Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

biagiogucci Creative Commons License 2011.04.09 0 0 57497

Motorkodót, most hirtelen nem tudok mondani...2005/10, facelites, és nincs benne részecskeszűrő, amúgy ha ilyen fajta probléma lenne akkor mekkora összeg lenne a hiba orvoslása szerinted!?

Előzmény: Jena307 (57486)
lackobalogh Creative Commons License 2011.04.09 0 0 57496

Sziasztok!
Kis segítség kéne!

Az lenne kérdés, nem tudom valaki próbálta-e már szét szedni az ajtó kárpitot, én szeretném, a lényeg hogy az a rész ahova könyökölök ugye ami szövet, az elvan egy helyen szakadva, és szeretném azt leböröztettni meg hát akkor a többi olyat is hogy egyforma legyen, és kérdés hogy lelehet-e azt szedni anélkül hogy leszedem az egész kárpított, illetve ha nem, akkor egyáltalán lelehet-e szedni ha a kárpított is leveszem vagy pedig azaz egész egyben van, csak ránézésre olyan mint ha külön lenne? Ha valaki próbálkozott már vele, vagy van valami tippje kérem írja meg! :)

 

Előre is köszönöm!

lackobalogh Creative Commons License 2011.04.09 0 0 57495

Szia Imre!

 

Ha jól tudom akkor a jobb oldali tükör alján van a kűlső hőmérő, ha megnézed közelebbről látod is hogy ott van egy kis "púp", míg a másik oldalin nincs ilyen.

Előzmény: peugeot88 (57492)
ádibébi Creative Commons License 2011.04.09 0 0 57494
Nyema, sem kis, sem nagy hazánkban. A nyüves csigazabálók aszfaltját koptatom, s ott vonom ki a levegőbül a zoxigént :)
Előzmény: biker_kolee (57493)
biker_kolee Creative Commons License 2011.04.09 0 0 57493

Nincs mit! :))

 

Merre vagy egyébként, hogy ojróban számolol? :D Gondolom nem kishazánkban.. :))

Előzmény: ádibébi (57488)
peugeot88 Creative Commons License 2011.04.09 0 0 57492

Sziasztok!
Kis segítség kéne!
Peugeot 307esem van 2002-es!

Belül a kijelzőn nem méri a külső hőmérsékletet csak ilyen jell van -> --
Motortérnél hol találom meg a hőmérőt ami méri?? vagy mi baja lehet???

 

Előre is köszönöm a válaszokat !

 

Üdv Imre

Xe3 Creative Commons License 2011.04.09 0 0 57491

Nekem az első tankolás felénél írta ki az AP faulty hibát. Előtte 98-as volt benne, azelőtt meg 95-ös.

A nagyobb nyomaték pedig nem a tisztító hatásnak köszönhető, hanem az etanol más égési tulajdonságának:

- kisebb energia tartalom, viszont

- alacsonyabb égéshő

- alacsonyabb gyúlladáspont

- 105-ös oktánszám

- nagy kompresszió tűrés

Ha etanolt is teszel az autóban, akkor mihelyt elfogy a benzinpumpából az etanol előtti üzemanyag (kb. 20-30 km), azonnal érezhető a nagyobb nyomaték és ugyan ez igaz visszafelé is. Ha közel üresre járatod a tankot, majd ismét benzint teszel bele, akkor kb. 20-30 km múlva már nincs meg az a jó teljesítmény.

Ez a kocsi szabályzásának is köszönhető, mivel (ha van benne) kopogás detektor, akkor visszaszabályozza a teljesítményt, hogy kímélje a motort. Az etanol magas oktánszáma és jó kompresszió türése miatt szinte egyáltalán nincs tipikus kopogó hang a motorból.

 

 

 

 

Előzmény: logop (57469)
ádibébi Creative Commons License 2011.04.09 0 0 57490
...ööö akarom mondani: kösz az infót! :))
Előzmény: biker_kolee (57487)
ádibébi Creative Commons License 2011.04.09 0 0 57489
Srácok, nappalifény installálva, űberkirály!!!!! :))))
ádibébi Creative Commons License 2011.04.09 0 0 57488
Ja. Aztán ha sikerült megvennem és ide szállíttatnom, találnom kell egy szervizt, aki be is szereli nekem, ami itt nem egyszerű. Pughoz meg nem vihetem, ők csak saját, azaz tőlük vett alkatrészt hajlandók beszerelni. Az meg nem 170 € lesz...

Bakker, ez már a második kompresszőr, amit ez a kocsi megkajál...
Előzmény: biker_kolee (57487)
biker_kolee Creative Commons License 2011.04.09 0 0 57487

35-40 körül van a gyári kompresszor nagykeráron.

