Kevertelek, bocsi. Te a tempomat miatt szívsz. Hozzányúltál a motorvezérlőhöz? Mert az rémlik hogy csak a fékpedál kapcsolót kötötted be, a motorvezérlőt még nem bántottad. Végül is lehúztad a csatikat, vagy nem? Na nem mintha meg kéne halnia a motorvezérlőnek ha lehúzod a csatit, de állásában nagyon nem kéne megállnia. Ha piszkáltad akkor esetleg lehet oka...
Nahh... 5 ember és 5 vélemény :) És sajnos hiszek mindenkinek mivel ehez nem értek. Ha nem programozható akkor átvernek és nem nagyon van mit tennem, igazából már le is szarom, csak legyen már kész mert 1 hete áll már, pedig csak egy lökhárítót raktam fel... Az olvasottak alapján megbízok benned is 100%-osan, de a köztünk lévő távolság miatt bukott az egész.
A légzsák hibához egy ötlet. A kézifék tövében van neki egy kapcsolója. A kulcsoddal tudod ki-be kapcsolni az anyósülés légzsákát. Párszor kapcsolgasd ki-be, majd az utolsónál a kikapcsolt állásba kicsit jobban feszítsd oda, és húzd ki a kulcsot. Reményeim szerint ezzel megoldódik a probléma. Ha diagon nem volt erre vonatkozó hiba, akkor valszeg azért nem volt, mert azt érzékeli hogy Te "kapcsoltad ki". Az meg nyílván nem hiba. Szerintem.
Ennek valóban vagy kormánykapcsoló-, vagy pedig kontakthiba-szaga van (a melegedéssel megszűnő jellege miatt tippelnék erre). Donort kéne szerezni, kipróbálni, és ha elmúlik, akkor a hibás kormánykapcsolót át lehet esetleg nézetni szakival, hogy javítható-e (ha mechanikai a hiba, azaz kikpott egy-két érzékelő). Ha viszont donorral is csinálja, akkor tovább kell keresni, akkor viszont megmenekültél egy elég drága cucc fölösleges cseréjétől.
Van egy 2002 évjáratú 307 sw 1,6-os benzines PUG –om ami az utóbbi időben idegesítő dolgokat csinál.
A jobb oldali légzsák a gyújtás bekapcsolása után pár másodperccel kikapcsol. A műszerfalon világít a lámpa és a központi kijelzőn is, kiírja rövid időre. Régebben, ha az utastér felmelegedett a gyújtás levétele és újraindítás után már nem jelentkezett ez a probléma, de mostanra állandósult.
A duda nem működik mindig.
Ha elindulok az ablaktörlők maguktól működnek szakaszos üzemmódban, ami később egyre ritkább majd megszűnik, de bármikor újra kezdi úgy, hogy mindkét kapcsoló kikapcsolt állásban van. Eső érzékelője nincs.
Az ajtókat is csak akkor tudom belülről a központi zár gombjával bezárni, ha már az utastér felmelegedett.
A szervizben számítógépre csatlakoztatva nem találtak semmi hibát, azt javasolják, hogy a kormánykapcsolót kell cserélni.
Tudom ezek apróságok nem a fékek, a motor vagy a világítás működését befolyásolják, de
az agyamra mennek, és nem tudom, mit szólnak mindezekhez a műszaki vizsgán.
Resetet már próbáltam, 5 perces várakozás után tettem vissza az akkusarut az sem segített.
Lehet, hogy egy szoftverfrissítés segítene?
Eddig nagyon meg voltam elégedve az autóval még nem volt vele semmi gond nem hagyott cserben soha.
Kis információt kaptam a szerelőtől. BSI jó, viszont ami beszart az a BSM modul vagyis ami a bal lámpa mögött van computer az szart be, ugyanis kirohadtak a lábai a csatlakozónál... Lehetséges a dolog?
:-) Ám legyen. Prémium felszereltség volt. Egy ideig őrizgettem a prosikat a 307 megjelenésétől kezdve, de papírgyűjtve lett szerintem egy óvatlan pillanatban:-(
Ez mind világos. Azt nem értem (de nem biztos, hogy akarom egyáltalán) csak, hogy ez miért nem érvényes akkor, amikor >10e km ván hátra a szervízig és miért kezd el hirtelen érvényes lenni ez után.
Ezen nem tudom mi nem érthető:) szerviz közeledtével az olaj is fosabb már sokkal, a rövid utak meg sokkal megterhelőbbek a motornak, mert nem tud bemelegedni, ezáltal a kenés is gyatrább, jobban használódnak az alkatrészek, a sok városozás szintén: elindulni, gyorsítani, állandóan pörgetni... hosszú, egyenletes utak esetén állandó fordulatszámon nincs extrém terhelés rajta.
Pár hete értetlenkedtem, hogy miért ugrik százasával lefele a szervízig hátralevő távolság minden megtett 10-15 km után. Azóta csináltam egy tesztet, némi télisporttal egybekötve. Eredmény: 800 km alatt egy büdös méterrel nem kerültem közelebb a szervízhez. :)
Amióta itthon visszazökkentem a normál üzletmenetbe, újból visszaálltam az exponenciális görbére. El nem tudom képzelni ez mitől van de látszólag az szerzízintervallum vége felé a rövid távokon megtett városi km-ek rohamtempóban hozzák közelebb a szervízt, a hosszú utak pedig eltolják azt...
Azok között is ügye azt az egy gyárat látom automata váltókat gyártani, ami délebbre van Osaka-tól nem messze, Andzso-ban. Egy ekkora cég tuti globális, de hol látod a kínai és usa gyárakat? :-)
Én is úgy emlékszem, hogy nem automata lett a végén...
Egyébként nem csak AISIN, hanem ZF váltók is vannak a Pugban.
Ráadásul ha megnézed az AISIN gyárait, minden kontinensen van neki. Automata váltót 3 helyen gyártanak: 1 üzemben Japánban, 1 USA-ban, 1 pedig igen, KÍNA-ban.
Nem tudnátok véletlenül megmondani, hogy hogy tudom a hátsó lökhárítóba pattintott koptatócsíkot kiszedni? Nem nagyon akarom feleslegesen feszegetni. Sajna megtörtem egy virágládát, betonból volt a kicsike. :) Szűk volt a hely, én meg a virágot vettem alapnak, gondoltam ha kicsit megnyomom a virágot, attól a kocsinek baja nem lesz. Sajna a virág egy elég méretes betonládában folytatódott. :) Szóval nagyon csűnya lett a koptató, cserélném. Apropó. Valaki esetkleg nem tudna szerezni egyet? Fekete kellene, nem a szürke fényezetlen. Jobb oldali.
Én mondjuk nem tudom mikortól tudta a szof'fer :-) csak azt tudom, hogy a 2002-es presence-m nem tudta, a 2007 supreme meg tudja. Egyebet nem tudok elmondani. Kérem kapcso'jja ki.