Ha szállítom, akkor utanfuton, kb 400-500m2 vegyes háztáji növények. nem akarok kompromisszumot, a 100-150eft bol a lehető legjobb, legtartosabbat szeretném megvenni. A problémamentes évek és munka a lényeg.
Hasonló cipőben jártam én is mostanában. Úgy gondolom erre a kérdésre nem fogsz egyértelmű választ kapni, illetve 100 ember 60 féle választ fog adni, és mindenki igazat mond a maga módján. Ez kicsit eltúlozva olyan, mint ha egy autós fórumban azt kérdeznéd, hogy 4 millió forintig milyen autót vegyél? Pl. az emberek egy része a Honda motorra, a másik része a Briggs motorra esküszik, de olyanból azért kevés van, aki 4-5 darabot elfogyasztott mindkettőből. Persze ez utóbbi kevésből is vannak itt nagyon segítőkészek a fórumon, de pont ők nem fognak egy technikát megjelölni, mert tudják, hogy mindegyiknek van gyengéje. Hajtás szempontjából pl. szállítod majd csomagtartóban, levett motorral a gépet? Ha a válasz igen, akkor felesleges ezen a kérdésen tovább tipródnod, a csighajtás a Te barátod. Szerintem próbálj meg egy kicsit visszaolvasgatni itt és más fórumokon, majd a szimpatikussá vált 1-2 gépről konkrétan kérdezni a tapasztalt hozzáértőktől.
Sziasztok, szeretnek vásárolni egy kapalogepet, mert az öreg tomos megadta magát. A keret 100-150e Ft, lehetőleg újat. Csak rotalasra lenne hasznalva, más nem is kell hozza. Mit ajánlatok, meghajtás, motor, tartósságát, szerviz. A keretből a lehető legjobb érdekelne. Köszönöm.
Őszintén valóságban a robid hajtását nem láttam csak a fotódon illetve jofi47 linkjén levő rajzon,nekem kf hajtásaim és r250t hajtásom van.Mivel baranyai vagyok felénk a kf hajtások és "klónjaik"az elterjedtek.
Üdv. a Szakiknak !!! Segítséget szeretnék kérni a következö dologban .Adott egy Honda Mio F400 kapa gép és van hozzá egy szintén Honda Mio alternáló fűkasza.A problémám az hogy a kapa gépen nincs meg a szíj tárcsám csak a fekete védő műanyag kupak. Szíjtárcsának szeretném a külső méretét ha meg adnátok ha Valaki tudja .A belső racsnis tengely méret az adott . Mindenkinek előre is köszönöm a válaszát.Üdv JJ
Jol ment amugy csak szivargott a hajtomű olaj csak a kapatagott akartam levenni a szimering cserehez de ugy ra volt rohadva a kapatag melegitve se jott le na de bevittem munkahelyemre 100 tonna pres gep nem jatszott vele szepen letolta :D
Ha össze van kopva akkor is ! Robiból nem sok éri meg hogy elkopna benne a fogaskerék ,hamarabb ledöglik róla a motor 2-3 szor és kukába kerül ,vagy a fészerben porosodik !
A puding próbája az evés ! A próba mit mutat ? A fogaskerék szimetrikus ? A fogazás irány a stimmel ? Akkor már csak a szerelés van hátra ! De a kérdésekre válasz kell !
Ma is szét szedtem és tüzetesen megvizsgáltam semmi hiba nem látható ! Lentebb vettem a benzinszintet és úgy néztem hogy jön megy a tüszelep a helyén de nem láttam semmi hibát benne ,összeraktam és pöc röff mint akinek semmi baja nem volt ,de hogy mi okozott hibát nem tudom ,még a tankcsap most vizsgázik át ereszt e ,azt is még egyszer szét szedtem ! Olajálló ,nitrogén zsák gumijából vágtam bele másik tömítést !
Én egy időben tároltam gázolajat hordóban. Pár hét, hónap alatt lett az alján ilyen nyálkás trutyi. Szűrővel ki lehetett szedni, de nem nagyon megnyugtató az biztos.
A benzincsapba ha nem olajálló anyagból (gumiból) vágsz tömitést, akkor az meghal hamar. Ha van megfelelő anyagod, akkor a javitás csak ügyesség és ötlet kérdése, megoldható. Az úszóház szelep elég finom dolog szokott lenni, azt nem tudom, hogyan tudod házi gyártással helyettesiteni. A zárását kiszerelt karburátor mellett levegővel (belefújással) tudod ellenőrizni egyébként. Ha a szelepülék rossz, annak ezzel jelentkeznie kell.
Ha rapszodikusan zár/nyi, akkor lehet, hogy fel tud akadni. Meg kéne nézni, hogy nincs-e sorja, elhajlott lemez, kosz alatta, ilyesmi.