Keresés

Részletes keresés

Lovrin Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416332

A vonatösszeállítás szerinted mióta RKI hatáskör?

Előzmény: trizs77 (416331)
trizs77 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416331

Annak a 80-100 utasnak viszont állandó, mindennapos tapasztalata, hogy a vonaton zsúfoltság van és a MÁV nem tesz ellene semmit.

 

-----------

 

Írjanak panaszlevelet az RKI-nak, hogy már megint 20-30 fő állt a vonaton, mert még ülőhely se jutott.

 

(csak igaz legyen amit írnak)

 

Írjanak nyílt levelet, ahol polgári nevén megszólítják a területileg illetékes RKI vezetőt, hisz ez az adata nyilvános.

 

 

Előzmény: Lovrin (416328)
manhattani Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416330

Ez esetben az a mozdonyvezető hasonlóan működött, mint az ÖBB-s kalauz Hegyeshalomban.

Előzmény: kihúzóvágány (416329)
kihúzóvágány Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416329

És arra a vonatra kellene a vonatindító állomásnak elegendő kapacitású szerelvényt kiadnia, de nem teszi. Elszabotálja!

És ezért senki sem felelős?

(Csak emlékeztetni szeretnék: jó néhány évvel ezelőtt Nyíregyházán volt hasonló helyzet: amikor indulás előtt már túlzsufolt volt a Bz kocsi, a mozdonyvezető nem indult el, mert nem kockáztatta a rugótörést. Kénytelenek voltak tisztességesen megoldani az egyébként ismert igények teljesítését.)

Előzmény: trizs77 (416317)
Lovrin Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416328

Annak a 80-100 utasnak viszont állandó, mindennapos tapasztalata, hogy a vonaton zsúfoltság van és a MÁV nem tesz ellene semmit. Az ő utazásuk minőségét nem javítja, hogy statisztikailag a vonatok 90%-án el lehet férni.

Előzmény: trizs77 (416317)
bajhozo1 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416327

:)))

Előzmény: bajhozo1 (416326)
bajhozo1 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416326

Szerintem a Siemens-ről lehet szó.

Előzmény: manhattani (416325)
manhattani Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416325

Most megfogtatok. Fogalmam sincs, melyik az a telefonos cég.

Azért azon elgondolkodtam, hogy a telefonos cégek mainapság elég jól teljesítenek Magyarországon. Akár mobilok, akár drótosak. A vasút számára nem? Vajh' miért?

 

Melyik az a telefonos cég?

Előzmény: 1047 005-2 (416324)
1047 005-2 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416324

Mit vársz egy telefonos cég "szakembereitől"?

Előzmény: manhattani (416323)
manhattani Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416323

Bocsánat, a karbantartást ez esetben helyesbítem üzembehelyezésre és működtetésre.

Előzmény: ajm (416322)
ajm Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416322

Ezek egy éves berendezések! Ugye magad sem hiszed, hogy a karbantartással van gond, hanem csak a szokásos mantrát nyomod?!

Előzmény: manhattani (416321)
manhattani Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416321

Elég nagy baj, az, hogy pl. a karbantartást valódi szakik helyett műszakikra bízzák. Gondolom, ez a műszaki ok.

Előzmény: martinaxe7 (416320)
martinaxe7 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416320

Ötven-hatvan perces késésekre számíthatnak a dél- és az észak-balatoni, valamint a szombathelyi vasútvonalon utazók várhatóan pénteken délig műszaki okok miatt 

jwkllr Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416319

Interneten vitázni = vérnyomás emelkedés, cukor emelkedés...

Előzmény: benbe (416318)
benbe Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416318

Miután itt a legtöbben képtelenek egy teljesen egyértelmű logikai kérdést eldönteni, tényleg nem. A mondatok értelmét se fogjátok föl. Csak azt nem tudom, hogy akkor k. novotny topiktársnak mi a fenének kell beleokoskodnia mindenbe, ha képtelen az értelmes gondolatformálásra?

Előzmény: jwkllr (416316)
trizs77 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416317

44-es vonal:

 

a hatalmas vita, hogy melyik jött két héttel előbb mellett elsiklik a lényeg amiért a félévente megjelenő panaszlevelek megszületnek.

 

Eszerint a napi 16 járatból van egy vagy több amin 88-nál több utas van.

