Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dud996 Creative Commons License 2006.09.14 0 0 13936
:DDD Pedig má reménykedtem, hogy... Á, na mind1... :D :/ :(
Előzmény: S.Zola (13935)
S.Zola Creative Commons License 2006.09.14 0 0 13935
Ez én voltam, tesóm nem lépett ki..
Előzmény: S.Szilvi (13934)
S.Szilvi Creative Commons License 2006.09.14 0 0 13934
Az előbb jövök ki a telepről, megyek az autóhoz, látom jön egy kamion, majd megáll mögöttem, na mondom, ez akar valamit, nem is szálltam be. Aztán jött is oda, látom, mutatni akar valami papírt, először azt hittem térkép, de valami fuvarlevél volt, és mutogatja a címet(ukrán volt), mutassam meg hol van. Az utca stimmelt, jó utcában volt, de mittudom én, hogy pontosan hol van, elmutogattam neki, hogy én nem tudom, hol van, de itt van mindjárt valahol, keresse meg :)
Lehet hogy jövőre én is hasonló szituban leszek :)
De tényleg, mi van ha már nincs ott senki ilyenkor? Akkor alszik? Vagy időre meg van adva, mikor kell mennie?
bxzolee Creative Commons License 2006.09.14 0 0 13933
_Globetrotter Creative Commons License 2006.09.14 0 0 13932
Szia Kodi!

Ma 4óra körül nem te jöttél velem szembe a rakparton Margithid után?
Egy fehér nappali fülkés ategoval voltam.
Előzmény: KODI (13918)
Pavel Creative Commons License 2006.09.14 0 0 13931
Üdv!

Szeretném mindenkinek a figyelmébe ajánlani a koprovnicei Tatra múzeumot, nagyon érdekes gyűjtemény!
Igaz nem a tgk-k dominálnak.
www.tatramuseum.cz

Üdv. Pavel
muki1001 Creative Commons License 2006.09.14 0 0 13930
Úúúúú komoly!!!! :D Én ezeket a feladatokat, hogy fogom megcsinálni L60-as Ifán potal???? Se szervó se izomerő!!! Áááááá. Jó van szervó egy kicsit, de ha az olaj felmelegszik akkor vége a szervónak!! :D
Előzmény: lautnermark (13921)
Roadtrain Creative Commons License 2006.09.14 0 0 13929

ppppppppfffffffffffffffffffff

Ez tényleg nem jó.

Úgy tűnik rákaptak a hatóságok a papírokra nagyon és keményen ellenőrzik.

Nem sok kanalam volt megcsináltatni ezt a TIR kártyát,de megcsináltam.

Úgy tűnik nem hiába.

Előzmény: _Gabesz (13928)
_Gabesz Creative Commons License 2006.09.14 0 0 13928
Nem igazán fórumtéma, de a lényeg annyi, hogy nálunk már csak én maradtam akinek van érvényes papirja (a többieket megfogták Hegyesben, sőtt jól meg is büntették a céget), viszont én meg ki vagyok már -állitólag- jelentve, de közben még el se számoltak velem (nem tudnak, részben a büntetések miatt). Ennek ellenére holnap mehetek Liverpoolba. Kábé ez a helyzet.
Előzmény: Roadtrain (13927)
Roadtrain Creative Commons License 2006.09.14 0 0 13927
Na mesélj már ha nem titokos a dolog!
Előzmény: _Gabesz (13925)
_Gabesz Creative Commons License 2006.09.14 0 0 13926
Ezeket ma csináltam. Természetesen Volvo húzta.
_Gabesz Creative Commons License 2006.09.14 0 0 13925
Van nekem is érvényes...de bár ne lenne.
Előzmény: Roadtrain (13924)
Roadtrain Creative Commons License 2006.09.14 0 0 13924
Kölcsön adjam az enyimet :ĐĐĐĐ
Előzmény: _Gabesz (13922)
Roadtrain Creative Commons License 2006.09.14 0 0 13923

Szerintem ha van két fasza tükör akkor teljesen tök mindegy,hogy jobbra vagy balra kell betolatni.

