És arra a vonatra kellene a vonatindító állomásnak elegendő kapacitású szerelvényt kiadnia, de nem teszi. Elszabotálja!
És ezért senki sem felelős?
(Csak emlékeztetni szeretnék: jó néhány évvel ezelőtt Nyíregyházán volt hasonló helyzet: amikor indulás előtt már túlzsufolt volt a Bz kocsi, a mozdonyvezető nem indult el, mert nem kockáztatta a rugótörést. Kénytelenek voltak tisztességesen megoldani az egyébként ismert igények teljesítését.)
Annak a 80-100 utasnak viszont állandó, mindennapos tapasztalata, hogy a vonaton zsúfoltság van és a MÁV nem tesz ellene semmit. Az ő utazásuk minőségét nem javítja, hogy statisztikailag a vonatok 90%-án el lehet férni.
Most megfogtatok. Fogalmam sincs, melyik az a telefonos cég.
Azért azon elgondolkodtam, hogy a telefonos cégek mainapság elég jól teljesítenek Magyarországon. Akár mobilok, akár drótosak. A vasút számára nem? Vajh' miért?
Ötven-hatvan perces késésekre számíthatnak a dél- és az észak-balatoni, valamint a szombathelyi vasútvonalon utazók várhatóan pénteken délig műszaki okok miatt
Miután itt a legtöbben képtelenek egy teljesen egyértelmű logikai kérdést eldönteni, tényleg nem. A mondatok értelmét se fogjátok föl. Csak azt nem tudom, hogy akkor k. novotny topiktársnak mi a fenének kell beleokoskodnia mindenbe, ha képtelen az értelmes gondolatformálásra?
OK, akkor a legfiatalabb BDzx a Bzmot 205-tel egyidős, és nem a 207-tel. Viszont az továbbra is igaz, hogy nekem van igazam, mert kétszer annyi fiatal nem-BDzx van, mint BDzx, tehát az eredeti állítás, hogy a BDzx-ek a Bézé-família legfiatalabb tagjai hamis. Az újkasztnis IP-ket meg nyugodtan tekintsd BDzx-ek jogutódjának, ez papíron szépen mutat, műszaki értelme azonban nem sok van.
Nem így értettem. Ha nagy gond van, a vezér is fog lapátolni. Tudom, hogy nem mindig és bem mindenhol, de elő szokott fordulni. Méretezni nem szabad rá, de a késés emiatt is kevesebb lesz.
Ez igaz! Csakhogy: Szombathely környékét átvette a GYSEV! Fletóék bezártak egy csomó vasútvonalat. Vitya a másik részükön kiritkított a forgalmat. Bizonyos helyekre tyúkbél került. Máshol meg annyira lecsökkent az utasszám, hogy nem kell mellékkocsi. Így jóval kevesebb kell belőle, mint annó, tehát sokkal kevesebbet kell felújítani, vagy üzemeltetni, mint korábban, azaz az érveid itt dőlnek dugába!
Amúgy meg van egy olyan érzésem, hogy van elég mellékkocsi és a SZVÖR-ben is benne van. Csak hülyén tervezik a fordákat.
Ugyanis a 44-es az egy tipikus egyszerelvényes forda, azaz egy szerelvénnyel kiadható. Szerelvény bármikor cserélhető, ha Fehérváron áll, tankolni elmenni meg a délelőtti kétórás lyukban lehetséges. Ha meg szerelvénycsere van, és a másik szerelvényen kevesebb a kocsi, azaz 0 kocsi van, akkor meg van idő ezzel sakkozni. Nyáron nincs, mert a a sok ki-bejárás miatt nehezebb kijárni az állomásról, na de nyáron nincsenek diákok, így elég lehet a rövidebb szerelvény, azaz nem kell annyit sakkozni.*
*Sakkozás: M-k-k-M szerelvény bemegy a fűtőházba, kijár egy M-M, ahelyett, hogy a közéjük soroznák két melléket.
Hozzáállás kérdése: Számos példát tudnék mondani arra, hogy a hozzáállás mennyit ront a helyzeten!
Csak pár példa:
-Szombathelyi exigazgatóság vs Pécsi exigazgatóság.
-Szentesi vs Celldömölki fűtőház
-Piros vs kék Flirtek
-Szombathelyi pályások vs. Pécsi pályagarázdálkodás (pl. 49-es legyilkolása, 46-os elkúrása a kevés állomással)
Más sínes példa:
SZKT-vezérek DG vs TIT - aki ismeri őket, az látja a különbséget
Na szóval az a konzerv már csupa lyuk, és a giliszták fele már régen kimászott onnan.
Na meg végül egy OFF példa:
Ha egy 1500 lakosú településre 3000 fős stadion épül, akkor Magyarország igencsak jól teljesít, tehát a Bűzmotok helyére jöhet a Dízel Flirt.
Te magyarul nem tudsz vagy csak simán teszed a hülyét?
Ird es mond közel 70 eve beszelem a magyar nyelvet, az pedig ne zavarjon, hogy idegen gepen irogatok ide, es nem vagyok hajlando minden ekezetes karakternel masolgatni a karaktertablazatbol (de ez legyen az en problemam)
mint az, hogy a Bzmot 207 a legfiatalabb Bézé-variációk közé tartozik.
Baratom ebben is tevedsz. Bzmot 206-207-os gep 1981-ben jött be az orszagba igaz akkor GySEV 501-502 palyaszamot kapott es csak 1989 ota viselte a MAV Bzmot 206-207-es palyaszamat
Ebben meg a Bzmot 205-ös is fiatalabb nala mert az 1986-ban került forgalomba
Logikus az, hogy a IP-k a legiatalabb köze tartoznak, hiszen a BDzx-böl épültek, söt az iker is, hiszen annak is az egyik donorja BDzx volt
Amugy pedig az altalad emlitett 207-es gepnel a MAV Bzmot 141-205-ös gépek mind fiatalabbak voltak
De ne törödj azzal, az összes Bz adataim rendben vannak a csehekkel együtt, söt a Studenka gyari listam is majdhogy teljes 99%, igaz egy par Staudingi gyari szamom hianyzik az is igaz nem a Wikiröl szedem az infoimat
Ha veletlenül nem tudod ertelmezni a Stauding szocskat, akkor segitek a Srudenka gyar elödje volt
Te magyarul nem tudsz vagy csak simán teszed a hülyét?
>Egyidősek a velük együtt gyártott motorkocsival és mellékkocsival, és jóval idősebbek egynémely InterPicinél.
Tehát annyiban igaz, hogy a BDzx 000 a legfiatalabb Bézé-variációk közé tartozik, mint az, hogy a Bzmot 207 a legfiatalabb Bézé-variációk közé tartozik. Nyilván a sorozaton belül vannak fiatal és idős példányok is, de bizony még a BDzx-eknél fiatalabb Bzmot is van forgalomban, így az eredeti állítás az, ami nem igaz.
Segítségképpen az eredeti:
>Pedig ezek a Bz család legfiatalabb járművei.
Na ez az, ami ebben a formában nem igaz. Amit én írtam, az viszont tökéletesen igaz. Tessék értelmezni!