Az Mátra Volán , Gyöngyös volt és Debrecen-Hajdúszoboszló-Debrecen járat volt.
Sok utas jelentkezése esetén , beszállítási sorrendet lehet ill. kell alkalmazni, akkor az utazik aki jegyét előre megváltotta és minél messzebbre megy annál inkább beszállításkor előrébb sorolódik...
A kettő más kategória, a bérletet el kell fogadni, ha a viszonylat azonos. Az automata környékén valahol ki van írva, hogy mely járatokra NEM érvényes az onnan váltott jegy. Emlékeim szerint ugyanez a helyzet pl. Érden is az Alba Volán dunaújvárosi járatain.
Ilyenkor a helyes megoldás az, hogy szépen, nyugodtan, szándékoltan lassan és tagoltan megkérdezed a buszvezető édesanyja nevét (nem vicc) mert kell a feljelentésedhez, amit ellene teszel.
Erre már a bunkók fele visszakozik.
Mondjuk én ráérek, ezért van időm, legutoljára vagy 10 éve (?) csináltam hasonlót a hatvani volán buszvezetőjével szemben, aki Debrecenben nem akarta elvinni a Debrecen-Hajdúszoboszló diákot, mert az a bérletét nem nála vettem.
Feljelentettem:
- Vezérigazgatójánál,
- a minisztérium főosztályvezetőjénél,
- a fogyasztóvédelemnél.
Tudtommal már egy hét múlva nem járta a Hatva-Gyöngyös-Debrecen járatot.
A Volánbusz automata a Volánbusz járataira ad jegyet.
Kmkk hoz nem érkezik be az automatás bevétel csak ha a jegypénztárba veszed pl.:Stadion aut. áll.
A Kmkk össz 3 ex. Jászkun, valamint 1 Hatvanis Buják-Bp, 1 Eger-Gödöllő-Bp járattal illetve ellenirányba még + 2 Bp-Gyöngyös il Bp-M3-Gödöllő-Hatvan járattal ill. egy iskolaidőszak péntek vasárnap járattal érintett a Gödöllő Budapest szakaszon.
Budapestről M8.15 M11.45 M12.05 X 12.45 M13.40 X 14.30 15.40 +16.15 P 18.15 h18.15
Az átadás, mint ahogy a cikk első mondatából is kiderül jelen esetben a buszállomás felújítást követő átadására - ha úgy tetszik, forgalomnak visszaadására - vonatkozik.
A probléma abból adódik hogy amikor tervezték 31esek 620asok farosok stb. voltak. Ezek tetejére állva sem tudtál volna felmászni a tetőre. Azóta túlhaladt a kor a pályaudvaron. Megjelentek a púpos buszok, légkondik. Nőtt a hosszuk is. Már 15mes buszok is egyre gyakoribbak felénk.
Lehet, hogy "hülye országban" élünk, hogy hogy te sem vagy 100-as, az biztos...
Gyakorlatilag azt állítod, hogy tettél egy normális panaszt, amire meg visszakérdezett a szolgáltató, mert jogilag van lehetőségük arra, hogy visszakérdezzenek. Erre te adatvédelmi szempontból teljesen tájékozatlanul idejössz hisztizni a fórumba, utána meg megadsz nekik egy kamu nevet és címet... Mire volt jó ez? Miért nem tudod az adataidat egy állítólagosan normális és hiteles panaszbejelentés során normális ember módjára megadni?
És nem, nem mi vagyunk kíváncsiak a Te IRL adataidra... Fórumos karriered anélkül is tökéletesen értékelhető :)))
Ha 1967-ben épül egy ilyen szocdizájn, az mitől műemlék? Nem lehet magasabbra építeni? vagy nagyob kört a buszoknak, így - bár nem bírna teljesen alá állni, de talán meg se koccolná.
A Hévizi állomással most mi a terv? Nekem mondjuk ha már retró az nagyon tetszene egy kicsit felújítva (de nem dizájnosítva) Aztán épült Hévíz túlsó végére egy buszmegálló vagy 4 db LED kijelzővel amit nem használnak. Azzal mi a terv?
Az ilyenek már sokkal látványosabbak lesznek mert az ívet hungarocellel oldották meg és nyilván az fog előbb engedni nem a busz. Pedig maga a tető legalább 10cmrel magasabban van. Ne aggódj betontetőnél valószínű a busz húzta volna a rövidebbet...
Pedig már jó ideje ez van. Nálunk decemberben lesz 1 éve hogy ilyen van. Jött Egerbe vagy 1x db ami teljesen felújított thermos. Aztán a többinél már csak a nyomtatókat cserélgetik de nem újítják fel. A teljesen felújított gépészetű az szürke műanyagos.
Jójó. Baromi gyors és csendes. Főleg a számlánál nagyon hasznos. Záráskor hogy nem 5 percig csattog. Hanem 170dbos bizonylatlistát kb fél perc alatt kinyom. Nem kell tintaszalagot cserélni ami hidegben halovány pl. Kevesebb a mechanikus rész kevesebb a problémaforrás. Kisebb porral jár mert a régi szalag nagyon mocsokolta a mechanikus részeket. Ez is porol de lényegesen kevesebbet. Ezzel a a szalaggal dupla annyi műszakot kibír.
Egyedüli probléma amit már jeleztem nálunk az illetékes szerelőnek hogy továbbítsa Szeged felé. Idő közben kijött egy szoftverfrissítés így mielőtt kiadom a számlát a kijelzőn tudom ellenőrizni a számla nevének helyességét. Ami tök buli. Csak rosszul írták meg a szoftvert mert egy esetleges korrigálás és másik számlacím beadása után valahogy a számlacímlistából olvas tovább a gép. És mwgállóknak is számlacímet ad be! Úgy megzavarodik a gép hogy csak vonalzárással tudom észheztéríteni. Így születik pl olyan jegy hogy egy 20kmes vonalra kiadok egy krikszkrasz számlanévre 180km-es! ( nem ismer onnantól mást csak 180km és 3130ft) jegyet sehonnan sehová és ez nem vicc.