Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Porsgrunn Creative Commons License 2018.01.06 0 0 2019

Porsgrunn Creative Commons License 2018.01.06 0 0 2018

Nem tudom, miért nem jött be a kép....újra próbálom:

Porsgrunn Creative Commons License 2018.01.06 0 0 2017

Itt vannak a képek:

Porsgrunn Creative Commons License 2018.01.06 0 0 2016

Sziasztok!

Tud valaki megoldási javaslatot arra, hogyan hozható helyre, hogyan javítható az alábbi képeken látható csúnyaság? Fekete filctollal már próbálkoztam: nem az igazi…

Köszönettel:

István

Porsgrunn Creative Commons License 2018.01.06 0 0 2015

Szia!

Sajnos én is így jártam.

A BuFer által javasolt megoldás a legjobb, legolcsóbb - és abban is segít, hogy pontosabban tudd azonosítani, melyik kulcsházzal pótold a régit. (hasonló korú az enyém is, a kódszáma 0523. Fontos: ebben az elektronika kis panelja az elemmel együtt a nyomógombos oldalon van!)

A kulcsszárat a régiből kell áttenned, vigyázz, egy kis stiftet kell kiütnöd és vele kell rögzíteni a kulcsszárat az új kulcsházban levő csonkon.

(A szilikon kulcsvédő tok véleményem szerint nagyon praktikus.)

Üdv!

Előzmény: itti80 (2011)
BuFer Creative Commons License 2018.01.06 0 0 2014

Szia! Nincs véletlen egy képed arról, hogy hogy nézett ki az autón?

Előzmény: Jep Gambardella (2008)
BuFer Creative Commons License 2018.01.06 0 0 2013
Előzmény: itti80 (2010)
BuFer Creative Commons License 2018.01.06 0 0 2012

Én innen rendeltem. Ugyanaz töredék árért

Előzmény: itti80 (2010)
itti80 Creative Commons License 2018.01.06 0 0 2011

Itt egy kép is róla

Előzmény: itti80 (2010)
itti80 Creative Commons License 2018.01.06 0 0 2010

Sziasztok!

 

Egy kérdésem lenne, hogy ha tud valaki segíteni. A bicskakulcsom záró nyomógombja kihasadt, gondoltam rendelek egy kulcsházat nehogy beázzon, elromoljon.

 

Két kulcsot találtam ami olyannak néz ki mint az enyém:

 

http://www.autokulcs24.hu/peugeot_bicskakulcs_2_gombos_va2_szarral?search=peugeot

és

http://www.autokulcs24.hu/peugeot_bicskakulcs_2_gombos_hu83_szarral?search=peugeot

 

VA2 szárral vagy HU83 szárral kellene megrendeljem?

 

Szerintetek melyik a megfelelő? 2011-es 1.6 e-hdi sw az autó. 

 

Köszi a segítséget,

István

 

_cseszo Creative Commons License 2018.01.05 0 0 2009

Sziasztok!

Saját tapasztalat a budaörsi Fábián Peugeot szervizről: (levelem részlete egy kigyulladt check engine lámpa nyomán végzett munkáról)

Az előzetesen megállapított, és megrendelt mágnesszelep cseréjét végezték el 58.000,- Ftért. Az összegben szerepelt a mágnesszelep, csavar, diagnosztika és hibakeresés, valamint a csere munkadíja. Az átadás után egyetlen métert sem mentünk még az autóval, midőn a hibajelzés pontosan ugyanúgy visszatért. Akkor abban maradtunk, hogy január 2-án az elvégzett munka garanciájaként újból megnézik az autót.2-án leadtam, majd felhívtak, hogy valószínűleg valamilyen kábel érintkezési hiba van, keresik.Keresték, állításuk szerint a motortérben egyik kábelkötegben találtak szakadást és ezt javították. Mindezek ellenére a hiba továbbra is fennállt. Ekkor avval hívtak fel, hogy a szoftveres diagnosztika szerint, a vezérműlánc megnyúlása, vagy hibás pozíciója okozza a hibát, és ennek kiderítése kb 65.000 Ft-os munkát feltételez. Ettől elálltam hiszen az alábbi kérdések merültek fel bennem:
1. a számlán szereplő 12 687,-Ft-os hibakeresés mennyire lehetett szakszerű ha kicseréltek egy nem hibás alkatrészt 21 941,-Ft-ért valamint csaknem 20.000,-Ft  munkadíjért. Afeleslegesen kicserélt alkatrész díját és a hozzá tartozó munkadíjat, miért nem sztornózták, vagy javasolták, hogy a további hibakeresés-javítás díjába beszámítják, hiszen a beavatkozás nyomán az autót nem sikerült megjavítani.
Sajnos nem láttam értelmét a további javításnak , mert nem látom a végét. Addig cserélgetnék 50-100ezer forintokért az alkatrészeket esetenként feleslegesen amig nem sikerül a hibát megtalálni? Vajon ezt miért az ügyféllel fizettetik ki?Etikátlannak tartom az eljárásukat és meggyőződésem, hogy a jövőben nem az ezt szervizt fogjuk választani, sőt másoknak is javasolni fogom, hogy nagy ívben kerüljék el ezt a szervizt.Tisztelettel:

