Keresés

Részletes keresés

Muurola Creative Commons License 2015.01.01 0 0 416245

A kérdés jó, az érintettek komolyan foglalkoznak is ezzel, de nagy általánosságban ez nem várható, mivel a visszaélések java abból származik, hogy csak papíron utazik az áru, illetve egy fuvarhoz tucatnyi fuvarokmány tartozik, miközben az áru pl. a cukorgyárból egyenesen a bolthálózathoz kerül leszállításra. Vasúton ilyen trükközésre esély sincs, sem légiben, sem hajón. A "veszélyeztetett" áruk listáján nyomokban van csak olyan, amit vasúton is visznek, akkor is zömében inkább gyártókhoz, mint a végfelhasználókhoz kapcsolódó logisztikai rendszer részeként. A konténer erősen érintett, de ott az a mondás, hogy nem a konténerterminálon pakolják ki- és át az árut, onnan vagy oda mindenképp van közúti szállítás. Ha mégis a konténerterminálon raknák ki, akkor is bejelentésköteles a kiszállítás 3,5 tonna alatti járművel is, ha az "veszélyeztetett áru", vagyis például Kínából érkezett ruha! 

Előzmény: trizs77 (416243)
GOLAZ111 Creative Commons License 2015.01.01 0 0 416244

trizs77 Creative Commons License 2015.01.01 0 0 416243

http://www.napi.hu/ado/minden_fuvarrol_vallani_kell_a_nav-nak.591575.html

 

------------------

 

OK.

 

Mivel a - hír szerint - vasúti és vízi szállításról NEM kell ilyen jelentéseket írni, várható, hogy a nem tiszta fuvarok ezentúl inkább a vasutat választják ?

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2015.01.01 0 0 416242

Ha nem jó a fűtés  vagy kábelzárlatot okoz akkor is legyen közbesorozva?

Előfordulhat, hogy a mellék miatt nem menne szinkronban a két gép, van amikor az egyik előre a másik hátra akar elindulni vagy nem nyílnak az ajtók stb. Ha közte mellék van csak még több bajt okozhat.

Ezer oka lehet miért nincs mellék.

 

Láttam Fehérváron elfogytak a vágányok.

Van összesen vagy 4 peronos vágány.

Talán 9-11 és 12-14 használható csak.

 

A II torony megmenekül?

 

Előzmény: Snake-Mojzi (416241)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2015.01.01 0 0 416241

Tudtommal motor+mellék+motor szerelvény kéne, hogy legyen.

Előzmény: M63 010 (416240)
M63 010 Creative Commons License 2015.01.01 0 0 416240

Durva! Van ott egy mellékes cikk, hogy  44-es vonalon csúcsidőben Bzmot+Bzmot szerelvény megy pótkocsik nélkül és nagy a zsúfoltság.

 

http://feol.hu/hirek/nem-lesz-felujitas-marad-a-zsufoltsag-1659403

 

Mit ír a SZVÖR a 44-es vonalra?

A Fehérvári járműrongálók vagy a SZVÖR összeállítói a vadbarmok! Egy biztos, hogy Bz-mellékből nem szabad, hogy hiány legyen!

 

hmsoft Creative Commons License 2014.12.31 0 0 416239

Boldog új évet kívánok mindenkinek!

 

hm

papanatoo Creative Commons License 2014.12.31 0 0 416238
misi967 Creative Commons License 2014.12.31 0 0 416237

BÚÉK Mindenkinek!!!

gysevic Creative Commons License 2014.12.31 0 0 416236

" A kimlei alállomáson lett volna dolgom, de nem engedtek be, míg el nem ment a vonat. Addig a szomszédos OVIT-alállomáson dekkoltam. Pedig onnan van táplálva a vasúti állomás :-) Felemás ez is :-) "

 

