Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tom71 Creative Commons License 2005.07.18 0 0 9372
Na talán most.
Előzmény: tom71 (9371)
tom71 Creative Commons License 2005.07.18 0 0 9371
Remélem ezen kivehetö. Semmi extra, N - D és D - 3 egymozdulattal váltható.
Előzmény: Mice007 (9370)
Mice007 Creative Commons License 2005.07.18 0 0 9370

Hogy nez ki a valtokar es kornyeke amugy?   Van egy fotod esetleg rola? Ujsagban amit lattam, eleg kis felbontasu :(

 

Eloben pedig meg nem lattam az uj automatat

 

udv

Előzmény: Mice007 (9369)
Mice007 Creative Commons License 2005.07.18 0 0 9369

Es a padlogazra nyomas nem segit?

 

Nekem regi swiftem van, 1.3 AT...   ott ha lepadlozom, visszakapcsol amig van ertelme visszakapcsolni, es csak akkor valt feljebb, ha mar majdnem a piros mezonel jar (persze ilyenkor padlo-kozeli gazallasra van szukseg)

 

udv

Előzmény: tom71 (9368)
tom71 Creative Commons License 2005.07.18 0 0 9368

Hali

 

Nekem ilyenem van, azért irtam le ezeket. 120-as temponál jól jönne egy S gomb ami nem engedné váltani hanem ki lehetne huzatni. Erre probálgatom a D-3 váltogatásokat.

Előzmény: Mice007 (9366)
Mice007 Creative Commons License 2005.07.18 0 0 9367

ja es meg egy gondolat az 1.3 MTA valtohoz...

 

Az a nagy difi a tiptronic, sentronic, DSG... stb valtok es a suzuki MTA valtoja kozott, hogy mig az elobbiek szekvencialis valtok, az utobbi egy ugyanolyan valtomu mint a kezi valtos modellben ami van.

 

En inkabb az Opel EasyTronic-jahoz hasonlitanam, ahol tulkepp szervo motorok kapcsolgattak a valtot, meg kezeltek a kuplungot.

 

Ennek az egesznek a hatranya a sebessegvaltas lassusaga, meg nemtom a kuszasa hogy megoldott, ha csuszo kuplunggal, akkor az is gyorsabban kopik mint a kezi valtosokban... (pl D-ben piros lampanal kinyomott fekkel varakozas nemtom hogy nez ki itt)

 

 

ha valaki ezt maskepp tudja, irjon. 

 

 

Mice007 Creative Commons License 2005.07.18 0 0 9366

Hali

 

Ez a valto ami az uj swiftben van (meg a tobbi 4 fokozatu valto is mas autokban) tudomasom szerint mind overdrive.  Ennek a jelentese annyi, hogy az 1:1 atetel utan van egy meg hosszabb (overdrive) fokozat. Ez a 4. fokozat a valton, van ahol nem tilthato, van ahol van alurol nezve 1 - 2 - 3 - D  (itt a D = overdrive enabled) de van ahol pl csak 1 - 2 - D,3 van, mint pl a suzukinal is ha jol emlexem a fotokra.... 

 

 

sportfokozat pedig csak egy kis athangolas a dolognak, vagyis hosszabban enged gyorsitani, es esetleg elobb visszakapcsol, nem nagy difi, padlogazas "jelzessel" elvileg minden jol beallitott automata jol vezerelheto csiribirik nelkul is.

 

 

Apropo, tudtok egy helyet, ahol 1.5 GS AT -t lehet tesztvezetni, Budapesten? Szivesen kiprobalnam, mielott beleulok veglegesen

 

udv

 

Előzmény: tom71 (9363)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.18 0 0 9365
Szia Lalyos!

Igen, az automata Wagon-t nagyon szerettem, de már meg is rendeltük az 1,5 GS automata Swiftet gránát-narancs színben. Az új lapot láttam, jó lett, gratulálok.

