Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sommázó Creative Commons License 2001.03.23 0 0 283
Óóóóó... A kultúra kibukott kicsit! ;-)
Előzmény: NRB (266)
Törölt nick Creative Commons License 2001.03.23 0 0 282
A 266. sz. hozzászólásra gondoltam.

Macibb

Előzmény: NRB (280)
NRB Creative Commons License 2001.03.23 0 0 281
Sok sikert!

Szerintem te magad is ki tudod cserélni, ha elég ügyes vagy.

Egy jó fél óra kb.

Mellesleg megmarad egy ezresed sörre!

NRB

ui: Remélem ennyivel megúszod a zsebbenyulást!

Előzmény: Tomthumb (275)
NRB Creative Commons License 2001.03.23 0 0 280
Rám célzol?
A KIA-s hozzászólásomra gondolsz?

Bárki előtt vállalom a véleményemet!

NRB

Előzmény: Törölt nick (273)
robika2001 Creative Commons License 2001.03.22 0 0 279
Az uj fekkel erezhetobben jobban fog a fek, ha pl. 100-rol nagyot fekezek nem raz be a kormany annyira mint regebben, a kopottal. Ha felrehuz az attol lehet szerintem, hogy valamelyik elso mukahenger valamelyik csuszkaja be lehet rohadva...
Előzmény: Törölt nick (278)
Törölt nick Creative Commons License 2001.03.22 0 0 278
Fékhatás tekintetében mit értél el a javítással? Én néha, erős fékezés alkalmával érzem, hogy félrehúz, de még nem tudtam igazán kitapasztalni. Ritkán fékezek lábbal, a motorféket használom ha csak lehet, a pedállal pedig csak "kivilágítom a féklámpát", ha vannak mögöttem.

Macibb

Előzmény: robika2001 (276)
gguszti Creative Commons License 2001.03.22 0 0 277
Maradjon nyugodtan "gépsas"! Én is nagyon szeretem, mondhat bárki bármit.
Másrészt nem hiszem, hogy rengeteg olyan állapotban lévő 15 éves kocsit találni Magyarországon, mint a "kisautó".
Előzmény: robika2001 (276)
robika2001 Creative Commons License 2001.03.22 0 0 276
Hat igen, belemaszott keves penz a gepbe...De azert javittatom mert en csipem ezt a kis spanyol ordogot. Amugy fekhatasmeres nem volt, muszaki cask juliusban lesz, es nincs kedvem elotte ezer dologal vacakolni. Amugy a tarcsak ki voltak vallasodva, es mar nem lehetett felszabalyozni, mert tul vekonyak voltak... a betet meg neha csikorog. Vagy elmulik 1000km uten, van marad ha szar minoseg.....mi a jo fekbetet marka? Mellesleg jo lenne ha mas topikbeli emberek nem fikaznanak ide pl. a GEPSAS miatt.. vigyek inkabb a szarra rohat 20 eves BMW-juket karosszeriashoz..... Es a akkoris GEPSAS!!
Tomthumb Creative Commons License 2001.03.22 0 0 275
Köszi, gyanúm megerősítésre talált, kuplungbowden-csere indul mihamarább!
Előzmény: NRB (274)
NRB Creative Commons License 2001.03.22 0 0 274
Tom:

Az, hogy az autó kúszik kinyomott kuplunggal is, azt jelenti, hogy nem emel ki rendesen a nyomszerkezeted. Ez lehet egy bowdennyúlás is(szakadni fog), valószínű, hogy után kell állítani. Ha már nem lehet ráspannolni, akkor: kuplungtárcsacsere.

Ez kb. 8-12000 Ft lehet. Munkadíj kb. 3000-6000 Ft.

A kuplungtárcsád nincs lerohadva, mert akkor nem venné be a 3-ast sem.
"Ja, még 1 dolog: ha már gurul, óvatosan veszi az egy-kettőt is, állva meg a rükvercet sem."

Nekem ezt akkor csinálja, amikor a váltóban nincs olaj. Szinkrongyűrű baj nem valószínű.

Nézesd meg még a váltórudazat kopását is (kulissza). Előfordulhat, hogy úgy elkopik, hogy nem tudod kitolni teljesen balra az 1-2 ig.

Remélem, segíthettem.

