Keresés

Részletes keresés

Dave_ Creative Commons License 2007.06.25 0 0 1683
Nekem van ilyen....
Előzmény: tatumadar (1682)
tatumadar Creative Commons License 2007.06.25 0 0 1682
Nem is rossz... (lehet, hogy már volt)
tatumadar Creative Commons License 2007.06.25 0 0 1681
Megnéztem, sajnos nem jött ki belőle nekem az alakja. Saccperkábé berajzoltam a keresztmetszetét:
Előzmény: csep-el (1680)
csep-el Creative Commons License 2007.06.25 0 0 1680
A 800-on van a felni.
Előzmény: csep-el (1679)
csep-el Creative Commons License 2007.06.25 0 0 1679
A gömbölyüt úgy értem,hogy gömbölyű.Va a topikban valahol az enyémről kép-képek-,nekem az a gömbölyű!Fehér alapon, fekekete csikkal,arra nincs még gumim.De az én Turámon akkorsem ilyen a felni,ha lesz időm teszek be róla képet.
Előzmény: tatumadar (1678)
tatumadar Creative Commons License 2007.06.25 0 0 1678
Ez az, a Tura felnije. Viszont nem falcos, a sima drótbetétes külső ment bele. Nem gömbölyű, a két széle csapott, középen csúcsos. Vagy hogy érted, hogy gömbülyű?
Előzmény: csep-el (1676)
csep-el Creative Commons License 2007.06.25 0 0 1677
Vagy mitomén!Gömbölyű a felni???
Előzmény: csep-el (1676)
csep-el Creative Commons License 2007.06.25 0 0 1676
Ez a turád felnije???Ez falcos!?Az enyém nem!
Előzmény: tatumadar (1673)
csep-el Creative Commons License 2007.06.25 0 0 1675
Akkor az is öregebb mint 30 év!-szerintem-
Előzmény: r4hu (1674)
r4hu Creative Commons License 2007.06.25 0 0 1674
hát csak a két szegecs van csak rajta, tehát nem matricás :)
Előzmény: csep-el (1654)
tatumadar Creative Commons License 2007.06.25 0 0 1673
Ma tökjó ülést sikerült beszereznem! A mintázata is tetszik, de ami igazán megfogott, az a krómozott rugók. Manapság ami ülést látok, mind festett. Szerintem jól fog mutatni a cangán. Mellékelek még egy képet a lepucolt és felpolírozott felniről.
ui.: fél órát kerestem egy helyet a lakásban, ahová még besüt a nap XD


tatumadar Creative Commons License 2007.06.25 0 0 1672
Köszi! Valamilyen cseh láncot vettem, a Velo azt hiszem a márkája, tényleg nem volt drága, 880 pénzért mérték. 110 szemes, ami rajta volt eddig, ez 116-os, majd megrövidítem. A boltos is azt mondta, hogy nem feltétlenül kell lánckereket cserélni. Mondtam neki, hogy megpróbáltam petróleumban kimosni, ő is csak csóválta a fejét, eddig párszor próbálta, de ha egyszer bemegy a szutyi, azt onnét ki nem lehet erőszakolni. Lehet marketing-fogás volt, de szerinte évente szokta cserélni a láncát. Nálam remélem többet bír...
Előzmény: Schnitt (1668)
tatumadar Creative Commons License 2007.06.25 0 0 1671
Nagyonnagyon köszi!!!
Előzmény: dom1493. (1669)
dom1493. Creative Commons License 2007.06.25 0 0 1670

Igen kocogtatással. Nem menetes és nincs belesajktolva, én kiütő tüskével szoktam kiütni de bármivel leket. Óvatosan kell nehogy deformálodjon.

Előzmény: Zsocab (1662)
dom1493. Creative Commons License 2007.06.25 0 0 1669
A kormányon lévő csavart kitekered kábé egy centit, aztán ráütsz a kalapáccsal és visszaugrik,aztán megfogod a kormányt és kihúzod.Ha ez megvan lecsavarod a két anyát és utána kijön a villa a váznyak csőböl.
Előzmény: tatumadar (1665)
Schnitt Creative Commons License 2007.06.25 0 0 1668
Nem kell minden láncserénél fogaskereket cserélni.
Csak akkor, ha az új lánc már nem a fogak közé illeszkedik, hanem a fogak hegye felé mászik, és pattogva-ropogva ugrik csak a helyére terhelés alatt.
Váltós bringáknál a 3. láncserénél ajánlott lánckereket cserélni, de az egysebességeseknél a lánc is erősebb, a lánckerék is, szerintem itt is tartható ez az arány.
A cseh gyártmányú BMX láncot szokták ajánlgatni, az viszonylag jó minőségű, és nem is drága.
Persze, a hosszával lehet, hogy játszani kell, de ha tudod, hány szem kell a tiédre, nem ér majd meglepetés.
Előzmény: tatumadar (1660)
pancsimánia Creative Commons License 2007.06.24 0 0 1667

 

  Sziasztok!

