Szerintem is, de a motivációt nem illik firtatni. :)
Én is azért vágtam bele a magad uram ha szolgád nincs üzletbe, mert már nem találtam olyan szervizt ahova jó szívvel el mertem volna vinni az autót. Az a hely ami korrekt árakkal dolgozott (nem olcsót mondtam hanem korrektet) az teljesen megbízhatatlan volt mind időben (egy hét vállalási időt hárommal sikerült túllépniük), mind minőségben - az pedig amelyik meg megfelelő szakértelemmel rendelkezett az hirtelen nagyon éhes lett.
És most már úgy fel vagyok szerszámozva, hogy képes vagyok akár motort is cserélni :)
oldható módon van rögzítve az üveg a kocsihoz ami fel-le viszi. vagy csavar vagy bepattintós műanyag esetleg a kettő kombinációja.
ha oldod ezt a kapcsolatot célszerű kiemelni az üveget az ajtóból mert ha leszalad amíg az ablakemelőt kiszereled nagy valószínűséggel törni fog.
sértődés ne essék, ha ennyire fogalmatlan vagy hozzá vedd meg az alkatrészt (nem lesz elég a bovden) és bízd rá egy hozzáértőre. pár ezer forint egy ilyennek a munkadíja ennek a sokszorosa lesz a tanulópénz ha befigyelsz valamit
Igen, tudom, hogy lehet venni. De attól még kiszedni nem tudom a bowdent a szélvédőből. Ha már az megvan, akkor a többit megoldom, csak azt kéne tudnom, hogy hogyan lehet külön választani a bowdent az üvegtől anélkül, hogy a szélvédőt is kiszedném?
Sziasztok ! Azt szeretném kérdezni,hogy tudnátok-e ajánlani az Autodatához hasonló programokat,amik esetleg ismerik a barátom 2003-as Dode Ram-jának az adatait ?
Sajnos az Autódatán semmi nincs a Dodge ramokról . Előre is köszönöm
Üdv! Renault Megane 1 Coupe 1.4 16V 2001-es évjáratú autóm van. Az anyósülés oldali elektromos ablakemelőben összegyűrődött és kiszálkásodott a bovden. Szeretném kicserélni csak a bovdent, tehát nem akarok komplett emelő szerkezetet venni. A kérdésem az, hogy az üvegről hogyan lehet levenni a bovdent anélkül, hogy az üveget kivenném az ajtóból? Valahogyan valamiféle műanyaggal van rögzítve, csak nem látok rá rendesen, feszegetni meg nem akartam, nehogy eltörjön a műanyag!
Segitséget szeretnék kérni beépitésre került egy hanggenerátoros gyári Audi kipufogó 4G 2013-as jármübe.Sajnos nem sikerült illeszteni a vezérlö elektronikát,egyébként komunikál az autó elektronika a hangvezérlö elektronikával a 4GO907160B-vel.Kihez fordulhatók megoldásért?
"Okozhatja a sürü kattogást a központi szelep kopása?"
Persze, az is okozhatja.
"Csak az a furcsa ,hogy el lehet érni nála,hogy az eleje maradjon fent a másik esetben ,hogy a hátulja.."
Ha pl. a rugómunkahengerek vannak megkopva, azok nem egyenletesen kopnak, előfordulhat, hogy pl. terepen elöl jobban átereszt, mint mondjuk normál álláson, hátul meg fordítva. De ez akár igaz lehetne a magasságszabályzó szelepekre is.
De persze most csak találgatok és példálózok, ezért kell megnézni pl. a résolajak mennyiségét. Megnézheted minden állásban, összehasonlításképpen.
Nálam van az Andris fehér kombija(enyémet javítják), a szervókormány olyan finoman darabos benne, főleg alapjárat környékén, mintha nem lenne folyamatos a nyomáselőállítás, van rásegítés, de szerinte is gyengébb, én nem érzem, rég vezettem az autót - szivattyú lehet?
