Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2016.04.15 0 0 150368

(volt errol valami kosza emlekem.. :/)

 

nos, akkor ezt hivjak tanulo penznek. avagy nem veletlen az a name of wizard.. :) 

 

mert bar kivettem a felso kerettel egyutt.

de pont az volt utban..

szvsz le kellett vegyem azt is.. igy meg maradhatott volna a helyen is. ..

(nem volt nagy melo, igy meg legalabb kenyelmes, ami egyre inkabb szempont.. ) 

 

 

no majd next time.. :D

----------

joj'cakat Urak. 

Előzmény: Quattroman (150367)
Quattroman Creative Commons License 2016.04.15 0 0 150367

NEM !

ehhez a munkához se veszem ki. olajteknő levesz, motor lebillent, (első bak lazít, hengerfejen, váltón lévő egy 10cm hosszú csavaron lóg)szívósor, szelepfedél levesz, aztán gyííí

 

 

 

Előzmény: cam aro (150366)
cam aro Creative Commons License 2016.04.14 0 0 150366

lattad a lancot/lanckereket,.., lattad a feszitot. 

raadasul a dekli is lukas. 

 

ismerem az befuzos lanccseret..

ez ebben az esetben.,. nem lett volna megoldas. 

Előzmény: Quattroman (150362)
mica-r Creative Commons License 2016.04.14 0 0 150365

Ottani árak mellett lett volna kérdés!

Előzmény: Quattroman (150363)
cam aro Creative Commons License 2016.04.14 0 0 150364

absolutely not! 

..de vannak mas szempontok is. 

 

 van aki ragaszkodik a tipushoz. . es valmi szinten ez ertheto is. 

(mondjuk csak egy pelda, . > parkolas a cityben ) 

sacc harom honapja ugy csereltem door lockot rajta, hogy kikellett vagnom a kulso ajto boritast. mert nem birtam maskent kinyitni,. 

ott csak a fenyezes volt £110.

aztan par futomu hiba miatt bukott muszakin.. az megint nem volt keves penz.  

 

most ez vezerles.  

a tobbszoroset kolti az autora, mint az erteke.  (monnyuk itt az olcso ) 

viszont. 

tudja mi van benne, tudja mi lett megjavitva.. es nyugodtan /uzembiztosan/  ull bele barmikor. 

ha venne egy masikat.. kezdodne elorol. 

Előzmény: mica-r (150360)
Quattroman Creative Commons License 2016.04.14 0 0 150363

a válasz igen. ez nem nagy műtét, kb 4 óra és 50 rugó

Előzmény: mica-r (150360)
Quattroman Creative Commons License 2016.04.14 0 0 150362

halka súgom meg hogy ehhez a műtéthez nem veszem ki a motort:-D

 

yes, smart wizzard...

Előzmény: cam aro (150359)
cam aro Creative Commons License 2016.04.14 0 0 150361

oil pumpahoz is rendeltem uj lancot, kerdes lesz e ra engedely. 

szivem szerint a kuplung is cseres lenne, ha mar igy kint van a motor..

de... na.  nem en dontok. 

azert koszi!

 

 

(megtalaltalak angolul, mikor valami infot kerestem hozza guglin.  :) 

Előzmény: Quattroman (150358)
mica-r Creative Commons License 2016.04.14 0 0 150360

Érdemes (gazdaságos) megjavítani egy ilyet?

Előzmény: cam aro (150359)
cam aro Creative Commons License 2016.04.14 0 0 150359

nem tom miert nem szurta be a kepet zindex.. miert csak linkelt.

------------------ 

 

node meg egy, amitol agyam elborult. 

osszerakja a svajci oramuves a mercivel ezt a csodabogarat. 

 

szep es jo minden, tenyleg adja magat minden tervezes ahoz, hogy alvazkerettel egyutt kijojjon a komplett motor/valto,

gyorsan, frappansan, ahogy azt egy minosegi tervezesnel illik..  

 

erre a vegen, mit csinal az isten barma ? 

beleszarik a porkoltbe .. :( 

 

..behuzza az akku kabelt akksitol az onindito/generator egysegig  egyben! 

ami meg oke lenne.. de meg azt is bebujtatja szivosor, mi egyeb fiszfasz ala,

hogy meg veletlenul se lehesen egyszeruen ezt az egy darab /1db!/ alkatreszt oldani. 

 

..hat en megoldottam. 

csipofogoval. :) 

majd osszeforrasztom 8-as rezcsoben, aztan zsugor ra.