Ez a lényeg.

 

 

jwkllr Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416316

Vitának értelme se sok van.

Előzmény: benbe (416315)
benbe Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416315

OK, akkor a legfiatalabb BDzx a Bzmot 205-tel egyidős, és nem a 207-tel. Viszont az továbbra is igaz, hogy nekem van igazam, mert kétszer annyi fiatal nem-BDzx van, mint BDzx, tehát az eredeti állítás, hogy a BDzx-ek a Bézé-família legfiatalabb tagjai hamis. Az újkasztnis IP-ket meg nyugodtan tekintsd BDzx-ek jogutódjának, ez papíron szépen mutat, műszaki értelme azonban nem sok van.

Előzmény: k.novotny (416310)
M63 010 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416314

Na ja, nem mindig kell a nagykönyv szerint cselekedni!

Előzmény: _Nyuszi (416312)
_Nyuszi Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416313
bem -> nem
Elnézést.
Előzmény: _Nyuszi (416312)
_Nyuszi Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416312
Nem így értettem. Ha nagy gond van, a vezér is fog lapátolni. Tudom, hogy nem mindig és bem mindenhol, de elő szokott fordulni. Méretezni nem szabad rá, de a késés emiatt is kevesebb lesz.
Előzmény: r1232 (416270)
M63 010 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416311

Ez igaz! Csakhogy: Szombathely környékét átvette a GYSEV! Fletóék bezártak egy csomó vasútvonalat. Vitya a másik részükön kiritkított a forgalmat. Bizonyos helyekre tyúkbél került. Máshol meg annyira lecsökkent az utasszám, hogy nem kell mellékkocsi. Így jóval kevesebb kell belőle, mint annó, tehát sokkal kevesebbet kell felújítani, vagy üzemeltetni, mint korábban, azaz az érveid itt dőlnek dugába!

 

Amúgy meg van egy olyan érzésem, hogy van elég mellékkocsi és a SZVÖR-ben is benne van. Csak hülyén tervezik a fordákat.

 

Ugyanis a 44-es az egy tipikus egyszerelvényes forda, azaz egy szerelvénnyel kiadható. Szerelvény bármikor cserélhető, ha Fehérváron áll, tankolni elmenni meg a délelőtti kétórás lyukban lehetséges. Ha meg szerelvénycsere van, és a másik szerelvényen kevesebb a kocsi, azaz 0 kocsi van, akkor meg van idő ezzel sakkozni. Nyáron nincs, mert a a sok ki-bejárás miatt nehezebb kijárni az állomásról, na de nyáron nincsenek diákok, így elég lehet a rövidebb szerelvény, azaz nem kell annyit sakkozni.*

 

*Sakkozás: M-k-k-M szerelvény bemegy a fűtőházba, kijár egy M-M, ahelyett, hogy a közéjük soroznák két melléket.

 

Hozzáállás kérdése: Számos példát tudnék mondani arra, hogy a hozzáállás mennyit ront a helyzeten!

Csak pár példa:

-Szombathelyi exigazgatóság vs Pécsi exigazgatóság.

-Szentesi vs Celldömölki fűtőház

-Piros vs kék Flirtek

-Szombathelyi pályások vs. Pécsi pályagarázdálkodás (pl. 49-es legyilkolása, 46-os elkúrása a kevés állomással)

 

Más sínes példa:

SZKT-vezérek DG vs TIT - aki ismeri őket, az látja a különbséget

 

Na szóval az a konzerv már csupa lyuk, és a giliszták fele már régen kimászott onnan.

 

Na meg végül egy OFF példa:

 

Ha egy 1500 lakosú településre 3000 fős stadion épül, akkor Magyarország igencsak jól teljesít, tehát a Bűzmotok helyére jöhet a Dízel Flirt.

 

http://iho.hu/hir/dizel-flirt-az-expo-1520-on-130913

 

 

 

 

Előzmény: hmsoft (416299)
k.novotny Creative Commons License 2015.01.01 0 0 416310

Te magyarul nem tudsz vagy csak simán teszed a hülyét?

