Az uj fekkel erezhetobben jobban fog a fek, ha pl. 100-rol nagyot fekezek nem raz be a kormany annyira mint regebben, a kopottal. Ha felrehuz az attol lehet szerintem, hogy valamelyik elso mukahenger valamelyik csuszkaja be lehet rohadva...
Fékhatás tekintetében mit értél el a javítással? Én néha, erős fékezés alkalmával érzem, hogy félrehúz, de még nem tudtam igazán kitapasztalni. Ritkán fékezek lábbal, a motorféket használom ha csak lehet, a pedállal pedig csak "kivilágítom a féklámpát", ha vannak mögöttem.
Maradjon nyugodtan "gépsas"! Én is nagyon szeretem, mondhat bárki bármit.
Másrészt nem hiszem, hogy rengeteg olyan állapotban lévő 15 éves kocsit találni Magyarországon, mint a "kisautó".
Hat igen, belemaszott keves penz a gepbe...De azert javittatom mert en csipem ezt a kis spanyol ordogot. Amugy fekhatasmeres nem volt, muszaki cask juliusban lesz, es nincs kedvem elotte ezer dologal vacakolni. Amugy a tarcsak ki voltak vallasodva, es mar nem lehetett felszabalyozni, mert tul vekonyak voltak... a betet meg neha csikorog. Vagy elmulik 1000km uten, van marad ha szar minoseg.....mi a jo fekbetet marka? Mellesleg jo lenne ha mas topikbeli emberek nem fikaznanak ide pl. a GEPSAS miatt.. vigyek inkabb a szarra rohat 20 eves BMW-juket karosszeriashoz..... Es a akkoris GEPSAS!!
Az, hogy az autó kúszik kinyomott kuplunggal is, azt jelenti, hogy nem emel ki rendesen a nyomszerkezeted. Ez lehet egy bowdennyúlás is(szakadni fog), valószínű, hogy után kell állítani. Ha már nem lehet ráspannolni, akkor: kuplungtárcsacsere.
Ez kb. 8-12000 Ft lehet. Munkadíj kb. 3000-6000 Ft.
A kuplungtárcsád nincs lerohadva, mert akkor nem venné be a 3-ast sem.
"Ja, még 1 dolog: ha már gurul, óvatosan veszi az egy-kettőt is, állva meg a rükvercet sem."
Nekem ezt akkor csinálja, amikor a váltóban nincs olaj. Szinkrongyűrű baj nem valószínű.
Nézesd meg még a váltórudazat kopását is (kulissza). Előfordulhat, hogy úgy elkopik, hogy nem tudod kitolni teljesen balra az 1-2 ig.
Gond van. Gyakorlatilag csak 3-tól fölfelé van sebességfokozatom. Mák, hogy dízel, 3-ban is elindul, el tudom vonszolni valami tudós emberhez. Bár: a kuplung (is) szarnak tűnik: kúszik az autó teljesen kinyomott kuplunggal is. Ja, még 1 dolog: ha már gurul, óvatosan veszi az egy-kettőt is, állva meg a rükvercet sem.
Kuplungbowden-szálszakadásnak túl komplexnek látom a problémát, kuplungtárcsa tud így lerohadni gyakorlatilag egy pillanat alatt? És mennyibe kerül egy
Itt aztán rápörgött egy kevés zseton az autódra.
A féktárcsa árában volt, viszont a fékbetétek és fékpofák árát én sokallnám a helyedben.
A munkahenger hátra olcsó volt.
Jó fékezgetést!
Azért kellett a felújítás, mert lejárt a műszaki a gépen?
Nem írom, hogy gépsas, mert ez a kifejezés a gépeinkre egyesek szerint túlzás...
MACIBB: A fekfelujitas folyamata ez volt:
a, Elore 2 uj fektarcsa, 2x6700,-
b, Ezekhez uj fekbetetek 5000,-
c, hatra uj munkahengerek, mert szarok voltak 4800,-
d, Hatra betetek, kb 5000,-
A tobbi dolog- elso tusko, hatso dob, csovek OK!
A TOTALCAR-os autodoktor csinalta, alig kert valamit, haver..... max 5000,- asszem, de mast is csinalt, nem tudom pontosan mennyi lehet ez a resz...
nem eladó!
tartalék
gyanitom nem ez volt rajta az elsö mert utángyártott ez is és állitólag ez tipushiba
csak azért volt cserélve és nem javitva mivel a fiam tüdögyuszival feküdt otthon és kellett az autó,ha lett volna egyhét arra hogy rugó + miegymás akkor nem mnet volna szervizbe.
"Azóta nem sok minden történt a gépsassal."
Ilyenkor mindig jót mosolygok. Ha már a teenager seat is gépsas? Hová jutottunk.
Csak ne pont te osztanád észt más topicban, mert ez így elég sánta. ;-)
Rég' nem jártam erre.
Azóta nem sok minden történt a gépsassal.
4 gyertyát cseréltem ki. Láng Kft: 518,- HUF / db.
Viszonylag olcsón kijöttem.
Most hétvégén kapom le az AC-t, ha minden igaz.
Mint már megirtam 1x, igen szarul indul, sokáig kell indítózni, nyáron is, télen is, szóval biztos, hogy valami membrán vagy szimmering, vagy valami feküdt meg.
Nomeg folyik az olaj az AC - gyújtáselosztó környékéről.
Yoggi: Amikor az AC-det cserélték, akkor azért állt meg, mert eltört benne 1 rugó? Vajon az enyémnek mi lehet a baja?
Többiek? Ötletek? Tapasztalatok?
Gratulálok! Akkor a féltengelyek maradtak görbék? Autókázni egyébként rossz időben is lehet, sőt :-) Ami a jó idő eljövetelét illeti, Debrecenben most beindult a havas eső.
Ma vegre kesz lett az autom (ibiza 1,5i ps).. A kormanymu uj, a feltengelyek fel lettek ujitva. Vegul is kiderult, hogy a kopogast a rossz minosegu kerekcsapagy okozta, nem a gorbe feltengely, az regen olyen gorbe volt mar. A csapagy alig 3 honap alatt gallyra ment! A jo csapagy 8000,- ft, es SKF! Mas ne rakjatok bele ha kell majd cserelni. Mivel a fekek is komplett felujitason estek at, olyan mintha tok uj lenne az egesz auto. Vegre lehet autokazni..jon a jo ido...lassan teszek fol kepet is....rakjatok majd ti is!
Jujj, rohantam az ablakhoz, mert itt áll a házzal szemben egy szürke, 3 ajtós darab (még a "régebbi" sorozatból, amilyen nekünk is van). De más a rendszáma... :( Pedig már örültem egy közeli topic-társnak! :)
ej***9 és rettentö koszos mostanáig mert megyek takaritani.
segitsetek .
nem merem kapcsolási rajz nélkül bekötni a távvezérlöt ,ha valakinek van rajza,és be tudná szkennelni ,vagy bármi más módon el tudná juttatni igen nagy hálám üldözné
Csak hogy vmivel felélesszem, leírom én is a "kisautó" (a családban ilyen néven fut) néhány adatát, bár nem tudom, ez a felszólítás minden topiclakónak szólt-e:
-G**-**9
-1,5, GLX
-élénk piros (az élénk fontos, a forgalmiban se fogadták el a sima pirosat... :))
-3 ajtós
-ami még fontos: O'Neill matrica a hátsó ablakon (előző tulaj által ráragasztva) + az oldalán is van vmi egyszerűbb díszcsík, de ez lehet, hogy alap mindegyiken.