Egy barátom autója (vectra 2003 z18xe) produkálja az alábbi tüneteket:
"Tegnap hazafele elment belole az ero. Egy nagy dombon kell feljonni hazafele, es valahogy ugy ereztem nem huz a kocsi ugy ahogy kellene, visszakapcsoltam, gazt adtam es akkor teljesen elfogyott belole a kraft. Check engine lampa kigyullad, az auto ereje kb mint egy trabant 601-e, alig tudtam feljonni a dombon kettoben 25-30 km/h-val uresben sem lehet felporgetni 3000-3500 rpm korul mintha megfulladna. Sik uton kigyorsul 70 km/h-ig de azt is csak negyedikben mert ha 5be kapcsolok nem birja el es csak lassul."
A kiolvasás eredménye:
Total number of fault codes: 3
U2103 - CAN-Bus Node no Communication (70) - Not present
P0304 - Cylinder 4 Misfire Detected (01) - Not present
P0301 - Cylinder 1 Misfire Detected (01) - Not present
Kérdésem a következő lenne: Első autós vagyok és nem nagyon ismerem a szervízeket még. Van egy Suzuki Swift 1999-es ezredesem és voltam vele egy helyen ahol felmérték alulról és azt mondták nekem, hogy lengőkarokat kéne cserélni meg kormányösszekötő gömbfejeket és hogy húhh meg háhh biztos bevannak rohadva a csavarok is és fel is van vezetve nekem szépen a papíron alkatrészenként 1 óra munkadíj. Szóval a kérdés, hogy ez fedi-e a valóságot még ha a csavarokat nehéz is kitekerni illetve ez tényleg egy jó 60ezer forintos művelet avagy jobban járok ha keresek egy másik helyet? Esetleg tudtok-e Budapesten megbízható helyet?
Sziasztok, elakadtam. Nem vagyok régi Saab-os. Van egy hibája az autónak, ami miatt ki akartam olvasni az ECU-t. A következő hibakódokat találtam benne: 040450 067108 067208 067308 067408. Ezeket én nem tudom értelmezni, google-ben sem találtam ilyen formában hibakódokat. Ilyenkor mit lehet tenni? Köszi előre is ha tudtok segíteni egy jó tanáccsal.
sportüléseken egyáltalán nem tudják passzosra csinálni, gyűrődik, csúszkál, ha szivacsos anyagból készül az morzsolódni kezd. pont nem érdekel hogy az ülés koszolódik.
Szerintem ez az egesz huzatosdi egy regi szociautos beidegzodes. Ott ocska butorkarpitbol voltak a textilek, cserealkatresz sem nagyon volt, tenyleg erdemes volt vedeni valamivel. A mai ipari szovetek minimum kibirnak 300e km-t / 10 evet, mielott komolyabb kopasnyomok jelentkeznenek. Addigra meg ugyis ki van ulve a szivacs, ugyhogy a huzattal egyutt lehet cserelni azt is. Egyszer egy auto eleteben belefer.