 

 Az én WM Mokányom vázszáma: C74686

 

 amúgy kételem hogy a vázszámnak bármi köze is lenne az gyártási évszmához!

Az 1951 elötti bringák meg csak 1951környékén kaptak vátszámot nem?

 

 Nem?

Zsocab Creative Commons License 2007.06.24 0 0 1666
Ez meglepő, azt gondoltam, hogy menettel csatlakozik hozzá.
Előzmény: krajcsy (1664)
tatumadar Creative Commons License 2007.06.24 0 0 1665
És hogy lehet szétkapni az egész első villát? Addig eljutottam, hogy csapágycsészék, csapágyak le, de csak tikitakizik a váznyakban a villa. Hogy tudom teljesen szétszedni?
krajcsy Creative Commons License 2007.06.24 0 0 1664

Hali!

 

Elvileg nincs belesajtolva vagyis nekem kis kocogtatással kijött. Szerintem ezis kijönne úgy!

Előzmény: Zsocab (1662)
Ad Zakan Creative Commons License 2007.06.24 0 0 1663
Ja-ja! 70-74 körüli, anno vasboltban kapható nem túl szép darab.
Előzmény: tatumadar (1657)
Zsocab Creative Commons License 2007.06.24 0 0 1662

Üdv mindenkinek!

Tanácsot szeretnék kérni a váz festéséhez: hogyan lehet kiszedni a homlokcsőben található két csapágycsészét? Menettel csatlakoznak hozzá, esetleg sajtolva lennének a csőbe?

Erről van szó:

 

Ő az egyik: felső csapágycsésze
tatumadar Creative Commons License 2007.06.24 0 0 1661
Még egy kérdés: Túra Csepelnél hogyan lehet a hajtó lánckerék tengelyét kiszedni? Próbálkoztam már a hatlapfejű valami tekerésével, nemjöttbe, csak a kezem szedte szét. Valahogy csak lehet...
tatumadar Creative Commons License 2007.06.24 0 0 1660
Amennyiben láncot cserélek, a lánckerekeket is ki kell minden esetben? Nekem egész használhatónak tűnnek, alig kopottak. A lánc valamiért silányabb anyagból készülhetett, hatalmas a holtjátéka, inkább nyúlt, mint koptatta volna a lánckerekeket.
tibor68 Creative Commons License 2007.06.24 0 0 1659
Üdv mindenkinek!! Én is nagy veterán rajongó vagyok!!Van 2 eladó bringám/mert áttérek a veterán motorokra/:egy TRIUMPH nöi vázas és egy BUDAPEST szintén nöi!Aki tudna rá vevőt vagy érdekli írjon az alábbi címre:wm100@freemail.hu
Köszi!!Üdv.Tibor
dom1493. Creative Commons License 2007.06.24 0 0 1658
Kábé 70-es évek!
Előzmény: tatumadar (1657)
tatumadar Creative Commons License 2007.06.24 0 0 1657
No Szakik!

Tippeljük meg ennek a korát!
Zsocab Creative Commons License 2007.06.23 0 0 1656

Üdv!

Az én Túra Csepelem alvázszáma: RB 034826 . Én úgy tudom, hogy 1982 körüli lehet, matricás a váznyaka, festése metálkék. Egy szó mint száz biztos, hogy kései példány, de azért jó lenne tudni a pontos életkorát

krajcsy Creative Commons License 2007.06.23 0 0 1655

Hali!

 

Énis felírtam a biciklieim vázszámait:

 

Victoria: 135876

WM Galamb: D 21662

WM női : ?betű 55437

WM férfi: C 26249

 

Én szerintem ezeket a számokat nem úgy ütötték mint a veterán motorokba, hanem sorba ahogy jött. De lehet hogy máshogy van ez az én véleményem.

csep-el Creative Commons License 2007.06.23 0 0 1654

NNNNa!Akkor az én Turám 67-es,vagy 83-as?Sehogy nem jön ki az1952-54.A volt tulaj 67-ben már motorozott,83-ban meg már a padon volt a bicaj.Szerintem ennek az alvázszámnak semmi köze az évjárathoz.Remélem nem tévedek!Ha valaki máshogy tudja szólhat nyugodtan!

Mellesleg a te Turádon aluminium pajzs van,vagy matrica?Ha matricás lehet 86-os.

Előzmény: r4hu (1653)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!