Sziasztok. Tudom nem kifejezetten idevág, de valamennyire mégis.
Érdemes összerakni ezt a kapagép blokkot ezzel a nem makulátlan hengerrel, illetve hajtókar hellyel a főtengelyen? Esetleg mivel csiszoljam meg a főtengelyt?
Ritkán szoktam sietni, de akkor is kellene fék:-), a 280x22 az 5 lyukas, ha jól láttam(2,8 vérhaté talán)
Nem tettem tönkre, csak érezni rajta, hogy nem szeret lassulni egy idő után, rázza a kormányt, ha meleg.(kerékagy nem üt, lengőkarszilent nem lóg, féknyereg vezetők megvannak).
Típust ne kérdezz, ha szétszedem megmondom, ~8 éve raktam rá, előtte bosch tárcsa/betét volt, azelőtt már nemtom, mivel vettem.
Dízeltuningon beszélgettük vagy 4 éve, akkor asszem zimmermann/ferodo tárcsát, meg ferodo ds 2000 betétet mondtak a fiúk, meg nagyobb átmérőt.
Esetleg gyárit nemtom ki gyártja, meg hogy aftermarketban milyen minőség lehet.
Lassan érik a fékcserém, el kéne döntenem, hogy marad-e a 256x20, vagy felfaragom a vr6 golfét(288x25), ha felmegy nem sok bonyodalommal, kerékagyat stb nem cserélnék, (felnit)gumit amúgy is kell vegyek.
Mondjatok egy tárcsa-betét párost, ami kibír 2 fékezést, esetleg hármat 160-ról 40-re:-)
Ja, kockatoledóm van még mindig, kék, most néhány helyen natúr fémszínű:-D