Offolnék megint, de mivel még mindég nem hoztunk létre egy pug307 kocsmát, így muszály vagyok itt kérdezni a műszerészeti szakiktól. Tehát olyat kellene építenem, hogy valami rádió vezérlésű kapcsolót, ami kb 500méter légvonalban tudna műxeni, és egy 3fázisú mágneskapcsolót kapcsolna, ha lehet a jelzés és a kpcsolás között időzítéssel (kb 10perc), és 3csatornás legyen, tehát 3kapcsoló és egy vevő, legyen kis áramfogyasztású tehát pl tölthető ceruzaakkuról menjen az adó, a vevő az mindegy van 240/380is, és a lényeg lehessen pici pénzből megépíthető :) Tippek ötletek:Cit, Zoly, Ambree, stb
Olyan boldog vagyok! Ma tudtam meg, hogy az autó várható javítási költsége 145e ft! Anya annyit mondott, hogy lengéscsillapítókat is cserélnek, valamint a másik rugó is meg van repedve meg még valamiket cserélnek amiker 4napot kell várni. Hát nem tudom...anyáék már lassan kezdik megunni az autót, de egy szavuk sem lehet mert ők mondták, hogy ez jó. Gondoltam megosztom veletek ezt az enyhén sokk közeli élményemet. További szép napot! :)
Szerintem az a lökhárítő végén, a sárvédő csatlakozásánál lévő pattintós elem lehet. Ott szoktam egy kb. 2 mm vastag, kb. 2 cm széles fémvonalzóval benyúlni és azzal a patentot kipattintani. Ha egy vékony lemezt becsúsztatsz abba a kis résbe, az akkumlátortartó és a lámpa között lehet látni a lemezt. Ott kell a patentokat "szétnyomni". A másik oldalon nehezebb meglátni, de megoldható.
Egyszer megpróbáltam már leszedni. Minden létező csavart, patentot levettem. Mégsem jött 1cm-nél többet. Valami kapaszkodott. Visszaraktam mindent és később találtam egy cikket miszerint egy célszerszámmal kell valahol feszegetni. Mintha valami belső patent lenne valahol mélyen fent. Sejted mire gondolok? Találkoztál vele?
Aknával kényelmesebb, de anélkül is megoldható. Én egy 5 cm vastag pallóra szoktam felállni - azzal is magasabb az autó -, mert könnyebb az alső műanyag tartókat kivenni. Ha felnyitod a motorháztetőt, az ott lévő csavarokat, műanyag "bolhákat" kell kivenni, a doblemezen belül mindkét oldalon van egy-egy csavaranya amit ki kell venni, alulról van kb. 4-6 műanyag tartóbolha, aminek a közepét kell benyomni és utána az egészet ki lehet venni. Szintén alul van két fém tartó "csavar", amit 90 fokkal kell elfordítani és utána kiesik vagy esetleg ki kell venni (attól függ, hogy mennyire szoros), ezek fogják a műanyag takarólemezt a váznyúlványt összekötő lemezhez. A lökhárító végeit az első sárvédőkhőz egy-egy bepattintós fül rögzíti, azokat is ki kell pattintani. Ehhez én egy fém vonalzót szoktam használni, amit a lökhárító és a sárvéfő közé szoktam bedugni és azzal pattintom ki a füleket. A pattintós füleknél felülről be lehet látni, ha a doblemezvédő műanyag borítást is kiveszed, akkor onnan is lehet látni a füleket. Ha minden csavar, bolha ki van véve, a füleket kipattintottad akkor előre kell meghúzni és lejön.
A fent leírt szerelés az én autómnál (2004-es 1,4-es, 16 szelepes benzines) így működik, de a Peugeot a változtatás jogát mindig fenntartja!!
Az enyémen alsó motorvédő nincsen, így annak a leszerelése számomra titok.