Igen, sztem 5-10 ropiból megvan, tesóméknak is utólag lett. Ha más nem, akkor bontóban is megnézheted végszükség esetén, és ha van és jó állapotú, akkor biztos óccóért hozzájuthatsz.
...szeretném megtudakolni .hogy te rendelkezel e Lexia-val ...? ha igen ... szoktál é- e esetleg , van-e rá lehetőség más kocsikat a rokonságból kifaggatni... és hol...? DANKE :-))
Még nem de már nem is fog szerintem, pár éjszaka kínlódás után feladtam, most meg a héten, indult a meló, és agyilag zokni vagyok hogy ilyesmivel tököljek.
Na ma elvittük a kisautót szerelőhöz. Pár napja kormánymozdulatoknál elég erős pattanó hang volt. Nem tudtam mi az hát szóltam a szerelőnek. Ma leállok nála, mutatom hogy mizujs majd látom a rugó el van törve. Szóval első körben rugócsere és majd lehet erre jön még többminden. (Ne legyen igazam)
Kérdem én: egy 6éves autónak hogy törik el a rugója amikor ennél jobban csak akkor kímélném ha nem járnék vele!
Akkor töredelmesen bevallom, hogy amikor a pályán előjött az AF hiba, akkor felesben etanol volt benne, méghozzá tél óta az első tank. Télen benyát tankoltam, mert csillaggarázsból indulva nehezen indult (garázsból nem volt gond). Viszont amit a szerviz kiolvasott hibát, az akkor volt amikor csak benya volt a kocsiban. Lehet az egész nem érdekelne, de a szerviz beparáztatott ezzel a lambdaszondával. Egyébként új gyertyák (gyári cikkszámos) vannak benne.
Egyébként meg etanollal megy mint a gőzös (hehe...1.4 75 LE gőzös...hehe), a fogyi kicsit megugrott 6,5-ről 7,5 körülre. Ha odafigyelek, akkor nincs egy liter a különbség.
Hali... Bsi reset,,,,, szösszenet leírom nagyjából lehetőleg érthetően, mert nem csak a a szerelők olvassák a topikot. Na szóval:. :A bsi az autód központi számítógépe ami felügyeli a többi elektromos egységet és/ beszélget/ velük digitálisan . mint otthon a számitógépedben az alaplap a winchesterrel.Ha antipolution fault hibád van , az azt jelenti környezetvédemli hiba .Ez lehet katalizátor, valamelyik lambdaszonda, gyertya, trafó, elkorrodált vezeték ,csati esetleg egy betankolt rossz üzemanyag miatt is. Pl a víz, mert 20 -25 000liter vízhez olyan simán hozzáöntenek 6-700 liter vizet hogy észre sem veszed. Főleg a régebbi autóknál ./Nekem van benzinkutat működtető emberem az már 2 garnitúra kutast zavart el emiatt/. Szóval visszatérve ezt a hibát a motorkomputer raktározza el és nem a bsi. tehát bsi resettel nem megszüntethető .Kivétel amikor üzemanyag miatt dobja fel ezt a hibát , mert pl naon pici vizet kapott fel a tankból, /Megjegyzem naon pici vizet nem szoktál betankolni /és azt már kidolgozta az üz. a .rendszerből.És utána nem áll fenn a hiba. Ez ritka dolog. de néha megtörténik.javaslat ,diag használata és pontos hiba behatárolás ,hogy ne keljen megvenned minden összetevőt ami a rendszeredben van .Én azt szoktam csinálni,hogy az diag, üzemanyag rendszer és vezetékköteg , gyertya ellenőrzése után ,első körben egy jó minőségű üz a rendszer tiszítót borítók bele ami a kat. rendszert is tisztítja .Sajna nem mindegyik jó. q fontos gyertya /gyári cikkszámos /cseréje ha nem az van benne. Én már sokszor szívtam miatta.A gyárival soha sincs probléma hidegben ,esőben ,és nem drága. Ezek a legolcsóbb megoldások és csak utána mennék tovább ,mert van hogy ez után megszűnik a hiba.a többi : lambdaszonda, katalizátor, Tehát húzósabb árral rendelkező alkatrészeket a végére hagyom ha egyből nem lehet pontosan beazonosítani a hibáját. hali
A szondás csak lengyelül van, más nyelv nincsen. A szondád típusát, számát írd le és keresd úgy. Ha Delphi szondád van, akkor nem biztos, hogy a szondán lévő szám a típusa. AQz enyémhez is kellett egy "átváltó" katalógus, de az is megtalálható.
Az etanol használatáról én megkérdeztem a Peugeot Hungáriát és azt a választ adták, hogy nem ajánlott, mert az én motorom nem alkalmas az etanolra, még keverve sem. Mivel nem egyből jött a válasz, szerintem a gyártót kérdezték meg. Én emiatt meg sem próbáltam.
