Nem állítottam, hogy biztosan rossz az egyik, csak valami felöl el kell indulni kimérni és nyomozgatni mi a hiba, ha látszólag minden oké.. ergo a jeladók és csatlakozásaik szemre okék, a gyűrűk sértetlenek mindenhol MOST.. Hosszú kálváriám volt vele, pár éve a bal első féltengelyről a ricnis gyűrű letört, akkor ABS visszajelző érthető módon világítva maradt... gyűrűt a csukón cseréltük, visszajelző tovább világított, akkor a bal első jeladót is cseréltük, mert elég ronda lett a jeladó teteje miután a gyűrű tört.. akkor a dolog jó lett pár hétig, hónapig, de néha csak felvillant az ABS visszajelző.. aztán egyszer a jobb oldalon is levált a gyűrű, akkor az is lett cserélve.. utána megint jó volt sokáig.. utóbbi fél évben megint csinálta, hogy ha olyanja van világít már egyből indítás után (ilyenkor persze konzekvensen nem is megy az ABS) ha olyanja van menet közben elalszik és az ABS jó.. valamikor fordítva és indítás után egy darabig jó, majd menet közben kapcsol ki az ABS és világít a visszajelző.. volt olyan is egyszer, hogy szinte villogott, mint az index, mert hol be hol ki kapcsolt... ez ugye a legparasztabb hiba, mert lehet, amikor szerelnéd, méregetsz akkor minden látensként lehet jó, és nem találod mi a szar... most elérte azt a szintet, hogy az esetek kb 80-90%-ban inkább szar, mint jó.. talán most már jobban detektálható a hibás elem.. tehát még egyszer, simán lehet, hogy mindegyik jeladó jó.. csak valamivel el kellene kezdeni a hiba detektálását. Már az is egy eredmény, ha azt ki tudjuk zárni, hogy a jeladókkal lenne a gond...
Egy U480-m van, tudom használni.. nyugi.. :) motorelektronikai hibakódokra remekül működik.. OBD2 van már ezekben is... Haver szerelőnek, ex pug szervizesnek van rendes gyári Pug diag cucca is, de sajnos utánjárás után az derült ki, csak a 2003 utániaknál (Scudo/expert/jumpy) van az ABS-nek is hibatárolója.. Simán lehet, hogy mindenki hülye volt akit megkérdeztem, ezért adom a lehetőséget ha te másképp tudod, akkor szívesen elviszem hozzád és old meg..
Igen, úgy értem, ahogy motorolajból is van többféle viszkozitású, úgy hűtőolajból is. A víz sűrűség nem feltétlenül kell, a számítógép-tunerek használnak olajat hűtéshez, és a hagyományos vizpumpa jó hozzá.
Mindenesetre, nem lesz egyszerű a hűtőrendszer összes gumi elemét olajállóra cserélni. (ebben benne vannak a hűtő és a fűtőtest zárófedeleinek tömítései is)
Üdvözletem! Skoda octavia 1.6 2006-os autóba gyertya cseréhez le kell bontani a szívótorkot?A két középső gyertyához nem férni,akkor úgy készülök.Köszi,ha válaszoltok.
Sziasztok! Egy kérdésem lenne ; mi akadálya van annak, hogy trafóolajjal töltsem fel a hobbiautóm vízkörét? Nem tágul, nem forr, nem fagy, hőleadása sokkal jobb a víznél. Keni a vízpumpát, ha radiátorokat meg trafóházakat jól hűt, autót miért nem?