1433 ma van kint először Budafokon, méghozzá a 41-esen. Nem is tudom, volt már példa arra, hogy Budafokon egyedis kocsi a 41-esen kezdett volna?
Valamint 1437 is ma van kint először a balesete óta. Kicsit mintha a sérült oldal homlokpályaszáma sötétebbre sikerült volna mint a többi kocsinak, de lehet csak rosszul láttam reggel. Egyébként ő ma 49-es.
Tiltja valami egy zárható fülkéjű villamosnál? :o)
Elképzelhető a disznópörzsölő. Abban az az érdekes, hogy a 21-esek ingerküszöbét nem haladta meg a dolog, ugyanis személyautósok és a rendőrség bejelentésére mentünk ki, nem a járművezetőkére...
A 2-esnél más, ott egyszerűen nem lehetett nem észrevenni :o/
Látom a Mester utcában a lakókat annyira zavarja a villamos sebessége és az ebből adódó rezgések és zaj, hogy elintézték a fekvőrendőrt a 21esnek. Lehet valaki az ottani házak egyikéből disznópörzsölővel melegítette a sínt. :)))))
1. kép: A 21-es villamos domborzati viszonyai :o) (Forgalom csak 5 percet állt!)
2. kép: Boráros tér, avagy hogyan cseréljünk SOS-ben vágányt 2 villamos között. Picit néz ki jól a már kiborított sín. Középen úgy ahogy van, elfogyott. Itt csak 10 percet állt a villamos! Le a kalappal a pályások előtt! (Már azok előtt, akik elhárították a hibát, nem azok előtt akik ezt észre sem vették).
Tegnap előtt Vágóhídi tartalék volt. Én vittem be este. Kivülről érdekes (bár szerintem a 1456, 1457 kivülről sokkal nagyobb hányás), de belül elfogadható.
Vezetni jó, semmi baja.
Ja és B végén az oldalsó műszerpult még húzóskapcsolós :oD Egy óráig kerestem mindent az 5 kapcsoló közül :o)
(Ennek hozományaképp még tud olyat, amit utoljára már csak a 1313 és a 1461 tudott, illetve a 1436, de Ő asszem már nem huzogatós oldalt :o))
1449 a legszakadtabb, és a legrégebben felújított kocsi. Ha jól emlékszem, már 2007-ben is soros volt a J1-re, de a 1342-1402 elöbbrevaló volt (1318 nemhinném). 1449-es 2001-ben látta utoljára a VJSZ-t. Ja és a 1342 is menni fog Budára szerintem.