95-ös kombin gyári leszehdető vonóhoroghoz kiskulcsot keresek, nem szoktam utánfutózni, levenném. Akármilyen jó bele, vagy egyedi az is, mint a slusszkulcs? Ha utóbbi, akkor egy Opel-márkaker-be alvázszám alapján tudnak hozni? Vagy drága nagyon, nem éri meg?
Akkor én valószínű nem tudom használni a keresőt, mert nem találtam. Hálás lennék,ha valaki leírná, hol található az autómata váltó vezérlője és az ABS vezérlő. A motorvezérlő megvan a motortérbe a háromszögletű dobozba.
Motorvezerlot keresd elol a vezetooldalon az akku mogott a haromszog alaku fedel alatt. Valtovezerlo ellenben azt hiszem hatul van valahol, de lehet hogy keverem az A omival.
Köszi, megoldódott a problémám. Az történt, hogy fejegységet cseréltem erre, s akkor kezdte el csinálni, de csak amikor bekapcsoltam a rádiót. Ha menet közben kikapcsoltam, újra mérte a sebességet. 1db vezeték okozta a gondot ami gyárilag bent van a kocsiban, de az előző (gyári) CAR 300 fejegységen ott nem volt láb, az újon igen. Valószínűleg az elektromos antennához, nem tudom. Szóval lekötöttem a kérdéses szálat, s bekapcsolt rádióval is újra mér az óra.
Attól ,hogy kétnaponként bemásolod, nem fogsz választ kapni! Ezt innen nem lehet úgysem megmondani. Valószínű az előző tulaj gányolása mondta fel a szolgálatot.
Vidd szerelőhöz!
Lenne egy hatalmas problémám!A beteg 1996 évi 2.0 16v Opel Omega B
A jelenség balra kanyarodáskor rángat!Bemész a körforgalomba és alig tudsz kijönni belőle ha nagyon lassan kanyarodsz még elmegy,de utcából kikanyarodsz balra rángat!Már átnéztem a kábeleket,járó motort húztam balra,jobbra semmi kipucoltam a tankot,pohárkát cseréltem szűrőt de még mindig rángat! Megőrülök tőle!
Képet most nem tudok róla csinálni, már sötétedik és nem látszana semmi. Majd holna csinálok. Persze, akkor már fékfolyadék csere is lesz. Mail címem publikus a profilomba megtalálod. Akkor mennyiért is adod?