Ez a topik a légjáró lelkületű kezdők, és a náluk képzettebb gyakorló szakmabeliek topikja, ahol választ kaphat az érdeklődő a tanulással kapcsolatos kérdéseire.
Rendszeresen fordul elő sajnos fizetős kurzusok meghirdetése, ami az index beleegyezése nélkül tilos. Ha konkrét kérdés merül fel képzéssel kapcsolatban, az megválaszolható természetesen. A fizetős tanfolyam toborzó és bármilyen reklámtevékenység viszont nem megengedett.
Térdblokkot mindenképpen javaslom, mert állandóan jegyzetelned kell, főleg Ferihegyről, aztán vonalzót a navigációs tervezésekhez, könyveket: meteorológia, 162 kérdés az SPL vizsgához, logbook amibe írod a repült óráidat, stb. Általában ezek mind vannak raktáron. :) Üdv, ms
Ami kell :). Igazság szerint még nincs elég tapasztalatom, hogy mi az ami mindeképp kell, mi az ami ajánlott, de ez lassacskán idővel megjön. Én még nagyon az elején vagyok a magam repült 2 órájával.
köszi, fogok jelentkezni. Az oktatóm mondjuk tegnap azt mondta, a GAT-on is árulját ezeket folyamatosan, ami nekem jóvel egyszerűbb lesz!. Ha több dolgot rendelek nálad, adsz kedvezményt? :)
Ez a kettő mindig van "raktáron"!! annyi lehetett, hogy a legújabb frissítés most lett kész a nyomdában, emiatt javasolhattuk, hogy érdemes megvárni. VFR Manual Rev. 03-05 készen van! Lehet jelentkezni! (www.pilotshop.hu)
nincs valami ötletetek, hogy VFR manuált, ICAO térképet hol tudnék mostanában venni? A pilotshop.hu-ról szerettem volna rendelni, de kifogyott nekik :(
a tandemezése egyszerűen nem jutott időm. Talán majd egyszer. Kicsit (sokkal) komplikáltabb lett az életem mint ahogy szerettem volna. Te honnan tucc a blogról? :) (inkább ott válaszolj :) )
No még nem akarom elkiabálni, de ma megyek fél háromra megbeszélni a PPL részleteit. Azaz, ha meg tudunk egyezni ma (mert van pár üzleti feltételem), akkor elkezdem a PPL-t, egy Socata TB9 Tampicon. Drukkoljatok :)
A private (ez jó angilikánra sikerűt) választ sajna még nem kaptam meg. Pedig várom. A Sólyom szárnyait kérlek addig is símogasd meg, a nevemben is. Megérdemli. Egy rendkívül jóindulatú "dög". De ezt Te nálam sokkal jobban tudod.
nagyon szépen írsz. Többedszerre olvastam el az élményszerűen átérezhető hozzászólásod.
A dugóhúzót amúgy ismerem, néhányszor csináltuk LNYH-n, jó pár éve K.Z.-al Békéscsabán. Zlinnel a különbség csupán annyi, hogy a sebi egy picit több: ha jól emlékszem úgy 80 körül esik át.
A nagyobb baj (az anyagiakon túl) hogy a fórumon kívüli mellékfoglalkozásaimmal nagyon el vagyok maradva. Igazából most is azért keltem fel, hogy azt folytassam. Júniusi munkáim anyagát dolgozoom mostanában fel. Sexuálnak is miatta rendesen, van is némi igazságtartalmuk. A hétvége nagyon gyorsan elmúlt, szinte semmire dem jutottam.
Ugyan nem olvastam vegig, mert tul hosszu volt, de ha az angol dolog, akkor ide tenyleg egyenlo jogokkal birtok.
Ez mar nem csak VM-nek:
A frozen ATPL-rol: nem kell hozza CPL meg IR sem. Sot, pont az a lenyege, hogy aki ezt csinalja, annak a CPL elmeleti reszet lefedi (az IR fuggetlen ettol). Ezert olcsobb igy csinalni. Bar en ugy tudom ez igy Mao-n epp nem mukodik, de az oxfodi link-nel megtalalhatoak a feltetelek meg a metodika.
Ha mar igy beledumaltam: ugyan a vitorlas szepsegeit nem vitatom (ahogy mar irtam korabban is) motorossal (bar nem mindegyikkal) is lehet dugozni, meg 2-3 G-t huzni/nyomni. Szerintem nem jo osszehasonlitani a ket dolgot, mert nem ugyanarrol szolnak. Mindket dolognak meg van a sajat szepsege. Pl a motorossal ilyet is lehet, amit az atlag vitorlassal nem (azert nem szeretnek vitat inditani):
Ezzel azt hiszem sikerült néhány pilótatársunk szívét megfájdítanod. De mint tudjuk vannak az egyenlő jogokkal rendelkező európai polgárok, meg vannak a kevésbé egyenlőek....
De ez legalább idővel magától megoldódik. (Remélem)