Tavaly nyáron nyaralás közben egyszer kénytelen voltam benzint tankolni, mert nem volt a közelben etanolos kút (vagy legalábbis én nem tudtam róla). Tankolás után kb. 5-10 km után rögtön kaptam egy AP üzenetet. Csak néhány nap múlva tudtam szervízbe vinni, mivel ez hétvégén volt. Mire elértem az AP üzi törlődött x indítás után. Ennek ellenére elment a szervízbe, kiolvasták, de nem találtal semmit. A szervíz véleménye szerint a benzin tankolás miatt volt. Azóta ismét csak etanolt tankoltam, hibaüzenetem nem pedig volt azóta sem.
Keresd halacs 0926-ot,nyílt az elérhetősége,régebben írtad,hogy pest megye is jó,ő az embered.Ha nem jön össze adok egy másik,pestlőrinci vonalat.De előbb Őt próbáld.
Köszi, hogy beleszólsz! Minden ötletre, felvetésre, tapasztalatra vevő vagyok, mert tényleg nem érzem, hogy az itteni szervizesek a helyzet magaslatán állnának :)
Én is gyanakodtam az etanolra, de már korábban is tankoltam 1-2x. Akkor nem volt semmi gond. Nem akarom így vinni a szervzbe, megvárom mi kiürül belőle (még kb. 200 km), s teletankolom normál benzinnel.
Bocs, hogy beleszólok, de Én is tankoltam anno etanolt, még 1 az 1-ben is és mikor visszatértem a benzinre, utána írta az A.F. hibaüzit, Én sem értettem, hogy miért akkor, de utána egy nagyon meredek kapubejáróba álltam vagy 2 órát és utána elmúlt! Nem tudom, hogy köze lehet ennek, de már egy éve nem volt semmi...
Természetesen elviszem gyári műszerre, csak infók kellettek, hogy ne full hülyén álljak meg a mégülyébb "szaki" mellett. Nálunk kb. 1 éve van Pug szerviz, s nem sokat értenek hozzá. Munkatársam akar berakatni egy tempomatot, s kérdezte tőlük, hogy mennyibe kerül (a kart már megvette neten, csak be kell állítani). Mondta a srác, hogy még nem csinálta, lehet, hogy nem elég rá a fél óra. Az biztos, hogy bent leszek, mikor ráköti a számítógépet, s nézem mit csinál...
Meg már tényleg felmegy az agyvizem attól, hogy egy 4 éves autóban, amiben 60.000 km van, HOGY MEHET TÖNKRE BÁRMI a lengéscsillapítón kívül???
Ráadásul most volt műszakin, és 60.000 km-es szervizen 3 hete. Akkor semmivel sem volt gond.
Most is csak ez a hibaüzenet van, de nem érzek teljesítmény vesztést (jobban megy, mint valaha), nem rángat, nem indul nehezen (pedig 50% etanol van benne), s a fogyasztás is normális körül van (ezt nem tudom pontosan az etanol miatt, de eddig 8,5l/100km, s tisztán benzinnel 7,5 szokott lenni)
Nekem már volt
- tűzkarika csere
- kézifék bovden csere
- indexkar csere
- rossz a jobb első ajtó érzékelő
- van az AP hibaüzenet minden egyes indításnál
Lassan fogom és fölgyújtom, az legalább ad egy kis meleget...
Tudom, hogy olcsó volt, meg nem annyira rossz, de most valahogy mélyponton van a hangulatom...
Találkozott már valaki azzal a problemmel, hogy a BSI nem frissíthető, mert azt írja ki megtelt a tár. A szervíz tanácstalan, ilyet még nem láttak. a Peugeot központtól kérnek segítséget. A vas egyébként 2002-es 1,6 Break.
Nekem a 105-ezres szervizkor mondták, hogy volt egy eltárolt hibaüzenet a számítógépben, lambdaszonda hiba, ennyit mondtak. Kérdezték, hogy van e gond a kocsival. Mondom, volt egyszer egy AP hibaüzenetem, de eltűnt reggelre. Azt mondták, használjam, ha nincs gond. Sajna azóta ismét előjött, épp 600 km-re itthontól, autópálya kellős közepén. Ez már csak másodnapjára tűnt el...kicsit fosok én is ha lamdaszonda lesz. Most nagyon nem hiányzik egy ilyen, épp vezérléscsere előtt leledzek. :(
a külső hőmérő meg tudja adni magát? Egy pár napja a 60 és 80 fok között mér. Ha átkapcsolom Fahrenheit-re, akkor a rossz értéket számolja át. Nem tudom a klímát ez mennyire fogja befolyásolni.
A hátsó ablaktörlő is új életet kezdett. Időnként elindul és töröl egy darabig, aztán megnyugszik. Van mikor a távirányítóval való nyitáskor is aktivizálja magát.