Én már ellenőriztem a bowdeneket nem szorulnak,seréltem váltó oilt, plusz lent a váltónál ahova bekapcsolodnak a bowdenek felhegesztettem az elkopott részeket.
Nekem se vált hidegen, én 5 percig szoktam indulás előtt járatni akkor semmi gond,másik az ha indulás előtt végig kapcsolod álló helyzetbe ez is szokott nekem segiteni.
Nekem is vannak gondjaim a váltóbovdennel....vagyis nem biztos hogy bovden, de reggel nehezen lehet 1-es és a 2-es sebességet kapcsolni. jövőhét végén nekifogunk, mert gond van a fűtés körül is. Termosztát csere lesz, remélem megoldja a fűtés és az alacsony vízhőfok problémákat. A váltóbovden olajozásra én is gondoltam, de korábban nekem is PowerZ azt írta, hogy teflon bevonat, nem kell olajozni....lehet megpróbálom kifőzni és kitisztogatni. Nekem csak reggel nehéz, ha már járt egy kicsit, akkor nincs gond, neked is ilyen tapasztalataid vannak? Amennyiben lesz a hétvégi szerelés és lesz eredménye, mindenképpen szólok.
Másik problémám, hogy reggel nehezen indul. Korábban már írtam, hogy az izzító szimbólumot még sosem láttam világítani a műszerfalon. Lehet kikötötték mert a relé nem jó és folyamatosan izzított??? Vélemény? hétvégén ezt a relét is cserélem, meg lehet izzítókat is....van valakinek 110CDI 99-es évjárt? szükésgem lenne 1-2 fotóra hogy lássam melyik kábel hova kell gyárilag, mert van ami nekem le van csupaszítva, természetesen barbár módon :(((
szia szerinted mit csináljak vele mintha szorulna valami más olaj vagy van valami speciális szer bele mert félek hogy véleg megszorul és nem veszi be a sebességet
sziasztok reggelre befagyott a gázbovdenem aránylag egyszerüen meg tudtam oldani egy kis vd40-nel félek hogy igy járok a válto bowdennel valaki járt e már igy jo lenne kiküszöbölni ha lehet egy kis olajjal valahogy felülröl szerintem bele lehet juttatni nem tudom hogy jot teszek e vele előre is köszi
Köszi az infót! Annak a csőnek a tövében van amelyik a motor alatt jön elő és csatlakozik a hűtő aljára?A generátor levétele nélkül ki tudjuk cserélni szerinted a termosztátot?
A tömités aminek a képét fölraktad az adagoló fölött van ,nincs benne semmi csak egy átömlő rész (én velem is levetették mert nem tudta még a szerelősem , hogy merre van a termosztát).Az imént irtam egy hozzászólást,hogy merre található termosztát. A fülkéből nézve jobb oldalon hátul,motorház szemben baloldalt blokk hátsó része.
Talán tudok segíteni 98.-as 110.td. vító termosztát a blokk jobb oldalán hátul található.Csak csáposról vagy aknáról lehet igazán cserélni.Nagyon nehéz megtalálni,kézzel kilehet tapogatni de ennyi.Arra figyeljetek hogy a gumicsövek bilincseit inkább cseréljétek újra mert levegősödni fog (én is benyeltem).
Nagyon úgy tünik,hogy igazad van ,mert találtam a Bárdi oldalán képet a termosztátház tömítéséről,és az ugyanolyan alakú mint amilyet ém leszedtem és visszaraktam!Csak sehogy sem tudom belehelyezni elméletben a hozzá árult termosztátot,mert a termosztát az kör alakú,a ház pedig nem.Lehet,hogy még hiányzik onnan valami,amit kiszedett az előző tulaj!Bemásolom a képeket,hátha tud valaki valami okosat mondani hozzá!
Pedig abban kell lennie szerintem. Lehet,hogy az előző tulaj kivette. Menjél föl a www.bardiauto.hu oldalra. A webshop ban ki tudod választani az autó típusát. Van egy kép a termosztátházról QH típus. Vékony és vastag cső csatlakozókkal. A termosztát meg bele van forgatva.
Nekem is van a baloldalon egy olyan kijövet amin van egy vastag és egy vékony cső,két csavar fogja.Azt hittem,hogy abba van a termosztát,levettem de nem abba van sajnos.
állítólag a motor hátoldalán van valahol de nem látni belőle semmit.Nekem 5000 forintba kerül a termosztát.Én 100%ba letakartam a hütőt,kíváncsi leszek mennyit fog segíteni rajta.
Kérdeztem olajszakértőt,hogy milyen olajat javasol és azt mondta,hogy 10w40 olajat használjak,mert a 15w40 az egy elavult olaj ami télen nem nyújt védelmet a motornak a kopás ellen.
