Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2016.04.22 0 0 150529

szar szelepet vettel. 

a jo nem kattog. 

 

esetleg fuj bele kis wd40 szeruseget,  hatha megszokja. 

ha nem, akkor kell bele egy gyari. 

Előzmény: mbw169 (150518)
cam aro Creative Commons License 2016.04.22 0 0 150528

vagd el a kabelt,  annak mar ugyis mindegy. 

igy mar tudod le/fel mozgatni az uveget, meglatod csavaros, /szerintem / vagy clipes. 

 

par otlet. 

 

https://www.google.co.uk/search?q=megane+window+regulator&newwindow=1&espv=2&biw=1280&bih=653&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjGmI2F86LMAhVmKcAKHX-eCBwQ_AUICCgD#newwindow=1&tbm=isch&q=megane+window+regulator+clip&imgrc=_

Előzmény: rejtettlampas (150512)
balabmw Creative Commons License 2016.04.22 0 0 150527

Urak!

 

Megtávszakértenétek ezt? BMW E46 2000.évj 318i M43 titánezüst!

LMM gyanús?

 

 

 

 

 

 

Quattroman Creative Commons License 2016.04.22 0 0 150526

a kerékpárbovden és az ablakemelőben használatos különbözik a fonatolásában és a hajlíthatóságban is. a bringán csak húzóerőre van optimalizálva

Előzmény: őrel (150525)
őrel Creative Commons License 2016.04.22 0 0 150525

bicajbowden 200 ft

Előzmény: gesszti (150516)
Paco155 Creative Commons License 2016.04.22 0 0 150524

Szerintem is, de a motivációt nem illik firtatni. :) 

Én is azért vágtam bele a magad uram ha szolgád nincs üzletbe, mert már nem találtam olyan szervizt ahova jó szívvel el mertem volna vinni az autót. Az a hely ami korrekt árakkal dolgozott (nem olcsót mondtam hanem korrektet) az teljesen megbízhatatlan volt mind időben (egy hét vállalási időt hárommal sikerült túllépniük), mind minőségben - az pedig amelyik meg megfelelő szakértelemmel rendelkezett az hirtelen nagyon éhes lett.

És most már úgy fel vagyok szerszámozva, hogy képes vagyok akár motort is cserélni :)

Előzmény: Quattroman (150523)
Quattroman Creative Commons License 2016.04.22 0 0 150523

szerintem nem tanulási hanem spórolási céllal akarja megjavítani self made.

ez esetben komoly érvágás egy befigyelt extra...

Előzmény: Paco155 (150522)
Paco155 Creative Commons License 2016.04.22 0 0 150522

Mindenki elkezdi valahol, és általában nem úgy születik, hogy ért hozzá. És a tanulópénzt is meg kell valahol fizetni.

Inkább ezzel kezdje és ne a fékkel.

Előzmény: Quattroman (150521)
Quattroman Creative Commons License 2016.04.22 0 0 150521

nem szélvédő hanem oldalüveg :)

oldható módon van rögzítve az üveg a kocsihoz ami fel-le viszi.  vagy csavar vagy bepattintós műanyag esetleg a kettő kombinációja.

ha oldod ezt a kapcsolatot célszerű kiemelni az üveget az ajtóból mert ha leszalad amíg az ablakemelőt kiszereled nagy valószínűséggel törni fog.

sértődés ne essék, ha ennyire fogalmatlan vagy hozzá vedd meg az alkatrészt (nem lesz elég a bovden) és bízd rá egy hozzáértőre. pár ezer forint egy ilyennek a munkadíja ennek a sokszorosa lesz a tanulópénz ha befigyelsz valamit

Előzmény: rejtettlampas (150519)
xmbela Creative Commons License 2016.04.22 0 0 150520

Alldata.

 

Előzmény: laleeeee (150517)
rejtettlampas Creative Commons License 2016.04.22 0 0 150519

Igen, tudom, hogy lehet venni. De attól még kiszedni nem tudom a bowdent a szélvédőből. Ha már az megvan, akkor a többit megoldom, csak azt kéne tudnom, hogy hogyan lehet külön választani a bowdent az üvegtől anélkül, hogy a szélvédőt is kiszedném?

Előzmény: gesszti (150516)
mbw169 Creative Commons License 2016.04.22 0 0 150518

Sziasztok, 

 

Tankszellozteto vagy masneven kaniszterszelep csereben javitasban illetve kiiktatasaban ki tud segiteni? 

 

Cserelve lett de azota is kerepel benne a magnesszelep es baromira idegesit. 

 

Citroen berlingo 1,6 16v  2005

 

Normalis a jelenseg ezt csomo mindenkitol hallottam de engem a megoldasa erdekel. Hibakodot nem dob fel a muszerfalon. ..