Legalábbis nekem :ĐĐĐĐĐĐĐĐ

 

Előzmény: deps (13916)
_Gabesz Creative Commons License 2006.09.14 0 0 13922
Az a legrosszabb, hogy ez közvetlenül nekem még nem is lenne baj. Viszont ennek köszönhetően most sikerült a f.sz rosszabbik végére kerülnöm :S
De éljenek sokáig a magyar szabályok a megalkotóikkal együtt.
Előzmény: KODI (13920)
lautnermark Creative Commons License 2006.09.14 0 0 13921

Na srácok,aki mostanság akar "C" vagy "C + E" kategóriát szerezni,annak egy kis adalék a rutin vizsgáról,videó formában.Érdemes letölteni,bár rövid de a lényeg rajta van.

www.budias.hu   kategóriás képzés-> C  ill. C+E ->gyakorlati oktatás -> videók(jobbra lent)

KODI Creative Commons License 2006.09.14 0 0 13920

ez természetes!!

 

Kodi

Előzmény: _Gabesz (13919)
_Gabesz Creative Commons License 2006.09.14 0 0 13919
Köszi chef!
Fasza...
Előzmény: KODI (13918)
KODI Creative Commons License 2006.09.14 0 0 13918

nekem rajkán mindíg kérik mostanában, hegyesbe a kollegámat meghuzták 50,000 forintra mert nem volt neki

 

 

Kodi

Előzmény: _Gabesz (13917)
_Gabesz Creative Commons License 2006.09.14 0 0 13917
Urak!

Egy hülye kérdés. Mostanában tényleg figyelik a határon a nemzetközi engedély meglétét? Fontos lenne, lécci aki az elmúlt hétben volt kint az irjon már valamit. Tőlem idén egyszer sem kérték, viszont már 2-3 hete nem voltam kint. Nos? Ja és előre is köszi.
deps Creative Commons License 2006.09.14 0 0 13916

bréékóó mark!

 

jobbra tolatás...... nem mondok cégnevet, mert nem illik, de ahol vagyok ott aztán van minden! ma pölö két skót dudás volt, meg most jöttem egy meetingről, és egy ir csávóka is ott volt.. ja mondanom sem kell, hogy mind jobbos volt.... hogy mely gyártó????? hát volvo és kancafice....

 

más..

a tanárúr emlegette anno azt a tetőklímát.... no hát miket látok errefelé???? eszméletlen mennyiségben vannak már gépeken.... a márka a viesa..... lehet kicsit lökött neve van, de sok fut belőle....

 

mondjuk a jobbra törés izgalmas nagyon... lehet majd velem is fognak ilyennel szórakozni :D

 

cisszzz

Előzmény: lautnermark (13915)
lautnermark Creative Commons License 2006.09.14 0 0 13915

Szia

 

Direkt azért írtam áruterítést,hogy 1-2-t raklapról legyen szó ,nem pedig  egész kocsirakományról.

"Mindig balra kell törni a gépest" így van értelme ,mert akkor legalább az egyik oldalt látod,de mi van akkor ha nincs más lehetőség.DE mostanság már az "E" kategóriás rutinon " Y " -megfordulás is van.Vagyis BALRA és JOBBRA megtörve, egyaránt kell tolatni.(ugyanúgy mintha derékszögbe tolatnál a rámpára)Ha jobbra tolatsz akkor marad a nagylátószögű tükőr és a reménykedés,hogy nem lesz semmi baj.

Előzmény: deps (13910)
cicó Creative Commons License 2006.09.14 0 0 13914
S.Zola Creative Commons License 2006.09.14 0 0 13913
Azt nem tudjátok esetleg, hogy igénybe vehet-e a 30%-os felnőttképzési támogatás, ha már igénybe vettem a sulinetet?
_Globetrotter Creative Commons License 2006.09.14 0 0 13912
Én se vagyok egy vastag gyerek, de mar megedződtem.
Kedvenc mondásom:
"jó sofőr megoldja, mert kénytelen" , és ezzel el is van intézve a dolog.
Pakoltam már én is viakolort 12 órán keresztül, mert épült a góré háza, húztunk már 600kg raklapot békával kocsi beállón. Stb. stb.

