Sziasztok! Gyári M felni garniturám eladnám vagy elcserélném nagyobbra, természetesen ráfizetnék. A felnik M doppelspeiche 135. Görgőztettem őket. Gumik: Bridgestone potenza re050a defekttűrők, jó profilmélységgel. 1 db felni igényesen javított kb 50 mm-es repedés volt rajta és garanciálisan megcsinálták. Csendes futású, stabil az összes kerék. Szép állapotban! 20/2816130 tamas.cseh25@gmail.com
Sokat olvastam mar utana sajnos a CCC modullal bajolok en is...Hihetetlennek tartom, hogy csak cserelni lehet...Ugyanazok az esetek amit mar többen irtatok itt...de most hogy jön a nyár fura dolgot vettem eszre...egesz telen patentul ment marmint amig hosszabb tav utan nem mlegedett fel mert azutan mar nem allt fel a rendszer pl ha beugrotta a boltba 10 percre....de nem birom elfogadni, hogy most azt tapasztalom, hogy jön a nyar reggel 5 kor beteszem a kulcsot es müködik...aztan parkolobas megallok lezarom es 2 napja süt a nap ahol elek 8 orat dolgozok kimegyek es nem indul el a CCC....vagyi azt akarom mondani, hogy elkepzehetetlennek tartom, hogy ne legyn köze a meleghez vagyis ezzel van kapcsolatban ....ezzel csak azt akarom halkan megjegyezni hogy nem hiszem hogy x szaz ezerert cserelni kelljen vagy javitani...lehet en vagyok naív......esetleg valaki nem tud erre okosat???
Egy kicsit agaszt ez lánc szakadás kérdése. N47D20C motornál mennyire jelemző a szakadás, és van előjele (lánc csörgés stb). Amit olvasgattam, hogy az M57N2 motorok, minden előzmény nélkül szakadnak. Amit itt fórumon olvasgattam, hogy N47D20C motoroknak még nincs visszahívása, csak azt nem értem, ha ezeknél is nyúlik + szakad, akkor miért nem intézkedik a BMW. Az enyémben 181000 km (2010-es), van. Rendellenes hang nem halható. Érdemes cserélni, vagy reménykedni, hogy erre a motor típusra is lesz visszahívás. (nem olcsó a csere) A lánc csere nem kis munka, amit hallottam, hogy az egész motort ki kell venni, bár youtube-on látni olyan videókat, ahol helyszínen szerelik.
Szolnok környékén, tudtok ajánlani olyan szerelőt aki BMW-re van specializálódva? Vagy Pest, csak megbízható legyen.
sajnos típushiba,az enyémben is 170.000 km alatt 4x volt cserélve...nem olcsó,állítólag a pixelfix kft tudja őket 100.000 Ft körül javítani,de nekem nincs róluk jó véleményem
Én elvinném egy szoftverfrissítéshez értő emberhez, hátha egy új szoftver feltöltése életre tudja kelteni a fejegységet. Nekem anno nagyon lassan töltött be a CCC, lefagyott, de a frissítés segített. Maszit tudom ajánlani, ha Budapest környéki vagy.
BMW E61-esem van 2005-ből. most vettem és azt csinálja, hogy indítás után nem áll fel az iDrive, konkrétan pár hete már abszolut nem is tölt be a kijelező! Próbálna felállni a rendszer (hallom, hogy tölt a rendszer), de a kijelző csak a BMW logó betöltéséig jut. Szóval se navi, se multimédia.
Van valakinek valami ötlete hogy mi a hiba?vagy hogy hol keressem?
A szerelőm mondta a hézagolási problémát is. Amikor szerelte szét az egységet, (bocs a hozzá nem értő megfogalmazásomért) a váltó végén lévő "záró anyát" kis erő hatására le lehetett csavarni, aminek szorosnak kellett volna lennie. Az igaz, hogy az E90-es ugyan ilyen motoros BMW-ben is ez a váltó van?
Várom a hétfői napot! Esetleg itt a számom: 30/2481-714
A szerelőmet idézem: 1-es fogaskerék, 2-es fogaskerék, köztük lévő kapcsoló agy+kapcsoló gyűrű kellene. Közben tettem fel képeket, ezen az 1-es fokozat fogaskereke látszik+hibája. Meg a kapcsoló gyűrű.
Jól látszanak a kopások. A 2-es fogaskerék, azért kellene mert, ha szét van szedve a váltó és sikerülne alkatrészt találni, többet az életben ne kelljen szétszedni. A hiba kb. két hét használat után jött elő.
először naponta egyszer, majd pár nap múlva állandósult a hiba.
Rendesen, könnyen beveszi az 1-est, de ahogy engedem fel a kuplungot iszonyat erővel dobja ki a váltókart a helyéről.
E60 525i 2996cm3 2008.09 évjárat N53-as motor 150 000 km. GETRAG típusú a váltóm. 1-es fokozatot kidobja.
Írtam a GETRAG-nak. Válasz: BMW-vel kötött szerződésük miatt alkatrészt nem adhatnak. BMW csak új komplett váltót ad.
Még a beazonosítás sem tiszta számomra. Magyar szerviz szerint BMW kód: 2300 7604 898. GETRAG kód: GS6-17BG TAH9 talán, 1.100 000Ft???
A GS6-17BG utáni betű-szám kombinációnak nem tudom van-e jelentősége?
Szóval bontott váltót keresek, vagy alkatrészt. A váltóm szétszedve már több mint egy hónapja. Minden tanácsot szívesen veszek.
Mellékesen egy kézi váltónak nem biztos, hogy 150 000 Km-t kellene kibírnia. Németországból vettem az autót az év elején kb. 100 Km mentem vele, mikor előjött ez a gondja.