Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

S.Zola Creative Commons License 2005.06.18 0 0 923
Az nem hőkapcsoló?
Előzmény: vwvivat (922)
vwvivat Creative Commons License 2005.06.18 0 0 922

Hello, Kérdésem lenne a hozzá értökhöz.

 

Sikerült a klimarendszert üzembe helyezni az automon/94. passat dig. klima/, viszont a kompresszort csak akkor kapcsolja be ha az expanzios szelepnél lévö nyomáskapcsolot rövidre zárom,amugy fujja a hideget rendesen.

A kérdésem az lenne hogy hogyan tudnám megálapittani hogy a nyomáskapcsolo hibás-e vagy sem?

vec Creative Commons License 2005.06.18 0 0 921

 

 

 

  Előre is köszönöm a segitséget!Még nem bontottam le a klímát de az autó 1993-as, 2.0-es 16v Opel Vectra.Szerelő szerint nem éri meg felújítani.Mennyibe kerül egy bontott?(A szerelő szemrevételezés alapján döntött)

Előzmény: xmbela (919)
kugyi2 Creative Commons License 2005.06.18 0 0 920
Látom nagy itt a mozgás....:(
Előzmény: kugyi2 (914)
xmbela Creative Commons License 2005.06.16 0 0 919
A " korokozó" neve helyesen:Harrison V5. :P
Aki megállapította a hibát az nem tudja eldönteni,hogy érdemes-e javítani vagy csere?Írd meg a kocsi típusát motorkódját és összes adatot ami a kompresszoron található és lehet,hogy tudok segíteni.
Előzmény: vec (918)
vec Creative Commons License 2005.06.16 0 0 918

 

  Sziasztok!

Meg van a "BAJ"! Kompresszor meghalva! A keresett " korokozó"  neve

Erizon v 5. Nem tudom,hogy érdemes-e felújitatni vagy inkáb bontottat venni?

Mennyi lehet egy bontott?

Köszi!

feue Creative Commons License 2005.06.13 0 0 917

Üdv!

A következő problémám van:2-3 hete,a klímakompresszor csapágya beállt,és darabjaira hullott.Ennek következtében az első tárcsát rögzítő gumibigyók amik helyzetben tartják,kiégtek.Ezek mind ki lettek cserélve,illetve fel lettek újítva.A hézag mérete még nem teljesen tökéletes(0,30),emiatt nem is használom most a klímát. De ennek ellenére,az ékszíjtárcsa úgy felmelegszik,hogy a kezem csak rövid ideig tudom rajta tartani.Kérdésem:ez így normális?Ha nem,akkor mi lehet a gond?

vec Creative Commons License 2005.06.11 0 0 916

 

 

 Nem tudom, mert nem azt a jellegzetes elcsuszó ékszíj hangot adja hanem berregő hangot,de azt is rövid ideig.Bár mükődése alatt többször is.Köszönöm a típet,megnézetem a szíjat is.  

Előzmény: kugyi2 (915)
kugyi2 Creative Commons License 2005.06.11 0 0 915
ékszíj
Előzmény: vec (912)
kugyi2 Creative Commons License 2005.06.11 0 0 914

sziasztok!Épp egy 123-as mercedesbe építek be egy bontott diavia klímát.A cucc nem tudom mennyit állt már kibontva.A kompresszornak megvan a mercedeshez való bakja, de a blokkomon nincs csavarnak hely.Ráadásul hallottam, hogy a kompresszoroknak nem tesz jót az állás.

Kérdésem:

1.Mennyi lehet egy esetleges kompresszor-felújítás?

2.Egy másik kompresszor milyen árban tudnék szerezni?

3.Egy kb 1m-es cső hiányzik, mibe kerülhet,és hol vehetek-csináltathatok hozzá?

4.Ha régi gázos, feltétlenül fel kell-e újítani,és ez mibe kerülhet?

5.Szűrő mikor cserélendő,ára mi lehet?

 

köszi segítségetek előre is!!!!!!!!!!

vwvivat Creative Commons License 2005.06.10 0 0 913
Hali. Átküldtem az e-mail cimedre a kapcs. rajzot, jó munkát.
Előzmény: yocoka (906)
vec Creative Commons License 2005.06.09 0 0 912

 

  Sziasztok!

