ebayen a resolution center ben nyitottam case--t, mivel nem jött meg a termék amit vettem . De közben az eladó törölte magát 09.22-i vásárlásom nem jött meg.
Azt üzenik hogy mai napon 11.22 -én kérjem az ebay segítségét ha nincs válasz az eladótól.
Mit kell tegyek melyik menüpontban kérhetem a visszatérítést?
hat en vettem egy konyvet a nyaron, USPS First Class Mail Intl / First Class Package Intl Service, $14.59 volt a fuvar. de valami iszonyat lassan jott, 2 honap alatt volt itt es az alapotabol itelve hajoval hozhattak.
Orszagon belul mennyiert postaz? Mert, ha az ingyen van, akkor valamelyik freight forwarding cegen keresztul lehet, hogy erdemes lenne probalkozni. Ettol legalabbis mindenkeppen olcsobb lenne.
Hogy lehet növelni a 650 GBP seller limitet? Már sok éve regisztrált tag vagyok, 100 feletti pozitív visszajelzéssel, de egyszerűen nem akar feljebb menni. Amennyiben a "Request higher selling allowances" opcióra kattintok, akkor kapok egy telefonszámot, amin keresztül elvileg meg kellene indokolnom az emelést.
Nem értem azonban, ez miért nem megy automatikusan. Visszaolvasva azt látom, hogy általában ez növekszik időről-időre normális esetben. Mi lehet a baj?
Na a posta egy hajszálnyit javított az eddigi lesújtó véleményemen, mert ma reggel kihozta a német csomagomat. Így csak 2 napot ültek rajta, ez még elfogadható. Meglepődtem, mert szombatom nem szoktak kiszállítani. És a követés szerint még nem is szállították ki.
Jól tudom ugye hogy az ebay a jutalékával automatikusan megterheli a Paypal-t 30naponta!? Tehát nem úgy működik mint a Vatera, ahol neked kell befizetni a kiszámlázott tételeket!?
Mert kb. 1,5 hónapja volt az első eladásom, de a mai napig nem vonta még le sehonnan.
Tulajdonképpen csak a magyarázatot kerestem, mert egyébként a látogatók számából látom, hogy mások azért megtalálják. De az is igaz, hogy sok országot kizártam, így pl. Magyarországot is.
Áháááá...tehát a szállításból kizárt országból lévő látogatók nem látják? Kiszűri az eBay az IP cím alapján? Néhány termékemre próbaképpen rákerestem, de azokból egyiket sem listázza és nem is találom meg.
2006-os a regisztrációm, tehát fiatalkori problémáról nem igazán beszélhetünk.
Nekem a regisztrációm ifjúkorában fordult elő nagy gyakorisággal, hogy a .de-re feltöltött termékeimre indított keresés nem találta meg a terméket. Még a szó szerint beírt címre sem!! Napokon át. Az ügyfélszolgálat sem tudott mit kezdeni a jelenséggel. Aztán kb. 5-6 hónap után ez elmúlt. Addig jókat szoptam, mert nem nagyon találtak rám a vevők. Szerencsére a beállított keresők kiküldésre kerültek. Szerencse, de egyben furcsa is.
Az miért van, hogy amikor nem vagyok belépve a .com oldalra, akkor nem is találom még a célirányos keresés után sem a terméklistában a saját, eladásra feltöltött termékemet?
És mi lesz decemberben? 2 hét HongKongból a ferihegyi postakicserélőig, onnan meg 1 hónap a nagykörútig? Mint mindenre, a postára is igaz: a fejétől bűzlik...
Szép. Akkor én is számolhatok legalább 4 munkanappal, hogy kihozzák, miközben nem egészen 3 munkanap volt a feladástól a német körúton keresztül a viccország viccpostájáig.
Egy eladonal volt azonos funcioju cucc. Az egyik olcsobb volt, a masik dragabb. A dragabb hatarozottan jobb minosegunek latszot, amellett dontottem.
Megerkezett. Az olcsobb. Mondom neki, nem azt kuldted. Kuldjek fenykepet. Beraktam neki a sajat kepet (nem volt nalam minta). Aszondja fotozzam le en magam.
Mondom le vagy szarva, return (mert mas nem is engedett). Bar inkabb adta volna vissza a kulonbozetet, mert visszakuldozgetni ki akarja a sajat koltsegere?
De nem is kuldott cimet, hogy hova. Erre az ebay jelzett, hogy ha nem ment rendben, akkor lehet claim. Nyitottam. Par ora mulva full refund. Nem korrekt. Egyertelmuen le volt irva, hogy az olcsobbat kuldte, nem pedig semmit.
Ez volt az első ilyen eset. Többször volt már viszont, hogy a javamra döntöttek. Tényleg van abban valami, hogy a döntés attól függ ki foglalkozik az ügyeddel.