Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

csokiszem Creative Commons License 2010.12.13 0 0 939

Szia j.attila1118 ! Az olajhűtőn mit értesz ? Automataváltó olajat ami hűti ? A holanderes csőnél ereszt? Nézzd meg jól és Így  Írd le a jelenséget ! Mert akkor könnyebb segíteni !! Köszi!  Ha igen akkor keresd vissza régebbi írásom és ott mindent leírtam ," olajálló gumigyűrűvel sikerül " Olvasd el !!  De ha vissza kerted írásom és segít akkor örülök hogy sikerül megoldani ! Üdv Csksz

Előzmény: j.attila1118 (926)
szinglikiraly Creative Commons License 2010.12.12 0 0 938

km??  használt olaj, legutóbbi olajcsere, legutóbbi javítás ideje jellege? kicsit segíts(mióta van nálad az autó???)

 

Ui.:ha szemben állsz a motorral meg tudod állapítani melyik oldalról jön a hang??

Előzmény: laczko17 (937)
laczko17 Creative Commons License 2010.12.12 0 0 937

-van egy MBvitom 112 cdi ,2000 evjarat.Ket napja miutan a motor felmelegszik kb.60 fok-ra kellepelest halani a motortol. Ez fokozodik a folporgesel egyidejuleg.Van valakinek sejtese honnan jon ez a kellepelo hang? Lehet szelep?kisse furcsa mert egybol jelenkezet!

Ha valaki tudna infoval segiteni ,nagyon megkosszonem

V220 Creative Commons License 2010.12.12 0 0 936

 

 

lemaradt a kép

Előzmény: V220 (935)
V220 Creative Commons License 2010.12.12 0 0 935

Sziasztok !

 

a mellékelt képen látható tömítő-gyors csatlakozót hol lehte beszerezni ? / légrugós rendszer mágnes szelep alatti kivezető(k) /

 

 

Üdv és köszi !

 

webinas Creative Commons License 2010.12.11 0 0 934

Írd ide a Rádió számát, típusát, hátha tudok segíteni.

Előzmény: Gabesz972 (927)
niko.g Creative Commons License 2010.12.11 0 0 933

SZ.K.    mél' ment...

köszi

Előzmény: szinglikiraly (932)
szinglikiraly Creative Commons License 2010.12.11 0 0 932

kell egy mail mert itt nem tudok fileot küldeni

 

Előzmény: niko.g (931)
niko.g Creative Commons License 2010.12.10 0 0 931

Szia Sz.K. :)

 

Lécci küldjed el nekem is a torrentet,érdekelne a dolog.Egy 115 CDI Vitom van jól jönne némi anyag

 

előre is köszi

Előzmény: szinglikiraly (930)
szinglikiraly Creative Commons License 2010.12.10 0 0 930

hali bocs hogy most vagyok volt dolgom(hála az égnek).

 

"Az 1-2-es iso a Mercedes Benz műhelyinformásiós adatbázisát tartalmazza, személy és haszon gépjárművekről. (elektronika, hidraulika, pneumatika, karbantartás, szerelési útmutatók, célszerszámok, fotókkal, rajzokkal) Kulcsgeneráló is van hozzá.
A 3.iso, egy telepítési útmutató videóanyag, sajnos angolul, de a képek magukért beszélnek.
A kulcsgenerálót némely antivírus program (pl: avast)  veszélyesnek itéli meg. NEM AZ!XP alatt, tökéletesen fut a program.
2006-ig tartalmazza az összes merci kiadott kocsiját ábrákkal ill leirásokkal képekkel!!
KÉPET  EGYENLÖRE NEM TUDOK MUTATNI!!!(linux alatt sajna nem megy!)

csak xp-n fut!

ritka és müködö program selial generator van mellékelve!!!
Szerző:        MB
   Cím:            WIS 2006
   Formátum:  iso file
   Oldalszám:  
   Nyelv:          angol, német
   Verzió:        
   Op.rendsz:  WIN XP"

 

ezt mondtam az ncore-n de 6,99GB a torrentet el tudom kuldeni ha jó

 

Előzmény: zsozso79 (876)
Vitusz112 Creative Commons License 2010.12.10 0 0 929

Szia Gabesz!