Nekem a motor bal oldalán a gázolajszűrő alatt található. Három csavar fogja. Egy vastag és egy vékony vízcső megy rá. 10e volt a munkadíj, a termosztát 16e. A javítás egy óra volt. Ha beleszakad a blokkba a csavar akkor jóval több. Nekem szerencsém volt. Kb 10perc alatt éri el a 80fokot és tartja. A régi termosztáttal le föl ment a hő,de nem melegedett fel. Még nyáron is autópályán sem ment 60 fölé. Aztán zárva maradt és megfőtt a motor. Sokba fájt. A hűtő kb 2/3át takartam le. 15w40 es alko típusú olajat használok a bárdiból.
Szia,neked is a hmotor hátoldalán van a termosztát?Mennyi idő a kicserélése,és mennyiért csinálták meg?Mennyi idő alatt éri el a 80 fokot,letakart hűtővel?
Az én 112esemnél is ilyen probléma volt,de amióta kicseréltettem a termosztátot azóta ha eléri a 80 fokot akkor tartja végig. Persze a hűtőt le kell takarni. A kiegészítő fűtőegység egy vagyon ráköltése után ismét beszart,úgyhogy marad a karton. Sajnos volt hengerfejes is. Az első jel az volt,hogy nem volt fűtés. Semmi meleg nem jött a radiátorba. Beledolgozott a hűtőbe. Felfújta,mert a kupak nem eresztette el a nyomást. 170e volt a gépmunka. Azóta nem merem nyomni neki,már frászom van tőle.
Najó nem tudom csk azt h a kiegyenlítő tartály oldal tiszta oil. De nekem nincs túlnyomás a rendszerbe ezért eddig én nem foglalkoztam vele. A Vitok igen gyenge pontja a hengerfej.
Nekem most a generátorom is visit,de nem rég cseréltem generátort. Csak mivel igen rossz helyen van ezen megse lepődők...asszem eladom...elég volt. Jövőhéten megkapom a sprinterem,akkor ez parkoló állás, és csere egy A mercire. Szerintem a mercedes legnagyobb melléfogása a Vito.
Ti milyen olajat használtok?A tescóban forgalmazott Vip-carról mi a vélemény?Ezt az olajat hollandiából hozzák,és csak itt csomagolják M.o-n.Sztem nem lehet rossz,mert akkor nem is engednék árulni.Lehet,h kipróbálom a 10w-40 terméküket,max. sürübben fogom cserélni.
A termosztátcserére pedig még alszok egy párat,megpróbálom,hogy teljesen eltakarom a hűtőt,úgy hátha jobban melegszik.Azt a mérnököt aki oda tervezte a termosztát helyét,büntetésből odaraknám,h egyet cseréljen ki!
Hát,ma benéztem az autó alá,és tényleg rossz helyen lehet,mert nem láttam belőle semmit.
Igaz nem aknán álltam,hanem csak benéztem alá,de nagyon rossz helyen van az tuti,ha ott van.Nem értem mért nem lehetett az elejére rakni,ahol van más autóknál is.
Szerintetek szervízben mennyiért végzik el a cseréjét?
Hogy érted azt hogy nem kellett volna? Neked is ez volt a jelenség, hogy 40-50 fok között mocorgott? Nekem kiegészítű fűtéssel sem megy fel 50 fölé....takaró is van a hűtő előtt....
Nincs olyan márka, amivel ne lenne gond....ha meg kifog az ember egy olyat amivel sok gondja van, akkor esküdözik hogy többet ilyet soha :))) ilyen az élet. Persze az bosszantó, hogy több millás kocsiknál szériahibákról beszélünk......
A fórumok meg azért vannak, hogy együtt kijavítsuk azokat, amiket a hős mérnökurak elbalgálta a tervezésnél vagy a kivitelezésnél.
ha újat szeretnél akkor a Frid car webáruháza,vagy a Birnernél,én a Forgátch utcai üzletükbe járok,de e-maibe is válaszolnak árajánlatkérésre szívesen.
Viszont bontottat az Ürömi mercibontó,szinte mindenük van,csak van amit drágán adnak,kell érdeklődni!
Sziasztok 2002 vito 112cdi-fez kiegészítő fűtés izzító gyertya meg a kerinngető szivattyú ár érdekelne engem ha valaki tud nekem segíteni akkor megköszönném.
annyit sikerült kiderítenem,hogy a 110d vitónál a termosztát a motor hátsó oldalán van valahol a generátor környékén!Elég kellemetlen helyen van állítólag!Majd holnap megnézem,hátha megtalálom mert azt mondták ez lehet az oka hogy nincs fűtés!