 

 

laleeeee Creative Commons License 2016.04.22 0 0 150517

Sziasztok ! Azt szeretném kérdezni,hogy tudnátok-e ajánlani az Autodatához hasonló programokat,amik esetleg ismerik a barátom 2003-as Dode Ram-jának az adatait ?

Sajnos az Autódatán semmi nincs a Dodge ramokról .  Előre is köszönöm

gesszti Creative Commons License 2016.04.22 0 0 150516

Komplett bontott ablakemelőket lehet venni kb. 5000 Ft-ért. (jófogás, facebookos megane csoport, stb) Nem érdemes vele vacakolni.

 

Vagy:

 

http://www.ablakemelok.hu/

Előzmény: rejtettlampas (150512)
mica-r Creative Commons License 2016.04.22 0 0 150515

Az egy diszkófelszerlés :)

Előzmény: 409 (150513)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.22 0 0 150514
Előzmény: 409 (150513)
409 Creative Commons License 2016.04.22 0 0 150513

 

  Ég az orcám erősen, de mi a rák az a hanggenerátoros kipufogó??

Előzmény: mica-r (150511)
rejtettlampas Creative Commons License 2016.04.22 0 0 150512

Üdv! Renault Megane 1 Coupe 1.4 16V 2001-es évjáratú autóm van. Az anyósülés oldali elektromos ablakemelőben összegyűrődött és kiszálkásodott a bovden. Szeretném kicserélni csak a bovdent, tehát nem akarok komplett emelő szerkezetet venni. A kérdésem az, hogy az üvegről hogyan lehet levenni a bovdent anélkül, hogy az üveget kivenném az ajtóból? Valahogyan valamiféle műanyaggal van rögzítve, csak nem látok rá rendesen, feszegetni meg nem akartam, nehogy eltörjön a műanyag!

Tud valaki információt, segítséget adni?

mica-r Creative Commons License 2016.04.22 0 0 150511

Tudok egy ismerőst aki elejétől a végéig megcsinálja, nem biztos hogy így beleugrik. Jobb lett volna olyan helyre vinni, ahol meg tudják csinálni.

Előzmény: bulrot (150510)
bulrot Creative Commons License 2016.04.22 0 0 150510

Üdv  mindenkinek.

Segitséget szeretnék kérni beépitésre került egy hanggenerátoros gyári  Audi kipufogó 4G 2013-as jármübe.Sajnos nem sikerült illeszteni a vezérlö elektronikát,egyébként komunikál az autó elektronika a hangvezérlö elektronikával a 4GO907160B-vel.Kihez fordulhatók megoldásért?

Köszönöm a segítséget.

Elérhetöségem: 19feri65@gmail.com

FeZ_ Creative Commons License 2016.04.21 0 0 150509

"Okozhatja a sürü kattogást a központi szelep kopása?"

 

Persze, az is okozhatja.

 

"Csak az a furcsa ,hogy el lehet érni nála,hogy  az eleje maradjon fent a másik esetben ,hogy a hátulja.."

 

Ha pl. a rugómunkahengerek vannak megkopva, azok nem egyenletesen kopnak, előfordulhat, hogy pl. terepen elöl jobban átereszt, mint mondjuk normál álláson, hátul meg fordítva. De ez akár igaz lehetne a magasságszabályzó szelepekre is.

De persze most csak találgatok és példálózok, ezért kell megnézni pl. a résolajak mennyiségét. Megnézheted minden állásban, összehasonlításképpen.

 

Előzmény: bxbreak85 (150507)
kormi07 Creative Commons License 2016.04.21 0 0 150508

Szia Főnök.

 

Nálam van az Andris fehér kombija(enyémet javítják), a szervókormány olyan finoman darabos benne, főleg alapjárat környékén, mintha nem lenne folyamatos a nyomáselőállítás, van rásegítés, de szerinte is gyengébb, én nem érzem, rég vezettem az autót - szivattyú lehet?

A magasságtartása ennek is határeset, utazóból 1 óra alatt lenn van, kereket cseréltem ma rajta, 10 perc alatt rogyott egyet az eleje, a szívem megállt:-)

A váltója hátramenetbe rakáskor finoman reccsen, ha előtte lefékezem a nyelestengelyt egy előremeneti fokozattal, akkor jó, sebességeket amúgy szépen veszi, kuplung kiemel.Tegyek bele valami nyelestengelyfékező olajat, oder wtf?

 

Kezdek visszaszeretni bele, a Toledo után ez egy guruló fotel, csak kéne bele egy T16 motor, meg egy 4x4 hajtáslánc, klíma légzsák abs:-D, meg egy másik kaszni, ez elmállott csúnyán.

