95-ös kombin gyári leszehdető vonóhoroghoz kiskulcsot keresek, nem szoktam utánfutózni, levenném. Akármilyen jó bele, vagy egyedi az is, mint a slusszkulcs? Ha utóbbi, akkor egy Opel-márkaker-be alvázszám alapján tudnak hozni? Vagy drága nagyon, nem éri meg?
Akkor én valószínű nem tudom használni a keresőt, mert nem találtam. Hálás lennék,ha valaki leírná, hol található az autómata váltó vezérlője és az ABS vezérlő. A motorvezérlő megvan a motortérbe a háromszögletű dobozba.
Motorvezerlot keresd elol a vezetooldalon az akku mogott a haromszog alaku fedel alatt. Valtovezerlo ellenben azt hiszem hatul van valahol, de lehet hogy keverem az A omival.
Köszi, megoldódott a problémám. Az történt, hogy fejegységet cseréltem erre, s akkor kezdte el csinálni, de csak amikor bekapcsoltam a rádiót. Ha menet közben kikapcsoltam, újra mérte a sebességet. 1db vezeték okozta a gondot ami gyárilag bent van a kocsiban, de az előző (gyári) CAR 300 fejegységen ott nem volt láb, az újon igen. Valószínűleg az elektromos antennához, nem tudom. Szóval lekötöttem a kérdéses szálat, s bekapcsolt rádióval is újra mér az óra.
Attól ,hogy kétnaponként bemásolod, nem fogsz választ kapni! Ezt innen nem lehet úgysem megmondani. Valószínű az előző tulaj gányolása mondta fel a szolgálatot.
Vidd szerelőhöz!
Lenne egy hatalmas problémám!A beteg 1996 évi 2.0 16v Opel Omega B
A jelenség balra kanyarodáskor rángat!Bemész a körforgalomba és alig tudsz kijönni belőle ha nagyon lassan kanyarodsz még elmegy,de utcából kikanyarodsz balra rángat!Már átnéztem a kábeleket,járó motort húztam balra,jobbra semmi kipucoltam a tankot,pohárkát cseréltem szűrőt de még mindig rángat! Megőrülök tőle!