Keresés

Részletes keresés

koller andor Creative Commons License 2014.12.17 0 0 415571
Még egyszer: Kína kikötőket vett Görögországban.
Előzmény: 20-as vonal (415568)
schlumbergerrrr Creative Commons License 2014.12.17 0 0 415570

A 22 kV feszültségből ítélve nem vasúti. Érdekes látványt nyújtanak a többrendszerű oszlopok.

Előzmény: Törölt nick (415545)
trizs77 Creative Commons License 2014.12.17 0 0 415569

Azt mondod, parancsra tetted? :-))

 

-----------------

 

A levél utasításra született.

 

De !

 

Én írtam.

Magamtól is megírtam volna.

Pontosabban nem írtam volna meg, hanem másnapra berendelem az ügyben sárosakat és jól lehordom őket, amiért így elszabotálták két hét munkáját.

 

De elkészült a levél.

Két fő volt a címzett.

Amint megkapták a levelet, nem végrehajtásba kezdtek (hisz csak szakmai főnökük az államtitkár írt nekik) hanem egyikük hívta a Magyar Nemzetet és másnap már cikk volt belőle.

 

.........................:-))

Előzmény: manhattani (415564)
20-as vonal Creative Commons License 2014.12.17 0 0 415568

Csak halkan kérdezem,ha már kínai hitel,amit mondjuk vissza kell fizetni,akkor nem lehetne mondjuk kis kunkorral Kecskemét,Szeged felé vinni ezt a korridort?Akkor legalább több belföldi hozadéka is lenne.

Előzmény: DJ. Bakter (415567)
DJ. Bakter Creative Commons License 2014.12.17 0 0 415567

"Sok pénz, kevés haszon"

 

Majd kiderül, ha megismerjük a műszaki tartalmat.

Előzmény: Rangun (415546)
manhattani Creative Commons License 2014.12.17 0 0 415566

>csak remélni tudom, hogy az ide írók (tisztelet a kivételnek) nem képezik le a teljes vasutasságot modorban, más (külső) emberekhez való hozzáállásban ...

 

Tapasztalatból mondhatom, hogy messze nem.

Előzmény: DJ. Bakter (415562)
manhattani Creative Commons License 2014.12.17 0 0 415565

Mi hozott volna nagyobb hasznot (persze csak olyan, amire mástól kapunk pénzt)? Remélem hogy nem a V0-ra gondolsz.

Előzmény: Rangun (415546)
manhattani Creative Commons License 2014.12.17 0 0 415564

Azt mondod, parancsra tetted? :-)

 

Ki is mondta, hogy "Ha valaki önként csatlakozott egy szervezethez, utána nem hívatkozhat arra, hogy csak annak a parancsára cselekedett!" ?  :-)

Előzmény: trizs77 (415542)
manhattani Creative Commons License 2014.12.17 0 0 415563

Az is mutatja, hogy a tengelyrepedtség kihasználandó jelenség volt, hogy volt, ahol Bz-mentes vonatot állítottak össze a pótlásra, de azt központilag nem engedték járni.

Előzmény: bajhozo1 (415555)
DJ. Bakter Creative Commons License 2014.12.17 0 0 415562

"Az alulfejlett nyugaton még létezik olyan, hogy szolidaritás.."

 

A szolidaritást ki kell érdemelni. A társadalom pedig - úgy érzem (lehet hogy rosszul) - nem annyira ítéli meg pozitívan a vasutat és a vasutasságot, hogy sietne szolidarizálni vele. Nem beszélve arról, hogy a versenyszféra munkaadóit sem igazán hatja meg a nagy szolidaritás.

A fórumot olvasva, pedig fogalmazzunk úgy, hogy csak remélni tudom, hogy az ide írók (tisztelet a kivételnek) nem képezik le a teljes vasutasságot modorban, más (külső) emberekhez való hozzáállásban. Mert ha igen, akkor nem sok szolidarizálni való marad.