Összeakasztás témája pedig fogsz egy raklapot, beteszed a vonórúd alá és tolatsz aztán katt és ciba ciba.
Előzmény: S.Zola (13909)
kacagógerle Creative Commons License 2006.09.14 0 0 13911
Én is szikkadt vagyok,mégis bírtam.:-))
Sőt a 4 hónap alatt kb. 30 embert kellet betanítanom,akikből talán egy ha maradt 1 hónapot.Én a 4 hónapommal öreg veterán voltam a cégnél.:-))
Egy ilyen 80 boltos nap után,volt hogy a 120 kilós izomagyú csávót szó szerint úgy locsoltam fel,mert kifeküdt a betonra.

Egyébbként csak az első 2 hét a szar,utána megerősödsz.:-))
Előzmény: S.Zola (13909)
deps Creative Commons License 2006.09.14 0 0 13910

bréékóó mark!

 

ha különböző?????? mondjuk az is számít hogy a pótról mindent le kell e rakni vagy csak egy raklapot... mert ha mindet, akkor jóó, mert át tudsz menni, de ha nem.... szétkapcs...

ja ha megvan a tudás hogyne adnám át!!!!

 

mondjuk engem ugy tanítottak, hogy mindíg balra kell törni a gépest, mert akkor látod mit csinálsz... jobbra, akkor nem tudom, még nem láttam ilyet....

 

cisszzzzz

Előzmény: lautnermark (13905)
S.Zola Creative Commons License 2006.09.13 0 0 13909
Hát az szívás, ha ennyit kell pakolni, engem akkor fel sem vesznek sehova sofőrnek..
Ui. nem vagyok egy vastag gyerek, enyhén szólva.. :)
ivecoslaca Creative Commons License 2006.09.13 0 0 13908
Sziasztok!

Áruterítés......hmm, nem a legjobb dolog, az biztos. 10 éve csinálom, az első 6 évben alkalmazottként, azóta maszekként. Több oldalt teleírhatnék a szívásokkal, míg pozitívumokat nem is tudok. Iszonyú módon elferdült az egész dolog, a sofőr nyakába szakadt minden. Pl. az egyik üdítőscégnél: napi 16 óra munka, 3 tonnás autóval össz. 10 tonna áru(3 fordulóban) persze majdnem mind kézi pakolás, 30-40 cím, vesződni a göngyöleggel, a nap végére minimum 2 millió készpénz az embernél. Mindeközben egésznap számolni a boltoknál, vezetni, ismerni az országot/várost/korlátozásokat, vigyázni a kocsira,elkerülni KPM-et, rendőrt, idegeskedni a sok balfék 60-nal "tépő" személyautós miatt, stb......

A mostani melómnál nekünk kell az árut tételesen átvenni, lefóliázni, kiszállítani, tételesen átadni.......az egyik múltheti napon a 7,5 tonnással egész nap 43 raklapot vittem ki 16 tonnával 12 címre, persze mind a 43-at fóliázni, átvenni, átadni. Ha valamilyen hiány van, ráverik az emberre. A tisztelt raktár soha nem hibázik......A sofőrömtől is most kellett levonni 64ezret, mert elnézte, hogy a 600 valahány karton helyett eggyel kevesebb volt.......még jó, hogy volt miből......

A multikról is megvan a véleményem.....a nem rampaképes autóról 3 tonna, 10 raklap felhordása lépcsőn, a 10 órás várakozások, stb......

Alsónémedin az egyik kiskereskedelmi áruházlánc központi raktárában pl. nem engednek be pótost, csak ha összenyitható, ahogy mélyen tisztelt deps kollégánk írta....

Laca
_Gabesz Creative Commons License 2006.09.13 0 0 13907
Azért nemzetköziben is előfordul a kézzel rakodás, de szerencsére sokkal ritkábban mint belföldön.
Az egyedül szét és összekapcsolás pedig alapfeleadat az E rutinvizsgán.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!