Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2016.03.29 0 0 150136

Köszi szépen hidd el költöttem már autora nagyon sok pénzt.Pl az miatt hogy az autószerelő lusta volt meghuzni egy bilincset a vízcsőnél mert rosz helyen volt inkáb belevágot egy egész flakon hütőtömitőt.Szerinted mi kárt csinált az ???Mégegyszer köszi a jó kivánságot.

Előzmény: lacipécs (150135)
lacipécs Creative Commons License 2016.03.29 0 0 150135

"Na pont ezért szerelem maggam az automat amit megtudok rajta cainálni mert tisztelet a kivételnek a sok zsirosnyakú autószerelők nem tudják mennyiért dolgozanak"

Jó munkát hozzá!

Előzmény: Törölt nick (150134)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.29 0 0 150134

Na pont ezért szerelem maggam az automat amit megtudok rajta cainálni mert tisztelet a kivételnek a sok zsirosnyakú autószerelők nem tudják mennyiért dolgozanak.A másik dolog pedig hogy nem érdekli hogy egy alkatrészt máshol mennyiért kap meg van egy beszálitó akitől még kapja a lovét az alkatrészek után is .Én tudom hogy nem dolgozhatnak ingyen nem is kivánom ezt el egyiktől sem.Ha nem kellene számitógép ezekhez az autokhoz én nem vinném szerelőhőz.Volt olyan autószerelő aki azt mondta a őszavait idézem nekem nem való autószerelő műhely nem szabad autótszerelnem .Megkérdeztem tölle miért?Azt mondta tul maximalista vagyok.Mert nekem az sem mindegy hogy merröl ál a bilincs csavarja.

Előzmény: lacipécs (150130)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.29 0 0 150133

Bjl

Előzmény: cam aro (150126)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.29 0 0 150132

Nem alakitom át csak egy gondolat volt mert a DTI motorok sokkal jobbak voltak.Amugy nem adnám még igy sem oda egyik szutyok benzinesért sem mert húzásra is nem kellet neki egy méter aztán járt a fogyasztása télen 4,6 nyáron 3,9-4,2-ig .folyamatos alapjárati rail nyomás:230-234 bar.Utoljára akkor produkálta ezt a hibát amikor mennyiség szabályzó szelepet kellet cserélni.

Előzmény: lacipécs (150130)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.29 0 0 150131

Nem a +2 tonna tehertől húz nehezebben.:)

Előzmény: Törölt nick (150123)
lacipécs Creative Commons License 2016.03.29 0 0 150130

Ha még megy lábon húzásra az jó,akkor nem kell kötélen szerelőhöz vinni.

Majd ha a szerelő adott rá kicsit magasabb árajánlatot,mint az autó értéke utána lehet kötélen elhúzni onnan.

Loganos kolléga már írta,hogy valószínű olcsóbb ha másik autó után nézel,mint ezt alakítod át.

Amíg még valahogy be lehet indítani,talán némi pénzt is kapsz érte.

Előzmény: Törölt nick (150129)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.29 0 0 150129

Csak azt nem értem hogy ha meghúzzuk akkor nem fordul a motor max két fordulat aztán megy.Igaz nem jár szépen a motor de be indul.

Előzmény: Törölt nick (150128)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.29 0 0 150128
  1. Sziasztok sajna hidegen nagyon nehezen indul az autóm és eddig nem csinálta de csak ötödikben ha mondjuk elkezdem taposni egy 70-töl akkor letilt ki gyullad a motor túlmelegedést jelző az izzítás lámpa .Ha el veszem a gázról a lábam elalszik.Nehezen indul ha sokáig indítózók  ugyanezek a lámpák világítanak a műszer falon.És feketén fűstől .Ma reggel be sem indult.
cam aro Creative Commons License 2016.03.28 0 0 150127

vegulis mindegy a motorkod. 

 

..amire gondoltam. 

elkellene donteni hogy valos a problema, vagy tul erzekeny vagy. 

szerintem egy elm327 bluetoothos kiolvaso adna valami bazis ertekeket turbonyomas, stb ertekekre. 

3-4E hufnal tobb nem lehet, applikacio van hozza tobb fele google playen, azt lassuk /is/ mar hogy mi tortenik. 

 

vagy marad az, hogy keresel szervizt ahol ertenek is hozza. (a vege ugyis az lesz )

 

csak otlet.