 

Előzmény: Quattroman (150356)
Quattroman Creative Commons License 2016.04.14 0 0 150358

ha már ott jársz húzd ki az olajpumpát és nézd meg a kopását, az is kapjon új láncot.

az olaj szívócsőbe be szoktak ékelődni a letört vezetődarabok. igazábol ilyenkor már szelepszár szimmeringek is kőkemények, és perceken belül gyűrűzésre vár majd

Előzmény: cam aro (150357)
cam aro Creative Commons License 2016.04.14 0 0 150357

komplett vezerlest kap, dekli sem hegesztve,  hanem uj. 

------

 

amit nem ertek... 

mar fesziton tul van kopva a lanc, ossze is er a ket ag, ha ugy csattan. 

kiette a deklit.. egyeb. 

 

...es ezen bezzeg meg ekkor sem ugrik el a vezerles.... (szemben mas lancos teknicsekel  ) < ironia. 

 

 

Előzmény: Quattroman (150355)
Quattroman Creative Commons License 2016.04.14 0 0 150356

csak most nézem van kép  is :)

picit elnyúlt az a lánc :D

Előzmény: Quattroman (150355)
Quattroman Creative Commons License 2016.04.14 0 0 150355

előfordul:)

lesz ott pár baj, vezetősín törés, olajzó spricni lehullva, pengére kopott vezkerék....

80e a csereperiódusa annak a bicikliláncnak

Előzmény: cam aro (150353)
cam aro Creative Commons License 2016.04.14 0 0 150354

szerintem az csak distributor, nem sajat markas. 

olyanbol meg inkabb nagyobbat..bar kerdes mit szeretnel..

 

 eurocarparts, allparts.. stb. 

Előzmény: BISMARCK (150352)
cam aro Creative Commons License 2016.04.14 0 0 150353

smart 450. 

07", ~100e km. 

 

javitas oka. 

olaj folyas.  (kiette lanc a deklit. :) 

 

http://indafoto.hu/cam_aro/image/23980616-da0a726a/471857

 

 

BISMARCK Creative Commons License 2016.04.14 0 0 150352

Sziasztok 

 

Van vkinek tapasztalata az mnr parts alkatreszeivel?

Balthazor Hellman Creative Commons License 2016.04.14 0 0 150351

Ha jól tudom akkor 2002. Édesapámé az autó, távdiagnosztizálni próbálok én is 200 km-ről...

 

Köszönöm a válaszokat.

Előzmény: cam aro (150349)
útazó Creative Commons License 2016.04.14 0 0 150350

Ajjaj. Ha melegen nem indul akkor a régi módszert elő kell venni. Meleg motor le állítása után hideg vízzel (locsoló,slag) csak az adagoló öntvény részére kellene irányítani a hideg vizet. Kb. pár percig, ha utána indul akkor kuka az adagoló,ki van kopva az öntvény része.

Előzmény: Balthazor Hellman (150346)
cam aro Creative Commons License 2016.04.14 0 0 150349

az árral nem tudok vitatkozni, de sanszos hogy igazuk van. 

(evjarat ?) 

Előzmény: Balthazor Hellman (150346)
cam aro Creative Commons License 2016.04.14 0 0 150348

szerintem nem a gombfej tartja vissza. 

a lengokar ull fel a bolcsore, ez miatt nem lehet  /nehez / lejebb nyomni.  

lengokar elso szilent csavarjat szoktam fellazitani, igy mar enged annyit, hogy konyebb a munka. 

 

de ez a ket palcika, ha nem is gyorsabb. de jobb otlet.

--------------------------- 

csak otlet., 

a lancos kiakaszto helyett villas gombfej kinyomot huzok a lengokarra, igy mar stabil tamasztas van pajszernak is. 

 

 

satu > 

 

 

 


Előzmény: 409 (150343)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.14 0 0 150347

Ha fejlesztokent egy konszern legosdobozabol dolgozol, akkor baromira nem fogod tudni atfaragni a futomuvet azzal a felkialtassal, hogy ott neked jol jonne 5°.

A masik, hogy az a basz egyaltalan nem hulye otlet, mert a rugon belul fut, igy egy rugoosszehuzoval ellentetben semmi plusz helyet foglal. Nekem valami azt sugja, hogy ezt a megoldast a gaz franciak nem csak a 206-osnal hasznaljak, de talan FeZ tud mondani bovebbet.

