- ha nyitott motorháztetőnél benézek a motortérbe, jobb oldalon a szervó olajtratáj és az ablakmosó között van egy fekete dobozka. Egy 112-es motorját meg tudtam nézni, ott két kábel csatlkozik ebbe a dobozba. nekem a felső be van csatalkoztatva, de az alós nincs, le van szigetelve. Tud valaki segíteni milyen funkciója van ennek a kábelnek? Az tisztán látom hogy nem Merci megoldás... :)( ez az izzító reléd maradványa amit valamiért kiiktattak)
- Indításkor az izzító szimbólumot még nem láttam világítani. Indítás rendben, hol és hogyan tudom megnézni, gyorsban hogy a műszerfalban van-e gond kis lámpával, vagy valami biztosíték hiba is lehet? Azt hogy valóban izzít-e, azt ki fogom mérni műszeresen.
(ezek a tünetei ha nincs izzításod)
-kicsit nekem nehéznek tűnik a reggeli indítása (pedig nincs is olyan bazi hideg). 4-5 másodpercig is forgat, mire elapja. Reggel ez normális jelneség, azért kérdem mert nekem csak kisebb cm3 autóm volt....nincs viszonyítási alapm, hogy normális jelenség-e....melegen sokkal hamarabb beröffen( és ez a majdnem végeredmény)a végét ne várd meg mert sokba kerül.
Hogy lehet meghívót szerezni oda?Vagy esetleg valaki aki le tudja tölteni és emailba átküldené?Mert a neten semmilyet nem találtam,csak olyat ami német nyelvü könyvre utal.
Mivel még nem régen vagyok Vito tulaj, lennének még kérdéseim.
-kicsit nekem nehéznek tűnik a reggeli indítása (pedig nincs is olyan bazi hideg). 4-5 másodpercig is forgat, mire elapja. Reggel ez normális jelneség, azért kérdem mert nekem csak kisebb cm3 autóm volt....nincs viszonyítási alapm, hogy normális jelenség-e....melegen sokkal hamarabb beröffen
- váltóm reggel olyan kemény, alig bírom 1-ből kettőbe rakni. Bovdent a váltókartol el lehet érni, hogy egy kicsi olajat csurgassak a házba, hátha az segít?
- nem működik a fordulatszámmérőm. 99es évjárat. óracserén kívül más javítási lehetőség?
- ha nyitott motorháztetőnél benézek a motortérbe, jobb oldalon a szervó olajtratáj és az ablakmosó között van egy fekete dobozka. Egy 112-es motorját meg tudtam nézni, ott két kábel csatlkozik ebbe a dobozba. nekem a felső be van csatalkoztatva, de az alós nincs, le van szigetelve. Tud valaki segíteni milyen funkciója van ennek a kábelnek? Az tisztán látom hogy nem Merci megoldás... :)
-Alapjáraton rázza a a levegőszűrő műanyag házat....másnak is produkál ilyet...éppen hogy megfogom, már nem is zörög. Nem találtam semmi olyan fület, csavart ami esetleg laza lenne....
Segítséget előre is köszönöm mindenkinek.
Természetesen még mindig keresek részletes szerelési könyveket.....
Köszönöm az infót,én nem találtam ezt meg,nekem azt írta ki mindig,h megszüntették.De sajnos így sem tudom letölteni mert nem lehet regisztrálni.Várok még,hátha tud valaki segíteni valami linkkel,infoval ahol van használati-javítási leírás 110 td 1998 as vitohoz.
8 liter ha jól emlékszem (pár hete vettem), de majd megnézem a könyvét. Nekem a gyári könyve meg van, de szervíz és szerelési progik után én is kutatok. Autodata vagy valami hasonlót ha tud valaki akkor kérem szóljon....köszi
Na én tegnap vettem hozzá stp diesel oil adalékot (tudom nem a legjobb megoldás) reggel már sokkal kevesebb füstöt lökött előbb kiegyenlesetedett az alapjárat.
Szoval nekem vagy rosz oil van benne,vagy a gyürűk koszosak,kopottak.
Nekem is mondtak már mindent,ezért kapott új turbot is. Mondtak már porlasztó cscsot,adagolót,turbot.
De most egy furgonokat sokat használo mondta h gyürű.
És ezt tartom a leg reálisabnak mert eddig a tünet csillapodott oil csere után,csak azt nem értettem h miért.
250e km-el vettem,most 320e km futárkodással :D olyan mintha taxi üzemmódban használtam volna.
Haragszom ezért az autóra,mert ilyen autom még nem volt amibe a motorral lett volna hiba,de elfogadom mert a mercinek talán a leggyengébb konstrukcioja a vito.
Most adtam el a sprinterem 600e km el,de az ugy járt mint a doxa :)
Az én 112 esem 10 litert eszik vegyesben. Akkor is ha taposom, akkor is ha óvatosan. Autópályán 110 et tartva 9 liter. Osztrák gázolajat tankolva mindkét adatból -1 liter.