 

Emellett senkinek sem tűnt fel, hogy olaj 1 éve volt cserélve benne. Lehet hogy csak a nem megfelelő viszkozitású olaj miatt kialakult elégtelen olajnyomás miatt nem szinkronizál megfelelően....

Most ez következik más szervizben..

Jep Gambardella Creative Commons License 2017.12.15 0 0 2008

Sziasztok, a 308-asomon volt, hátha érdekli valamelyikőtöket: https://auto.jofogas.hu/budapest/Nyari_gumi_es_felni__kituno_minosegben__4_db___Michelein__Enzo__74230996.htm

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2017.12.07 0 0 2007

Sziasztok!

Olyan helyzet állt elő, hogy hajnalban sikerült elütnöm egy őzet! Össze tört a kocsi jobb eleje. Ezért szükségem lenne egy jobb első fényszóróra, és egy jobb első sárvédőre így hirtelen. Ha valaki tudna bontottat ami tökéletes állapotba van, legyen szíves szóljon. 

308 1.6 hdi 2008 SW  Köszönöm!

 

kemszi Creative Commons License 2017.12.07 0 0 2006

gratula hozzá!
Ha nincs hangja, nem rángat a motor akkor nem kell a vezérléshez nyúlni (eleve ha jól tudom élettartamos láncokat kapnak....persze erre azért érdemes rákérdezni a szervizben hogy mi a tapasztalat velük) az 1,4-nél meg nem is volt jellemző a nyúlás,csak az 1.6nál. Érdemes lehet megnézni még a gyertyákat mikor kapott újat. Továbbá én szoktam a váltóolajat is cserélni.

Előzmény: NemTom88 (2005)
NemTom88 Creative Commons License 2017.12.07 0 0 2005

Sziasztok! Tegnap óta tulajdonosa vagyok egy oroszlánnak, 1.4 Vti 2008-as évjárat, első gazdás ferdehátú. Az autóban 110 ezer km van, vásárlás előtt márkaszervízben átnézettük, pár apróbb hibát találtak csupán. Ezen hibák orvoslása és az ilyenkor szokás olaj + szűrők cseréjén kivül mit érdemes cserélni? Tényleg ajánlott lecserélni a vezérlést is? A motor teljesen csendes, semmi csörgést nem hallani, illetve az állapotfelmérésnél is mindent rendben találtak. Amúgy teljesen belezúgtunk ez alatt a rövidke idő alatt is😄

iranydubai Creative Commons License 2017.12.04 0 0 2004

Tuti, hogy víz.

Novemberben ki volt szárítva, szét volt szedve szervízben állt 2 hétig.

átnézték, minden más ( hűtő, fagyálló, klíma stb. ) kizárva.

Most hogy megint esős hetek voltak, át van ázva a szivacs a két első üéás előtt.

Esetleg valaki megmutatná hogy hol kell, hogyan kell a szélvégő alatti vízelvezetőket kipucolni, akkor azt megköszönném :-)

 

Előzmény: szucsati (2003)
szucsati Creative Commons License 2017.12.04 0 0 2003

Biztos hogy víz, nem fagyálló?

Előzmény: iranydubai (2000)
iranydubai Creative Commons License 2017.12.04 0 0 2002

Szia!

Köszönöm, megnézem.

 

Előzmény: vecserom (2001)
vecserom Creative Commons License 2017.12.03 0 0 2001

Szia. Előrebocsátom, hogy még nem vagyok 308-as tulaj, remélem a jövő héttől már az leszek. :)  Egy Peugeot 307-esem volt, annál volt hasonló hiba, ott a küszöbön keresztül ázott be az utastér. Legegyszerűbben úgy lehet megnézni, hogy az autó előre lejtsen egy kicsit és ha az első sárvédőt itt is egy vagy két csavar rögzíti a küszöbre, akkor egy csavart ki kell venni (normál esetben egy 10-es kulccsal). Ha víz van a küszöbben, akkor folyni fog a víz, ha nem, akkor máshonnan ázik.

Előzmény: iranydubai (2000)
iranydubai Creative Commons License 2017.12.03 0 0 2000

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni. Beázik már egy ideje a 308-as autóm, 2008. évj.