Előzmény: ádibébi (57480)
Jena307 Creative Commons License 2011.04.09 0 0 57486
kellene egy motorkód, mert ebben van fapos és fap nélküli. Én a turbónyomás szabálzókörében keresgélnék, geometria vagy vákumrendszer.
Előzmény: biagiogucci (57477)
zafira2.2 Creative Commons License 2011.04.09 0 0 57485

Ádibébi!

 

Mir ajánlottad a car-társakat már megvolt az autó. De azért köszönöm!

 

Kicseréltek minden kis szir-sz@rt is. Ha valakit érdekel hogy mi került ennyiba este beírom. MEg majd amúgy is szeretném a véleményeteket kikérni az árakról.

zafira2.2 Creative Commons License 2011.04.09 0 0 57484

Engem lehet érdekelne. Bár 17 az álmom így "fiatal suhancként". De lehet jobb lenne mint most. Még mindig téli van fent acélon mert semmi jó használt gumma nincs. Te adod hozzá a gumit is? Esetleg az árát megkérdezhetem? (Lehet privi is)

Nem mondom, hogy 100% csak ha már tudom az info-kat akkor lehet bevállalom.:)

 

Köszönöm!

Előzmény: BuNnY (57481)
Smíró Creative Commons License 2011.04.09 0 0 57483

Én sem kifejezetten a rossz üza-ra gondoltam, hanem a füstpamacsok miatt a lekokszolódásra és innen kezdve végig menni a lehetséges hibaforrásokon. De a 30 vs 70%-os használattal ez már úgy tűnik eleve kilőve.

Előzmény: ádibébi (57479)
biagiogucci Creative Commons License 2011.04.09 0 0 57482

csináltak már rajta álló helyzetben meg menet közbeni diagnosztikát is, de semmi...

Előzmény: ádibébi (57479)
BuNnY Creative Commons License 2011.04.09 0 0 57481

Nem, maradni a 15-ön, acél felnin. Alapvetően baromi szép az autó ezzel a 16-os gyári felnivel, csak engem meg baromira hidegen hagy, hogyan néz ki kívülről mivel bent ülök. Szóval ha van rá jelentkező, akkor eladom ha nem akkor megmarad. Volt rá egy lelkes manus, nagyon kell, beszámoltam volna a 15-ös gumiját elment pénzért aztán azóta se láttam, gondolom anyu az autóban lehűtötte, mert elég csóringerek voltak, hogy nem erre kéne elkölteni a kajapénzt....

Előzmény: ádibébi (57476)
ádibébi Creative Commons License 2011.04.09 0 0 57480
Megvan az eredmény: valami durván szétment a klímakörben, valószínűleg a kompresszor, környéke el van borítva hűtőközeg nyomokkal. Mehetek a pözsóhoz, 500 €-t mondtak...
ádibébi Creative Commons License 2011.04.09 0 0 57479
Nem értek hozzá, de józan paraszti eszemnek (hiányának) kicsit meredek lenne, ha rossz gázolaj reccsenéssel járó tünetet tudna okozni. Ez szerintem vmi hibás érték lesz vmelyik jeladóból, legalábbis nekem olyasminek tűnik, hogy vmilyen rossz értékekből eredő rossz vezérlést kap vmi. Voltál diag-on?
Előzmény: biagiogucci (57477)
ádibébi Creative Commons License 2011.04.09 0 0 57478
Srácok, valaki az 57461-re valamit?

Más: ma vagy hétfőn a kezemben lesz a javított DRL doboz, egy perc alatt bekötöm, aztán videózom is, ha érdekel valakit...
Előzmény: ádibébi (57461)
biagiogucci Creative Commons License 2011.04.09 0 0 57477

30% város, 70% közút.... tankolni mol vagy shell... most 2-3 hétig állt az autó, de nem hinném hogy ez mérvadó, mivel a hiba akkor is fenn állt amikor rendszeresen használtam.

Előzmény: Smíró (57475)
ádibébi Creative Commons License 2011.04.09 0 0 57476
Nekem is olyan van, a kinti verebesreszkóból szintén :)

17-est akartál? 16-ossal jobban jársz, olcsóbb, és kevesebbet is eszik vele.
Előzmény: BuNnY (57472)
Smíró Creative Commons License 2011.04.09 0 0 57475

Szerintem lényeges kérdés lehet; hogy leginkább városban használod-e és mekkora távokat mész vele. Mindezt napi rendszerességgel? Ugyanannál (milyennél) a kútnál tankolsz?

Előzmény: biagiogucci (57474)
biagiogucci Creative Commons License 2011.04.09 0 0 57474

Sziasztok!

 

SEGÍTSÉGET SZERETNÉK KÉRNI!

Egy 307 SW 1.6 HDI 109 LE-s kocsim van.