 Opel gk.-ban manuális klíma van(gk. 93-as).Beinditásakor beregő,búgó hangot ad,de nem állandóan.lehet ez a rendszer levegősődése miatt?(szerelő szerint nem).

 Egy újratöltést érdemes megprobálnom ?vagy csapágy csere! 

 

BanditBaby Creative Commons License 2005.06.08 0 0 911

Haliho!

 

Egy kérdésem lenne a hozzáértőkhöz. Van egy Smartom, aminek nem működik a klímája. Konkrétan meleget fúj. Voltam vele klímásnál (azt sem tudta először hol a motor az autóban. :))), meg a Smart centerben is, de mind a ketten mást mondtak. Tudna valaki egy normális, hozzáértő klímást?

 

Előre is köszi

 

BB

Gothmog Creative Commons License 2005.06.08 0 0 910

Azért köszi a választ, sokat segítettél, mert én azt hittem, hogy a hőmérséklet jó (lévén az opel adatlapja szerint ezzel még nincs gáz), ezért nem is vittem klímáshoz.

 

A távgyógyászatban teljesen igazad van :-)

 

Akkor viszont klímást kell keresnem :-(

Előzmény: xmbela (908)
off-topic Creative Commons License 2005.06.08 0 0 909
Köszi!

Most hűt mint állat, de ha úgyérzem hogy csak langyos levegő fúj majd akkor viszem csak vissza.
Jól tudom hogy 5-6 Cfok a tökéletes,10Cfok-ig elmegy a többi szervízeset? ( max hűtés, venti 2esen, belsőkeringetés be, csak bofába fújás, hőmérő a nyíláshoz )
Előzmény: xmbela (907)
xmbela Creative Commons License 2005.06.08 0 0 908
Nem sikkadt el,csak már többször leírtam,hogy távgyógyászatban nem lehet segíteni,mert nem csak egy oka lehet.Ezért nem reagálok az ilyen jellegű kérdésekre.Keress egy klímást aki megméri a nyomásokat,esetleg lefejti és behatárolja a hibát.
Egyébként amit írtál kifújt hőmérsékletre az a legkisebb jóindulattal sem nevezhető elégségesnek.A "szörcsögés" is erre utal.
Előzmény: Gothmog (905)
xmbela Creative Commons License 2005.06.08 0 0 907
Ez a szivárgás nagyságától függ.Én azt szoktam javasolni,ha teljesítménycsökkenés van akkor hozzák vissza.
Előzmény: off-topic (903)
yocoka Creative Commons License 2005.06.08 0 0 906

Hello vwvivat !

 

Passat B4, motorkod: 1Z

 

Y.

Előzmény: vwvivat (876)
Gothmog Creative Commons License 2005.06.08 0 0 905

Hali,

 

látom, kicsit elsikkadt az én kérdésem, pedig itt sok profi van, csak van valami ötletetek :-)

 

A probléma a következő: bekapcsoláskor gyakran előfordul, hogy a klíma azonnal kikapcsol - aztán be, és ezt a ciklust ismételgeti 1 másodpercenként. Legalábbis egy ideig, aztán abbahagyja, és megy nyugodtan. Ez mi lehet? Kezd meghalni a vezérlőrelé? vagy valami szorul, és lassan "old ki"?

 

A másik gond kikapcsolás után jelentkezik: a levegőt hűtő hőcserélő felől folyamatos zúgás és szörcsögés hallatszik olyan fél-1 percig... Először azt hittem, hogy kilyukadt :-). Mi a fene csinálhatja ezt?

 

A kocsi amúgy egy 10 éves Corsa, és amióta nálam van (3 éve) nem nyúltam a klímához, csak egyszer volt ellenőrzésen, akkor azt mondták, jó a nyomás, illetve szorgalmasan cseréltem a pollenszűrőt és időnként sprével kipucoltam a rendszert. Az Opel kézikönyve (TIS) szerint megadott levegőhőmérsékletet tudja amúgy biztosítani (külső 25 fok esetén 11-12 fokos a szellőzőn beáramló levegő).

