Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2016.04.28 0 0 150634

Új hajtókart veszek rá.

Quattroman Creative Commons License 2016.04.27 0 0 150633

a lecsiszolt (ezt hogy gondolod?) csapon hogy fog illeszkedni?

Előzmény: Törölt nick (150630)
kormi07 Creative Commons License 2016.04.27 0 0 150632

Írtam.

Előzmény: no_holy_shit (150623)
cam aro Creative Commons License 2016.04.27 0 0 150631

azzal a hajtokarral, ami mar szenne egett a csapon ? 

Előzmény: Törölt nick (150630)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.27 0 0 150630
Csapággyal? Hajtókarral.
Előzmény: Quattroman (150629)
Quattroman Creative Commons License 2016.04.27 0 0 150629

és milyen csapággyal illeszted össze?

Előzmény: Törölt nick (150628)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.27 0 0 150628
Ha lecsiszolom a főtengelyt?
Lacika71 Creative Commons License 2016.04.27 0 0 150627

Ez kuka,úgy ahogy van.

Hasonlót már szedtem szét,azzal hozták,hogy csak nem indul.

Meghúztam a berántó zsinórt és először azt gondoltam,hogy nincs benne gyertya,de volt...

Ott is mindent cserélni kellett volna,csak az többe "fáj" mint egy komplett új motor.

Az egy vibrációs gép volt amit útépítésnél használnak,de az olajcsere fogalma ismeretlen volt náluk.

Előzmény: Törölt nick (150625)
cam aro Creative Commons License 2016.04.27 0 1 150626

Érdemes összerakni""

 

nem. 

Előzmény: Törölt nick (150625)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.27 0 0 150625

Sziasztok. Tudom nem kifejezetten idevág, de valamennyire mégis.

Érdemes összerakni ezt a kapagép blokkot ezzel a nem makulátlan hengerrel, illetve hajtókar hellyel a főtengelyen? Esetleg mivel csiszoljam meg a főtengelyt?

Illetve ezek a jelölések a fogaskerekeken?

Köszönöm.

https://picasaweb.google.com/108451889274015621828/6278217118622092417?authkey=Gv1sRgCJ7G9ZqNtYD7OQ

mica-r Creative Commons License 2016.04.27 0 0 150624

Itt még nem tartunk (nem is fogunk)

Előzmény: cam aro (150621)
no_holy_shit Creative Commons License 2016.04.27 0 0 150623

 

van egy komplett plus futomuvem(inkl. feltengely). irj privatba, ha erdekel.

 

Előzmény: kormi07 (150606)
Quattroman Creative Commons License 2016.04.27 0 0 150622

nem kicsi, ugyanaz a betét csak nagyobb átmérőn.

nézd a linket vannak méretek

Előzmény: kormi07 (150614)
cam aro Creative Commons License 2016.04.27 0 0 150621

en ezt nem tudom. 

 

ha ugyfel panasz van, mert zajos, ut, egyeb hiba.. csak az jut el szereloig. 

az, hogy melyik marka mennyit fut,  melyik a kerulendo marka.. azt a szamlazas/menedzsment tud/hat/ja.* 

de megelobb, illetve de inkabb, - az egy ev alkatresz gari miatt, ami mukodik! -

 leginkabb az alkatresz forgalmazo tudhatja.. szvsz nekik, nekik  nagyon nem erdekuk a szart forgalomba hozni..

 

(* biztos lehetne ebbol egy jo statisztikat kesziteni, mert itt vezetett oraallas van.. es -majd- minden szamlazas/online rendszer.

de valoszinu senkit nem erdekel.. mert hogy mar a forgalmazon szurve van a pocsek aru . ) 

Előzmény: mica-r (150619)
Quattroman Creative Commons License 2016.04.27 0 0 150620

nem, csak a nyeregtartó.

szerelhető

Előzmény: cam aro (150612)
mica-r Creative Commons License 2016.04.26 0 0 150619

Idehaza már a Textar tárcsa is feladja normálisabb méretű autón.

Előzmény: cam aro (150618)
cam aro Creative Commons License 2016.04.26 0 0 150618

nem tudok tanacsot adni. 

nalunk sacc a 70% az utangyartott, cserelt,  tarcsak aranya. (brembo, ate, japparts, pagid. neha textar, stb ) 

a maradek 30% a gyari.. 

ennek ellenere talan 3 visszajovos tarcsa problemre emlekszem az elmult 3-4 evbol. , mind gyari tarcsa volt . 

(1 ev alkatresz gari van, heti szinten kiporog sacc 30 par tarcsa csere.  ) 

 

node majd mica-r, Q.. vagy valaki segit :) 

Előzmény: kormi07 (150616)
kormi07 Creative Commons License 2016.04.26 0 0 150617

kicsereltem oket.

 

Én is ezt szeretném, halló:-)

Előzmény: cam aro (150615)
kormi07 Creative Commons License 2016.04.26 0 0 150616

ket jo tarcsa, negy jo betet.