Előzmény: 409 (150343)
Balthazor Hellman Creative Commons License 2016.04.14 0 0 150346

Sziasztok!

 

Adott egy 1.8-as dízel Ford Focus (90 Le) és melegen nem indul. Ha kihűl, azonnal indul, teljesítményvesztés nincs. KB három hete kezdte el.

 

Eddig egy alkalommal egy szervizben mondtak rá 220.00 + 50.000 huf költségű adagolócserét.

 

Ez, talán érthető módon nem nagyon tetszik...

 

Minden ötletet szívesen fogadok.

alvin (ex JHE) Creative Commons License 2016.04.14 0 0 150345

Sziasztok!

 

Mai napon elvittem a kocsimat futómű beállításra, mert jobbra húz már egy jó ideje. Az alábbi képen látható eredmény született. Kérdezték, hogy nem volt -e törve a bal eleje, vagy padkának csúszás volt -e, mert olyan értékek vannak eltolódva ami arra utal és nem lehet állítani. 0 km-es kora óta ismerem az autót, tudtommal nem történt komolyabb padkázás, töréskár. (Múltkor a bal hátsó kerékkel neki lett tolatva érintőlegesen egy beton virágtartónak, de már ezelőtt is húzott.) Mit lehet kezdeni vele? Egyáltalán érdemes -e foglalkozni vele? (Szerintem valamit csak állítottak rajta, mert nekem jobbnak tűnik az egyenesfutás.)

A válaszokat köszönöm!

 

Üdv.!

Törölt nick Creative Commons License 2016.04.14 0 0 150344

Oké, azthiszem értem, köszönöm.

Még felemelt autónál, kirugózott rugóstaggal is komoly feszültség van a szerkezetben..

.. megnézem hogy néz ki ezeknek a "visszatartóknak" helye a rugótányérban, nem lehet-e menetesszárral kiváltani pl.

Sajnos ki kell a váltót szedni, ahhoz pedig valahogy ki kell húzni a féltengelyeket.

 

Mondjuk a jobb oldalit szivesen megúsznám, de nem tudom ,helyére tudok-e találni akár több próbálkozással egyszerre a nyelestengellyel és a jobb oldali féltengellyel...(gyanítom nem:))

 

 

Előzmény: 409 (150342)
409 Creative Commons License 2016.04.14 0 0 150343

Nem a kiszedéshez kell. Ez azért jó, mert az alsó gömbfejet rohadt nehéz kifordítani, ha teljesen kirugózott a gólyaláb. Inkább kitaláltak egy ilyen baszt, ahelyett, hogy a gömbfej ~5°-kal többet mozogna.  :-//

Előzmény: Törölt nick (150340)
409 Creative Commons License 2016.04.14 0 0 150342

"ki kell esnie oldalra, mert máshogy egyszerűen nem lehet szerelhető, márpedig néha komplett lengőkart is kell cserélni."

 

Igazad van, könnyen kijön. Ha előtte kivetted a gömbfejet a csonkállványból....... De húzd ki és visszafelé meg fogod érteni, miért nem onnan veszik ki.

Előzmény: Törölt nick (150341)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.14 0 0 150341

Hétvégén szét lesz szedve így vagy úgy. 

Akkor ezt a cuccot szokták mindenféle féktárcsa alátámasztással helyettesíteni, köszi.

 

A bújtatást továbbra sem értem, egy szilent szerű szemet látok ott a lengőkar belső oldalán, amiből ha kiszedem az átmenő csavart ami a bölcső "fészkében" tartja, ki kell esnie oldalra, mert máshogy egyszerűen nem lehet szerelhető, márpedig néha komplett lengőkart is kell cserélni.

 

 

 

Előzmény: omada (150339)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.14 0 0 150340

Szerintem sehol nem irja, hogy tilos kiengedni az eredeti hosszara.

Azt viszont nem nehez belatni, hogy miert jo otlet egy mechanikai feszultseg alatt allo rugoba beakasztani ket ilyen stiftet, mielott nekiallsz kiszedni.

Előzmény: Törölt nick (150338)
omada Creative Commons License 2016.04.14 0 0 150339

Üdv!

Rugót nem engedi teljesen kirugózni, ezáltal könnyebben kilehet akasztani az alsó gömbfejet. 
Nem egyszerűbb kirángatni a lengőkart, mert belevan bújtatva a bölcsőbe. 
Ha egyszer lesz lehetőséged szétszedni egy ilyen futóművet, minden világos lesz :)

Előzmény: Törölt nick (150338)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!