Előzmény: r1232 (415547)
koller andor Creative Commons License 2014.12.17 0 0 415561

Azéet ehhez ne, árt tudni, hogy a kínaiak komplett kikötőt vásároltak Görögországban, és pár milliárd dollárt bele is ölnek a fejlesztésébe,

 

http://hvg.hu/gazdasag/20120724_Kinatol_nem_kell_felnetek_jo_lesz/

Előzmény: trizs77 (415544)
trizs77 Creative Commons License 2014.12.17 0 0 415560

Ez szerintem olyan véletlen egybeesés, ami jó tesztelési lehetőséget adott.

 

--------------

 

Így stimmel.

 

 

 

 

Csak fordítva nem stimmel.

 

Miszerint a sötétben bújkálók összeesküdtek a füstös szobáikban,  az enni való vicik ellen, ezért műbalhéból megrepesztették sok tucat Bz tengelyét.

 

 

v_peti Creative Commons License 2014.12.17 0 0 415559

Ez szerintem olyan véletlen egybeesés, ami jó tesztelési lehetőséget adott. Akárcsak a postának a vasutas sztrájk, hogy meg bír-e vele birkózni. Megbírt. :( Az eredményét látjuk. Lassabb és drágább levélfeldolgozás, sok felesleges utaztatással. :(

Előzmény: trizs77 (415558)
trizs77 Creative Commons License 2014.12.17 0 0 415558

Én nem azt mondtam, hogy egy tengelyrepedés nem valós probléma műszaki értelemben. 

Azt  arra mondtam, - írtam -, hogy ez annak volt az "előjátéka", hogy meglássa az akkori kormányzat, hogy mennyien háborodnak fel az egyik napról másikra visszahívott 259 Bz motorkocsin.

 

--------------------

 

Ez vélemény.

Nem tény.

Ez hit.

 

Egy ember azt hiszi (mert nem tudja) hogy mások valahol összeesküdtek az Ő hite és hittársai ellen.

 

 

v_peti Creative Commons License 2014.12.17 0 0 415557

Valami rémlik ebből! :)

Előzmény: trizs77 (415541)
r1232 Creative Commons License 2014.12.16 0 0 415556

A "nagy számban találtak" mennyiségjelzőjét vitatnám.

 

Ne vitasd. Sok repedt tengelyt találtak. A vizsgálat után a hibátlan gépek fokozatosan visszaálltak a forgalomba.

Előzmény: bajhozo1 (415555)
bajhozo1 Creative Commons License 2014.12.16 0 0 415555

Továbbra is azt mondom, hogy a tengelyrepedés valós probléma. A második mondatoddal is egyetértek.

A "nagy számban találtak" mennyiségjelzőjét vitatnám.

De hidd el, hogy ennek - nemcsak szerintem - pl: szakszervezetek részéről is ez egy felmérés volt, hogy hol, mennyire gerjeszt feszültséget a településeken a probléma, és mennyire lépi át a lakók ingerküszöbét. Hol lehet nagyobb ellenállásokra számítani.

 

Egyébként a 259 beszállított motorkocsiból - noha több fűtőházban is végezték a vizsgálatokat - egy napon belül "már" 40-et rendben találtak emlékeim szerint.

Ez több, mint 15% így alsóhangon.

 

Szóval summa summárum a hibajelenség valós volt, de volt benne egy adag hangulatkeltés is.

Előzmény: r1232 (415554)
r1232 Creative Commons License 2014.12.16 0 0 415554

Csak a tények kedvéért. Volt egy csúnya siklásos baleset tengelytörés miatt. A leállításra és átvizsgálásra ennek a balesetnek folyományaként került sor. Utóbb kiderült, hogy helyesen, mert nagy számban találtak repedéseket.

Előzmény: bajhozo1 (415553)
bajhozo1 Creative Commons License 2014.12.16 0 0 415553

Én nem azt mondtam, hogy egy tengelyrepedés nem valós probléma műszaki értelemben. 

