Kösz. Esetleg a benyúzómágnes lokalizálásához némi szélességi és hosszúsági fokok, vagy híres, ismert dolgok a közelben, esetleg lépésről lépésre történő navigáció hálásan megköszöntetik... :)
Szóval biztosítékok ellenőrzése megvolt, nincs hiba.
Kérdem én, mi a következő lépés? A kompresszor nem húz be, azaz nincs kattanás. A panelen minden normálisnak látszik, kivéve, hogy nem indul a kompresszor, és nem hideg a levegő.
Pár hónapja elpukkantak az akksik a nagy szünetmentesemben itthon egy rövid feszültségingadozás kapcsán - nem amiatt, hanem az akksik elöregedtek, ezért amikor "dolgozniuk" kellett volna feladták - és sajna magukkal rántottak pár adaptert.
Nem tudom milyen feszültség jött ki a szünetmentesből, de ez történt.
Van egy drága KVM switch-em, ami DVI-os, attól drága és elpukkant a tápegysége. Fostam, hogy tönrement, mert több mint 50e Ft újonnan. Megnéztem a csatlakozót és hogy mekkora áram kell neki. Találtam egy megfelelő tápot, aminek pont akkora csatlakozója volt és áramban is befedte az igényt. "Na," - gondoltam - "most ugrik a majom a vízbe", ugyanis még nem tudtam, hogy csak a táp ment a levesbe, vagy tönkrement a KVM switch. Erre bedugtam a megfelelő csatlakozójú, legalább az igényelt áramot tudó, de 5V helyett 12V-os!!! tápegységet a cuccba :-( furán "villogott", aztán elaludt... :-( émmeg a fejemhez kaptam. B@mmeg
Legvégül olcsón megúsztam, sikerültmegjavítani:-Sde azokat a perceket nem kívánom senkinek, amit átéltem... hajszálon múlott, hogy bbeteljesítsem a félelmem...
hogy egy csodálatos "gyógyulásról" is szó essen: :-O
Szóval a fékezésnél az erős kormányrázás megszűnt úgy tűnik. Megkapta autó a nyári gumikat és azóta nincs a jelenség. Azért is vártam a gumi/felnicseréig, amíg elindulok szerelőhöz, mert volt egy halvány gondolatom arról, hogy esetleg az első kerekekből szökik a nyomás és az okozza a problémát (1-2 hét alatt 2,5-ről kb. 2,0 körülre eresztettek az első kerekek.) na, szóval most úgy tűnik megoldódott a dolog...
Most olvasom pécsi vagy Te is és a szüleid Nagykanizsán laknak? Én is Pécsen lakom és (sajnos már csak) anyukám pedig Nagykanizsán :-) az SW is stimmel :-) Gratulálok!
Nekem is volt ilyen érzésenm sokat olvasva a dolgokat, de nincs probléma:PP Igaz, mikor itt előjöttek a problémák többeknél, addigra én már teszteltem a klímát, mivel extrémista vagyok. Vagy nagyon meleget csinálok a kocsiban, vagy nagyon hideget, és amint picit melegebb van már hűtök:D
Srácok, kísértet járja be Európát: nekem sem megy a klímám.
Egyelőre be sem húz, nem indul a kompresszor.
Lemegyek, megnézem azt a két biztosítékot, amit tudok, de őszintén szólva nem hiszem, hogy ez lenne a baja. És vicces, de volt egy ilyen érzésem, hogy az enyémmel is gond lesz. Na most valaki mondjon valamit az önbeteljesítő jóslatokról :D
Gondolom a vevő fix lenne, a kapcsolt mágneskapcsolóval
-igen
A '3 kapcsoló' mobil vagy fix legyen? pl. kulcstartós távirányítóra gondoltál vagy csak túl messze van és nem akarsz 500 métereket kábelezni? Az 500 méter kicsit aggaszt, kicsit soknak tűnik mondjuk egy kulcstartós távirányítóknak... azzal trükközni kell szerintem.
