Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zsozso79 Creative Commons License 2010.12.01 0 0 877

 A víz hőfoka nem megy 60 fok fölé,és amikor bekapcsolom a fűtést akkor rövid ideig fúj meleget csak,utána csak enyhe meleget fúj!Mitől lehet ez?

  Termosztát?

A 110 d 2.3 motornál hol van a termosztát,hol keressem?

Sztem. ha melegebb lenne a motor üzemi hőmérséklete,akkor a fogysztása is kevesebb lenne egy kevéssel.

zsozso79 Creative Commons License 2010.12.01 0 0 876

 Az email címem:madal13@freemail.hu.A többit akkor levélben megbeszéljük.Szia

szinglikiraly Creative Commons License 2010.11.30 0 0 875

a lemez gratis. Debrecenben lakok.

Előzmény: zsozso79 (874)
zsozso79 Creative Commons License 2010.11.29 0 0 874

Hol laksz?Én Bp,mert esetleg tudok adni dvd vagy cd lemezt amire ki tudnád másolni.Előre is köszi a segítséged.

Előzmény: szinglikiraly (873)
szinglikiraly Creative Commons License 2010.11.29 0 0 873

megnézem, hogy mit tehetek. az e-mail nem olyan jo. kitalálok valami.

Előzmény: zsozso79 (871)
szinglikiraly Creative Commons License 2010.11.29 0 0 872

- ha nyitott motorháztetőnél benézek a motortérbe, jobb oldalon a szervó olajtratáj és az ablakmosó között van egy fekete dobozka. Egy 112-es motorját meg tudtam nézni, ott két kábel csatlkozik ebbe a dobozba. nekem a felső be van csatalkoztatva, de az alós nincs, le van szigetelve. Tud valaki segíteni milyen funkciója van ennek a kábelnek? Az tisztán látom hogy nem Merci megoldás... :)( ez az izzító reléd maradványa amit valamiért kiiktattak)

 

- Indításkor az izzító szimbólumot még nem láttam világítani. Indítás rendben, hol és hogyan tudom megnézni, gyorsban hogy a műszerfalban van-e gond kis lámpával, vagy valami biztosíték hiba is lehet? Azt hogy valóban izzít-e, azt ki fogom mérni műszeresen.

(ezek a tünetei ha nincs izzításod)

 

-kicsit nekem nehéznek tűnik a reggeli indítása (pedig nincs is olyan bazi hideg). 4-5 másodpercig is forgat, mire elapja. Reggel ez normális jelneség, azért kérdem mert nekem csak kisebb cm3 autóm volt....nincs viszonyítási alapm, hogy normális jelenség-e....melegen sokkal hamarabb beröffen( és ez a majdnem végeredmény)a végét ne várd meg mert sokba kerül.

 

 

 

Előzmény: 110CDI (868)
zsozso79 Creative Commons License 2010.11.29 0 0 871

Hogy lehet meghívót szerezni oda?Vagy esetleg valaki aki le tudja tölteni és emailba átküldené?Mert a neten semmilyet nem találtam,csak olyat ami német nyelvü könyvre utal.

Előzmény: szinglikiraly (870)
szinglikiraly Creative Commons License 2010.11.29 0 0 870

már egy pápszor most azt hiszem ncore v3 néven fut egy ideje.

Előzmény: zsozso79 (855)
PowerZ Creative Commons License 2010.11.29 0 0 869

Bowdent én nem olajoznék,ezek már teflon bevonatúak akkor működnek tökéletesen ha tiszták.

 

Én a hejedben ellenőrizném az szorul el. A hiba nálam is  fennál semmivel se tudtam orvosolni (váltó olajcserém is volt)

legjobb megoldás ha hagyod kicsit melegedni ilyen hideg időben,ha megtörte az olajat tökéletesen veszi a sebességeket.

Előzmény: 110CDI (868)
110CDI Creative Commons License 2010.11.29 0 0 868

Sziasztok,

 

Mivel még nem régen vagyok Vito tulaj, lennének még kérdéseim.

