamit,keresnek hozzá egy szabványt,amit épp teljesit aztán mehet piacra.Ez a teljesitménymeghatározásokra különösen igaz.

Előzmény: 42tibcsi (33227)
42tibcsi Creative Commons License 2012.02.21 0 0 33230

Én egy elrakosgatos emberke vagyok, előkerestem a 74Ah aksi papirját, sehól sem találok utalást mi lehet az a 680A. De remélem jól fogok tudni aludni.

style Creative Commons License 2012.02.21 0 0 33229

Akksihoz ezek a 20 órák szükségtelenek.Pár órát húzzon ki.Ha meg több kell,nem érdemes egyet kifacsarni,kell mellé egy ugyanolyan párhuzamosan.Aki meg szeretne több mindent működtetni rántson be egy aggregátort.

sur5al Creative Commons License 2012.02.21 0 0 33228

Sokféle van az tény. Én a régi akksikat úgy ismertem, hogy ólom-savas. Aztán a motoromban már zselés van, az nemtom hogy működik, de nem folyik ki, pedig oldalán van már pár éve.

 

A most kaphatók egy része kálcium-kálcium, másik része kálcium-ezüst technológia. Bár ezek szerintem csak az ólom lemezek különböző ötvözőanyagai.

 

Menike akksija AGM (Gázrekombinációs működésű,folyékony elektrolitot nem tartalmazó) akksi. Na az is érdekes. Ez a Starter? Nemtom mi az, de azt írja, hogy start/stop rendszer támogatója, tehát jól bírja a sűrű indítást azaz a taxi üzemet vagy a lámpánál leállítós dolgot. Persze kérdés, hogy meddig. Nem biztos, hogy gyártják olyan régen, hogy ez kiderült volna már.

 

Ahogy itt írjátok is, most már értem, miért nem szuperált a vadiúj autós akksi inverterrel. 2 órát bírta csak 100W-al terhelve. Nem arra van kitalálva. Talán ezért halnak meg hamar a rajta felejtett fogyasztók miatt is. Talán nem lenne bonyi csinálni egy kis vészelektronikát, ami mindent lekapcsol ha az akksi veszélybe kerül. Aszonták az én autómban van olyan, de nincs. Vagy nem működik, ezt tanusíthatom:)))

 

Pl. a Banner gyárt Starter, Power és Energy Bull osztályokat. Ez utóbbinál az indítóáram meg sincs adva, mert folyamatos (kisebb) terhelésre és nem időnként hatalmas ugrasztásokra van kialakítva. Hogy belül mi a különbség? Ki tudja. Picit azért érdekelne.

Előzmény: Törölt nick (33220)
42tibcsi Creative Commons License 2012.02.21 0 0 33227

Ok. Amit irtál fefogtam, csak a gyakorlatban mást találok (egyáltalán ki tartja be a szabványokat) és el lehet tévedni rendesen. Pl: (Varta) 12V 50Ah 250A  (zárójelben semmi) másik: 12V 74Ah 680A megint másik: 20HR (ez már sejtett valamit) 44Ah CCA210A (DIN)

Na elégé egyértelmü?

Előzmény: C20NE (33217)
C20NE Creative Commons License 2012.02.21 0 0 33226

Ha inverterben használod akkor 12W jön ki 1 A-rel és még akkor a hatásfokot nem számoltam. Ez nagyon kis teljesítmény, egy keringető szivattyú vagy egy kazán is simán többet eszik.

Előzmény: Törölt nick (33222)
C20NE Creative Commons License 2012.02.21 0 0 33225

Akkor nem fogod tudni 55 órán át használni, mert előbb eléri azt a kapocsafeszültséget ami alá, ha nem akarod tönkretenni, nem szabad meríteni.

Előzmény: Törölt nick (33222)
Petyavill Creative Commons License 2012.02.21 0 0 33224

mennyi volt az ára ????

Előzmény: kod1111 (33216)
Petyavill Creative Commons License 2012.02.21 0 0 33223

0,5 mm, 0,8 mm, 1 mm   olyan átmérő amilyen kell  (észszerűen)

Előzmény: kod1111 (33219)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.21 0 0 33222

És mi van, ha nincs kedvem 2,75 A-rel terhelni 20 órán át = 55 Ah, csak 1 A-rel ?

Előzmény: C20NE (33217)
42tibcsi Creative Commons License 2012.02.21 0 0 33221

Még mindig aksi. Érdekes fejlődésen mentek át mert mostmár elérték a gyártók, hogy javithatatlan terméket készitsenek hisz ez az üzleti érdekeik. Régen voltak erre szakosodott válalkozók akik javitották az aksikat. A tetejük kátrányal vólt leöntve, olom lemezek kötöték össze a cellákat és volt egy cella mérő müszer terhelésel ki lehetett mérni mejik cella zárlatos v. gyenge kapacitású. Következett a müanyag boritás de legalább a cellákat kilehetett mérni fokolóval. Következett a zselés cuc, it legfeljebb egy kis ablak színpompával, és ha újbóli töltés sem segit akor kuka. (át tételesen mert oda sem lehet tenni)

Ez is egy retró!!!!

Törölt nick Creative Commons License 2012.02.21 0 0 33220

Az autókban szavaiddal élve üzemi akkumulátorok vannak, a starter aksi nem jellemző, az kicsit drágább lenne:

hidegindító áram 18 C-on 765 A, 12 V, 55 Ah.

Előzmény: nagykunsági (33209)
kod1111 Creative Commons License 2012.02.21 0 0 33219

Milyen falvastagsággal, és belső átmérővel? A megrendelőnek kell összeállítani?