 

Nekem is pont ilyen problémám volt! A Pappasnál 5000ft ellenében megmondták a rádió kódját.  Ez 3 éve volt,lehet azóta már drágult.

 

 

Előzmény: Gabesz972 (927)
zsozso79 Creative Commons License 2010.12.10 0 0 928

Szia! Létezik,nekem a Fordnál volt ilyen kód problémám ismerős által 1500 ft ért mondták meg,hivatalosan drágább lett volna,de nem alváz alapján mondták meg,hanem a rádió száma alapján!Üdv. remélem segíthettem!

Előzmény: Gabesz972 (927)
Gabesz972 Creative Commons License 2010.12.09 0 0 927

Sziasztok! Olyan problémám lenne hogy nincs meg a kódja a Vitómba lévő gyári rádiónak,(a szerelőm levette az aksit :-( létezik az hogy bemegyek a pl: Pappashoz,és alvázszám alapján megmondják???

j.attila1118 Creative Commons License 2010.12.08 0 0 926

Sziasztok

 

Segitséget kérnék drága 99-s 112 kotlámhoz.Egy héttel a főtengelyszimering cserélye után most felette az olajhűtő alól mellöl vagy környékéről dől az olaj.Tapasztalat valakinek????

Tömités mehetett el vagy elrepedhetett az olajhűtő???Klassz helyen van nem látni semmit

csak az olajat, hogy folyik...Igy kb hat kilo ráköltése után már nem lepödöm meg semmin.

 

Előre is köszönöm.

zsozso79 Creative Commons License 2010.12.08 0 0 925

Nálam úgy tünik,hogy megoldódott a hütő 3/4 részének letakarásával a fűtésprobléma,így most 80 fokon van a víz hőmérséklete,igaz 3-4 km után melegedik fel annyira.Remélem így nem kell a nagyobb hidegben sem kicserélni a termosztátot!

Előzmény: bereske61 (923)
flaming 1998 Creative Commons License 2010.12.06 0 0 924

Üdv.Vitós társaim.

Öt éve van egy CDI 115-ösöm.Szeretnék egy-két jótanácsot adni ezzel a tipussal.

Kezdeném azzal,hogy sajnos rossz helyre hehyezték el a generátort.Fölötte van az adagoló aminek a nyomócső szoritóbilincsei bizonyos idő után elfáradnak és a gázolaj pont a generátor kommutátorára folyik.Elment a töltés de én nem vettem komolyan gondoltam tul van töltve az aksi.Szerencsém volt hogy megálltam telefonálni és akkor vettem észre hogy füst szivárog a motortérből.Pár perc mulva begyult volna az autó ha éppen nem állok meg.A szervizben kicserélték az egéssz generátort mivel teljesen összeolvadt.Ez a hiba nekem 270000 ezerbe került.Ha a garázsban gázolajcseppeket találtok a kocsi alatt rögtön szüntesétek meg ha nem akartok igy járni.Egy év mulva  ismét folyást tapasztaltam rohantam a szervizbe de megint elkéstem.Az egyik nyomócső megrepedt és kezdtem előlről az egészet anyi külömbséggel hogy csak a forgórészt kellett cserélni,de igy is 130000-be került.A gondot ugy oldottuk meg,hogy a generátor és az adagoló közzé egy lemezt szereltünk be amely a gázolajat nem engedi a generátorra folyni.Nekem nagyon sok balyom volt az elmult öt év alatt ezzel a kocsival,de igy is nagyon szeretem.

Ha valakinek valami gondja van a 115-össel szivesen segitek megoldani,vagy tanácsot adni.

