Pontosabban nem írtam volna meg, hanem másnapra berendelem az ügyben sárosakat és jól lehordom őket, amiért így elszabotálták két hét munkáját.
De elkészült a levél.
Két fő volt a címzett.
Amint megkapták a levelet, nem végrehajtásba kezdtek (hisz csak szakmai főnökük az államtitkár írt nekik) hanem egyikük hívta a Magyar Nemzetet és másnap már cikk volt belőle.
Csak halkan kérdezem,ha már kínai hitel,amit mondjuk vissza kell fizetni,akkor nem lehetne mondjuk kis kunkorral Kecskemét,Szeged felé vinni ezt a korridort?Akkor legalább több belföldi hozadéka is lenne.
>csak remélni tudom, hogy az ide írók (tisztelet a kivételnek) nem képezik le a teljes vasutasságot modorban, más (külső) emberekhez való hozzáállásban ...
Az is mutatja, hogy a tengelyrepedtség kihasználandó jelenség volt, hogy volt, ahol Bz-mentes vonatot állítottak össze a pótlásra, de azt központilag nem engedték járni.
"Az alulfejlett nyugaton még létezik olyan, hogy szolidaritás.."
A szolidaritást ki kell érdemelni. A társadalom pedig - úgy érzem (lehet hogy rosszul) - nem annyira ítéli meg pozitívan a vasutat és a vasutasságot, hogy sietne szolidarizálni vele. Nem beszélve arról, hogy a versenyszféra munkaadóit sem igazán hatja meg a nagy szolidaritás.
A fórumot olvasva, pedig fogalmazzunk úgy, hogy csak remélni tudom, hogy az ide írók (tisztelet a kivételnek) nem képezik le a teljes vasutasságot modorban, más (külső) emberekhez való hozzáállásban. Mert ha igen, akkor nem sok szolidarizálni való marad.
Ez szerintem olyan véletlen egybeesés, ami jó tesztelési lehetőséget adott. Akárcsak a postának a vasutas sztrájk, hogy meg bír-e vele birkózni. Megbírt. :( Az eredményét látjuk. Lassabb és drágább levélfeldolgozás, sok felesleges utaztatással. :(
Én nem azt mondtam, hogy egy tengelyrepedés nem valós probléma műszaki értelemben.
Azt arra mondtam, - írtam -, hogy ez annak volt az "előjátéka", hogy meglássa az akkori kormányzat, hogy mennyien háborodnak fel az egyik napról másikra visszahívott 259 Bz motorkocsin.
--------------------
Ez vélemény.
Nem tény.
Ez hit.
Egy ember azt hiszi (mert nem tudja) hogy mások valahol összeesküdtek az Ő hite és hittársai ellen.
Továbbra is azt mondom, hogy a tengelyrepedés valós probléma. A második mondatoddal is egyetértek.
A "nagy számban találtak" mennyiségjelzőjét vitatnám.
De hidd el, hogy ennek - nemcsak szerintem - pl: szakszervezetek részéről is ez egy felmérés volt, hogy hol, mennyire gerjeszt feszültséget a településeken a probléma, és mennyire lépi át a lakók ingerküszöbét. Hol lehet nagyobb ellenállásokra számítani.
Egyébként a 259 beszállított motorkocsiból - noha több fűtőházban is végezték a vizsgálatokat - egy napon belül "már" 40-et rendben találtak emlékeim szerint.
Ez több, mint 15% így alsóhangon.
Szóval summa summárum a hibajelenség valós volt, de volt benne egy adag hangulatkeltés is.
Csak a tények kedvéért. Volt egy csúnya siklásos baleset tengelytörés miatt. A leállításra és átvizsgálásra ennek a balesetnek folyományaként került sor. Utóbb kiderült, hogy helyesen, mert nagy számban találtak repedéseket.
Én nem azt mondtam, hogy egy tengelyrepedés nem valós probléma műszaki értelemben.
Azt arra mondtam, - írtam -, hogy ez annak volt az "előjátéka", hogy meglássa az akkori kormányzat, hogy mennyien háborodnak fel az egyik napról másikra visszahívott 259 Bz motorkocsin.
Mekkora lesz a felháborodás.
Elnézést kérek, ha ez számodra nem volt érthető. Így talán világosabb lett.
Orbán: a Budapest-Belgrád vasútvonal korszerűsítése után gyorsabban jut a kínai áru Európába
2014. december 16. kedd 19:57
MTI
Magyarország, Szerbia és Kína szerdán aláírja a Budapest-Belgrád vasútvonal korszerűsítéséről szóló megállapodást, ennek köszönhetően megépül az a tranzitútvonal, amelyen keresztül a kínai áruk a leggyorsabban juthatnak a görög kikötőkből Európába – jelentette be Orbán Viktor miniszterelnök kedden Belgrádban a Kelet-Közép-Európa (KKE)-Kína csúcsértekezleten.
A vonalat Kína pénzügyi és technikai segítségével valósítják meg.
"Ez a vasútvonal lesz az egyik szakasza annak a Görögországból induló tranzitútvonalnak, amely Macedónián, Szerbián és Magyarországon keresztül Nyugat-Európa felé halad majd" - ismertette a részleteket a kormányfő.
Valószínűleg a fent említett közigazgatási államtitkár klasszisokkal többet tud a vasútról, mint amennyit én valaha is fogok, (annak ellenére, hogy személyétől is hallottam ezt a kiragadott idézetet.), ugyanakkor kötelességem megvédeni egyik szakmai és emberi példaképemet konzulensemként is.
----------
Hát védd.
Jogod.
Ha konzulensed volt akkor tudod, hogy az idézetet Ő mondta.
Azt is tudod, hogy vicces elkeseredésében mondta.
Vagy tehetetlenségének vicces bizonyítékaként mondta.