Hogy lehet növelni a 650 GBP seller limitet? Már sok éve regisztrált tag vagyok, 100 feletti pozitív visszajelzéssel, de egyszerűen nem akar feljebb menni. Amennyiben a "Request higher selling allowances" opcióra kattintok, akkor kapok egy telefonszámot, amin keresztül elvileg meg kellene indokolnom az emelést.
Nem értem azonban, ez miért nem megy automatikusan. Visszaolvasva azt látom, hogy általában ez növekszik időről-időre normális esetben. Mi lehet a baj?
Na a posta egy hajszálnyit javított az eddigi lesújtó véleményemen, mert ma reggel kihozta a német csomagomat. Így csak 2 napot ültek rajta, ez még elfogadható. Meglepődtem, mert szombatom nem szoktak kiszállítani. És a követés szerint még nem is szállították ki.
Jól tudom ugye hogy az ebay a jutalékával automatikusan megterheli a Paypal-t 30naponta!? Tehát nem úgy működik mint a Vatera, ahol neked kell befizetni a kiszámlázott tételeket!?
Mert kb. 1,5 hónapja volt az első eladásom, de a mai napig nem vonta még le sehonnan.
Tulajdonképpen csak a magyarázatot kerestem, mert egyébként a látogatók számából látom, hogy mások azért megtalálják. De az is igaz, hogy sok országot kizártam, így pl. Magyarországot is.
Áháááá...tehát a szállításból kizárt országból lévő látogatók nem látják? Kiszűri az eBay az IP cím alapján? Néhány termékemre próbaképpen rákerestem, de azokból egyiket sem listázza és nem is találom meg.
2006-os a regisztrációm, tehát fiatalkori problémáról nem igazán beszélhetünk.
Nekem a regisztrációm ifjúkorában fordult elő nagy gyakorisággal, hogy a .de-re feltöltött termékeimre indított keresés nem találta meg a terméket. Még a szó szerint beírt címre sem!! Napokon át. Az ügyfélszolgálat sem tudott mit kezdeni a jelenséggel. Aztán kb. 5-6 hónap után ez elmúlt. Addig jókat szoptam, mert nem nagyon találtak rám a vevők. Szerencsére a beállított keresők kiküldésre kerültek. Szerencse, de egyben furcsa is.
Az miért van, hogy amikor nem vagyok belépve a .com oldalra, akkor nem is találom még a célirányos keresés után sem a terméklistában a saját, eladásra feltöltött termékemet?
És mi lesz decemberben? 2 hét HongKongból a ferihegyi postakicserélőig, onnan meg 1 hónap a nagykörútig? Mint mindenre, a postára is igaz: a fejétől bűzlik...
Szép. Akkor én is számolhatok legalább 4 munkanappal, hogy kihozzák, miközben nem egészen 3 munkanap volt a feladástól a német körúton keresztül a viccország viccpostájáig.
Egy eladonal volt azonos funcioju cucc. Az egyik olcsobb volt, a masik dragabb. A dragabb hatarozottan jobb minosegunek latszot, amellett dontottem.
Megerkezett. Az olcsobb. Mondom neki, nem azt kuldted. Kuldjek fenykepet. Beraktam neki a sajat kepet (nem volt nalam minta). Aszondja fotozzam le en magam.
Mondom le vagy szarva, return (mert mas nem is engedett). Bar inkabb adta volna vissza a kulonbozetet, mert visszakuldozgetni ki akarja a sajat koltsegere?
De nem is kuldott cimet, hogy hova. Erre az ebay jelzett, hogy ha nem ment rendben, akkor lehet claim. Nyitottam. Par ora mulva full refund. Nem korrekt. Egyertelmuen le volt irva, hogy az olcsobbat kuldte, nem pedig semmit.
Ez volt az első ilyen eset. Többször volt már viszont, hogy a javamra döntöttek. Tényleg van abban valami, hogy a döntés attól függ ki foglalkozik az ügyeddel.
Van amit sima légivel küldök és pont ezért nem kapom meg a top rated minősítést mert nem 100%-os a nyomkövető feltöltésem. Egyébként ha nincs track szám akkor automatikusan a vevő javára döntenek.
Nem kell jelezni, hogy trackelt küldeményben küldi az ember. Ez maradjon az eladó "titka" a saját védelme érdekében, akármilyen hülyén is hangzik, hogy így kell tennie, az eBay és PP hozzáállásának köszönhetően.
sztem ezt mar most is csinaljak, mert tobbszor kaptam ugy cuccot hogy nem kaptam trackot de mikor megjott a cumo ott volt a tetejin. mas kerdes hogy ha en trackelt kuldemenyert fizetek akkor nehany nap utan szoktam pampogni az eladonal hogy hol a track (pl azert se art hogy lasd elkeverik e valahol).