Vidd inkább Zolihoz. Ő ért is hozzá. Amúgy ha leveszed az aqsarut és vársz 5-10 percet, majd visszarakod, talán el is tűnik a hiba. Nálam így történt. Ha nem tűnik el akkor érdemes kiolvasni. Ha meg kapcsolgatni is akarsz egyéb dolgokat is, akkor felesleges a BSI reset.
Direkt azért vettem fiatal (1,5 éves) autót, hogy ne kelljen álandóan a szervizbe mászkálnom. Erre már lassan a kocsi felét ki kellet cserélni engem meg az idegbaj kerülget. Egy hónapja volt 60.000 km-es szervizen erre a legújabb ötlete, hogy a "Antipollution faulty" hibaüzenettel kényeztet (a rossz jobb oldali ajtónyitva kapcsoló mellett).
1.6-os benzines SW. Mire számíthatok? Mi lehet a gond, hogy lehet KORREKTEN javítani?
Ismerek valakit, akinek van programozója. Ha elmegyek hozzá, hogy kiüsse a hibát, akkor még mit érdemes bé- vagy kikapcsoltatni vele (pl. CD-text, MP3 IDE tag stb.) és hol/hogy kell (ő szerintem nem nagyon ért hozzá, csak szerzett egy ilyen cuccot)?
Bocs, de az utolsó mondatot nem egészen értem: "amúgy ha becsukod és kezdeti stácioban van megynyomod folyamatosan befelé az ajtót valamikor becsukja.remélem segítettem ."
Egyébként nálam pont az a baj, hogy nyitott állapotban is csukottnak láthatja, hiszen a CZ csak akkor zár vissza, ha nem nyitottál ki ajtót.
Ha viszont mindig csukottnak látja, akkor azt a jelenséget nem értem, hogy 5 kmh felett ha kinyitom, akkor kiírja a kijelző, hogy jobb első ajtó nyitva...
Nem én raktam be, hanem autóhifis szaki, aki kapásból azt mondta, hogy ki kell majd méregetnie valamiket, mert a PUG egyes gyári pontjai nem egyeznek meg az utólagos cucc nemtommilyen pontjaival, ebből arra következtetek, hogy tudta mit csinál... A gázt meg fogom nézetni.
Vágom, hogy volt Neked (vagy van ha megtalálod), de nekem is lesz ha beindítom a fotosoppot :-) az autómban 63e van :-)
Egyszer az egyik munkahelyemen lefotóztam, ahogy az iroda szerverszobábjából harmincvalahány hosszabbító összedugdosva vezetett a durván 90 méterre levő másik gyárba :-) a haverokat meg kérdezgettem a képpel kapcsolatban, hogy fotosop fake vagy real foto... valahogy senki nem akarta elhinni hogy a mi gyárunk - transzformátor csere miatt - a szomszéd gyár konnektorából működteti a régió WAN kapcsolatának anyaországba irányuló bérelt vonali aktív eszközeit :-)))
ha a gyári iso csatit egy az egybe rádugtad az új nem gyári magnóba átkötés nélkűl az nagy gáz. azonnal szűntesd meg ,vagy kezdj el spórolni. ha a klima vezérlöd digi nagy sanszod van rá hogy ellötte vagy fogja. amúgy a klima valszeg eleresztette a gázt ami elöfordul gyakran. célszerü töltés előtt megnyomatni nitrogénnel kb egy fél órát úgy 30 bár környékén hogy ereszt -e és csak utána feltölteni . lehetöleg tetess bele nyomjelzőt !
Egyébként most délután jöttem rá, hogy az elem a legkisebb bajom. A gond az, hogy nem működik a klíma...
A jelenség az, hogy hiába kapcsolom be, nem hűt. Télen még tuti jó volt, mivel többször klímával páramentesítettem. Az utóbbi időben viszont egyáltalán nem használtam. A múlt héten rakattam be a gyári cd lejátszó helyett egy újat. Nem tudom nem-e kavarhatott-e be valamit. De lehet egyszerűen csak a gáz ment el, nem tudom. Azt tudom, hogy kegyetlen jól és villámgyorsan hűtött, mostmeg semmi. Tököm kivan!
Szia valszeg van egy erös kontakthibád /test vagy táp /a karosszéria ls hálózaton .biztos nincs benne vagy nem volt benne semmi utólagos beszerelés? vidám lesz megtalálni. az is lehet hogy már sérült a bsi szoftwere tehát ha megvan a hiba utána én biztosan frissiteném a bsi-t. /amúgy bsi frissitésnél a bm 34 -es modul is frissül,és a com 2000 is /ezt azoknak akik ippeg vitatkoztak ezen. Ja és most jut eszembe hanem belevaló com 2000 van benne /Ugye, tudjuk ezért fontos a DOBLEMEZSZÁM 9117 / lásd bontós com2000/ persze ez ugyanaz nézd meg a feliratrokat/ mondja a bontós aki el szeretné adni a portékáját.vagy ,hurrá összeépitek ebböl is abból is mert az ugyanaz, na ez a mondat nekem kb másfél hét cumit jelentett ippeg egy automata ablaktörlő hibából kifolyólag. Amúgy csak a régi 307 hez tehát 2004/ 9 hó-ig, 32 azaz HARMINCKETTŐ féle com 2000 van ami felszereltség és doblemezszám függő aki nem hiszi járjon utána. megjegyzem a doblemezszám a pontos gyártási időt hivatott beazonosítani ezt segítség gyanánt irtam le .remélem tudtok belőle valamit hasznosítani.
megoldás:A pps-t rá kell rakni és megnézni a paraméterek mérése tesztben az ajtózárak állapotát. valszeg valamelyik zárban a mikrokapcsoló hanyattesett ,emiatt nem érzékeli az ajtót. sajna a zár és a cz motor meg a kapcsoló egybe van építve. amúgy ha becsukod és kezdeti stácioban van megynyomod folyamatosan befelé az ajtót valamikor becsukja.remélem segítettem .
Eztet eefelejtettem megemlítteni,hogy nekem a nem a bicskakulcsos kulcsom van ami az ajtókat nyittya, vagy nem nyittya, sőt inkább a legtöbbször inkább nem zárgya be! De ollankor meg becsukom a kulccsal osztjóvan. Asztánn meg amikó eefelejtem, hogya kulccsal vót bezárva, meg idegeskedhetek,hogy miazannyavan, miremeg eszembegyut,hohhát a kulccsal vót bezárva!