Üdv. Van a családban egy 2003-as g13bb motorkódú benzines 1.3 wagon r+. Cserélni kell a vezérmüszíjat, de egy kicsit elakadtam a netes keresgéléssel. Arra kértek, hogy gyárit szerezzek hozzá de a neten gyárit 24ezerért /MAR/, gyárinak hirdetettet 12ezerért, márkás conti vagy gates szíjat meg 7ezer körül kínálnak. Ti melyiket preferáljátok? Ja és szíjfeszítőn kívül kell-e más? /pl.: vízpumpa/ előre is kösz a választ.
Az a jobbik eset, ha otthon nem indul: nekem menet közben állt le, 30 km-t kellet hazáig vontatni, keresztül Bp-n. Nem szeretném, ha ez az ország másik végében, vagy külföldön következne be... Egyébként félórás munka lenne akár út közben is, ha a hátsó ülés alatt lenne egy kb. 150 mm átmérőjű szerelőnyílás. Gondolkoztam, hogy ki is vágnám a nyílást, de pont ott megy keresztbe a bal hátsó kerékhez vezető fém fékcső.
Hali remélem menni fog még egy darabig átmeneti megoldás volt nekem is mert hirtelen kellet arról nem beszélve kb 1 hét alatt minden ment tönkre leégett a vizművem bedöglött a hűtő és pont reggel akartaunk orvoshoz rohanni mikor megált a kocsi na de nem csak a szivattyú halt meg benne hanem nemsokkal később az önindító is hogy érdekes legyen a dolog :D
Elég sok roncsolódást látok, ilyen mértékben talán több, mint 10 km/óra volt a sebesség. Az autó piaci értékét nézve, én nem javítanám meg. Nem is a bontott alkatrészek, hanem a munkadíj lenne szerintem sok. A bal nyúlvány is elmozdult, úgy látom. Esetleg alkatrésznek kiárulni és egy másik törés mentes autót venni, lenne érdemes.
Hegesztések, cserék, beállítások, festés, alsó hangon ......- ezer körül.
(nem írok konkrét számot, mert biztos van, aki feléből is megcsinálni, legalábbis hozzászólás szinten :))) )
Nekem most (13 hónappal a berakása után) adta meg magát a 10e Ft-os noname szivattyú (elfogytak a szénkefék). Most egy Pierburgot rendeltem 28e Ft-ért Szegedről. Az eredeti szivattyú VDO volt, 12 évet és 135e km-t bírt ki; ott a kommutátor rézlemezkéi koptak be igen mélyre, a kefék elég hosszúak maradtak.
A képeken látható kék Suzuki javítása szerintetek ránézésre mennyibe kerülhet?
(bontott alkatrészekkel stb.) Tudom hogy képek alapján nem lehet pontosan megmondani, de kb mégis nagyságrendileg milyen összegre lehet számítani? Kb 10km/h-val fának ment.
Hali nem a tömitést nem cseréltük azok jók voltak amugy nem nehéz alul kihuzod de azért a müanyag csatikal óvatosan :D mert könnyen törik mondom meg tudod oldani otthon is csak vagy aknábol vagy kiemeled én egy plusz emelövel mentem a tank alá és lassan le engedtem mert pont teletankoltam és reggel már nem indult be :D
Vettem egy kis Wagon-t külföldről, sajnos így minden papírja, így a kezelési kiskönyve is német.
Nézegettem a neten, hátha találok egy eladó magyar példányt, de sajnos nem. Csak a javítás-szerelés könyv van, az meg nem kell.
Szeretnék egyet venni, tudtok tanácsot adni hol keressem, gondoltam, mivel Esztergomban gyártották, írok a Gyárnak és rendelek - de nekem egy régi, használt is jó lenne.
Átolvastam az Ignis kiskönyvét a neten, ami nagyon hasonló, de jó lenne egy nem netről nyomtatott, hanem egy igazi kis könyv.
Van esetleg egy eladó példányotok? Pesten átvenném vagy posta is OK. Köszi előre is, Anna.
szia igen ithon csináltuk de nem egyedül segitségel egy barátomal ráadásul már este volt novemberbe cseréltem nem tudom most fejböl hanyas csavar meg ha van akna akkor könnyebb én csak simán az udvaron a lényeg látod fel van bakolva bal hátsó kerék le a benzin beöntönél szintén szétkötöd a tankot talán 4 db csavar fogja de én raktam alá emelőt mert van súlya nekem televolt :D széthuzod az elektromos csatikat aztán pár db 6 os csavar fogja a szivattyúházat ha az kijött már csak ki kell venni a szivattyút viszont nekem az utángyártott szűrö nem ment rá nem fér el a házban igy maradt a régi
Szia kinek mi a gáz? ha tele van a tank igen kicsit maceráns de sajnos le kell venni a tankot én nem tudom jó e bele az agila de egy utángyártott van benne ami 12 000HUF volt amúgy volt ahol 60 at mondtak rá
Szeretném kérdezni,hogy mennyire gáz kicserélni egy elektromos AC-t a Wagon R-ben?( Opel Agila Ac-ja jó bele?) Tankot le kell szedni? Ahogy nézem véleményem szerint igen.
A zárszerkezet bezárását próbáld meg imitálni egy csavarhúzóval. A világításnak is ki kell aludnia. Ha nem megy, nyilván a zárszerkezetben van valami gubanc.
A WagonR-nek a csomagtér ajtó zárszerkezetében van a világításkapcsoló, ami a második záródási ponton szakítja meg az áramkört. Nem lehet, hogy csak az első "fokozat" záródik, a második nem és ezért nem is rögzül rendesen az ajtó? Esetleg a csomagtér "küszöbén" lévő fogadópánt van túlságosan bent, amibe bepattan az ajtó zárszerkezete, ezért nem éri el a második záródási pontot. A pántot két böszme csillagfejű csavar tartja, úgy emlékszem, picit lehet rajta igazítani (a pántot kijjebb csúsztatni).
Sziasztok Néhány hete már írtam ide, csomagtér zár ügyben, nem záródik le teljesen, bezárt állapotban is milimétereket kotyog az ajtó és bent világít a lámpa az utastérben. Ma volt időm rendesen ránézni, kiszereltem de semmi rendellenességet nem tapasztaltam, mivel extra keveset futott "bácsiautóról" van szó szerintem csak kiakadhatott valami, törést nem láttam. Valami ötlet hogy merre keresgéljek tovább?
Sziasztok Wagon r fanok 2003-as novemberi Wagon r+1.3 glx 4wd,94 LE klíma ritkaság eladó lesz októberben,teljesen friss vizsgával.
Nagyon szuper motorikusan viszont a kaszni már nem annyira ezért az átlag árából amit találsz azon az autós oldalon(nem tudom leírhatom e)vonj le 300 ezret és kb ennyire gondolok szerintem 300 bol szupi fényezésed lesz,persze nem kötelező :-)
Képet küldök szívesen ha valakit érdekel majd......
Affene, összekevertem és lehagytam pár dolgot. A szimeringek kopása és a szelepek újra állítása csak az egyik tényező volt. A dugattyú gyűrűk és a forgattyúsház tömítések elöregedése volt a fő ok, azokat (is) kellett cserélni. Bocs mindenkitől a pontatlanságomért!