Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kisa Creative Commons License 2016.05.02 0 0 150706

Gyújtástrafó hiba esélyesnek tűnik.

Előzmény: varjúistván (150703)
Dorka 57 Creative Commons License 2016.05.02 0 0 150705

Nem tudom milyen az erőátviteli konfiguráció az alatt.

A Sprintert jobban, a 311 az alap az pörögne ennyit, ha tudna a gyenge motor annyit.(90 LE, 225 Nm)

A 6. fokozat még tartani sem igazán tudja a 100km/h-t.

A 315, 316 versenyautó ahhoz képest. Teljesen más, hosszú difi van alattuk.

 

 

Előzmény: Törölt nick (150697)
JAMIE222 Creative Commons License 2016.05.02 0 0 150704

Az , hogy agyártó mire konfigurál és a júzer hogyan használ, az két külön dolog...

Előzmény: Törölt nick (150698)
varjúistván Creative Commons License 2016.05.02 0 0 150703

Sziasztok!

 

Egy barátom autója (vectra 2003 z18xe) produkálja az alábbi tüneteket:

" Tegnap hazafele elment belole az ero. Egy nagy dombon kell feljonni hazafele, es valahogy ugy ereztem nem huz a kocsi ugy ahogy kellene, visszakapcsoltam, gazt adtam es akkor teljesen elfogyott belole a kraft. Check engine lampa kigyullad, az auto ereje kb mint egy trabant 601-e, alig tudtam feljonni a dombon kettoben 25-30 km/h-val uresben sem lehet felporgetni 3000-3500 rpm korul mintha megfulladna. Sik uton kigyorsul 70 km/h-ig de azt is csak negyedikben mert ha 5be kapcsolok nem birja el es csak lassul."

 

A kiolvasás eredménye:

Total number of fault codes:  3

U2103 - CAN-Bus Node no Communication
(70)  - Not present

P0304 - Cylinder 4 Misfire Detected
(01)  - Not present

P0301 - Cylinder 1 Misfire Detected
(01)  - Not present

 

Vélemény?

 

mj620di Creative Commons License 2016.05.02 0 0 150702

Sziasztok.

Stab pálcából a deckermann milyen minőség? Vagy lenne még nk ill japanparts.

őrel Creative Commons License 2016.05.02 0 0 150701

úgy érzem , hogy 3000 ig még jó

Előzmény: őrel (150700)
őrel Creative Commons License 2016.05.02 0 0 150700

master 2.5 dci 6 seb. is ilyen

 

elbírna egy 7. sebességet  

Előzmény: Törölt nick (150697)
Roadkill Creative Commons License 2016.05.02 0 0 150699

Megállapíthatatlan. A swift rohadós autó, ráadásul 17 évesen már bármilyen futóműelem megadhatja magát bármilyen autóban.

Állapottól és a cserélt alkatrészektől függően az sem volna irreális, ha a szakszerű javításának ára többe lenne mint amennyit ér.

Előzmény: PyLu (150694)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.02 0 0 150698

Ááá 90-100?!ezek hosszú pályára lettek tervezve,,vannak cégek ahol 140-150-el tavarják őket...

mindeggy,fogyasztásban is 115kmh-ig jó

Előzmény: JAMIE222 (150696)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.02 0 0 150697

Crafter 2.5tdi

Előzmény: Dorka 57 (150695)
JAMIE222 Creative Commons License 2016.05.02 0 0 150696

Talán mert nem a 130-al való utazás a fő profilja egy ilyen gépnek, hanem 90-100?

Előzmény: Törölt nick (150693)
Dorka 57 Creative Commons License 2016.05.02 0 0 150695

Sprinter 311?

 

 

Előzmény: Törölt nick (150692)
PyLu Creative Commons License 2016.05.02 0 0 150694

Tiszteletem minden fórumozónak!

 

Kérdésem a következő lenne: Első autós vagyok és nem nagyon ismerem a szervízeket még. Van egy Suzuki Swift 1999-es ezredesem és voltam vele egy helyen ahol felmérték alulról és azt mondták nekem, hogy lengőkarokat kéne cserélni meg kormányösszekötő gömbfejeket és hogy húhh meg háhh biztos bevannak rohadva a csavarok is és fel is van vezetve nekem szépen a papíron alkatrészenként 1 óra munkadíj. Szóval a kérdés, hogy ez fedi-e a valóságot még ha a csavarokat nehéz is kitekerni illetve ez tényleg egy jó 60ezer forintos művelet avagy jobban járok ha keresek egy másik helyet? Esetleg tudtok-e Budapesten megbízható helyet?

Törölt nick Creative Commons License 2016.05.02 0 0 150693

Nem tudom,hogy nem tudták belőni 2500 környékére 120-140kmh-nál egy viszonylag uj konstruksiós 6 sebességes autónak....

Előzmény: Törölt nick (150692)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.02 0 0 150692

Én kicsit soknak tartom még a 3500-at is folyamatos hosszútávon,de ti ezt jobban tudjátok.

