A Gasolin Press kapott egy friss hírt miszerint gondok vannak a Rynart cégnél. A hír szerint a lízingcég felkérte az Iveco kereskedéseket, hogy segítsenek eladni és az értékesítésig tárolni egy nagyobb mennyiségű Iveco Daily flottát. Pontos számok nem ismertek de nem 10-20db járműről van szó, hanem ennél lényegesen komolyabb mennyiségről.
Szóval ha valakinek használt Daily-re fáj a foga hamarosan felkeresheti valamelyik Iveco márkereskedést. Aki pedig most akart ilyen autót eladni, adjon hamar túl rajta, mert ha ilyen mennyiség eladása kerül egyszerre a piacra az eléggé le fogja nyomni a használtautó árakat.
Na igen, az a baj, hogy a kamionozásnál nagyon sok mindenről le kell mondani. Ha meg europázik valaki akkor különösen. Az a jó, ha az asszony is tud autót vezetni, mert akkor lehet 4 kezesbe menni, de ekkor meg a fülke kicsi túlságosan. Múltkor volt az egyik német adón egy műsor benne egy 30-35év körüli nővel aki egyedül dolgozott egy farönkszállító autón (Kezelte a darút is), de ami a lényeg volt, az anyósülésen ott volt a 1,5 éves gyerek egy hurciban. A nő a pihenőidőben etette, pelenkázta a gyereket (gondolom a gyerek apja otthagyta a nőt mint eb a ...-át) Volt egy sofőr ismerősöm az is hordta magával a feleségét /igaz a nő nem vezette az autót/ addig amig meg nem szülte a gyereket (azért így könnyű kibirni akár a 4 hetet is).
Jobb kormány, de bal oldali közlekedés. Úgyhogy úgy már lehet nem is kell annyira parázni. Én mindig a holttér tükröt állitgatom, vagy pedig bátraké a szerencse alapon :) Magyarokkal meg tutira fogsz találkozni, még nekem is sikerült. Pedig én csak 4x-5x voltam eddig. Ja ha dohányzol akkor biztos le fogsz szokni :D
Hmmm...gyönyörű csajok, Guinness, angolokat utáló segitőkész emberek (kell ettől több? :D ), keskeny utak, kevés autópálya, Guinness, a sebességkorlát ismeretlen fogalom, parkolót ne is keress és ha nem irtam volna Guinness. Fasza hely. De tényleg ;)
Ne hidd, hogy a német értékesebb. Az angol nyelve többre mész. Vedd úgy, hogy az európázás felkészít az ír munkára. Ott is ugyanúgy távol leszel az otthonodtól. :o)
2 napja írta Strigesz. De azért nem baj, mert te csak megerősítetted a hírt. :o) Ha 2 különböző személytől hallja az ember ugyanazt akkor azt már el lehet hinni.
Úgy látszik, Gyuri bácsinak pénze, meg autója van, sőt munkája is, csak sofőrből van kevés.
Írbe: o) azt mondták ott jó a fizu, nővérem megy majd júniusban Angliába, előtte szeretnék még azért magyar cégénél nemzetközizni, csak ez az Európázás fog vissza egy kicsit, angolt meg azért választottam, mert németből 4szer meghúztak (szerettük egymást a tanárral) angolból pedig már van egy alpfokom, úgyhogy inkább angol, bár tudom a német értékesebb de, az angol jobban fekszik.
Pontosan, régen, a két betű-négy számos rendszámoknál a rendszám maga volt, betűk nélkül.
Átrendszámozáskor "átértelmezték" az egészet, s a BPI-BPO rendszámmezőnél az I lett az egyes, az O pedig a nulla.
(A kezdet kezdetén egyes garázsokban így is festették fel: I-584).
Ámde a Volvók sárga rendszámaival ez a rendszer felborult, ezekre már nem került fel semmilyen azonosító sem -kivéve a 3. generációs Volvókat, rajtuk vidáman virít az 1. ajtó, és a sofőr feje felett a tetősisakon: FLR-***.
Ezekre az azonosítókra régebben zömmel azért volt szükség, hogy az ügyeletes diszpécser lássa a "toronyból", hogy melyik kocsi van benn a végállomáson, vagy a tárolón, és melyik áll a "treffen" -ebből és a forgalmi naplóból tudta, hogy kb. mennyire van "helyén" az adott vonal -ekkor még nem volt rádió a buszokban.
Angol tanulás fél évig, megpróbálom a középfokot utána, jöhet a nagyautó, ennél a cégnél annyi gyakorlatot sikerült e-ből összeszednem, hogy balra hátra nagyhelyen forgózsámolyos póttal megy a tolatás: o) Addig meg beugrunk ha kellek.
Hétfőn (utolsó munkanapomon) elhoztuk az új autókat egy 815-ős atego meg egy 1223-as, ezt hoztam én:o) Nagyon kemény technika, és mennyivel egészségesebb hat henger, mint négy, kíváncsi lennék póttal, mit tud, sajnáltam otthagyni a céget, de beugrónak még maradok. Vannak képek is csak nem tudok kicsinyiteni majd megoldom.
Van nyilvántartásuk,de nem adják ki azonnal a határozatot.Várni kell rá egy-két hetet.A májusi eresztés biztos jó,de én csak júniusi vagyok.Nem baj,jó nekem a második hely is.
Mindenkinek aki pavra megy!
A Kisfaludy utcából elköltőztek,új cím: 1082 Budapest, Vajdahunyad utca 45.
Tel: (06)-(1)-814-1822
Ez a következő párhuzamos utca,a Klinikák felé.(a városból kifelé)
Biztosan van valamilyen nyilvántartás, mert egy ismerősöm csinált még a 90-es évek elején a taxizáshoz PÁV2-t, de valahol az évek folyamán elkavarodott. 2-3 éve felvette a kapcsolatot velük és kért egy újabb igazolást az intézettől és meg is kapta az igazolást a PÁV2-ről.
Ha nem felelne meg az a papír amit az ocsmányirodában adnak a pávról,akkor bemész a Kisfaludy u.-ba és 100ft-os okmány bélyegért adnak hivatalos (vízjeles)másodlatot.
Nagyon köszönöm az infot!
Hadd qkacoskodjam még egy csöppet: a Kisfaludyban mi alapján állítanak ki vízjeles másolatot? Vinnem kell oda a 97-es eredeti papírost (igen, az amiről fogalmam sincs, hol van :D), vagy ne adj' uram van ott valami ámítógépes rendszer, amelyből még az is kiderül (de erre gondolni sem merek :P), hogy jómagam 97-ben ott jártam? Vagy annak alapján adják ki, amit az ocsmányirodában adtak a régi jogsim alapján?
(Karinthy után szabadon: röhög a világ...rajtunk)
Abban pedig különösen egyetértek, hogy a '77 egy kiváló évjárat.
Ha így jobban belegondolok, hirtelen nem is igen tudok jobban mondani.
Különösen a májusi eresztések sikerültek kiválóra...khm ;ĐĐĐĐĐĐ