Köszi szépen hidd el költöttem már autora nagyon sok pénzt.Pl az miatt hogy az autószerelő lusta volt meghuzni egy bilincset a vízcsőnél mert rosz helyen volt inkáb belevágot egy egész flakon hütőtömitőt.Szerinted mi kárt csinált az ???Mégegyszer köszi a jó kivánságot.
"Na pont ezért szerelem maggam az automat amit megtudok rajta cainálni mert tisztelet a kivételnek a sok zsirosnyakú autószerelők nem tudják mennyiért dolgozanak"
Na pont ezért szerelem maggam az automat amit megtudok rajta cainálni mert tisztelet a kivételnek a sok zsirosnyakú autószerelők nem tudják mennyiért dolgozanak.A másik dolog pedig hogy nem érdekli hogy egy alkatrészt máshol mennyiért kap meg van egy beszálitó akitől még kapja a lovét az alkatrészek után is .Én tudom hogy nem dolgozhatnak ingyen nem is kivánom ezt el egyiktől sem.Ha nem kellene számitógép ezekhez az autokhoz én nem vinném szerelőhőz.Volt olyan autószerelő aki azt mondta a őszavait idézem nekem nem való autószerelő műhely nem szabad autótszerelnem .Megkérdeztem tölle miért?Azt mondta tul maximalista vagyok.Mert nekem az sem mindegy hogy merröl ál a bilincs csavarja.
Nem alakitom át csak egy gondolat volt mert a DTI motorok sokkal jobbak voltak.Amugy nem adnám még igy sem oda egyik szutyok benzinesért sem mert húzásra is nem kellet neki egy méter aztán járt a fogyasztása télen 4,6 nyáron 3,9-4,2-ig .folyamatos alapjárati rail nyomás:230-234 bar.Utoljára akkor produkálta ezt a hibát amikor mennyiség szabályzó szelepet kellet cserélni.
Sziasztok sajna hidegen nagyon nehezen indul az autóm és eddig nem csinálta de csak ötödikben ha mondjuk elkezdem taposni egy 70-töl akkor letilt ki gyullad a motor túlmelegedést jelző az izzítás lámpa .Ha el veszem a gázról a lábam elalszik.Nehezen indul ha sokáig indítózók ugyanezek a lámpák világítanak a műszer falon.És feketén fűstől .Ma reggel be sem indult.
Enyém 6-os váltó de 2200-at forog 100kmh/nál 6-ba.
4-dik sebességig pontosan 1850-es fordulattól húz csak becsülettel,4-5-6-ba kicsit alatta,már kb. 1650-es fordulattól megindul.
Vw-be és 2 "sufni" szakinál is voltam vele,semmit nem látnak sem géppel sem sehogy,azt mondják ez ilyen,hozzá kell szokni,,,erre mondtam,hogy ok ,de hidegen ,akár 10-20km-n is ,miért húz már szros 1000-től hibátlanúl?azt mondják mert hidegen több üzemanyagot kap,,,,kapjon többet melegen is inkább!!
mint korábban irtam,talán mintha erősebb lenne a bizonyos "lukban" amióta beleöntöttem a protec oxicatot,.csak még annyira ritkán megyünk vele,hogy nem tudom biztosra kitapasztalni..
Hát én sem hiszem egyébként,hogy a vw így adja ki.
na ezt akarnám chippel kiküszöbölni csak attól tartok ugyanúgy 1850-töl kezd majd húzni csak mégjobban.
Miért ne járna? Elfordulni nem tud egymástól, így hajtja tovább a törött darabot. Nem annyira kuriózum ez, magam is találkoztam ilyennel már kétszer. (igaz, 40év alatt )Azok is lábon jöttek. A harmadikat pár hete mondta el egy kolléga, ott az volt a panasz, hogy többször eltörött a kuplungtárcsa agy része. Szóval, az nem is keveset mehetett törött tengellyel.
Komoly, hogy ez a motor járt? Gondolom a tulaj meg fel van háborodva, hogy az autószerelők meg már megint le akarják húzni, hisz olyan jó autó volt, sose kellett vele semmit se csinálni :)
2006-2011évj vw crafter 2.5tdi-ből van 80le 109le 136le 163le.
Tudomásom szerint a 80 és 109le-s a kis turbós,a 136 és 163 meg csavarra pontosan azonos "nagyobb" turbós.
Kérdésem az,h az én 136 le-sömet ugye átírással fel lehet húzni chippel 160-170le-re.,,hosszútávon káros lenne a motornak így,h detto ugyanaz az utolsó cső-csavarig mindene??
csak azért tenném mert állítólag kihozható belőle a nagyon zavaró ,váltások utáni hosszú 3-4másodperces turbólyuk.