Előzmény: mica-r (150691)
mica-r Creative Commons License 2016.05.02 0 0 150691

Amíg nem éri el a piros zónát az órán.

Előzmény: Törölt nick (150690)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.02 0 0 150690

helo.szerintetek max mekkora fordulat egeszséges egy 2.5 cr diesel kistehernek folyamatosan,hosszútávon?

3000-3200-as sok lenne folyamatos 2-3-400km-n?

Dorka 57 Creative Commons License 2016.05.02 0 0 150689

Bms1 nicken keresd az embert a SAAB-nál.

Ha ő nem tudja, akkor senki.

Előzmény: BusLine HU (150688)
BusLine HU Creative Commons License 2016.05.02 0 0 150688

Anélkül nem lehet valahogy? Szerintem ezt egy táblázattal is meg lehetne oldani.

Előzmény: Törölt nick (150687)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.02 0 0 150687

Raakasztasz egy GM Tech2 fejet, es kiolvasod azzal.

Ezek gyartospecifikus hibakodok.

Előzmény: BusLine HU (150686)
BusLine HU Creative Commons License 2016.05.02 0 0 150686

Sziasztok, elakadtam. Nem vagyok régi Saab-os. Van egy hibája az autónak, ami miatt ki akartam olvasni az ECU-t. A következő hibakódokat találtam benne: 040450 067108 067208 067308 067408. Ezeket én nem tudom értelmezni, google-ben sem találtam ilyen formában hibakódokat. Ilyenkor mit lehet tenni? Köszi előre is ha tudtok segíteni egy jó tanáccsal.

tigronca Creative Commons License 2016.05.01 0 0 150685

Nem autó,de megy ;Bobcat telós rakodó .Perkins 1004-40t motoron tudja valaki hol keressem az fhp jelét ?

gesszti Creative Commons License 2016.05.01 0 0 150684

...és mennyibe kerül a garnitúra? 2500 Ft?

 

Tehetnél fel a lecsiszolt hajtócsapról egy fényképet...

Előzmény: Törölt nick (150683)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.01 0 0 150683

Tudok venni külön olajlehúzó gyűrűt szerintetek brigs motorhoz valahol?

Ilyen alkatrészboltok jobban csak garnitúrában árulnak.

Esetleg próbálkozzak csapágyboltban?

Quattroman Creative Commons License 2016.05.01 0 0 150682

maradjunk annyiban hogy gazdi válogatja.

vallom hogy nincs utálatosabb ezeknél.

sportüléseken egyáltalán nem tudják passzosra csinálni, gyűrődik, csúszkál, ha szivacsos anyagból készül az morzsolódni kezd. pont nem érdekel hogy az ülés koszolódik.

szóval szar

Előzmény: RÉMES (150680)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.01 0 0 150681

Szerintem meg a huzatot le- es felszerelni legalabb annyi ideig tart, mint habbal befujni es kikefelni.

 

Előzmény: RÉMES (150680)
RÉMES Creative Commons License 2016.05.01 0 0 150680

Már csak beleszólok, én is használok huzatot.

 

De inkább csak azért, mert azt félévente egyszer leszedem, bele a mosógépbe, aztán megint jó illatú az utastér.

Rühellem a "az emberszagú-munkásautó jellegű" utasteret. :-)

 

 

Talán nem ivódik bele annyira a por, meg a nedvesség.

 

Egyszerűbb tisztítani.

 

( a minap láttam egy GLS futár autó belsejét... komolyan mondom, gyomorforgató volt )

Előzmény: Quattroman (150679)
Quattroman Creative Commons License 2016.05.01 0 0 150679

Szerintem ez az egesz huzatosdi egy regi szociautos beidegzodes

 

nagyrészt egyetértek, de annyit hozzátennék hogy azért is használták hogy "óvják" az életük megtakarítását.

sokan a kanapén is védőhuzaton ültek...

Előzmény: Törölt nick (150678)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.01 0 0 150678

Szerintem ez az egesz huzatosdi egy regi szociautos beidegzodes. Ott ocska butorkarpitbol voltak a textilek, cserealkatresz sem nagyon volt, tenyleg erdemes volt vedeni valamivel. A mai ipari szovetek minimum kibirnak 300e km-t / 10 evet, mielott komolyabb kopasnyomok jelentkeznenek. Addigra meg ugyis ki van ulve a szivacs, ugyhogy a huzattal egyutt lehet cserelni azt is. Egyszer egy auto eleteben belefer.

Előzmény: Quattroman (150670)
cam aro Creative Commons License 2016.04.30 0 0 150677

nalam is pluss.

 

 

 van is ket flakon fektisztito a csomiban, mert surun lezabalom foleg a kormanyt, de meg ullest is neha,... :)  

..azt nem szeretem ha zsiros. . mer' olyankor csuszik. :)) 

 

ablakra is jo , hallo! :D 

Előzmény: Quattroman (150673)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!