==============================

Előzmény: cam aro (150126)
cam aro Creative Commons License 2016.03.28 0 0 150126

lehet irtad mar, nem talalom. 

motor kod mi ? 

 

CECA, vagy BJL ? 

Előzmény: Törölt nick (150123)
mica-r Creative Commons License 2016.03.28 0 0 150125

Relatív dúsabb lehet, talán sok egr is van hidegen

Előzmény: 409 (150124)
409 Creative Commons License 2016.03.28 0 0 150124

"azt mondják mert hidegen több üzemanyagot kap,,,,"

 

 Miért kapna többet? Az a benzinesek szokása. Inkább az előtöltés nagyobb és bizonyára izzít is még olyankor.

Előzmény: Törölt nick (150123)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.28 0 0 150123

Enyém 6-os váltó de 2200-at forog 100kmh/nál 6-ba.

4-dik sebességig pontosan 1850-es fordulattól húz csak becsülettel,4-5-6-ba kicsit alatta,már kb. 1650-es fordulattól megindul.

Vw-be és 2 "sufni" szakinál is voltam vele,semmit nem látnak sem géppel sem sehogy,azt mondják ez ilyen,hozzá kell szokni,,,erre mondtam,hogy ok ,de hidegen ,akár 10-20km-n is ,miért húz már szros 1000-től hibátlanúl?azt mondják mert hidegen több üzemanyagot kap,,,,kapjon többet melegen is inkább!!

mint korábban irtam,talán mintha erősebb lenne a bizonyos "lukban" amióta beleöntöttem a protec oxicatot,.csak még annyira ritkán megyünk vele,hogy nem tudom biztosra kitapasztalni..

Hát én sem hiszem egyébként,hogy a vw így adja ki.

na ezt akarnám chippel kiküszöbölni csak attól tartok ugyanúgy 1850-töl kezd majd húzni csak mégjobban.

egr-re rákűldöm ismerős szerelőt,hátha

köszi mindent

Előzmény: cam aro (150121)
cam aro Creative Commons License 2016.03.28 0 0 150122

fiat uno 1.3 TD , az is csak kopogot, de oly halkan hogy majdnem elkuldtem. 

hetekig jart igy.. 

abban harom darabban volt a fotengely. 

 

fiat ducato. 2.5TD

annal csak kettobe tort a fotengely, de lendkerek oldalon. 

az az alfoldrol jott fel 200km-et ily hibaval. 

(1 liter olajal ...)

 

jo talalmany az az 5 pontos nyugvo csapagyrendszer. :) 

===============

 

Előzmény: 409 (150120)
cam aro Creative Commons License 2016.03.28 0 0 150121

jo parral mentem mar, szinte mind 1500 alatt elkezd tolni, bar a menku 1900 korul csap le.

 nincs tobb masodperces 'turboluk' , nincs 2600-ig porgetes, mert minek ?

ha van, az hiba. 

 

ha jol remlik 100km/h az 1800as fordulat a 6 sebesseges valton,..

innen siman tol vissza valtas nelkul. 

 

szvsz tartom. 

baja van a kocsinak. 

 

(egr atfujasnal tipikus az alacsony fordulati nyomatek vesztes. 

csak tipp, szerintem ezt illene eloszor megnezni )

=================

Előzmény: Törölt nick (150111)
409 Creative Commons License 2016.03.27 0 0 150120

 

 

 Miért ne járna? Elfordulni nem tud egymástól, így hajtja tovább a törött darabot. Nem annyira kuriózum ez, magam is találkoztam ilyennel már kétszer. (igaz, 40év alatt )Azok is lábon jöttek. A harmadikat pár hete mondta el egy kolléga, ott az volt a panasz, hogy többször eltörött a kuplungtárcsa agy része. Szóval, az nem is keveset mehetett törött tengellyel.

Előzmény: loganos (150119)
loganos Creative Commons License 2016.03.27 0 0 150119

Komoly, hogy ez a motor járt?
Gondolom a tulaj meg fel van háborodva, hogy az autószerelők meg már megint le akarják húzni, hisz olyan jó autó volt, sose kellett vele semmit se csinálni :)

 

Előzmény: zsoltmester (150118)
zsoltmester Creative Commons License 2016.03.27 0 0 150118

Sziasztok!

