Bármennyire is hibátlannak mondja több szerelő meg a Vw szervizben is több gépre rakva,,,nekem nagyon nem komfortos így menni a vw crafterremmel,hogy 1900-as fordulatig semmi erő,hosszú másodpercek telnek e, sokszor zavarva a mögöttem haladókat míg megindul hirtelen vadul.
Mindenhol azt mondják ez ilyen,meg kell szokni.
Hát én megmondom,hogy így nem jöhetett le a szallagról ez az autó,,,max tipusbibája lehet ez ennek a szériának már alig használt állapotától akár így sokan megszokhatták....
szinte biztos vagyok benne,hogy turbo geometria tisztítás kellene neki..
kérdésem,h mennyire komplikált és időigényes annak tisztítása,hogy egyik szerelő sem ajánlja,mert,h kár lenne bontani annyira újszerű mindene,meg mi van ha még sem az a baja,miért nem várok míg megszokom így stb??
Viszont regen, amig nem volt xenon, de eloiras volt a menetfeny egyes orszagokban, sok modellnel a tompitottat hasznaltak menetfenynek, csokkentett fenyerovel. Nezz korul a neten, hatha talalsz ilyen modult.
Mint kiderült, egy szerelő már locsolta vízzel, és az elektronikát célozta meg. Az is lehet ludas? Ha igen, az cserélhető?
Az autó egyébként kb öt éve egy olaszból behozott , elején picit sérült, akkor "garantáltan" 120.000 km-es autó volt. :))) Azóta valahol 220 felett járunk óra szerint.
Szóval csak annyi biztos, hogy az utóbbi öt évben jól szolgált.
ehhez a munkához se veszem ki. olajteknő levesz, motor lebillent, (első bak lazít, hengerfejen, váltón lévő egy 10cm hosszú csavaron lóg)szívósor, szelepfedél levesz, aztán gyííí
ha már ott jársz húzd ki az olajpumpát és nézd meg a kopását, az is kapjon új láncot.
az olaj szívócsőbe be szoktak ékelődni a letört vezetődarabok. igazábol ilyenkor már szelepszár szimmeringek is kőkemények, és perceken belül gyűrűzésre vár majd