Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gasolin Creative Commons License 2006.10.04 0 0 14400
A Gasolin Press kapott egy friss hírt miszerint gondok vannak a Rynart cégnél.
A hír szerint a lízingcég felkérte az Iveco kereskedéseket, hogy segítsenek eladni és az értékesítésig tárolni egy nagyobb mennyiségű Iveco Daily flottát.
Pontos számok nem ismertek de nem 10-20db járműről van szó, hanem ennél lényegesen komolyabb mennyiségről.

Szóval ha valakinek használt Daily-re fáj a foga hamarosan felkeresheti valamelyik Iveco márkereskedést.
Aki pedig most akart ilyen autót eladni, adjon hamar túl rajta, mert ha ilyen mennyiség eladása kerül egyszerre a piacra az eléggé le fogja nyomni a használtautó árakat.
cicó Creative Commons License 2006.10.04 0 0 14399

Nem a sz*rt nincs...tologatják ide-oda...biztos jó okuk van rá...:)

 

Klikk ide, dátumot néz...
Előzmény: Roadtrain (14396)
Gasolin Creative Commons License 2006.10.04 0 0 14398
Na igen, az a baj, hogy a kamionozásnál nagyon sok mindenről le kell mondani. Ha meg europázik valaki akkor különösen.
Az a jó, ha az asszony is tud autót vezetni, mert akkor lehet 4 kezesbe menni, de ekkor meg a fülke kicsi túlságosan.
Múltkor volt az egyik német adón egy műsor benne egy 30-35év körüli nővel aki egyedül dolgozott egy farönkszállító autón (Kezelte a darút is), de ami a lényeg volt, az anyósülésen ott volt a 1,5 éves gyerek egy hurciban. A nő a pihenőidőben etette, pelenkázta a gyereket (gondolom a gyerek apja otthagyta a nőt mint eb a ...-át)
Volt egy sofőr ismerősöm az is hordta magával a feleségét /igaz a nő nem vezette az autót/ addig amig meg nem szülte a gyereket (azért így könnyű kibirni akár a 4 hetet is).
Előzmény: _Globetrotter (14395)
_Gabesz Creative Commons License 2006.10.04 0 0 14397
Jobb kormány, de bal oldali közlekedés. Úgyhogy úgy már lehet nem is kell annyira parázni. Én mindig a holttér tükröt állitgatom, vagy pedig bátraké a szerencse alapon :)
Magyarokkal meg tutira fogsz találkozni, még nekem is sikerült. Pedig én csak 4x-5x voltam eddig. Ja ha dohányzol akkor biztos le fogsz szokni :D
Előzmény: _Globetrotter (14395)
Roadtrain Creative Commons License 2006.10.04 0 0 14396
Ennek a sok multi cég agytrösztjeinek aztán lövésük sincs dolgokhoz.
Előzmény: Gasolin (14391)
_Globetrotter Creative Commons License 2006.10.04 0 0 14395
Jobb kormány és rengeteg birka:o)
Gaso:
Nem hinném, hogy kapásból kibírnám a 3-4-5 heteket, max 2 hét aztán miután megszoktam, meglátom.
Előzmény: _Gabesz (14394)
_Gabesz Creative Commons License 2006.10.04 0 0 14394
Hmmm...gyönyörű csajok, Guinness, angolokat utáló segitőkész emberek (kell ettől több? :D ), keskeny utak, kevés autópálya, Guinness, a sebességkorlát ismeretlen fogalom, parkolót ne is keress és ha nem irtam volna Guinness. Fasza hely. De tényleg ;)
Előzmény: _Globetrotter (14390)
Roadtrain Creative Commons License 2006.10.04 0 0 14393
Pár perc és kapsz egy e-mailt az itteni címre!!
Előzmény: Gasolin (14391)
Gasolin Creative Commons License 2006.10.04 0 0 14392
Ne hidd, hogy a német értékesebb. Az angol nyelve többre mész.
Vedd úgy, hogy az európázás felkészít az ír munkára. Ott is ugyanúgy távol leszel az otthonodtól. :o)
Előzmény: _Globetrotter (14390)
Gasolin Creative Commons License 2006.10.04 0 0 14391
2 napja írta Strigesz.
De azért nem baj, mert te csak megerősítetted a hírt. :o)
Ha 2 különböző személytől hallja az ember ugyanazt akkor azt már el lehet hinni.

