Nekem régi swiftem van. Ha eco módban nyomom a klímát akkor kb 2-3 percet megy, majd ugyanennyit nem megy. Ha nem eco módban van, akkor szinte folyamatosan megy, néha kis időre áll le, de csak ha nincs túl meleg. Hőségben nyomul folyamatosan. Nem a hűtőventillátorod az ami félpercenkint ki-be kapcsol??? Ha klímázom, nekem is sokkal gyakrabban kapcsol az be, de logikus, hiszen a klímahűtő plusz melegét el kellene hajtania a vízhűtő melegén felül.
Hát ez elég forgalomfüggő: nem mindegy, hogy 25 fokban száguldozol a sztrádán vagy 40 fokban araszolsz Budapest belvárosában. Utóbbi esetben az általad leírt jelenség természetes.
Kérdésem lenne. Amikor megy a légkondi nálatok is kb. félpercenként ki-bekapcsol a kompresszor?? Hidegnek nagyon hideget nyom be,de szerintem ez nem normális.
A tulajdonossal és üzembentartóval a következő a helyzet (amit én csináltam):
Az autó TULAJDONOSA a feleségem. De mivel a kötelező biztosítás és a CASCO magas lett volna így az öregem lett az ÜZEMBENTARTÓ.
Kötelező: 25 eFt helyett 11 eFt, Casco: 29 eFt helyett 16 eFt.
Már a kereskedésben úgy intézték a dolgokat ahogy én akartam, és nem kellett külön az okmányirodába rohangálni vele.
Az előző kocsinkal is hasonló volt a helyzet de azt csak utólag intéztem. Ekkor 5000 Ft-os illetékbélyeggel csináltak új forgalmit az ÚJ ÜZEMBENTARTÓNAK.
Szörnyű :( Ja és persze már megint a Golfosok. Legalábbis nekem nincs jó tasztalatom felőlük, már ha meglátták suzit egyből szívatóba mentnek át.
Legalábbis főleg a feketék. Tisztelet a kivételnek, de legalábbis az én tapasztalatom szerint sz*r alakok.
Szomorú hírt kell közölnöm a kedves fórumlakókkal... A megyénkben nemrég lezajlott szépségverseny győztese frontálisn karambolozott a két napos nyeremény swiftjével... Részletek itt Kár a csajsziért és persze az autóér is (Béke poraira).
Ha minden igaz akkor a kötbizt. csak a tulaj nevére köthetö. Te csak a fizetöje lehetsz a biztosításnak. Mi üzembentartóival adtuk el a régi Ladát és most intézzük ezeket.
Ma voltam a kereskedésben. Szerettem volna a leendö autóm felelöségbiztosítását a nevemre íratni.(a kocsi az asszony nevén lesz) Elküldtek hogy átvétel után majd az okmányirodában kell ezt elintézni.Én lennék az üzembentartó.
Gyanus. Autókereskedésben dolgoztam és még aznap megkérdeztem régi kollégáimat, létezik ez?
Hát nem. Remélem nincs benne valami át....vágás:))
Lesz ilyen, meg olyan vélemény is, van aki szerint lomha lesz az autó, ha nem huzatod, mások meg azt mondják, hogy sokat fog fogyasztani, ha nyomod neki. Mi nyomtuk inkább, mondjuk mást nem is tehettünk, mert a fővárosi sávváltásokban kell a nyomaték, az meg csak 3500 fölött éled a Kicsikében. Ennek ellenére nem fogyaszt többet az autó, mi is rendre 7L alatt maradunk, pedig nagyrészt Budapesten tötymörgünk és autópályázunk klímával.
Nekem a bejáratással kapcsolatban lenne kérdésem. Ismerőseim kb. 50-50%-ban mondják, hogy kb. 5000 km-ig ne nagyon menjen a fordulat 3000 fölé ill. semmi szükség a bejáratásra, mert ezek a motorok már be vannak járatva padon.
Én egyelőre tartom ezt a 3000-res határt, a második fogyasztásom így 5,8 l/100 km volt, kb. 110-es tempó és 90 %-ban vidék.
Érdemes szétnézned az illetékes önkormányzat honlapján, mert nagyon sok helyen fölrakták az ügyleírásokat, sőt az ürlapokat is letöltheted, és még időpontot is kérhetsz. Akkor pedig megúszod a sorbaállást.
le tudja valaki irni, hogy megy pesten az onkormanyzatnal a parkolasi engedely kerese? 1szer odamenos, vagy igazi burokracia millio forintos okmanybelyeggel? vinni mit kell a kervenyezeshez?
Úgy néz ki előbb utóbb suzuki tulaj leszek :) Viszont régi swiftet szeretnék venni.
Ha van valaki, aki épp új swiftre cserélné, és kereskedésben nem túl jó áron számítják be az autóját jelentkezzen, ha félúton a beszámítási és a piaci ár között meg tudunk alkudni, mindketten jobban járhatunk.
A www.gumibolt.hu oldalon fellehet probálni a autókra a felniket. Bár még új swift nincs ott, de Ignis igen, és állitólag ami arra jó az a swiftre is. Ott a Alessio Turbo nevü kereke jó rá.