Első tulaja vagyok, törve nem volt.

2 peugeot szervízben nézték, javították, de nem szűnt meg a beázás.

Álló helyzetben, a ház előtt parkolok és így a pedállok alatt, a szivacs tiszta víz, mindkét első ülésnél jelentkezik a beázás eső után.

Van valakinek ötlete, tippje hogy hol keressem a problémát. Már több szervízbe nem akarom vinni, mert ötletük sincs...

Köszönöm,

Robi

JannyG Creative Commons License 2017.11.26 0 0 1999

Szevasztok! 1.6VTI 120-as 308-as vásárlásán gondokodom. Tényleg horror a dolog? 50e-enként vezérléscsere, láncnyúlás, láncfeszítő, stb...Igaz ez? El a kezekkel tőle? Van megoldás esetleg egy vezérléscserénél az újabb, javított megoldások/alkatrészek beépítésére? Elsősorban személyes tapasztalatok érdekelnek, de bármilyen hozzászólást megköszönök!

NemTom88 Creative Commons License 2017.11.23 0 0 1998

 

Sziasztok! Autó vásárlás előtt állok, és képbe került az alábbi oroszlán:
https://www.hasznaltauto.hu/…/peugeot_308_1.4_vti_confort_p…

Mivel egy közel 20 éves Suzukit váltana, így attól félek, hogy elragad a hév. Szóval minden info, vételi tanács (mire kéne figyelni vételkor), tapasztalat hatalmas segítség lenne! Az 1.4-es motor mennyire megbízható?
A segítségeteket előre is köszönöm!

lazy g. Creative Commons License 2017.11.21 0 0 1997

Sziasztok,
még mindig eladó.
Ha valakit érdekel, szóljon!
Sziasztok, üdv! :)

https://admin.autoalkatresz.hu/gyorsnezet/1909650

 

LayerCake Creative Commons License 2017.11.21 0 0 1996
akutya Creative Commons License 2017.11.16 0 0 1995

Sziasztok,

 

Az érdekelne, hogy a 308-as ban (az újabb évjáratokban) tényleg hő-  és hangszigetlt szélvédő van-e?

A mostani árlista szerint Active felszereltégtől felfelé "hővédő hangszigetelt szélvédőüvegezés" van (Access-ben még nincs).

Engem a hővédőség érdekelne, régen a francia autókban mind volt ez a lila fémgőzölt szélvédő, nekem is volt olyan egy régebbi autómban, azóta keresem ezt a hőkomfortot, a nem hővédős szélvédők alatt azóta melegem van,  ha besüt a nap. 

Tudom, most már mind alap zöld hővédős, de ez az extra hővisszaverős cucc vajon játszik-e a 308-asban.

 

Köszi

 

K

sund Creative Commons License 2017.11.15 0 0 1994

Szevasztok! A jobb szélső injektoromból jön ki némi füst és valami szuszogó-kattogó hang is jön ki onnan. A füstöt a ventillátor simán beszippantja az utastérbe is sajna.... Találkozott már valaki hasonlóval? Hogyan deríthetem ki, hogy csak a tömítés kuka, vagy injektorcsere? Mekkora meló egy ilyen ha az utóbbi és mennyire költséges? Ha nem lenne elég a kérdés: 1975-ös hsz-re valami ötlet? Köszi!

ballem Creative Commons License 2017.11.14 0 0 1993

Ok. Megkeresem akkor a csoportot és tanulmányozom a posztot :) nem én voltam a kérdező..

Előzmény: Zolysys (1990)
JannyG Creative Commons License 2017.11.12 0 0 1992

Sziasztok! P307 2.0Hdi-ről nyergelnék 308 1.6 Hdi-re. Anno 307-esnél nem mertem megvenni az 1.6-ost, de valamikor olvastam , hogy a 308-asnál már változtattak, nincs olyan szintű kormosodás, turbóhalál , stb. Igaz ez, vagy csak az Euro5-ös normától kezdve? Vagy semmi nem igaz és jobb ha hagyom az egészet? (A harmadik 2.0HDi-t nyúzom már, nem nagyon volt velük bajom. Sajnos évi 60e km-rel hamar összejön egy újabb autó gondolata...)

 

Bármilyen tanácsot, infót előre is köszönök!

Zolysys Creative Commons License 2017.11.11 0 0 1991

Usb-t tudok ra. Vagy teljesen uj rendszer ami tud bt-t es usb-t

Előzmény: ballem (1987)
Zolysys Creative Commons License 2017.11.11 0 0 1990

Facbookon pont ugyan ez volt

Előzmény: ballem (1989)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!