 

Ird es mond közel 70 eve beszelem a magyar nyelvet, az pedig ne zavarjon, hogy idegen gepen irogatok ide, es nem vagyok hajlando minden ekezetes karakternel masolgatni a karaktertablazatbol (de ez legyen az en problemam)

 

 

mint az, hogy a Bzmot 207 a legfiatalabb Bézé-variációk közé tartozik.

 

 

Baratom ebben is tevedsz. Bzmot 206-207-os gep 1981-ben jött be az orszagba igaz akkor GySEV 501-502 palyaszamot kapott es csak 1989 ota viselte a MAV Bzmot 206-207-es palyaszamat

 

Ebben meg a Bzmot 205-ös is fiatalabb nala mert az 1986-ban került forgalomba

 

Logikus az, hogy a IP-k a legiatalabb köze tartoznak, hiszen a BDzx-böl épültek, söt az iker is, hiszen annak is az egyik donorja BDzx volt

 

Amugy pedig az altalad emlitett 207-es gepnel a MAV Bzmot 141-205-ös gépek mind fiatalabbak voltak

 

De ne törödj azzal, az összes Bz adataim rendben vannak a csehekkel együtt, söt a Studenka gyari listam is majdhogy teljes 99%, igaz egy par Staudingi gyari szamom hianyzik az is igaz nem a Wikiröl szedem az infoimat

 

Ha veletlenül nem tudod ertelmezni a Stauding szocskat, akkor segitek a Srudenka gyar elödje volt

Előzmény: benbe (416309)
benbe Creative Commons License 2015.01.01 0 0 416309

Te magyarul nem tudsz vagy csak simán teszed a hülyét?

 

>Egyidősek a velük együtt gyártott motorkocsival és mellékkocsival, és jóval idősebbek egynémely InterPicinél.

 

Tehát annyiban igaz, hogy a BDzx 000 a legfiatalabb Bézé-variációk közé tartozik, mint az, hogy a Bzmot 207 a legfiatalabb Bézé-variációk közé tartozik. Nyilván a sorozaton belül vannak fiatal és idős példányok is, de bizony még a BDzx-eknél fiatalabb Bzmot is van forgalomban, így az eredeti állítás az, ami nem igaz.

 

Segítségképpen az eredeti:

>Pedig ezek a Bz család legfiatalabb járművei.

 

Na ez az, ami ebben a formában nem igaz. Amit én írtam, az viszont tökéletesen igaz. Tessék értelmezni!

 

 

Előzmény: k.novotny (416307)
chicagoi Creative Commons License 2015.01.01 0 0 416308

Összevontak  sok Volán társaságot.

 Jön  - várhatóan - a MÁVAUT :-)))

k.novotny Creative Commons License 2015.01.01 0 0 416307

Egyidősek a velük együtt gyártott motorkocsival és mellékkocsival, és jóval idősebbek egynémely InterPicinél.

 

Ez ebben a formaban nem igaz

 

A motorkocsik meg a Bzx-ek 1979-től, mig a BDzx pedig 1983-tol került be az orszagba

 

Hogy lasd maskepp is az adatokat, mig az elsö

 

a 24-28 500-as Bzx-nek a gyari Studenkai gyari szama 82143

 

az elsö BDzx 83-28-000 -nak pedig 84433-as a Studenkai gyari szama a kettö közt a több mint 2000 a gyari szam különbseg

Előzmény: benbe (416305)
bajhozo1 Creative Commons License 2015.01.01 0 0 416306

Oké-oké.

Igazad van. 

Köszönöm a korrigálást. :)

Előzmény: hmsoft (416304)
benbe Creative Commons License 2015.01.01 0 0 416305

>Pedig ezek a Bz család legfiatalabb járművei.

Egyidősek a velük együtt gyártott motorkocsival és mellékkocsival, és jóval idősebbek egynémely InterPicinél.

Előzmény: M41 2180 (416303)
hmsoft Creative Commons License 2015.01.01 0 0 416304

Bdzx

 

Bocs, csak a forma kedvéért: BDzx (a D fősorozatjel).

 

hm

Előzmény: bajhozo1 (416301)
M41 2180 Creative Commons License 2015.01.01 0 0 416303

BDzx kocsiból már igen kevés van. A 100 darabos egykori flottából jó ha 10-15 van meg. Pedig ezek a Bz család legfiatalabb járművei.

 

Előzmény: bajhozo1 (416301)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!