Úgy látszik, Gyuri bácsinak pénze, meg autója van, sőt munkája is, csak sofőrből van kevés.
Előzmény: Törölt nick (14388)
_Globetrotter Creative Commons License 2006.10.04 0 0 14390
Írbe: o) azt mondták ott jó a fizu, nővérem megy majd júniusban Angliába, előtte szeretnék még azért magyar cégénél nemzetközizni, csak ez az Európázás fog vissza egy kicsit, angolt meg azért választottam, mert németből 4szer meghúztak (szerettük egymást a tanárral) angolból pedig már van egy alpfokom, úgyhogy inkább angol, bár tudom a német értékesebb de, az angol jobban fekszik.
Előzmény: _Gabesz (14389)
_Gabesz Creative Commons License 2006.10.04 0 0 14389
Ohh...vajon hány Révészes dobja majd el a slusszkulcsot...
Hát sajnálom őket.

Glob,
Csak nem angolba készülsz???
Előzmény: Törölt nick (14388)
Törölt nick Creative Commons License 2006.10.04 0 0 14388

HY!!!

Remélem még nem hallotátok:

a Révész Bálint eladta a bogánycs utcai telephelyét  mindenestől!

A kamionokat, a ponyvás pótokat stb.

Ha jól tom akkor a Waberer's vette meg.

 

Üdv.:

kaMINYOMOS:)

Roadtrain Creative Commons License 2006.10.04 0 0 14387

Én is erre tippeltem,de nem voltam biztos benne.

Jobb egy ilyen dolgot olyan embertől emgkérdezni aki ért hozzá :ĐĐĐ

Köszönöm a felvilágosítást neked és a többieknek is :o)))

Előzmény: Tector (14386)
Tector Creative Commons License 2006.10.04 0 0 14386

Pontosan, régen, a két betű-négy számos rendszámoknál a rendszám maga volt, betűk nélkül.

Átrendszámozáskor "átértelmezték" az egészet, s a BPI-BPO rendszámmezőnél az I lett az egyes, az O pedig a nulla.

(A kezdet kezdetén egyes garázsokban így is festették fel: I-584).

 

Ámde a Volvók sárga rendszámaival ez a rendszer felborult, ezekre már nem került fel semmilyen azonosító sem -kivéve a 3. generációs Volvókat, rajtuk vidáman virít az 1. ajtó, és a sofőr feje felett a tetősisakon: FLR-***.

 

Ezekre az azonosítókra régebben zömmel azért volt szükség, hogy az ügyeletes diszpécser lássa a "toronyból", hogy melyik kocsi van benn a végállomáson, vagy a tárolón, és melyik áll a "treffen" -ebből és a forgalmi naplóból tudta, hogy kb. mennyire van "helyén" az adott vonal -ekkor még nem volt rádió a buszokban.

Előzmény: _Globetrotter (14385)
_Globetrotter Creative Commons License 2006.10.04 0 0 14385
Aszem a rendszámtáblának a számai azok régi stílusban.
Előzmény: Roadtrain (14381)
soonó Creative Commons License 2006.10.04 0 0 14384
Rendszáma bötű nélkül, ha a kedves lemaradt utas reklamálni akar a központban, tudja melyiket kell beárulni.
Előzmény: Roadtrain (14381)
_Globetrotter Creative Commons License 2006.10.04 0 0 14383
Angol tanulás fél évig, megpróbálom a középfokot utána, jöhet a nagyautó, ennél a cégnél annyi gyakorlatot sikerült e-ből összeszednem, hogy balra hátra nagyhelyen forgózsámolyos póttal megy a tolatás: o)
Addig meg beugrunk ha kellek.
Előzmény: Gasolin (14380)
soonó Creative Commons License 2006.10.04 0 0 14382
Szőkenő beszól : Én csak kívül vagyok szőkenő, belül sötét vagyok !!!!!!!
Előzmény: Roadtrain (14365)
Roadtrain Creative Commons License 2006.10.04 0 0 14381

OFF

Tector mit jelentenek azok a számok a buszok oldalán???