Azt  arra mondtam, - írtam -, hogy ez annak volt az "előjátéka", hogy meglássa az akkori kormányzat, hogy mennyien háborodnak fel az egyik napról másikra visszahívott 259 Bz motorkocsin.

Mekkora lesz a felháborodás.

Elnézést kérek, ha ez számodra nem volt érthető. Így talán világosabb lett.

Előzmény: r1232 (415552)
r1232 Creative Commons License 2014.12.16 0 0 415552

amikor a "tengelyrepedéses" előjáték

Ha a tengelyrepedések tényét kétkedéssel fogadod, akkor tájékozatlan vagy. A mai napig rendszeresen ellenőrizve vannak a járművek ennek kiszűrésére.

Előzmény: bajhozo1 (415522)
GOLAZ111 Creative Commons License 2014.12.16 0 0 415551
GOLAZ111 Creative Commons License 2014.12.16 0 0 415550
Előzmény: r1232 (415547)
GOLAZ111 Creative Commons License 2014.12.16 0 0 415549

http://www.fortepan.hu/?view=new&lang=hu&img=73128

 

De ez az. Bár semmi különös.

Előzmény: Törölt nick (415545)
GOLAZ111 Creative Commons License 2014.12.16 0 0 415548

Nem, mert "Tiszavidéki vonal" felirat is van.

Előzmény: Törölt nick (415545)
r1232 Creative Commons License 2014.12.16 0 0 415547

Ilyen kérdést is csak ebben az országban tesznek fel. Az alulfejlett nyugaton még létezik olyan, hogy szolidaritás..

Előzmény: DJ. Bakter (415480)
Rangun Creative Commons License 2014.12.16 0 0 415546

Sok pénz, kevés haszon.

Előzmény: trizs77 (415544)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.16 0 0 415545

http://www.fortepan.hu/?view=new&lang=hu&img=73128

Ez és még három másik, vasúti lenne?

trizs77 Creative Commons License 2014.12.16 0 0 415544

Tehervasút :

 

Orbán: a Budapest-Belgrád vasútvonal korszerűsítése után gyorsabban jut a kínai áru Európába

 

2014. december 16. kedd 19:57

 

   MTI

 

Magyarország, Szerbia és Kína szerdán aláírja a Budapest-Belgrád vasútvonal korszerűsítéséről szóló megállapodást, ennek köszönhetően megépül az a tranzitútvonal, amelyen keresztül a kínai áruk a leggyorsabban juthatnak a görög kikötőkből Európába – jelentette be Orbán Viktor miniszterelnök kedden Belgrádban a Kelet-Közép-Európa (KKE)-Kína csúcsértekezleten.

 

A vonalat Kína pénzügyi és technikai segítségével valósítják meg.

"Ez a vasútvonal lesz az egyik szakasza annak a Görögországból induló tranzitútvonalnak, amely Macedónián, Szerbián és Magyarországon keresztül Nyugat-Európa felé halad majd" - ismertette a részleteket a kormányfő.




EKM-765 Creative Commons License 2014.12.16 0 0 415543

Utasított, hogy írjak egy levelet, erről.

Megírtam.

 

Ebben volt a "tiltott, határozottan tiltott" ?

Előzmény: trizs77 (415541)
trizs77 Creative Commons License 2014.12.16 0 0 415542

Valószínűleg a fent említett közigazgatási államtitkár klasszisokkal többet tud a vasútról, mint amennyit én valaha is fogok, (annak ellenére, hogy személyétől is hallottam ezt a kiragadott idézetet.), ugyanakkor kötelességem megvédeni egyik szakmai és emberi példaképemet konzulensemként is.

----------

Hát védd.

Jogod.

Ha konzulensed volt akkor tudod, hogy az idézetet Ő mondta.

Azt is tudod, hogy vicces elkeseredésében mondta.

Vagy tehetetlenségének vicces bizonyítékaként mondta.

---------

Szakmai hozzáértését tekintve egyetértünk.

Sokra becsültem Őt.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!