Sziasztok, elakadtam. Nem vagyok régi Saab-os. Van egy hibája az autónak, ami miatt ki akartam olvasni az ECU-t. A következő hibakódokat találtam benne: 040450 067108 067208 067308 067408. Ezeket én nem tudom értelmezni, google-ben sem találtam ilyen formában hibakódokat. Ilyenkor mit lehet tenni? Köszi előre is ha tudtok segíteni egy jó tanáccsal.
sportüléseken egyáltalán nem tudják passzosra csinálni, gyűrődik, csúszkál, ha szivacsos anyagból készül az morzsolódni kezd. pont nem érdekel hogy az ülés koszolódik.
Szerintem ez az egesz huzatosdi egy regi szociautos beidegzodes. Ott ocska butorkarpitbol voltak a textilek, cserealkatresz sem nagyon volt, tenyleg erdemes volt vedeni valamivel. A mai ipari szovetek minimum kibirnak 300e km-t / 10 evet, mielott komolyabb kopasnyomok jelentkeznenek. Addigra meg ugyis ki van ulve a szivacs, ugyhogy a huzattal egyutt lehet cserelni azt is. Egyszer egy auto eleteben belefer.
szerintem más élethelyzet. amúgy kutyához kombi dukál. plusz info: a bőr a legutálatosabb számomra autóban. jó nekem az audi plüss reccaroja, 21 éves, én 16 éve nyúzom ohne huzat és nem kímélem. ő van értem nem én érte.
Peugeot 508 SW RHH 2L 163 LE 2011.10 havi (FAP) 120 500 ezer km van az autóban.
Lexia 3 PP2200 diaggal megnéztem a részecskeszűrő állapotát
Átlagban 380-400 km-ente regenerál ez az utolsó 10 regenerálás átlaga .
Először 318 km -rel a regenerálás után néztem, korom 4 Gram a szűrőben tömötség állapota 45%-os gondoltam akkor majd 100 km-után megint megnézem ,ma megnéztem 43 km-el ezelőtt regenerált a korom a szűrőben 0,0xxxxx a tömődötség állapota nem változott ugyan úgy 45% -os.
Azt hittem regenerálás után lejjebb megy de nem ment .
A kérdésem a következő :
Ez már csak jobban el fog tömődni idővel?
Érdemes kimosatni ?(vannak cégek amik kifejezetten ezzel foglalkoznak) PUG írja 120 ezres szervíznél a részecskeszűrő állapot felmérését.
Vagy nem kell ezt annyira komolyan venni ?
Keveset megyek városban 80% ban országút és autópálya használatban van.
A 170 CDI Mercedes, 2001-es évjárat. A klímakompresszor a szíjtárcsánál a motor fordulatszámával "arányosan" finoman fütyül, ami csak az utastérben hallható, kívülről nem. Alapjáratban és magasabb fordulatszámon nem hallható, a klíma amúgy rendben és csendben működik.
Szerintetek javítható, vagy csak a kompresszorcsere segít?
Azt szeretném kérdezni,hogy 93 as 1,3 as régi swiftnek a szívó csonkjában felül van egy membrán amire a szelepfedélből megy egy cső ami ketté ágazik a másikfele meg a légszűrő házba megy .Szóval az a membrán a szelepdeknib kap nyomást.Ennek mi a neve ill. mi a szerepe mert a membrán ki álló csonkja amire a gumi cső megy le van törve ill a membrán szakadt!
Szervizakcio volt ra, nem visszahivas. Visszahivasnal a kozponti nyilvantarton keresztul kiertesitenek es bekerik az autot, ami rohadt draga, ezert ilyet csak biztonsagilag relevans hibaknal csinalnak.
A lancra szervizakcio volt, ami azt jelenti, hogy a gyarto a garancialis idon tul is kicsereli neked puszta jofejsegbol, HA markaszervizbe hordtad az autot (nyilvan valamit valamiert, ingyen nincs semmi).