Előzmény: Petyavill (33211)
Petyavill Creative Commons License 2012.02.21 0 0 33218

van a kéményről minőségi tanúsítvány is

Előzmény: gmkiev (33213)
C20NE Creative Commons License 2012.02.21 0 0 33217

Nem, az Ah kapacitás nem ezt jelenti!

 

Idézet a forex.hu -ról:

 

Mi az Ah ..?
Kapacitás, azaz amperóra. Ezt még mindenki tudja. 
Azt már kevesebben, hogy mit jelent az Ah érték után zárójelben szereplő szám.
Pl. 55Ah (20h). Ez azt jelenti, hogy az akkumulátor kapacitása 55Ah a 20 órás teszt szerint.
Ez azt jelenti, hogy az odaírt Ah érték 1/20-ad résznyi áramával terhelhető pontosan 20 órán keresztül, és ekkor csökken a feszöltsége 10,5 V-ra.
Konkrétan: Az 55Ah (20h) akkumulátort, pontosan 20 órán keresztül lehet (55/20=) 2,75 Amperrel terhelni és akkor csökken a feszültsége 10,5 Voltra.
Nem jelenti tehát azt, hogy az akkut 1 órán keresztül lehet 55Amperrel terhelni, mint ahogy azt sem, hogy 1 amperes terhelést 55 órán keresztül bírná.
Az indítóakkumulátorok kapacitását szinte mindig a 20h tesztben adják meg, míg a ciklikus akkukat inkább az 5h kapacitásukkal jellemzik.

Előzmény: 42tibcsi (33215)
kod1111 Creative Commons License 2012.02.21 0 0 33216

Most múlik el a tél, úgy hogy készüljünk a télre(2014), megjött a rendelt mennyiség, 10m3 kőris. Valakinek van tapasztalata ezzel a fával?

42tibcsi Creative Commons License 2012.02.21 0 0 33215

A targonca az más világ, ot lugos aksik vannak zömében. Nekem 75A/h aksi (gk.) val vidáman ment az inverterem 10 órát de minimális terheléssel. Elméletben ha 100% os a töltötsége 75 órát kéne birnia 1A os terheléssel. Vagy nem jól tudom?

Előzmény: Törölt nick (33208)
sur5al Creative Commons License 2012.02.21 0 0 33214

@votikna

 

Írtam mailt, nézd meg lszi.

gmkiev Creative Commons License 2012.02.21 0 0 33213

"(rendes megbízható ember )"

 

Egy minőségi, tanusítvány jobb lenne. Esetleg ÉMI engedély! :)))

Előzmény: Petyavill (33211)
Petyavill Creative Commons License 2012.02.21 0 0 33212

a kémény profi kivitelű

Petyavill Creative Commons License 2012.02.21 0 0 33211

Ha valakit érdekel vaterán szerelt rozsdamentes kéményredszer , szigetelt, de van sima is

keressetek rá: joehifi  néven    nekem 85  volt tavaly áprilisba  5m cakk- pakk futárral   kicsit alkudjatok hátha enged

tavaly az enyém külső borítása horganyzott volt sajna, most már az is rozsdamentes , lehet kérni vegyesen 0,8mm és 1mm es falvastagságút is  (rendes megbízható ember )

kingoftailor Creative Commons License 2012.02.21 0 0 33210

Apósomban kőműves vér is csordogál. A külső szigetelésünket is mi csináltuk. Az álmennyezetet, terasz burkolást is.

A téglák nincsenek rossz állapotban. Van egy másik kémény is, ami le van zárva. Azt visszabontjuk és ott van a plusz tégla, ami kell.

Csak azon dilemmázok, hogy vegyek-e bele bélés csövet, vagy ne.

 

Előzmény: mrkiki (33200)
nagykunsági Creative Commons License 2012.02.21 0 0 33209

Van indító és üzemi akkumulátor.

 

Indítóakksi gyorsan nagy áram leadására képes, üzemi hosszú ideig kevés áram leadására.

 

 

Előzmény: 42tibcsi (33207)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.21 0 0 33208

Autóhoz autóakkumulátort, felesleges bonyolítani. Nem targonca akksit pakolunk be helyette.

Előzmény: 42tibcsi (33207)
42tibcsi Creative Commons License 2012.02.21 0 0 33207

Lehet, hogy elvagyok maradva, kifelytenéd mi az, hogy üzemi aksi. Én idáig ugy tudtam A/h-tól függ a terhelhetőségük de lehet, hogy kitalaáltak valami új dolgot?

Előzmény: nagykunsági (33205)
42tibcsi Creative Commons License 2012.02.21 0 0 33206

Még arra vigyáz ha 90° felé megy a viz a láncot úgy kell beállitani, hogy alul lezárjon a felső nyitva maradhat, hogy a gázokat kivigye a huzat, különben puffogni fog.

Előzmény: sankó36 (33201)
nagykunsági Creative Commons License 2012.02.21 0 0 33205

Végül is mindegyik hamar megmurdel a rajtahagyott világítástól, mivel ezek indítóakkumulátorok, és nemigazán viselik a tartós terhelést. Ahhoz üzemi akkumulátor kell.

Előzmény: Sandor (33194)
nagykunsági Creative Commons License 2012.02.21 0 0 33204
Előzmény: smith (33198)
nagykunsági Creative Commons License 2012.02.21 0 0 33203

Nem cáfolom, csak időrendben kellene olvasnod.

Előzmény: Sandor (33195)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!