NRB

Előzmény: Tomthumb (272)
Törölt nick Creative Commons License 2001.03.22 0 0 273
Azért ha "egyesek" többi hozzászólását is megnézed, megtudhatod, hogy ő szarta a spanyolviaszt és ő fingotta a passzátszelet ...

Macibb

Előzmény: NRB (271)
Tomthumb Creative Commons License 2001.03.22 0 0 272
Gond van. Gyakorlatilag csak 3-tól fölfelé van sebességfokozatom. Mák, hogy dízel, 3-ban is elindul, el tudom vonszolni valami tudós emberhez. Bár: a kuplung (is) szarnak tűnik: kúszik az autó teljesen kinyomott kuplunggal is. Ja, még 1 dolog: ha már gurul, óvatosan veszi az egy-kettőt is, állva meg a rükvercet sem.

Kuplungbowden-szálszakadásnak túl komplexnek látom a problémát, kuplungtárcsa tud így lerohadni gyakorlatilag egy pillanat alatt? És mennyibe kerül egy

- kuplungtárcsa,
- kuplungbowden,
- szinkrongyűrűcsere 1-2-nél?

Gépsasok szálljatok!!

NRB Creative Commons License 2001.03.22 0 0 271
Robika:

Itt aztán rápörgött egy kevés zseton az autódra.
A féktárcsa árában volt, viszont a fékbetétek és fékpofák árát én sokallnám a helyedben.
A munkahenger hátra olcsó volt.

Jó fékezgetést!

Azért kellett a felújítás, mert lejárt a műszaki a gépen?

Nem írom, hogy gépsas, mert ez a kifejezés a gépeinkre egyesek szerint túlzás...

NRB

Előzmény: robika2001 (268)
yoggi Creative Commons License 2001.03.22 0 0 270
az elsö féktárcsák cseréje indokolt volt ?

az érdekelne ,hogy ki volt e vállasodva és ha tudod mekkora volt a vastagsága.

az enyém ki van és lehet hogy elég lenne felszabályozna ha elég vastag még.

Előzmény: robika2001 (268)
Törölt nick Creative Commons License 2001.03.21 0 0 269
Ez ha jól adom össze, 33200 pengő? Fékhatásmérés volt?

Macibb

Előzmény: robika2001 (268)
robika2001 Creative Commons License 2001.03.21 0 0 268
MACIBB: A fekfelujitas folyamata ez volt:
a, Elore 2 uj fektarcsa, 2x6700,-
b, Ezekhez uj fekbetetek 5000,-
c, hatra uj munkahengerek, mert szarok voltak 4800,-
d, Hatra betetek, kb 5000,-
A tobbi dolog- elso tusko, hatso dob, csovek OK!
A TOTALCAR-os autodoktor csinalta, alig kert valamit, haver..... max 5000,- asszem, de mast is csinalt, nem tudom pontosan mennyi lehet ez a resz...
yoggi Creative Commons License 2001.03.21 0 0 267
nem eladó!
tartalék
gyanitom nem ez volt rajta az elsö mert utángyártott ez is és állitólag ez tipushiba
csak azért volt cserélve és nem javitva mivel a fiam tüdögyuszival feküdt otthon és kellett az autó,ha lett volna egyhét arra hogy rugó + miegymás akkor nem mnet volna szervizbe.
Előzmény: NRB (263)
NRB Creative Commons License 2001.03.21 0 0 266
Na idefigyelj aranyapám!

Takarodj innen, mert baj lesz.
Milyen kocsid van bmeg? Fater vett neked egy Passatot, mi?
Mi?
Csak erre van pénzem, te f*sz!
Ki hivott téged ide?

NRB

Előzmény: sommázó (265)
sommázó Creative Commons License 2001.03.21 0 0 265
"Azóta nem sok minden történt a gépsassal."
Ilyenkor mindig jót mosolygok. Ha már a teenager seat is gépsas? Hová jutottunk.
Csak ne pont te osztanád észt más topicban, mert ez így elég sánta. ;-)
Előzmény: NRB (261)
Törölt nick Creative Commons License 2001.03.21 0 0 264
Miből állt a fékfelújításod és mennyibe került (részletezve ha lehet)?

