Friss E61-es tulajdonosként merült fel pár kérdésem. (2008/2.0D 120kw/kézi váltó)
- Normális jelenség a vibráció üresben, alapjáraton a váltón?
- Eleinte még azt hittem az én hibám, de továbbra sem tudom igazán finoman csúsztatni a kuplungot. Kuplung tárcsa csere?
- Megoldható utólagosan a gyári pohártartók beszerelése? pl bontós alkatrészekkel?
- Nem navis, kis kijelzős a fejegység. Van aux csatlakozó a könyöklő hátulján, de sokkal halkabb a zene azon keresztül mint pl. a rádió. Ha snap-in adapterrel csatlakoztatok telefont, akkor azon keresztül is lehet zenét játszani?
Szerintem ugyanaz lehet a helyzet mint a számítógépeknél. A panelon a chipek lábai/óngolyói a sok évnyi melegedés-lehűlés miatt elválik, vagy csak bizonytalanul érintkezik. Újraforrasztással (azt írják nem kell chipet cserélni) a bizonytalan érintkezések ismét stabil kötések lesznek. Amúgy próbáltad már resetelni? Dvd+CD eject gomb+némító gomb egyszerre benyomni egy kis ideig.
Megmondom oszinten Krisz nekem ez nagy segitseg volt...legalabb elindultunk valamerre azon tul, hogy Pesten 125 ezerert javitjak fel ev garival, meg a jobbik amit nagyon szeretek, hogy cserelni cserelni cserelni...
En Nemetorszagban elek van is egy ismerosom kinyomtatom neki a kepet neki van jo automechaniker ismerose aztan latjuk....
Egyebkent nem tudtam kibogozni a ket chipet ki forrasztas utan cserelni kell vagy ujraforrasztjak???
Pl ma ugyanaz volt mint eddig...napon allt a kocsi 8 orat beultem szokasos...3 perc mulva megalltam bemntem....kb 1 ora vegeztem elforditottam a kulcsot es hibatlanul mukodott...ezert kezdtem el kerdezoskodni, mert nem hiszem, hogy ki kell dobni es sok 100 ezerert venni masikat...A BMW okos es nyilvan az alapelv: ha ilyen kocsid van vegyel ujat mert biztos megteheted.....en ezt megertem, de addig megyek mostmar mert nagyon felhuzott, mig par 10 ezerert meg nem javittatom......
Ahogy olvastam ezen a fórumon, nem minden esetben oldotta meg a problémát ennek a két chip-nek az újraforrasztása. Itthon számítógépek, laptopok javításával foglakozó szervizben 1 chip újragolyózása (reballing) 8-10 ezer forint, pl itt:
Köszönöm a valaszod....erdekes amit irsz...es valamennyire alatamasztja az elmeletem....esetleg olyan valakit nem tudsz aki ezt meg tudna oldani, javitani akar a kepek segitsegevel.???
Én olvastam egy német fórumon hogy a javítása csak annyi hogy 2 chippet kell benne légfúvásos forrasztással felmelegíteni és utánna megint jó lesz.még képek is vannak róla hogy melyiket kell.
Érdeklődnék hogy tud e vki érdemleges információval szolgálni azzal kapcsolatban hogy kell e a 525 d típ. autókban 200ekm-ig kevezérműláncot cserélni? ( Elvileg a bmw örök garanciát ad erre vagy mi, de köztudott ugye, hogy vannak egyes szériák, amelyek nagy előszeretttel tépdesik a láncot!
Van e vmi előjele hogy ki kéne cserélni a láncot hang stb. mert egyes szerelők azt mondják hogy van egyesek meg pont az ellenkezőjéről beszélnek.
Üdv. Lehetséges, hogy tudok segíteni .Keress meg, ha aktuális. Csináltunk már ilyen hibával autókat, eddig tudtunk bontott alkatrészt is intézni hozzá. (külföldről).