 

Igen, ehhez kérnék tanácsot:-)

Jó eséllyel ez lesz az utolsó fékszettje az autónak, ilyen futásteljesítmény mellett, azé kéne rá jó.

 

(ha meg hobbi az atszabas. ..az mas )

 

Sajnos még nem hobbi, de talán megérem, hogy az lesz egyszer:-/

Előzmény: cam aro (150609)
cam aro Creative Commons License 2016.04.26 0 0 150615

hogy nem szeret lassulni egy idő után, rázza a kormányt, ha meleg.(kerékagy nem üt, lengőkarszilent nem lóg, féknyereg vezetők megvannak).""

 

multheten csereltem fekbetetet a nyocvan loeros vectran. 

tunet mint fent masoltam, raadasul mar 2mm kornyeken voltak az elso betetek. 

kicsereltem oket. - nem tom mire- brembo, vagy nem tom.  ..azota mintha masik autoban ullnek.

nincs razas, nincs bugas. es meg fog is.  

mondjuk itt a tarcsak meg vall mentesek voltak, szvsz nem volt opcio a fekfelujitas. 

meg occso koltsegvetesu az auto, mer' arra van tartva amire csinaltak. 

gurul.. :) 

 

mindegy no. 

ideje mindenkinek arra van, amire szanja. ;) 

Előzmény: kormi07 (150611)
kormi07 Creative Commons License 2016.04.26 0 0 150614

Az a g60 fék, tudom.Nem szerették a fiúk a másik topicon, kicsi a betét felfekvő felülete, vagy valami ilyesmi.

Előzmény: Quattroman (150608)
mica-r Creative Commons License 2016.04.26 0 0 150613

Quattro írta az előbb, van 4 lukas

Előzmény: kormi07 (150611)
cam aro Creative Commons License 2016.04.26 0 0 150612

 fékállvány ""

 

 

 

ilyen ? 

Előzmény: Quattroman (150610)
kormi07 Creative Commons License 2016.04.26 0 0 150611

Ritkán szoktam sietni, de akkor is kellene fék:-), a 280x22 az 5 lyukas, ha jól láttam(2,8 vérhaté talán)

Nem tettem tönkre, csak érezni rajta, hogy nem szeret lassulni egy idő után, rázza a kormányt, ha meleg.(kerékagy nem üt, lengőkarszilent nem lóg, féknyereg vezetők megvannak).

Típust ne kérdezz, ha szétszedem megmondom, ~8 éve raktam rá, előtte bosch tárcsa/betét volt, azelőtt már nemtom, mivel vettem.

Dízeltuningon beszélgettük vagy 4 éve, akkor asszem zimmermann/ferodo tárcsát, meg ferodo ds 2000 betétet mondtak a fiúk, meg nagyobb átmérőt.

Esetleg gyárit nemtom ki gyártja, meg hogy aftermarketban milyen minőség lehet.

Mit panaszkodok, ez is fog:-D

 

Előzmény: mica-r (150607)
Quattroman Creative Commons License 2016.04.26 0 0 150610

nem kell nagyon szabni. tárcsa és fékállvány cserével megoldható.

én is feltettem a napihasználatos audira 288 helyett a 312-t

Előzmény: cam aro (150609)
cam aro Creative Commons License 2016.04.26 0 0 150609

maga tudja.  

 

en nem szaroznek napi rutin auton ilyesmivel.  

ket jo tarcsa, negy jo betet. azt ido/penz/ideg gond letudva. 

 

szavazni nem tudok, leven nem felhasznalo vagyok. .de ate nem tunik rossznak. 

(ha meg hobbi az atszabas. ..az mas ) 

Előzmény: kormi07 (150606)
Quattroman Creative Commons License 2016.04.26 0 0 150608
Előzmény: kormi07 (150606)
mica-r Creative Commons License 2016.04.26 0 0 150607

Azzal a kocsival nem kell úgy sietni :)
Van gyárilag 280x22-es fék olyan kocsin.

Milyen féket tettél tönkre rajta?

ATE, Zimmermann, TRW, vagy valami sport fék kellene. Esetleg gyári?

Előzmény: kormi07 (150606)
kormi07 Creative Commons License 2016.04.26 0 0 150606

...jo van az ugy..:D

 

Nincs jól.

 

Lassan érik a fékcserém, el kéne döntenem, hogy marad-e a 256x20, vagy felfaragom a vr6 golfét(288x25), ha felmegy nem sok bonyodalommal, kerékagyat stb nem cserélnék, (felnit)gumit amúgy is kell vegyek.

 

Mondjatok egy tárcsa-betét párost, ami kibír 2 fékezést, esetleg hármat 160-ról 40-re:-)

 

Ja, kockatoledóm van még mindig, kék, most néhány helyen natúr fémszínű:-D

 

 

Előzmény: cam aro (150591)
_MrB_ Creative Commons License 2016.04.26 0 0 150605

Állj ki vele ismét vadabbul, azt kiderül.

Előzmény: *Steve (150602)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!