Egy olyan 3 hónapja észre vettem, hogy 1700-as fordulatnál, lök egy kicsit az autó, hátul kis füst felhő, aztán megindul, mint a meszes. Természetesen elvittem helyi szakihoz, de nem tudtam megmondani, hogy mi a baja pontosan. Mondott tudrbót, porlasztó csúcsokat stb. Amikor ott voltam, épp a kötelező szervízek ideje volt, így kapott olaj, szűrű, meg gázolaj szűrő cserét is.

Ezútán, mondom csak elviszem valami komolyabb szervízben, de láss csodát, abba hagyta ezt a mutatványát.

Én meg megnyugodva, hogy lehet, hogy csak rossz volt a gázolaj nem vittem sehova.

Aztán 2000 km után megint elkezdte a dolgot. Csinálta egy 500km-ig megint abba hagyta. Nem tudtam hova tenni ezt az egészet. De mivel nem hagyott ott sehol, így nem jártam utána mégjobban a dolgoknak.

Egészen máig.

Tünetek: az autó alacsony fordulaton nagyon lomha, már már dadog abban alacsony sebességnél abban a fokozatban, amiben régebben nem tette. pl 4-esben 50-nél, kövét gáz, dadog, dadog, eléri az 1700 fordulatot, nagy reccsenés, füst felhő, aztán megintul.... tehát új tünet a "reccsenés"... legújabb tünet, 90 km/h, 5. be van az autó, kövér gáz, megint csak dadag, és nehezen éri el a 110-et, de után megy normálisan.

Mi lehet a probléma?

Előre is köszönöm ha valaki tud nekem segíteni, ha bármi kérdés van, szivesen válaszolok, a pontosabb diagnosztika érdekében.

BuNnY Creative Commons License 2011.04.09 0 0 57473

Hasonlóak, most tiszta benyával járok érezhetően csökkent a fogyi de sajnos a rugalmasság is. Szerintem azt fogom kikísérletezni mi az a minimum etanol, ahol már jelentkezik a nyomaték növekedés de a fogyi nem nő. Ha nincs ilyen, én nem vacakolok tovább az etanollal, visszaosztva benzines fogyira közel ua. egyébként nálam.

Előzmény: Zolysys (57455)
BuNnY Creative Commons License 2011.04.09 0 0 57472

Köszi, pont ezt vettem. Madarastecsóban volt, chrome-vanádium 17-19 végü krovafej, plusz a nyele kihúzható, gumírozott fogóval. Istenkirály, és valami 2000ft magasságában volt, nagyon megérte. Le is cseréltem a gumit, felpattitottam az alukat, egyenlőre meglepően elégedett vagyok vele, igaz játszottam egy kicsit a nyomással. Először belőttem 2.2-re, de úgy kúszott az autó oldalra hirtelen mozdulatokkal, hogy életveszély volt. Most 2.4, így stabil és egész jól rugózik, tavaly 2.5 volt benne az már nagyon felhozta az úthibákat. Lehet megtartom mégis a 16-osokat és erre veszek 4 új gumit ha nem lesz rá vevő 1 héten belül.

Előzmény: ádibébi (57437)
Zolysys Creative Commons License 2011.04.09 0 0 57471

jól bizony.

Előzmény: hegizoli 307 SW (57470)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2011.04.09 0 0 57470

Hali ! A légkondi fertőtlenítésnél a levegőt belső keringetésre kell állítani? Jól tudom?

Köszi

Előzmény: Smíró (57440)
logop Creative Commons License 2011.04.08 0 0 57469

Hali ,szösz az etanolról. A peugeot 2000 utáni benzines palettájába javasolja, de csak 30%-os keverési aránnyal. Az ,hogy valamivel erősebbnek érzed, attól van,hogy az etanol tuladonsága az,hogy tisztítja az autó /belsejét/ ,szelepek  korom lerakódások üzemanyag rendszer,katalizátor,stb. DE minden 3 tankolás csak benzin legyen  .Így elkerülhető az anti  pol. fault hiba is, amennyiben  nincs más szervi hiba az autódban. Amúgy ezt egy egyszerű normális üz any tisztító 2-3 tankolásnyi adagolásával is el tudod érni. Saját vélemény :szerintem egy nagy humbuk, így egy- két évtized pug javitása után.hali

Előzmény: Xe3 (57466)
logop Creative Commons License 2011.04.08 0 0 57468

Hali ,a kis doboz amit látsz egy abs visszahívási kampány /yen/ utólag beszerelt vezérlő dobozkája  ,kettösreléje. Mert előfordult ,hogy felgyulladtak a 307-esek leállitás után 1-2 órával. ezt kiküszöbölendő  beépítették  ezt az egységet ,ami megszüntette az állandó tápját az abs-nek.

Előzmény: IMITRIKES (57436)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!