Macibb

Előzmény: robika2001 (259)
NRB Creative Commons License 2001.03.21 0 0 263
Yoggi: Mennyiért szabadulnál meg a régi AC-től? Megvenném.
Előzmény: yoggi (262)
yoggi Creative Commons License 2001.03.21 0 0 262
igen 1 darab nyamvadt rugócska tört el ,de az autó rögtön megállt.elötte és utána nem volt vele gond pöccre indult, és rendesen ment
Előzmény: NRB (261)
NRB Creative Commons License 2001.03.21 0 0 261
Hi Ibizások!

Rég' nem jártam erre.
Azóta nem sok minden történt a gépsassal.
4 gyertyát cseréltem ki. Láng Kft: 518,- HUF / db.

Viszonylag olcsón kijöttem.
Most hétvégén kapom le az AC-t, ha minden igaz.

Mint már megirtam 1x, igen szarul indul, sokáig kell indítózni, nyáron is, télen is, szóval biztos, hogy valami membrán vagy szimmering, vagy valami feküdt meg.
Nomeg folyik az olaj az AC - gyújtáselosztó környékéről.

Yoggi: Amikor az AC-det cserélték, akkor azért állt meg, mert eltört benne 1 rugó? Vajon az enyémnek mi lehet a baja?
Többiek? Ötletek? Tapasztalatok?

Törölt nick Creative Commons License 2001.03.21 0 0 260
Gratulálok! Akkor a féltengelyek maradtak görbék? Autókázni egyébként rossz időben is lehet, sőt :-) Ami a jó idő eljövetelét illeti, Debrecenben most beindult a havas eső.

Macibb

Előzmény: robika2001 (259)
robika2001 Creative Commons License 2001.03.20 0 0 259
Hi all!

Ma vegre kesz lett az autom (ibiza 1,5i ps).. A kormanymu uj, a feltengelyek fel lettek ujitva. Vegul is kiderult, hogy a kopogast a rossz minosegu kerekcsapagy okozta, nem a gorbe feltengely, az regen olyen gorbe volt mar. A csapagy alig 3 honap alatt gallyra ment! A jo csapagy 8000,- ft, es SKF! Mas ne rakjatok bele ha kell majd cserelni. Mivel a fekek is komplett felujitason estek at, olyan mintha tok uj lenne az egesz auto. Vegre lehet autokazni..jon a jo ido...lassan teszek fol kepet is....rakjatok majd ti is!

Törölt nick Creative Commons License 2001.03.19 0 0 258
Kicsit autóztam a hétvégén: Debrecen-Bp-Balatonfenyves-Siklós-Pécs-Siklós-Palkonya-Pécsvárad-Bp-Debrecen. Jól bírtuk :-)

Macibb

Attilavagyok Creative Commons License 2001.03.19 0 0 257
Hol van Kecskeméten SEAT bontó?
Előzmény: ocema (252)
gguszti Creative Commons License 2001.03.17 0 0 256
Jujj, rohantam az ablakhoz, mert itt áll a házzal szemben egy szürke, 3 ajtós darab (még a "régebbi" sorozatból, amilyen nekünk is van). De más a rendszáma... :( Pedig már örültem egy közeli topic-társnak! :)
Előzmény: yoggi (255)
yoggi Creative Commons License 2001.03.17 0 0 255
nem fog kihalni a topic

az enyém 1,5 glx metalszürke toratfelnis 3 ajto

ej***9 és rettentö koszos mostanáig mert megyek takaritani.

segitsetek .

nem merem kapcsolási rajz nélkül bekötni a távvezérlöt ,ha valakinek van rajza,és be tudná szkennelni ,vagy bármi más módon el tudná juttatni igen nagy hálám üldözné

udv yoggi

gguszti Creative Commons License 2001.03.16 0 0 254
Nehogy nekem meghaljon szeretett topic-unk! :)

Csak hogy vmivel felélesszem, leírom én is a "kisautó" (a családban ilyen néven fut) néhány adatát, bár nem tudom, ez a felszólítás minden topiclakónak szólt-e:

-G**-**9
-1,5, GLX
-élénk piros (az élénk fontos, a forgalmiban se fogadták el a sima pirosat... :))
-3 ajtós
-ami még fontos: O'Neill matrica a hátsó ablakon (előző tulaj által ráragasztva) + az oldalán is van vmi egyszerűbb díszcsík, de ez lehet, hogy alap mindegyiken.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!