Egy kis érdekesség.Az autó napi használatban volt, csak egy enyhe kopogó hang zavarta a tulajt.

http://indafoto.hu/zsoltmester

Törölt nick Creative Commons License 2016.03.27 0 0 150117

Amúgy 3.5 tonnás a megengedett max. terhelhetősége, azaz max. 1 tonnát lehet rá pakkolni.:)

Én drágábbér kaptam, de tényleg újszerű. Majd elvállik. 

Előzmény: Törölt nick (150115)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.27 0 0 150116

Előzmény: Törölt nick (150115)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.27 0 0 150115

Igen,ha van is, olyan 15-18000 euro környékén vannak kevés km-s 2.5tdi,amiből a legfiatalabb is 5éves.

1-2tonnára sztem még jobb/kiforrottabb motor a 2.0crtdi,de nagy teherre nem való.

 

én 112000 km-rel vettem 5évesen de túlzas nélkűl ha betolnám egy üvegszalonba idő kellene kiszúrni a 0km-s ujak közül.

 

Előzmény: Törölt nick (150114)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.27 0 0 150114

Nem kaptam 2.5-est kevés kilométerrel, a németektől hozattam, most egy hónapja. Aszzem autópálya felügyelőségtől van a narancssárga szine miatt.

7.5 liter olaj jár bele, 2oe km cserével, ezt írja a szervízkönyve, be is fogom tartani. 

A motor hosszába van és teljesen más mind a személyautókban. 

 

Előzmény: Törölt nick (150113)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.27 0 0 150113

Én is csak nemrég vettem,de a 2.0crtdi-ről lebeszéltek mert kicsi és nálam azért kapnak 3-4tonnákat is.

 

Ez a 2011-ig gyártott 2.5tdi 9-12litert eszik de 1.5millió km-ig is elmennek rendszeres/gondos szervizeléssel.

pár hete olajcserekor 9.5l olaj ment bele maximumig,az ujabb 2.0crtdi-be ha jól tudom 5l körűl kell,,,sztem ez is jelent vmit

Előzmény: Törölt nick (150112)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.27 -1 0 150112

Üdv és Kellemes Húsvéti Ünnepeket Kívánok.

 

2o12 gyártású 136 lovas 2.o CDTDI Crafter motorproblémáiról valami infó lenne?

Csípegeti a hűtővizet, de csak néha és 1-2 decit, 9oe km futott motorrol van szó. 

Mitől fogyaszt egy ilyen autó üressen 11 litert? Duplafülkés és platós, a legnagyobb.

Előzmény: Törölt nick (150107)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.27 0 0 150111
Előzmény: cam aro (150109)
cam aro Creative Commons License 2016.03.26 0 0 150110

3-4 sec turbo luk a vw-tol ? 

legyen ketto. 

 

lofast.  

=========

Előzmény: Törölt nick (150108)
cam aro Creative Commons License 2016.03.26 0 0 150109

keress mar egy embert, aki erti is amit csinal. 

 

az a 2.5 tdi alaprol tol, olyan csak hiba eseten van hogy 1900-ig nem tol. 

ezen nem segitesz semmifele szoftver updateval.. max lefeded vele a lukat . 

 

aki 3-4. de meg 2 seces turbolyukrol beszel hogy normal, .azt hagyd ott. 

az hulye hozza. 

nemerdekelhamarkaszerviz droidja mondja is. 

(eddig/addig/ujkoraban  jo volt ??? ) 

-------

de kerdesre is legyen valasz. 

nem art neki. 

ha nem akarod - folyamatossan - kivenni belole a pluszt. 

===========

 

Előzmény: Törölt nick (150107)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.26 0 0 150108

,ja és az a bizonyos turbólyuk a 136le-sbe gyárilag olyan,le lett informálva

Előzmény: Törölt nick (150107)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.26 0 0 150107

sziasztok.

2006-2011évj vw crafter 2.5tdi-ből van 80le 109le 136le 163le.

 

Tudomásom szerint a 80 és 109le-s a kis turbós,a 136 és 163 meg csavarra pontosan azonos "nagyobb" turbós.

Kérdésem az,h az én 136 le-sömet ugye átírással fel lehet húzni chippel 160-170le-re.,,hosszútávon káros lenne a motornak így,h detto ugyanaz az utolsó cső-csavarig mindene??

csak azért tenném mert állítólag kihozható belőle a nagyon zavaró ,váltások utáni hosszú 3-4másodperces turbólyuk.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!