Jan
Előzmény: RetteNETes Lalyos (9364)
RetteNETes Lalyos Creative Commons License 2005.07.18 0 0 9364
Szia Jan!

Hűtlen lettél a típushoz??? Gyere, nézz vissza hozzánk! Van új honlapunk!!! :-)
Előzmény: Törölt nick (9361)
tom71 Creative Commons License 2005.07.18 0 0 9363

 Hali

 

Sportfokozat, overdrive nincs benne, de lehet kapcsolni D és a 3 közt.

Előzmény: Törölt nick (9361)
konyak_ad Creative Commons License 2005.07.18 0 0 9362
Tud vki valamit, hogy a széria modell vászontetős lesz vagy CC?

Én már tudok valamit: Mégsem lesz Suzuki Swift kupé-kabrió
Előzmény: KelemenGy (9359)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.18 0 0 9361
Szia

Milyen sportfokozat van az 1,5 hagyományos automatán? Kapcsolható vagy csak gázpedállal hívható életre? (padlógáz...) A D3 állás azt jelenti, hogy vagy "D" vagy "overdrive" és max. harmadikig vált fel? A D3 állásban tehát lehet mozgatni ide-oda D és 3 között pl. előzésnél, emelkedőn? Vagy csak le 2-be?

Jan
Előzmény: Tompici (9355)
imoka Creative Commons License 2005.07.18 0 0 9360
Más konkrét kedvezményről még nem volt szó, de azért még megpróbálok kicsikarni valamit! :)
Előzmény: topika1 (9331)
KelemenGy Creative Commons License 2005.07.17 0 0 9359

Ez még a prototípus állapot, ahogy elnézem. Mindenesetre szép, bár a mellette álló néni szebb :)))

Tud vki valamit, hogy a széria modell vászontetős lesz vagy CC?

Előzmény: konyak_ad (9354)
Tompici Creative Commons License 2005.07.17 0 0 9358
Ebben teljesen igazatok van. Az ára valóban kicsit sok. De más márkáknál is drágább a tiptronic vagy automataváltóval szerelt változat. A + technikát ki kell fizetni. Ha mindenképpen automatizált váltós gépet akar valaki, akkor az 1,3 MTA jobb választásnak tűnik az 1,5 automatánál, legalább is szerintem. Mindenképpen olcsóbb az adó, kevesebbet fogyaszt és ha kell akkor teljes automata üzemmódban is használható.

Előzmény: pulett (9356)
FOMA Creative Commons License 2005.07.17 0 0 9357
Én is kösz, majd +látjuk.
Előzmény: Tompici (9355)
pulett Creative Commons License 2005.07.17 0 0 9356
Köszönöm szépen az infókat, nekem az 1,3 GS MTA nagyon megfelelne. FOMA viszont picit morog, mert azt mondja, hogy ezért a pénzért kapnánk egy 1,5 GS-t., az AT-nek viszont sokaljja az árát. Picit még vitatkozunk rajta majd.

pulettke
Előzmény: Tompici (9355)
Tompici Creative Commons License 2005.07.17 0 0 9355
MTA-s autót még nem vezettem, így arról még nincsen tapasztalatom. Automatát már viszont igen. Nagyon szépen mozgatja az autót, nem volt egyáltalán lomha. Viszonylag sportosan is lehet vele közlekedni, mert a váltó ezt lehetővé teszi a sprotállásban.
A gyári navigációs cuccról kérdezd a Swift Klub fórumában "Királyfi" klubtagunkat neki navis autója van. Sokat jár vele külföldre is. Magyarország térkép jelenleg még készül, valamikor az ősszel lesz elérhető.

Előzmény: FOMA (9352)
konyak_ad Creative Commons License 2005.07.17 0 0 9354
most találtam, Swift2 CC:

http://kepfeltoltes.hu/view/050717/39138828017.jpg

hátha valakit érdekel :)
FOMA Creative Commons License 2005.07.17 0 0 9353
Köszi.
Előzmény: Tompici (9350)
FOMA Creative Commons License 2005.07.17 0 0 9352
Köszönöm szépen a válaszokat mindenkinek.