 

-kicsit nekem nehéznek tűnik a reggeli indítása (pedig nincs is olyan bazi hideg). 4-5 másodpercig is forgat, mire elapja. Reggel ez normális jelneség, azért kérdem mert nekem csak kisebb cm3 autóm volt....nincs viszonyítási alapm, hogy normális jelenség-e....melegen sokkal hamarabb beröffen

- váltóm reggel olyan kemény, alig bírom 1-ből kettőbe rakni. Bovdent a váltókartol el lehet érni, hogy egy kicsi olajat csurgassak a házba, hátha az segít?

- nem működik a fordulatszámmérőm. 99es évjárat. óracserén kívül más javítási lehetőség?

- ha nyitott motorháztetőnél benézek a motortérbe, jobb oldalon a szervó olajtratáj és az ablakmosó között van egy fekete dobozka. Egy 112-es motorját meg tudtam nézni, ott két kábel csatlkozik ebbe a dobozba. nekem a felső be van csatalkoztatva, de az alós nincs, le van szigetelve. Tud valaki segíteni milyen funkciója van ennek a kábelnek? Az tisztán látom hogy nem Merci megoldás... :)

-Alapjáraton rázza a a levegőszűrő műanyag házat....másnak is produkál ilyet...éppen hogy megfogom, már nem is zörög. Nem találtam semmi olyan fület, csavart ami esetleg laza lenne....

Segítséget előre is köszönöm mindenkinek.

Természetesen még mindig keresek részletes szerelési könyveket.....

 

110CDI Creative Commons License 2010.11.29 0 0 867

Szia és köszi. Nem ismerem, hogy lehet meghívót szerezni? Mennyire részletes az itt elérhető anyag?

Előzmény: norbiapa (859)
PowerZ Creative Commons License 2010.11.29 0 0 866

nekem olyan 8-9 körül eszik. és pesten.

zsozso79 Creative Commons License 2010.11.29 0 0 865

http://www.marotikonyvker.hu/products/product_6383.html

 

Én ezt találtam,de sajnos ez is német nyelven van.

zsozso79 Creative Commons License 2010.11.29 0 0 864

Én nemrég vettem,és városban használtam eddig csak,de olyan 10 körül van a fogyasztása.

Előzmény: Törölt nick (862)
zsozso79 Creative Commons License 2010.11.29 0 0 863

Köszönöm az infót,én nem találtam ezt meg,nekem azt írta ki mindig,h megszüntették.De sajnos így sem tudom letölteni mert nem lehet regisztrálni.Várok még,hátha tud valaki segíteni valami linkkel,infoval ahol van használati-javítási leírás 110 td 1998 as vitohoz.

Előzmény: norbiapa (859)
PowerZ Creative Commons License 2010.11.29 0 0 861

Enyém az!

Előzmény: Törölt nick (860)
norbiapa Creative Commons License 2010.11.29 0 0 859

helló az ncore-n müködikgond nélkül.

http://ncore.cc/login.php

Előzmény: zsozso79 (855)
webinas Creative Commons License 2010.11.28 0 0 858

Csatlakozom Vitusz 112 höz.

Nekem 110CDi van. Szerintem ha lovakat kötnék elé, akkor sem enne 9 liternél többet-kevesebbet.

 

A motor bakkokat nehéz cserélni a Vitonál?

Előzmény: Vitusz112 (845)
webinas Creative Commons License 2010.11.28 0 0 857

Megnéztem. Pl:

- Autodata, kapcsolási rajzok (Vito nincs benne(?))

- Vivid

- Hibakódok könyve magyarul

- Automata sebességváltók szervíz és javítás

- Befecskendezők, adagolók

- meg egy csomó hasonló szir-szar.

 

Nekem elektronika kellett volna, de az van a legkevesebb :-(

 

webinas Creative Commons License 2010.11.28 0 0 856

Könyv szerint 7,3 liter teljes cserénél. Egyébként 6,5L

 

"- Ölwechsel und Filteraustausch, Dieselmotor 7,3 Liter

  - Motor trocken 6,5 Liter "

 

Nekem van német nyelvű (Reparatur anleitung), csak be kellene szkennelni....