Viszont,ha jól tudom,az ilyen szerelvények mindig dízelvontatásúak. Így ergo tökmindegy,hogy az alállomás kap-e betápot,vagy sem.(De ki tudja,lehet hogy van/volt ott elvermelve némi aggregát,hátha kimarad a betáp...) Mintha a 3G kocsik bemutatójára is csörgő vitte volna azt a bizonyos fejesvonatot,nem is oly régen. De kb 20 éve,az alapkiképzésnél is azt harsogták katonáék,hogy a katonai és egyéb kiemelt szállítmányokhoz stratégiai okokból mindig dízelmozdony adja a vonóerőt. És akkoriban még csak fűtőgépként láttam Szilit katonavonatba sorozva,a vonóerőt Szergej adta a pontonos szerelvénynek. Ma már persze látni villanygépet is egy-egy ilyen szerelvény élén.

Előzmény: schlumbergerrrr (416211)
GOLAZ111 Creative Commons License 2014.12.31 0 0 416235

Nagyon helyes. Megérdemlik a Traxx színterv miatt. Az mennyire elfuserált...

Előzmény: FOMA (416233)
gertam Creative Commons License 2014.12.31 0 0 416234

PANTOGRÁFOSAT!

 

 

 

- gertam -

FOMA Creative Commons License 2014.12.31 0 0 416233

"MÁV-Trakció"

 

Le vagy maradva, egy éve nincs már MÁV-TRAKCIÓ.:-)

 

"MÁV-Marfa"

 

Erről viszont én maradtam le. Ez milyen cég? Az biztos, hogy nem MÁV tulajdonú.

 

 

Előzmény: GOLAZ111 (416232)
GOLAZ111 Creative Commons License 2014.12.31 0 0 416232

Úgy, hogy van már MÁV-Start, MÁV-Marfa, MÁV-Trakció, úgy persze nem. De úgy, mint MÁV-jelenség igen.

Előzmény: FOMA (416230)
FOMA Creative Commons License 2014.12.31 0 0 416231

Ja bocsánat, igazából BÚÉK-ot akartam mondani, újévi változásként - egy-két X elhelyezése után - ismét olvasni fogom a topikot, amíg a türelmem bírja.:-)

 

 

FOMA Creative Commons License 2014.12.31 0 0 416230

"Ki hitte volna a topik indulásakor, hogy a MÁV túléli a Volánokat..."

 

A nevében igen, de a MÁV már 6 éve nem foglalkozik közszolgáltatásként személyszállítással (csak hobbiszinten, ld. Úttörővasút), ergo a Volánok élték túl az "igazi" MÁV-ot.:-)

Előzmény: GOLAZ111 (416229)
GOLAZ111 Creative Commons License 2014.12.31 0 0 416229

 

 

Ma, nemsokára indulnak az utolsó Volán-járatok. Ki hitte volna a topik indulásakor, hogy a MÁV túléli a Volánokat...

manhattani Creative Commons License 2014.12.31 0 0 416228

Kínában nem tervgazdálkodás van még? Mert akkor nincs árelszállás.

Előzmény: hmsoft (416220)
kristoof Creative Commons License 2014.12.31 0 0 416227

Én viszont nem tudom ki a győztes. Ki a győztes?

Előzmény: Törölt nick (416197)
biciklis bakter Creative Commons License 2014.12.31 0 0 416226

Na, akkor évi rendes összefoglaló a részemről:

- Idehaza leginkább eszköz volt a vasút, mivel 5 éve beutaztam az összes vonalat. Kisvasutazni voltam Mesztegnyőn.

- Beutaztam idén Macedónia és Koszovó teljes személyforgalomra nyitott hálózatát, jártam Görögországban és Szerbiában is.

- Erdélyben a Dés-Zilah-Érmihályfalva útirány volt újdonság.

- Felvidéken egy Révkomárom-Zólyom-Horehronec-Kassa kör fért bele idén.