Kicsit bővebben tud valaki erről a navigációs rendszerről.? Mit tud, hogyan működik? Másrészt érdeklődnék, hogy van-e valakinek tapasztalata arról, hogy az MTA váltó hogyan befolyásolja a menetdinamikát? Döntöttünk, hogy lecseréljük a 3 éves Swiftet, a feleségem automatát szeretne, de én kicsit tartok tőle, hogy lomhább lesz az autó.
Előzmény: KelemenGy (9348)
Tompici Creative Commons License 2005.07.16 0 0 9350
KelemenGy hozzászólását kiegészítve még annyit azért érdemes hozzá tenni, hogy az MTA váltó egy tiptronic rendszerű váltó. A kuplung feladatát kettő elektromotor végzi egy kis Denzo-s elektronikával vezérelve. Ezért ez a pedál hiányzik az autóból. Az elektronika nem engedi kézi váltás esetén az extrém váltásokat, ezzel védi a motor. Ha jó a cucc, akkor a váltások közötti idő úgy van beállítva, hogy pillanatnyi megtorpanása sincs a váltási ciklusnak. A régebbi hasonló váltóknál voltak ilyen problémák, de mára ez nem jellemző ennél a tipusnál. Persze ez nem egy sportváltó az elektronika hangolása miatt, ezért extrém sportos működést ne várj tőle.


Előzmény: FOMA (9347)
KelemenGy Creative Commons License 2005.07.16 0 0 9349
Ha ez még tovább csökken, akkor benzingőzzel fogsz járni :))
Előzmény: tzso80 (9343)
KelemenGy Creative Commons License 2005.07.16 0 0 9348

Üdv!

 

NAV- navigációs rendszer

MTA- robotizált automata váltó (annyiban más, mint a sima automata, hogy itt nem a szokásos PRND12 séma van, hanem a váltókar fel-le pöcögtetésével tudsz váltani + hagyhatod D-ben is, ekkor ugyanúgy magától váltogat, mint bármelyik más automata)

Előzmény: FOMA (9347)
FOMA Creative Commons License 2005.07.16 0 0 9347
Érdeklődnék, hogy mit jelent a NAV és MTA rövídités? A jelmagyarázatokban nem találtam.
wsagi Creative Commons License 2005.07.16 0 0 9346
Na igen. :) Azért az már elég hajmeresztő lenne hétköznapi használatra. Bár nyilván a GTi sem a takarékos suzik táborát hivatott erősíteni... :-D
Előzmény: aHYLes (9345)
aHYLes Creative Commons License 2005.07.16 0 0 9345
és még így is van benne tartalék bőven, hiszena super 1600 swift is 1,6-os nem feltöltős motor és kereken 218 paci. csak kb. 50-60 litert eszik a 115-ös versenybenzinből, aminek van vagy 2000Ft litere.
Előzmény: wsagi (9309)
Tompici Creative Commons License 2005.07.16 0 0 9344
Szerintem aki egy kiscist tud számolni és ismeri a kereskedések árait annak a swiftklub.hu oldalon kint lévő bruttó árak bizony igen csak kedvezőek. Arról meg még a kereskedők sem tehetnek, hogy extra drágák az ajánlott kisker árak is.



tzso80 Creative Commons License 2005.07.16 0 0 9343

Sziasztok!!!

 

 

 

Még tegnap tankoltam másodszorra au autóba! A lámpa felgyulladásától még 110 km-t mentem! Összesen 669 km-t mentem a kocsival egy tankolással! :) Ez elég jónak tűnik elsőre nem? Főleg, hogy mindenki azt mondja, hogy később még csökkenhet a fogyasztás!

k08 Creative Commons License 2005.07.16 0 0 9342
Az ujswiftklub.hu -n az ajánlott nettó árak vannak, a swiftklub.hu -n meg a kedvezményes bruttó.
Előzmény: hungeorge (9337)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!