Megpróbálom megvesztegetni a kolléganőt, hátha.

Megszereztem az autodata progit, meg még néhány dolgot, de a vitoról szar sincs benne.

Vagy én csinálok valamit rosszul?

 

Esetleg, ha valakit érdekelne, akkor közzé teszem.

 

Előzmény: zsozso79 (850)
zsozso79 Creative Commons License 2010.11.28 0 0 855

Sajnos az ncore-n nincs már fenn,mivel az ncore-t megszüntették a hatóságok.Sajnos

Előzmény: szinglikiraly (854)
szinglikiraly Creative Commons License 2010.11.28 0 0 854

Az ncore-on a progi fent van még? Ha igen akkor is 6,5 GB ha jol emlékszek. De sok minden van benne.

Előzmény: 110CDI (852)
zsozso79 Creative Commons License 2010.11.28 0 0 853

Köszönöm szépen a segítséget!!!

Előzmény: 110CDI (852)
110CDI Creative Commons License 2010.11.28 0 0 852

Szia,

 

8 liter ha jól emlékszem (pár hete vettem), de majd megnézem a könyvét. Nekem a gyári könyve meg van, de szervíz és szerelési progik után én is kutatok. Autodata vagy valami hasonlót ha tud valaki akkor kérem szóljon....köszi

Előzmény: zsozso79 (850)
V230 TD Creative Commons License 2010.11.28 0 0 851

Nekem 248ezer van benne ezért csodálkozok mert alig van benne kilóméter.

167ezerrel vettem Merci szervízből. Talán a kilóméter valós!

Lelkiismeretesen cseréltem az olajat 8-10 ezrenként. (10-40 Max Life Valviline)

Ezért az olajlehúzó gyűrűkre gondolnák utoljára. De bármi megeshet. :D

Előzmény: PowerZ (848)
zsozso79 Creative Commons License 2010.11.28 0 0 850

Sziasztok!

 

 Nem tudjátok véletlenül,hogy mennyi olaj kell egy 110 d Vitóba?

Hol lehet kezelési-szerelési útmutatót szerezni,letölteni hozzá?

 

 A válaszokat előre is köszönöm!

PowerZ Creative Commons License 2010.11.28 0 0 849

Na én tegnap vettem hozzá stp diesel oil adalékot (tudom nem a legjobb megoldás) reggel már sokkal kevesebb füstöt lökött előbb kiegyenlesetedett az alapjárat.

 

Szoval nekem vagy rosz oil van benne,vagy a gyürűk koszosak,kopottak.

PowerZ Creative Commons License 2010.11.28 0 0 848

Nekem is mondtak már mindent,ezért kapott új turbot is. Mondtak már porlasztó cscsot,adagolót,turbot.

 

De most egy furgonokat sokat használo mondta h gyürű.

És ezt tartom a leg reálisabnak mert eddig a tünet csillapodott oil csere után,csak azt nem értettem h miért.

 

250e km-el vettem,most 320e km futárkodással :D olyan mintha taxi üzemmódban használtam volna.

 

Haragszom ezért az autóra,mert ilyen autom még nem volt amibe a motorral lett volna hiba,de elfogadom mert a mercinek talán a leggyengébb konstrukcioja a vito.

 

Most adtam el a sprinterem 600e km el,de az ugy járt mint a doxa :)

Előzmény: V230 TD (841)
zsozso79 Creative Commons License 2010.11.27 0 0 847

Próbáld keresni a Racing bazár oldalon,vagy bontókban érdeklődjél pl Ürömi Merci bontó.

Előzmény: flaming 1998 (816)
Vitusz112 Creative Commons License 2010.11.27 0 0 845

Szia rvf!

 

Az én 112 esem  10 litert eszik vegyesben.  Akkor is ha taposom, akkor is ha óvatosan. Autópályán 110 et tartva 9 liter. Osztrák gázolajat tankolva mindkét adatból -1 liter.

Előzmény: Törölt nick (821)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!