Volt egy LIAZ reklamációm. Most kiküldték papíron a LIAZ-t (a csekken az van), de a dobozban egy Robur lapult. Éles logikával kikövetkeztettem, hogy összekeverhették a számokat, mert nagyon hasonlítanak egymásra. :))
Én az Atlast föladtam, össze vissza könyvelnek mindent, a számlám megint zárolt, mert több mint két hónapja visszaküldtem az IFÁ-t, ami nem ért vissza hozzájuk még, és addig nem is oldják föl, amíg ki nem fizetem a visszaküldött modelt. A visszafordítás helyett saját költségen kéne visszaküldenem inkább Mo-ra mert akkor nem zárolják a számlámat. Állítólag. Persze azt sem tudják bizonyítani, hogy átvettem, vagy hogy visszaküldtem. Meg ugye azt írják, ha visszaküldöm, attól még nem zárják le a számlát, ehhez képest de, lezárják, kivéve ha saját költségen küldöm vissza. Na mindegy, erről ennyit, nagyon szervezetlen az egész, biztos hogy költségcsökkentés van mögötte, de ezzel vevőket veszítenek. Az itthoni ügyfélszolgálat próbál segyteni, de sokat ők sem tudnak tenni.