Üdv: János

bereske61 Creative Commons License 2010.12.06 0 0 923

Elnézést a késői válaszért!

Én aknáról cseréltem még így sem egyszerű,a generátort nem kell levenni hozzá.Nem javaslom,hogy akna -csápos nélkül cserélj.Ugyanis akkor le kell venni a jobb első kereket, műa.betét lemezt, kúszás,és még mindig nem fogod elérni a termosztát házat amit  M6-os csavarok rögzítenek.

Előzmény: zsozso79 (917)
PowerZ Creative Commons License 2010.12.05 0 0 922

Én már ellenőriztem a bowdeneket nem szorulnak,seréltem váltó oilt, plusz lent a váltónál ahova bekapcsolodnak a bowdenek felhegesztettem az elkopott részeket.

 

Nekem se vált hidegen, én 5 percig szoktam indulás előtt járatni akkor semmi gond,másik az ha indulás előtt végig kapcsolod álló helyzetbe ez is szokott nekem segiteni.

Előzmény: nimre79 (920)
110CDI Creative Commons License 2010.12.05 0 0 921

Szia,

 

Nekem is vannak gondjaim a váltóbovdennel....vagyis nem biztos hogy bovden, de reggel nehezen lehet 1-es és a 2-es sebességet kapcsolni. jövőhét végén nekifogunk, mert gond van a fűtés körül is. Termosztát csere lesz, remélem megoldja a fűtés és az alacsony vízhőfok problémákat. A váltóbovden olajozásra én is gondoltam, de korábban nekem is PowerZ azt írta, hogy teflon bevonat, nem kell olajozni....lehet megpróbálom kifőzni és kitisztogatni. Nekem csak reggel nehéz, ha már járt egy kicsit, akkor nincs gond, neked is ilyen tapasztalataid vannak? Amennyiben lesz a hétvégi szerelés és lesz eredménye, mindenképpen szólok.

 

Másik problémám, hogy reggel nehezen indul. Korábban már írtam, hogy az izzító szimbólumot még sosem láttam világítani a műszerfalon. Lehet kikötötték mert a relé nem jó és folyamatosan izzított??? Vélemény? hétvégén ezt a relét is cserélem, meg lehet izzítókat is....van valakinek 110CDI 99-es évjárt? szükésgem lenne 1-2 fotóra hogy lássam melyik kábel hova kell gyárilag, mert van ami nekem le van csupaszítva, természetesen barbár módon :(((

 

Előzmény: nimre79 (918)
nimre79 Creative Commons License 2010.12.05 0 0 920

szia szerinted mit csináljak vele mintha szorulna valami más olaj vagy van valami speciális szer bele mert félek hogy véleg megszorul és nem veszi be a sebességet

Előzmény: PowerZ (919)
PowerZ Creative Commons License 2010.12.05 0 0 919

Ezek a bowdenek teflonbevonautak. Nem teszel jot wd40-el.

Előzmény: nimre79 (918)
nimre79 Creative Commons License 2010.12.05 0 0 918

sziasztok reggelre befagyott a gázbovdenem aránylag egyszerüen meg tudtam oldani egy kis vd40-nel félek hogy igy járok a válto bowdennel valaki járt e már igy jo lenne kiküszöbölni ha lehet egy kis olajjal valahogy felülröl szerintem bele lehet juttatni nem tudom hogy jot teszek e vele előre is köszi

zsozso79 Creative Commons License 2010.12.05 0 0 917

Köszi az infót! Annak a csőnek a tövében van amelyik a motor alatt jön elő és csatlakozik a hűtő aljára?A generátor levétele nélkül ki tudjuk cserélni szerinted a termosztátot?