Pl.: 06-67

ON

Gasolin Creative Commons License 2006.10.04 0 0 14380
És most mi lesz a folytatás?

Kacsingac nagy autó fele?
Előzmény: _Globetrotter (14378)
Roadtrain Creative Commons License 2006.10.04 0 0 14379
_Globetrotter Creative Commons License 2006.10.04 0 0 14378
Hétfőn (utolsó munkanapomon) elhoztuk az új autókat egy 815-ős atego meg egy 1223-as, ezt hoztam én:o)
Nagyon kemény technika, és mennyivel egészségesebb hat henger, mint négy, kíváncsi lennék póttal, mit tud, sajnáltam otthagyni a céget, de beugrónak még maradok.
Vannak képek is csak nem tudok kicsinyiteni majd megoldom.
SzVoBiR5GTT Creative Commons License 2006.10.04 0 0 14377
Koszi szepen!
Előzmény: lautnermark (14346)
lautnermark Creative Commons License 2006.10.04 0 0 14376

Szia FSOPAPA

http://www.kff.hu/kozpfelugy/pav/igazolasok

Van nyilvántartásuk,de nem adják ki azonnal a határozatot.Várni kell rá  egy-két hetet.A májusi eresztés biztos jó,de én csak júniusi vagyok.Nem baj,jó nekem a második hely is.

 

Mindenkinek aki pavra megy!

A Kisfaludy utcából elköltőztek,új cím: 1082 Budapest, Vajdahunyad utca 45.

Tel: (06)-(1)-814-1822

Ez a következő párhuzamos utca,a Klinikák felé.(a városból kifelé)

Előzmény: FSO Papa (14371)
cicó Creative Commons License 2006.10.03 0 0 14375

Naná :))

Én is ma kaptam egy nagyobbat:))

Formááás...fehééér...hossszzúúú és gumi is van rajta :D

Kielégítő volt az első randink...bár még kicsit makrancoskodik a kezem alatt...:))) 

Előzmény: Roadtrain (14374)
Roadtrain Creative Commons License 2006.10.03 0 0 14374

Hát az valami gyönyörű (szerintem)!!!

Furcsálottam kicsit a hosszát,de a nőknek is  mindig a nagyobb kell :ĐĐĐĐĐ

Előzmény: Pavel (14367)
Roadtrain Creative Commons License 2006.10.03 0 0 14373
Még csak a felszínig jutottam,majd ha az alapoknál tartok megmondom a frankót :ĐĐĐĐĐ
Előzmény: cicó (14369)
Gasolin Creative Commons License 2006.10.03 0 0 14372
Biztosan van valamilyen nyilvántartás, mert egy ismerősöm csinált még a 90-es évek elején a taxizáshoz PÁV2-t, de valahol az évek folyamán elkavarodott.
2-3 éve felvette a kapcsolatot velük és kért egy újabb igazolást az intézettől és meg is kapta az igazolást a PÁV2-ről.
Előzmény: FSO Papa (14371)
FSO Papa Creative Commons License 2006.10.03 0 0 14371

lautnermark

 

Ha nem felelne meg az a papír amit az ocsmányirodában adnak a pávról,akkor bemész a Kisfaludy u.-ba és 100ft-os okmány bélyegért adnak hivatalos (vízjeles)másodlatot.

 

Nagyon köszönöm az infot!

Hadd qkacoskodjam még egy csöppet: a Kisfaludyban mi alapján állítanak ki vízjeles másolatot? Vinnem kell oda a 97-es eredeti papírost (igen, az amiről fogalmam sincs, hol van :D), vagy ne adj' uram van ott valami ámítógépes rendszer, amelyből még az is kiderül (de erre gondolni sem merek :P), hogy jómagam 97-ben ott jártam? Vagy annak alapján adják ki, amit az ocsmányirodában adtak a régi jogsim alapján?

 

(Karinthy után szabadon: röhög a világ...rajtunk)

 

Abban pedig különösen egyetértek, hogy a '77 egy kiváló évjárat.

Ha így jobban belegondolok, hirtelen nem is igen tudok jobban mondani.

Különösen a májusi eresztések sikerültek kiválóra...khm ;ĐĐĐĐĐĐ

Előzmény: lautnermark (14346)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!