 

köszi a segítséget

Gothmog

cakkos2 Creative Commons License 2005.06.08 0 0 904

Pont mondani is akartam, hogy a kondenzvizem sem olyan mennyiségű, mint pl. tavaly volt. Most szinte semmi. Azt mondták, hogy a kondenzvíz kivezetésem rendben van. Én először azt hittem, hogy eldugult. De nem.

A másik oldala pedig az, hogy tökéletesen és gyorsan hűt.

Köszönöm.

Előzmény: xmbela (899)
off-topic Creative Commons License 2005.06.08 0 0 903
......és a megfestés után mennyit kell menni ( klímával ) hogy látható legyen a hiba?
Előzmény: xmbela (902)
xmbela Creative Commons License 2005.06.07 0 0 902
60-ból megáll.
Előzmény: off-topic (901)
off-topic Creative Commons License 2005.06.07 0 0 901
Jó....jó...igazad van. Visszaolvastam és látom profi vagy, csak kicsit távol tőlem :-(
Mások is mondták hogy nem olcsó dolog a klíma javítása, csak hát tudod az ember mindig szeretné a legolcsóbban megúszni a dolgot.
Szerinted mennyi egy új kondenzátor? ( plussz ugye szerelés+ feltöltés újra)
Előzmény: xmbela (900)
xmbela Creative Commons License 2005.06.07 0 0 900
Mint írtam ,szinte 100 %,hogy a kondenzátorod lukas.Javítani nem lehet,tehát csere.Egy új ára pedig szereléssel ott van amit mondott.Ha lekezelő volt ,akkor keress más szerelőt.De nem biztos,hogy egy szimpatikusabbal olcsóbban jössz ki.Aki ismeri a típushibákat annak nem kell órákat tapogatóznia,hanem egyszerre rátapint a hibára.Egyébként el kell fogadni,ha a klímarendszernek komoly baja van ,akkor az nem biztos,hogy megvan 1000 Ft-ból.
Előzmény: off-topic (898)
xmbela Creative Commons License 2005.06.07 0 0 899
Biztos,hogy gombásodás miatt büdös.Ezt okozhatja,hogy a rendszer nem tökéletesen működik és nem keletkezik kondenzvíz ami nem tudja lemosni az elpárologtató felületét.Eszedbe ne jusson kiszedetni.Elösször mérjenek nyomásokat ,esetleg fejtsék le.
Előzmény: cakkos2 (892)
off-topic Creative Commons License 2005.06.07 0 0 898
Nemigazán volt szimpi az a klímás akinél voltam. ( kicsit lekezelő volt, nagypályás, rémisztően dobálta a 40-50-60 ezres javítási díjakat ).
Tud valaki megbízható, jó klímást pesten?
Előzmény: ketmoha (895)
cakkos2 Creative Commons License 2005.06.07 0 0 897

Köszi. Nincs bekapcsolva a belső keringetés. Akkor is. De már az a bajom, hogy senki sem tudja, hogy miért is van ez, csak ötletek jönnek, no meg, hogy fizessem ki a munkadijjat.

Ami persze a legjobb, hogy ma mentem több emberhez, de most nem nyomta a szagot. Klafa. És kérdezték, hogy mit érzek, mert ők semmit :))) CakKos

Előzmény: ketmoha (896)
ketmoha Creative Commons License 2005.06.07 0 0 896

Próbáld meg azt, hogy a belső levegő kerintetést kapcsolod ki. De lehet, hogy a szétszedés kipucolás segíthet rajta. Igazából nem tudok más gyógyírt....

Moha

Előzmény: cakkos2 (892)
ketmoha Creative Commons License 2005.06.07 0 0 895

Nekem az a tapasztalatom, hogy a kompresszorból lejövő ikrecső közül amelyik a baloldalon a váz mellett megy el, általában kilukad, szétrázódik, meg amúgy is kapja a nagy hőt a kipufogótól. Gyakorlatilag a hővédő alól szokott kijönni a festett olaj...

Töltéssel együtt kijön kb 35-ből 

Moha 

Előzmény: off-topic (884)
ketmoha Creative Commons License 2005.06.07 0 0 894

Akkor sem normális, hogy az ember az arcába kapja, lekéne csapódjon az elpárologtatón és alul ki kéne folynia. Tehát ott valami nem okés....

Moha

Előzmény: rmania9 (882)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!