Előzmény: bxbreak85 (150507)
bxbreak85 Creative Commons License 2016.04.21 0 0 150507

Köszönöm. Na majd becsövezem egyszer...Csak az a furcsa ,hogy el lehet érni nála,hogy  az eleje maradjon fent a másik esetben ,hogy a hátulja... Ha szar a fékszelep + a magasságszabályzó akkor mindegy mit trükközik az ember,akkor percek alatt lent van. Az lhm + a szürök tiszták pár ezerrel ezelött cseréltem..de elötte sem volt tragikusan koszos.

Okozhatja a sürü kattogást a központi szelep kopása? Mert amit feltettem próbára az is ki tudja mennyit futott...

 

Előzmény: FeZ_ (150506)
FeZ_ Creative Commons License 2016.04.21 0 0 150506

Meg kell lesni a visszafolyócsöveket egyesével, hogy melyiken jön vissza túl sok olaj ill. melyiken mennyi jön vissza.

Én a két hátsó rugómunkahengerével kezdeném, majd a fékszelepével és a hátsó magasságszabályzóéval folytatnám.

Az 5 mp kattanás elég gyász, bár ettől még működhetne jól is. :-)

Esetleg lehetne nyomást mérni a rendszerben, hogy a nyomásszabályzó alsó-felső értékei rendben vannak-e.

Jellemzően a fékszelep kopása miatt szokta ejteni a fenekét, de persze más is beleszólhat. Az, hogy új van benne, tényleg nem jelent semmit. Egy új, egy év alatt tud a régi állapotára kopni, adott esetben. (tapasztalat)

Ha nagyon zavar a dolog, tegyél bele hátra egy leülésgátlót. :-P Ha nagyon profi akarsz lenni, akkor még egy akku-gömböt is mellé és kész. :-)

 

 

Előzmény: bxbreak85 (150503)
cam aro Creative Commons License 2016.04.21 0 0 150505

 tervben van, bar a cso amit bontottam,. meg az egr elott van. 

a turboja  /elvileg / nem vizes.. szvsz tulsok dolog nem lehet.. 

 

Előzmény: Quattroman (150504)
Quattroman Creative Commons License 2016.04.21 0 0 150504

vízhűtéses egr szelep?

Előzmény: cam aro (150502)
bxbreak85 Creative Commons License 2016.04.21 0 0 150503

Üdv.

Adott egy citroen cx 25 trd turbo 2   ´88-as ezüst :)

Van egy két rejtélyes jelenség amire szeretném megtudni a választ... 
A gép ha megállok és kiszállok átlagosan akkor kb 20 perc alatt maximum leteszi a hátulját...Oké öreg ,sok a tartalék alkatrész a csomagtartóban stb.. ilyenkor az eleje egy napig is képes tartani magát.
Igen ám,de ha megállok (járó motorral )átteszem a kis kapcsolót terepbe,és utána azonnal leállítom a motort (kiszállok). Így a központi tol egy kicsit fentebb a hátulján +még a 78 kilómtól is megszabadul a gép. 
Ilyenkor jó ránézni mert szépen áll, kicsit fentebb a hátulja..
Itt jön a csavar mert: kb 1-1.5 óra alatt leteszi az elejét...de teljesen.
Olyat meg elég ritkán látni,hogy 12 órát úgy van egy cx,hogy az eleje lent a hátulja fent..  
A magasság szabályzók vadonat újak,a két nyomástároló gömbben megvan a gáz. Amikor még a régi magasság szabályzók voltak fent akkor is hasonlóan viselkedett..talán az eleje hamarabb leült normál esetben.
Járó motornál a központi szelep kb 5 másodpercenként kattan . Volt fent másik használt azzal is ugyanilyen volt.
A fékszelepet az elözö gazda kicseréltette újra (számlával) persze ettöl még lehet sz@r az is..De nem sziszeg stb.
Ha van ötlet akkor szívesen fogadom... 

Köszönöm.

cam aro Creative Commons License 2016.04.21 0 0 150502

urak. 

 

ford s-max. 2.0 tdci. 

pocre indul, szepen jar, de alapjaraton  -is- pofekel a kipuff vege, de inkabb tunik párának, mint egyeb.  

megerzesbol gyanura valtva, csak a cooler csovet huztam le a szivosorrol, .es fagyallo cseppek vannak benne. 

fordulatra kopkodi is.. 

 

az auto nem melegszik tul, nincs nyomas a hutokorben, a viz tiszta, az olaj tiszta. 

otlet, hol kerulhet fagyallo a szivo oldalra ?

 

zénó75 Creative Commons License 2016.04.21 0 0 150501

Az autó adatai : ford transit 2002 -es évjáratú 2000 ccm    55kw td.  Motorkód  d3fa2y73185     szín: 02 sárga  :)   előre is köszönöm ...

zénó75 Creative Commons License 2016.04.21 0 0 150500

Üdv az uraknak. Segítséget szeretnék kérni. Szeretném  megtudni a ford transitom szervopumpa szimering és csapágy méretét.  Voltam sok helyen de sehol nem tudják megmondani.  

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!