- Vonatoztam Lettországban (Riga-Majori, Daugavpils-Riga), és Litvániában is (Vilnius-Kaunas, Vilnius-Trakai, Vilnius-Daugavpils. Észtország vasútja kimaradt, csak a Baltijaam-on fotóztam, de majd legközelebb.

 

BUÉK mindenkinek!

mcg Creative Commons License 2014.12.31 0 0 416225

hát, amíg nem a gépészet tartja karban őket, addig lehet jobb a rendelkezésre állás, de utána majd ez is a béka segge alatt lesz, mint a kék-flirteknél is már....:(

Előzmény: Muurola (416221)
attus germanicus Creative Commons License 2014.12.31 0 0 416224

Nem, nincs több komoly vasútijármű-gyártó Kínában.

Előzmény: hmsoft (416220)
1047 005-2 Creative Commons License 2014.12.31 0 0 416223

"Az igazi nyereség az lesz, hogy a rendelkezésre állásuk majd' kétszerese a jelenlegi kocsiknak. Í"

 

 

Az első drágább fődarab cseréig,majd beállnak a Dórémi,Desiro,Halbi,TRAXX,II.Flirt szindrómába.

Előzmény: Muurola (416221)
canis maior Creative Commons License 2014.12.31 0 0 416222

Mikor Jani bácsi Prágába utazott, akkor még nem volt rendszeresítve a helikopter. Az később jött be a képbe.

Előzmény: M63 010 (416191)
Muurola Creative Commons License 2014.12.31 0 0 416221

http://www.vonatosszeallitas.hu/80vonal_2015.html

 

Normál esetben ötkocsisak, így akár 10 szerelvény is kijönne belőlük (90%-os rendelkezésre állással). A fordához kell legalább 6 szerelvény, így a Szerencs - Sátoraljaújhely személyek is kiállíthatók belőlük, a pénteki, vasárnapi, hétfői erősítőkocsik, meg a balatoni stokk.

 

Az igazi nyereség az lesz, hogy a rendelkezésre állásuk majd' kétszerese a jelenlegi kocsiknak. Így a 250 darabos beszerzés esetén 500 kocsi mehetne selejtbe. 

Előzmény: trizs77 (416216)
hmsoft Creative Commons License 2014.12.31 0 0 416220

Egyesül a két nagy kínai vasútijármű-gyártó, a CNR és a CSR.

 

De van harmadik, hasonló kaliberű is? Mert rendben, hogy ha egyesülnek, akkor több lehetőségük adódhat fejlesztésekre, külföldi eladásokra. Ugyanakkor elszállhatnak a belföldi áraikkal, ami a vevők szempontjából kevésbé jó.

 

hm

Előzmény: attus germanicus (416196)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.31 0 0 416219

Na, ez örömhír! Reméljük összejön a további Lange-Schlierenek majdani beszerzése is :)

Előzmény: Muurola (416215)
attus germanicus Creative Commons License 2014.12.31 0 0 416218

A német vasút személyszállítási teljesítménye, utasszámban (tehát NEM utaskilométerben), a ma megjelent közlekedési statisztikai évkönyvből.

A sötétebb színű a távolsági, a világosabb a helyi és helyközi utasszám. Világosan látszik, hogy a távolsági utasok száma évtizedek óta nagyjából azonos (kisebb ingadozásokkal), a helyieké viszont az utóbbi huszonöt évben markáns növekedést mutat.

hmsoft Creative Commons License 2014.12.31 0 0 416217

Jó-jó, de nem gondolod, hogy a fórumtárs valahonnan már értesült a jövő évi ÁFA mértékéről, és véletlenül elszólta magát?...

 

hm

Előzmény: István Gyuri (416209)
trizs77 Creative Commons License 2014.12.31 0 0 416216

A sújhelyi vonatok hány kocsisak ?

 

Ebből az 55 kocsiból jellemzően hány szerelvény sakkozható össze ?

 

 

Előzmény: Muurola (416215)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!