Előzmény: bereske61 (916)
bereske61 Creative Commons License 2010.12.05 0 0 916

A tömités aminek a képét fölraktad az adagoló fölött van ,nincs benne semmi csak egy átömlő rész (én velem is levetették mert nem tudta még a szerelősem , hogy merre van a termosztát).Az imént irtam egy hozzászólást,hogy merre található termosztát. A fülkéből nézve jobb oldalon hátul,motorház szemben baloldalt blokk hátsó része.

Előzmény: zsozso79 (913)
bereske61 Creative Commons License 2010.12.05 0 0 915

Üdvözlet!

Talán tudok segíteni 98.-as  110.td. vító termosztát  a blokk jobb oldalán hátul található.Csak csáposról vagy aknáról lehet igazán cserélni.Nagyon nehéz megtalálni,kézzel kilehet tapogatni de ennyi.Arra figyeljetek hogy a gumicsövek bilincseit inkább cseréljétek újra mert levegősödni fog (én is benyeltem).

PowerZ Creative Commons License 2010.12.05 0 0 914

Én is oda saccoltam előszőr a termosztátot,valaki mondta h hátul lesz.

 

Régebbi tipusokon pl.124 a vizpumpa házába van a termosztát,szóval azt is eltudom kézelni.

Előzmény: zsozso79 (913)
zsozso79 Creative Commons License 2010.12.05 0 0 913

Szia Vitusz!

 

Nagyon úgy tünik,hogy igazad van ,mert találtam a Bárdi oldalán képet a termosztátház tömítéséről,és az ugyanolyan alakú mint amilyet ém leszedtem és visszaraktam!Csak sehogy sem tudom belehelyezni elméletben a hozzá árult termosztátot,mert a termosztát az kör alakú,a ház pedig nem.Lehet,hogy még hiányzik onnan valami,amit kiszedett az előző tulaj!Bemásolom a képeket,hátha tud valaki valami okosat mondani hozzá!

Előzmény: Vitusz112 (912)
Vitusz112 Creative Commons License 2010.12.04 0 0 912

Szia Zsozso!

 

Pedig abban kell lennie szerintem. Lehet,hogy az előző tulaj kivette. Menjél föl a www.bardiauto.hu oldalra. A webshop ban ki tudod választani az autó típusát. Van egy kép a termosztátházról QH típus. Vékony és vastag cső csatlakozókkal. A termosztát meg bele van forgatva.

Előzmény: zsozso79 (911)
zsozso79 Creative Commons License 2010.12.04 0 0 911

 

 Szia Vitusz!

 

Nekem is van a baloldalon egy olyan kijövet amin van egy vastag és egy vékony cső,két csavar fogja.Azt hittem,hogy abba van a termosztát,levettem de nem abba van sajnos.

állítólag a motor hátoldalán van valahol de nem látni belőle semmit.Nekem 5000 forintba kerül a termosztát.Én 100%ba letakartam a hütőt,kíváncsi leszek mennyit fog segíteni rajta.

Kérdeztem olajszakértőt,hogy milyen olajat javasol és azt mondta,hogy 10w40 olajat használjak,mert a 15w40 az egy elavult olaj ami télen nem nyújt védelmet a motornak a kopás ellen.

Előzmény: Vitusz112 (910)
Vitusz112 Creative Commons License 2010.12.04 0 0 910

Szia Zsozso!

 

Nekem a motor bal oldalán a gázolajszűrő alatt található. Három csavar fogja. Egy vastag és egy vékony vízcső megy rá. 10e volt a munkadíj, a termosztát 16e. A  javítás egy óra volt. Ha beleszakad a blokkba a csavar akkor jóval több. Nekem szerencsém volt.              Kb 10perc alatt éri el a 80fokot és tartja. A régi termosztáttal le föl ment a hő,de nem melegedett fel. Még nyáron is autópályán sem ment 60 fölé. Aztán zárva maradt és megfőtt a motor. Sokba fájt.  A hűtő kb 2/3át takartam le.  15w40 es alko típusú olajat használok a bárdiból.

Előzmény: zsozso79 (909)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!