...na, túra csepelem alvázszáma: - TK:029286 - (fejből, de a tk, mega 86, stimm 1986-os? mint egyik előző hozzászólásban említette egy szaki...) csodanőm benn a pinyóban szabin, de majd az övét is megnézem...
Nálunk még kifele is nagy a MÉH-telep forgalma, megéri beengedni a ,,bolondokat'' túrni :D Eddig amit hoztam kipkopkoppp, mindent ingyen vihettem, a Mokány ülést is! Látják, hogy nem egy 2 collos szerkezeti acélcsővel a hónom alatt kívánom elhagyni a telepet, csak intenek, hogy váljék egészségemre :D Délelőtt így szereztem egy cojjet tükröt a Rigámra :D
Ma voltam a MÉH-en túrni. Elég silány volt a felhozatal, egyetlen érdekes darab volt, egy WM Mokány, sajnos rettenetes állapotban. A váznyaktábla kettétörve, hátsó felni felismerhetetlen, első kerék nincs, minden tartozék leszerelve, hajtó lánckerék szinte kettétörve, itt-ott átrohadva a váz :( Egy menthető alkatrésze volt, az ülése. Érdekes mód a bőr remek egészségnek örvend, azt elhoztam. Nincs valakinek zsírzócsavarja, Super Granat agyba? A Mokányon se volt (meg mondjuk azon Styria agy volt), se egy évek óta a vasutállomás elé lakatolt női Túra Csepelen :( Végig túrtam az egész roncstelepet, megnéztem minden hátsó agyat, sehol se leltem :S Kerestem még az állomás környékén a Jagdradot, de nem volt sehol. Szerintem egy gyűjtő már megvette. Erről lemaradtam :/
R4hu neked osztrák vagy magyar géped van ugye? Én a Csepeleknél (utalva a 1638-as hsz.-omra) szeretnék világosabban látni. Mert ha az a gép tényleg '51-es és mondjuk a vázszám elsö betüje egy ötös, a második meg egy ráadásul egy egyes, akkor bingo, mondhatjuk hogy az elsö két szám az évjárat. Persze óvatosan kell kezelni a dolgot. Elöfordulhat, hogy a WM gyárban más volt a számozás. Az is lehet, hogy nem is jelölték az évjáratot. De lehet, hogy mindez teljesen fölösleges, mert valahol, valakinél ez tutira megvan csak éppen nincs itt a fórumon az illetö.....
Bemennél nekem is abba a boltba,és vennél nekem is olyan gumifalcos gumit????Égen- főldön nem kapok!!!Kifizetek mindent!Ha megtennéd,mailban megbeszéljük!Köszönöm!
Van egy 1951-es csepel bringám.Infókat szeretnék a tipusról gyűjteni,aki vmit tud róla,kérem írjon!Ismertető jegyek:Fekete váz,fekete 28 collos falcos felnik-küllők közt 4mmes fehér csíkkal.
Sajnos úgy néz ki semmilyen adatbázis nincs a Csepel kerékpárokról. Pláne vázszám - évjárat összefüggésben. Azt meg lehetne tenni, ha valakinek olyan Csepelje van amiröl pontosan tudja, hogy mikor lett véve, megskubizza a vázszámot hátha van egyezés. A gyártás és a vétel éve gondolom sokban nem térhetett el...
heló tatumadár, vigyél magaddal sublert, és mérd má meg nekem milyen vastag csőböl van a bringa én megmértem ma a http://ikep.hu/album_thumb.php/2616 terminátort, hát, ő noném, állítólag osztrák bringa, réz alvázszámmal, hát 32 mm (!) a csőátmérő !!!! ilyet még nem láttam rajta kívül, de ha a jagd is ilyen vastag, meg réz az alvázszám akkor végre tudom milyen bringám van....na, ITT
Szia! Sajnos nagyon be volt ágyazva, nem tudtam volna egészalakosat csinálni. Holnap lenézek délelőtt, hátha ottvan. Az első sárhányón nem volt semmi. Minden érdekes részletét lefotóztam, de ilyen szarvasos dologra nem akadtam. Lehet a helye ottvolt, ha újra látom, majd figyelek rá.
Más téma. Elkezdtem újítgatni nagymamám egykori Túra Csepeljét. Szinte hibátlan állapotban van rajta a festés is! A felni itt-ott felületi rozsdás, de 85%-án még az eredeti fekete színezés van, az arany csíkokkal! Ma csapágyaztam újra az első kereket, a hátsót már szétdöntöttem, a kontra kipucolva várja a beépítést. A krómok mindenütt rendben vannak, a küllők se korrodáltak, szépen fel tudtam fényezni az ónozást. A lánckerekek is szépek még, a láncot megnézem, mennyire tudom használni. Elég szép nagy az egyes szemek holtjátéka. Majd meglássuk. A világítása már NDK-termékekből áll, de le fogom cserélni szép magyar FTM-berendezésekre. Egyetlen nagy hiányossága, hogy hiányzik a váztábla. Van valakinek esetleg eladó Túra Csepel váztáblája? Ahogy haladok, fotózom majd az egyes lépéseket.
Vázszám alapján be lehet azonosítani a Csepel kerékpárok korát valami adatbázisban?
Ezt a dombóvári állomás kerákpártárolójában fotóztam. A váztábla felirata Jagdrad, csak a fék miatt nem tudtam rendesen fotózni. Ráadásul egy mai napig napi használatban lévő kerákpárról van szó, a kopásokból ítélve! Mit lehet róla tudni? Mennyi idős lehet?
Én kerestem SHB-ról infót,de már ezt is láttam.Köszönöm!Olyan motor érdekelne,ami nincs a neten!! Alkatrészt is keresek hozzá!!!Ülés,lámpa,motor,tankváltó,meg minden ami van!!!Bármilyen állapotú érdekel!Ha netán tud valaki,legyenszives,és szóljon!Megköszönném!
Valaki keresett SHB-t, remélem tudtam újat mutatni?
SHB 98 (Motorett), 98 cm3, 1944
A 2. világháború előtti, hazai, kisüzemi motorkerékpár-gyártók közé tartozott Schweitzer Henrik, aki SHB-Sachs néven hozta forgalomba a kis Sachs-motorok felhasználásával készített motoros járműveket. Az SHB-Motorett a később igen népszerű mopedek elődjének tekinthető, motorral és pedálozással egyaránt hajtható volt, akkor még a két különálló lánchajtást is meghagyva. A kis jármű első rugózását központi csavarrugó szolgálta, hátsó rugózása nem volt. Az első kereket féloldalas dobfékkel, a hátsót a kerékpároknál szokásos kontrafékkel lehetett lefékezni. Az igényesebb változat motorjához kézikapcsolású, 3-fokozatú sebességváltó is tartozott.
Tiszteletem mindenkinek. Kb havonta benézek hozzátok és ollyankor megkérdezem,amit most is fogok. Tud-e innen valaki eladó Szputnyik un.félverseny kerékpárt? 70-es évekbeli magyar SR 26,SR 27 is érdekel.
urak, örökhajtós, (fixi) építéshez kéne nekem régi országúti-szerű váz, vagy régi pályaváz, hátrafelé nyíló saruval hátul, kis méretben. festékhiba, ilyenek nemgáz. valakinél esetleg, vagy ötlet, hogy hol?