Áháááá...tehát a szállításból kizárt országból lévő látogatók nem látják? Kiszűri az eBay az IP cím alapján? Néhány termékemre próbaképpen rákerestem, de azokból egyiket sem listázza és nem is találom meg.
2006-os a regisztrációm, tehát fiatalkori problémáról nem igazán beszélhetünk.
Nekem a regisztrációm ifjúkorában fordult elő nagy gyakorisággal, hogy a .de-re feltöltött termékeimre indított keresés nem találta meg a terméket. Még a szó szerint beírt címre sem!! Napokon át. Az ügyfélszolgálat sem tudott mit kezdeni a jelenséggel. Aztán kb. 5-6 hónap után ez elmúlt. Addig jókat szoptam, mert nem nagyon találtak rám a vevők. Szerencsére a beállított keresők kiküldésre kerültek. Szerencse, de egyben furcsa is.
Az miért van, hogy amikor nem vagyok belépve a .com oldalra, akkor nem is találom még a célirányos keresés után sem a terméklistában a saját, eladásra feltöltött termékemet?
És mi lesz decemberben? 2 hét HongKongból a ferihegyi postakicserélőig, onnan meg 1 hónap a nagykörútig? Mint mindenre, a postára is igaz: a fejétől bűzlik...
Szép. Akkor én is számolhatok legalább 4 munkanappal, hogy kihozzák, miközben nem egészen 3 munkanap volt a feladástól a német körúton keresztül a viccország viccpostájáig.
Egy eladonal volt azonos funcioju cucc. Az egyik olcsobb volt, a masik dragabb. A dragabb hatarozottan jobb minosegunek latszot, amellett dontottem.
Megerkezett. Az olcsobb. Mondom neki, nem azt kuldted. Kuldjek fenykepet. Beraktam neki a sajat kepet (nem volt nalam minta). Aszondja fotozzam le en magam.
Mondom le vagy szarva, return (mert mas nem is engedett). Bar inkabb adta volna vissza a kulonbozetet, mert visszakuldozgetni ki akarja a sajat koltsegere?
De nem is kuldott cimet, hogy hova. Erre az ebay jelzett, hogy ha nem ment rendben, akkor lehet claim. Nyitottam. Par ora mulva full refund. Nem korrekt. Egyertelmuen le volt irva, hogy az olcsobbat kuldte, nem pedig semmit.
Ez volt az első ilyen eset. Többször volt már viszont, hogy a javamra döntöttek. Tényleg van abban valami, hogy a döntés attól függ ki foglalkozik az ügyeddel.
Van amit sima légivel küldök és pont ezért nem kapom meg a top rated minősítést mert nem 100%-os a nyomkövető feltöltésem. Egyébként ha nincs track szám akkor automatikusan a vevő javára döntenek.
Nem kell jelezni, hogy trackelt küldeményben küldi az ember. Ez maradjon az eladó "titka" a saját védelme érdekében, akármilyen hülyén is hangzik, hogy így kell tennie, az eBay és PP hozzáállásának köszönhetően.
sztem ezt mar most is csinaljak, mert tobbszor kaptam ugy cuccot hogy nem kaptam trackot de mikor megjott a cumo ott volt a tetejin. mas kerdes hogy ha en trackelt kuldemenyert fizetek akkor nehany nap utan szoktam pampogni az eladonal hogy hol a track (pl azert se art hogy lasd elkeverik e valahol).
Végül megkaptad a németországi küldeményt? Mikor, ha megkérdezhetem? Én is várok egyre, de rövidebb volt az eladónak feladni, ahonnan elvitték az első pontra, majd utána Hamburgba, majd onnan ide, mint amennyit ez a retkes magyarposta ül rajta.
Majd kirúgnak a Bay-ről, mehetsz te is vaterázni. :-))))))) Az elmúlt napok hozzászólásai, amikben a nem létező eladóvédelemről beszélgettünk, engem kirúgás nélkül is erre ösztönöz.
Csak kérdezem: ha nem adsz meg trackinget, miközben egyébként azzal küldesz terméket, akkor mi a helyzet? Nem tud semmit csinálni a vevő a szállítási határidő lejártáig, nem tud ügyet nyitni sem az eBay-en, sem a PP-n. Ettől te még követed a csomag útját lehetőség szerint. Ha pedig nyoma van, hogy átvette és mégis nyit ügyet, akkor te már tudsz reagálni, illetve bizonyítani a PP-nél is, hiszen akkor kerül csak szóba majd a tracking. Akár csalással is meggyanúsítható a vevő. Vagy nem?
Én kikérem magamnak az általánosítást. :-))) Én vaterázok, veszek is, adok is, de vevőként soha nem alkudozok. Bármennyire is rühellem a vaterát, néha akad rajta olyan bomba üzlet, ami akár egy lottó négyesnek is megfelel.
Az viszont 100%, tuti, hogy SOHA, de SOHA nem az veszi meg a terméket, aki kérdez róla. Legalább is nálam ez volt százegynéhány eladásból.
A legjobb az, hogy ha megker, hogy mert le, lehetoleg tobb cuccot is, meg csinalj meg 86 fenykepet, aztan utana meg azt se mondja, hogy huzd meg a farkam, es termeszetesen nem veszi meg. Esetleg benyogi, hogy kozben elromlott a mosogep, vagy mar megvette mashol olcsobban.
De 1 honap mulva ujra eljatssza ugyanezt. Ha meg nem valaszolsz, megsertodik.
B verzio, amikor az eleve felaron levo termekedre kozli, hogy kulfoldrol olcsobb, add annyiert.
Pár perce olyan dolog akasztotta meg a vételem, amivel még sosem találkoztam.
Angliából vettem volta egy ruhadarabot. Az eladó hozzánk is szállít, de van angliai címem, ahová a vásárlásaim rendszeresen küldetem, mert a legtöbb ottani eladó nem postáz hozzánk.
Leütöttem a terméket, s a paypal fizetés előtt átállítottam a címet az angliai postázási címre. A gép mutatta, a termék árát, az UK-beli postaköltséget, s annak rendje módja szerint kifizettem a terméket.
Ezután a bankomban meg akartam nézni, mennyit zároltak, de semmi nyoma nem volt. Egyébként bőven van a számlán pénz, az nem lehetett az oka. A paypal számlámon sincs nyoma a kifizetésnek.
Megnéztem a vett termék oldalát, s ez a hibaüzenet jött ki. "This order was not successful. Order cost has not been included in the total amount."
Megírtam a történteket az eladónak, de csak annyit válaszolt, hogy "Hi, Not sure what that is". Ezzel ki vagyok segítve. Az angol szövegeket értem, de a helyzetet nem. :)
Találkozott már valaki hasonló problémával? S ha igen, hogyan oldotta meg? Előre is köszönöm a segítséget.
Pl. nekem eszembe sem jutna megnézni, hogy esetleg a PP-ről indított követő nem látja a csomagot. Ezek az "uriemberek" ezek szerint erre utaznak, és tudják, hogy Magyarországról indított küldeményeket nem lát a PP. Szinte látom lelki szemeim előtt, hogy külföldi eBay-es fórumokon egymásnak ajánlgatják ezt e könnyű pénzkereseti forrást: Te! Menj, vegyél valamit magyartól és jól szopasd meg!
Idő kérdése, hogy általánosan elterjedjen a hír az internet világában.