A magasságtartása ennek is határeset, utazóból 1 óra alatt lenn van, kereket cseréltem ma rajta, 10 perc alatt rogyott egyet az eleje, a szívem megállt:-)
A váltója hátramenetbe rakáskor finoman reccsen, ha előtte lefékezem a nyelestengelyt egy előremeneti fokozattal, akkor jó, sebességeket amúgy szépen veszi, kuplung kiemel.Tegyek bele valami nyelestengelyfékező olajat, oder wtf?
Kezdek visszaszeretni bele, a Toledo után ez egy guruló fotel, csak kéne bele egy T16 motor, meg egy 4x4 hajtáslánc, klíma légzsák abs:-D, meg egy másik kaszni, ez elmállott csúnyán.
Köszönöm. Na majd becsövezem egyszer...Csak az a furcsa ,hogy el lehet érni nála,hogy az eleje maradjon fent a másik esetben ,hogy a hátulja... Ha szar a fékszelep + a magasságszabályzó akkor mindegy mit trükközik az ember,akkor percek alatt lent van. Az lhm + a szürök tiszták pár ezerrel ezelött cseréltem..de elötte sem volt tragikusan koszos.
Okozhatja a sürü kattogást a központi szelep kopása? Mert amit feltettem próbára az is ki tudja mennyit futott...
Meg kell lesni a visszafolyócsöveket egyesével, hogy melyiken jön vissza túl sok olaj ill. melyiken mennyi jön vissza.
Én a két hátsó rugómunkahengerével kezdeném, majd a fékszelepével és a hátsó magasságszabályzóéval folytatnám.
Az 5 mp kattanás elég gyász, bár ettől még működhetne jól is. :-)
Esetleg lehetne nyomást mérni a rendszerben, hogy a nyomásszabályzó alsó-felső értékei rendben vannak-e.
Jellemzően a fékszelep kopása miatt szokta ejteni a fenekét, de persze más is beleszólhat. Az, hogy új van benne, tényleg nem jelent semmit. Egy új, egy év alatt tud a régi állapotára kopni, adott esetben. (tapasztalat)
Ha nagyon zavar a dolog, tegyél bele hátra egy leülésgátlót. :-P Ha nagyon profi akarsz lenni, akkor még egy akku-gömböt is mellé és kész. :-)
Adott egy citroen cx 25 trd turbo 2 ´88-as ezüst :)
Van egy két rejtélyes jelenség amire szeretném megtudni a választ... A gép ha megállok és kiszállok átlagosan akkor kb 20 perc alatt maximum leteszi a hátulját...Oké öreg ,sok a tartalék alkatrész a csomagtartóban stb.. ilyenkor az eleje egy napig is képes tartani magát. Igen ám,de ha megállok (járó motorral )átteszem a kis kapcsolót terepbe,és utána azonnal leállítom a motort (kiszállok). Így a központi tol egy kicsit fentebb a hátulján +még a 78 kilómtól is megszabadul a gép. Ilyenkor jó ránézni mert szépen áll, kicsit fentebb a hátulja.. Itt jön a csavar mert: kb 1-1.5 óra alatt leteszi az elejét...de teljesen. Olyat meg elég ritkán látni,hogy 12 órát úgy van egy cx,hogy az eleje lent a hátulja fent.. A magasság szabályzók vadonat újak,a két nyomástároló gömbben megvan a gáz. Amikor még a régi magasság szabályzók voltak fent akkor is hasonlóan viselkedett..talán az eleje hamarabb leült normál esetben. Járó motornál a központi szelep kb 5 másodpercenként kattan . Volt fent másik használt azzal is ugyanilyen volt. A fékszelepet az elözö gazda kicseréltette újra (számlával) persze ettöl még lehet sz@r az is..De nem sziszeg stb. Ha van ötlet akkor szívesen fogadom...
Üdv az uraknak. Segítséget szeretnék kérni. Szeretném megtudni a ford transitom szervopumpa szimering és csapágy méretét. Voltam sok helyen de sehol nem tudják megmondani.