-A 3 kapcsoló külön külön lenne felszerelve külön munkaeszközre, és egy nagy vasdarab "kapcsolná/nyomná, és igen túl messze van, és nem megoldható a kábelezés, és nem nem kúlcstartós távirányítór gondoltam mert nem kézzel lenne kapcsolva/nyomkodva.
A 3 kapcsoló végül is 3 különböző helyről történő kapcsolás lehetősége miatt kell vagy tényleg 3 csatornára, 3 gombos távirányítóra van szükség?
-3 különböző helyről történő kapcsolás lehetősége kell
Miért kell "kis áramfogyasztású" és hogy "tölthető ceruzaakkuról menjen az adó"
-csak hogy ritkán, tehát nem minden nap kelljen tölteni, amúgy teljesen mindegy miről van táplálva, csak nem akarnék mellétenni egy egy 100Ah-ás aksit, mert ellopnák, de azért gondolom egy ekkora hatótávolságú rádióadó azért kér energy-t, de ha nem megy az 500m, akkor megelégednék 200m-el is, és mindegy miről van hajtva, pl egy moci aksi még belefér.
Benzinből az átlag fogyasztásom 8,78 l/100 km volt. Ebben benne van mindenféle út, de leginkább a pécsi városi.
Nemrég voltam szüleimnél Kanizsán és direkt tankoltam előtte, utána. Így a kinti, leginkább közúti fogyasztásom lett 9,54 l/100 km etanolból. Ez azt jelenti, hogy átlagos rohanás mellett (90-100 km/h), minimális városi forgalom mellett mértem ezt.
Ha több a városi, akkor több a fogyasztásom is, jellemzően 10,5-11 l/100 km szokott lenni. Persze hozzá tartozik, hogy a lakásom és a munkahelyem közötti távolság 7 km. Addigra be sem melegszik az autó, végig szivatóval megy az ember télen.
Na megnézettem a klímát reggel. Az van, hogy a gáz elillant... Feltöltötték, adtak hozzá szinezőanyagot és utamra engedtek(13eHUF). Jelenleg kiválóan működik, 1-2 hét múlva kell visszavinnem, addigra kiderül hol lyukas. Valami UV zöld cuccot adtak hozzá, ami megszínezi a likat, oszt lámpávaa megtuggyák keresni!! JAJAbizonyám!
A 'fuel tank access not properly locked' mindenképp a tanksapkára utal, azt ellenőrizd, hogy a tanksapkában megvan-e a mágnes, illetve mindkét mágnes megvan-e. Láttam olyat, hogy kiesett az egyik és ha alulra nem került mágnes, akkor adta ezt a hibeüzenetet, mert nyilván nem húzta meg a reed 'érzékelőt' a hiányzó mágnes... rosszabb esetben az 'érzékelő' ment tönkre. Azért egy 2008-as-ban még nem kéne neki...
Gondolom a vevő fix lenne, a kapcsolt mágneskapcsolóval,
- A '3 kapcsoló' mobil vagy fix legyen? pl. kulcstartós távirányítóra gondoltál vagy csak túl messze van és nem akarsz 500 métereket kábelezni? Az 500 méter kicsit aggaszt, kicsit soknak tűnik mondjuk egy kulcstartós távirányítóknak... azzal trükközni kell szerintem.
- A 3 kapcsoló végül is 3 különböző helyről történő kapcsolás lehetősége miatt kell vagy tényleg 3 csatornára, 3 gombos távirányítóra van szükség?
A 10 perc időzítést egy normális időrelével meg lehet csinálni, akár - ha jól értem - a bekapcsolás késleltetést, vagy mást: mint mondjuk 10 percig működik jelzés után.
A rádiós kapcsolók adója általában 12V-ról működik, van is ilyen kicsike 12V-os elem hozzá, azok elég sokáig elmennek, mert az 'időben ritka' használat miatt nem merítik le gyorsan.
- Miért kell "kis áramfogyasztású" és hogy "tölthető ceruzaakkuról menjen az adó" ?
A "a lényeg lehessen pici pénzből megépíthető" dolog megoldható a honkongi rendeléssel, az itthoni árak fele harmadából legtöbbször kijön...